- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Manier van communiceren op MM
Manier van communiceren op MM
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Ik vind het ook jammer dat Reinbo zich uitgeschreven heeft,
ik kan me niet voorstellen dat kritiek geuit in dit topic daar iets mee te
maken heeft, Reinbo wist daar toch altijd wel raad mee en liet zich toch niet zo
makkelijk wegblazen.
Erg jammer hoor!
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Er luidt een spreekwoord:
"Wie in een glazen huis woont moet niet met stenen gooien"
m.a.w. Als je zelf niet tegen kritiek kunt moet je anderen ook niet telkens gaan bekritiseren.
En volgens mij kon Reinbo zelf helemaal niet tegen kritiek.
Niettemin jammer dat hij weg is, maar het is zijn keuze. Het leven op Moviemeter gaat gewoon door. Met of zonder Reinbo.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het leven op Moviemeter gaat gewoon door. Met of zonder Reinbo.
Ha zo is het. Er hebben al weer nieuwe mensen ingeschreven, dus het gaat gewoon verder.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
In Google Cache kun je een deel teruglezen, het andere deel staat op de vorige pagina, maar die krijg ik niet gevonden in Google Cache, althans, niet van de juiste datum. Dus of het überhaupt beantwoord werd weet ik niet.
Ik snap niet echt waar het nou over gaat daar? Heeft niemand Bungel gesproken verder? Ik hoop in ieder geval dat er niks ernstig is gebeurd.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Meneer Bungel heeft zich tegelijkertijd (28 juni) ook op Musicmeter uitgeschreven. Wel een beetje vreemd eigenlijk. Het gaat dus duidelijk niet om een conflict.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
In mijn tijd als crewlid op MusicMeter heb ik wel eens te maken gehad met Meneer Bungel (dit om aan te geven dat ik weet dat hij daar ook een account had; geen aanvaringen gehad, o.i.d.), maar zijn account daar bestaat ook al niet meer.
EDIT: zie wibro.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Hij heeft trouwens zijn bijnaam van deze artiest Mr. Bungle - MusicMeter.nl
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Haha, nou begint het wel echt een mysterie/thriller te worden. Ik ga de muziek van Mr.Bungle luisteren om te kijken of er in die teksten iets te vinden valt wat er mee te maken heeft.
Het lijkt me dat hij wel iets laat weten als hij zich uitschrijft als hij er geen zin meer in heeft of als hij zich ergert aan de discussies of iets dergelijks.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
En dat geslowchat, vind ik ook jammer.
[...]
Mijn mening is dat je berichten voor het grootste gedeelte zou moeten bestaan uit meningen over (met name) films en inbreng in discussies (een kenmerk hiervan is dat er argumenten in zitten). Een veel kleiner deel zou (nogmaals dit is hoe ik het zie) moeten bestaan uit community berichtjes. Tuurlijk kan het tussendoor, maar het moet niet leidend worden.
(sorry voor deze 'kutsmiley'
)MovieMeter is natuurlijk wel een community, en zeker op het forum lijkt het me niet meer dan logisch dat er, in bepaalde secties, minder over films gepraat wordt (ergo meer slowchat). Bij de films zelf ben ik het wel met je eens, af en toe is het zoeken naar de nuttige berichten. Ik klik ook bijna alleen maar de recensies aan als ik wat wil weten.
Heb 'm nu zo rond de 30 keer gezien schat ik, en volgens mij vind je met grondig onderzoek hoogstend vijf herzien posts van mij bij de film.

P.S. Eigenlijk kwam ik hier voor Reinbo. Zonde, maar eigenlijk moest het er vroeg of laat wel van komen. Of hij zou zelf weg gaan, of hij zou een keertje een ban krijgen, dacht ik altijd.
Hij wist veel van films. Dat was tegelijk ook zijn valkuil. Ik heb menig discussie met hem gehad. Soms aan de verkeerde kant van de snede, vaak aan de goede. Het was in ieder geval wel altijd iemand die je leerde nadenken over je mening. Dat hij soms te ver doordramde, ach... dat doen we allemaal wel eens. Op zo'n moment hou ik liever ook op met de discussie (vroeger was dat anders, dus men hoeft niet te komen met quotes van La Vita e Bella
). 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik snap niet echt waar het nou over gaat daar? Heeft niemand Bungel gesproken verder? Ik hoop in ieder geval dat er niks ernstig is gebeurd.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Okee, dan is dat duidelijk. Dan is die onwetendheid en mysterie opgelost.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zonder in details te gaan, maar dat had voor het grootste gedeelte met ontevredenheid over het toevoegbeleid te maken. Voor zover ik weet, is er in ieder geval niets met hem aan de hand.
Dan had 606 toch gelijk. We hoeven verder niet in details te gaan. Maar het was wel plots. Al gaat natuurlijk ook wel één en ander via pm. Maar fijn dat je dit even laat weten.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Kan het Reinbo stuk ook ineens afgesloten worden:
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Er hebben al meer onverlaten in dat topic gepost, waar we toch ook niet van afgeraakt zijn.
Maar het klopt, een jaar bezinning doet wonderen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Waarom moet dat nu steeds aangehaald worden? 1 van de users heeft trouwens een permanente ban gekregen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Zou Reinbo nog terugkomen?
Dat staat nergens in zijn tekstje ...
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Waarom moet dat nu steeds aangehaald worden? 1 van de users heeft trouwens een permanente ban gekregen.
Goh, welke?
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Off-topic, ik weet het, maar vond het jammer dat hij weg moest. Een van de beste schrijvers op MM ook al schreef hij bijna alleen over 80's en 90's actiepulp. Daar was hij wel een expert in.
Had ook niet de indruk dat hij ooit 'ruzie' zocht met je
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dan had 606 toch gelijk. We hoeven verder niet in details te gaan. Maar het was wel plots. Al gaat natuurlijk ook wel één en ander via pm. Maar fijn dat je dit even laat weten.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Off-topic, ik weet het, maar vond het jammer dat hij weg moest. Een van de beste schrijvers op MM ook al schreef hij bijna alleen over 80's en 90's actiepulp. Daar was hij wel een expert in.
Had ook niet de indruk dat hij ooit 'ruzie' zocht met je
Tuurlijk wel. Met iedereen trouwens. Ik wil het ook geen 'vete' noemen; de 'strijd' was namelijk helemaal niet filminhoudelijk (ook al leek 't daar vaak over te gaan). Hij belazerde de boel gewoon. Is ook nog onder een andere naam (namen) teruggekomen en wederom geband meen ik.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Hij belazerde de boel gewoon.
Beetje lullige opmerking zo achteraf? Was het niet altijd eens met z'n houding en mening, maar verder toch iemand die vanuit z'n eigen gevoel z'n mening meedeelde had ik het idee.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Wie djelle? Aardige knul. Nog wel eens films aan elkaar uitgewisseld. Iemand met een eigen smaak.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Tuurlijk wel. Met iedereen trouwens. Ik wil het ook geen 'vete' noemen; de 'strijd' was namelijk helemaal niet filminhoudelijk (ook al leek 't daar vaak over te gaan). Hij belazerde de boel gewoon. Is ook nog onder een andere naam (namen) teruggekomen en wederom geband meen ik.
Je moet je schamen voor dit soort opmerkingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je moet je schamen voor dit soort opmerkingen.
Inderdaad.
Buiten dat was het jammer dat djelle geband werd. Prima kerel die net als ik ook graag oude actiefilms keek.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4883 votes
Is eigenlijk een beetje zielig natrappen. Vond eigenlijk dat het nogal een kleutervertoning was in de trant van "Juf,juf, hij heeft dit en dat over mij gezegd (bleit,snotter,snik)... Nee Juf, hij was begonnen (ook bleit,snotter,snik) ...
De woorden "leedvermaak" en "verkneukelen" komen spontaan in mij op.
Jammer 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Het 'manier van communiceren op mm topic' kunnen we zo langzamerhand
wel veranderen in het 'grote uitschrijf topic'.
We hebben Reinbo en meneer bungel gehad en nu djelle( geen idee wie dat is trouwens)
Klopt niet helemaal vind ik...sorry maar vind dit vervelend worden 
Dat van Reinbo kan ik me nog voorstellen dat is vers en leeft onder de mensen,maar jemig
wie is er straks aan de beurt?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
djelle is een oud-user, net als FisherKing trouwens (die hier ook al genoemd werd). Oude vetes (/koeien), niet echt relevant.
Verder heeft Reinbo elders aan aangegeven dat hij niet vanwege dit topic vertrokken is, Meneer Bungel is ook om andere redenen vertrokken, dus je reactie is aardig overtrokken.