- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Manier van communiceren op MM
Manier van communiceren op MM
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wel hopen dat je wat naslagwerk heb van je kijkhistorie dan. Maar inderdaad, dat is wat sneller gedaan dan al die berichten, en vooral recensies.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Als hij na z'n terugkomst een uurtje door doet, dan kan hij al snel terug een paar duizend stemmen hebben.
Uit mijn hoofd kan ik geen 3000 stemmen plaatsen. Films als the jesse ventura story 
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Een beetje laat, maar waarom heeft Meneer Bungel zich dan uitgeschreven? Zonde zeg, vooral door zijn interesse in kleine Amerikaanse indiefilmpjes.
Met Reinbo nooit een probleem gehad, maar ben ook niet zo'n discussietype. Wel een gemis natuurlijk als hij niet meer besluit terug te komen, al kan ik me dat lastig voorstellen. In ieder geval zal ik hem nog weleens op het IFFR zien, of hij moet nu ook echt in een totale filmdip terecht komen 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Een beetje laat, maar waarom heeft Meneer Bungel zich dan uitgeschreven?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Kunnen de moderators voortaan geen bericht plaatsen in het De Site >> Gebruikers >> Afscheid topic wanneer er iemand vrijwillig vertrekt? Als ik dit hier nalees, dan kom ik tot de conclusie dat ik blijkbaar weer wat heb gemist.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Bedankt. Nooit iets van gemerkt. Zeker bij films waar ik nooit kijk.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Kunnen de moderators voortaan geen bericht plaatsen in het De Site >> Gebruikers >> Afscheid topic wanneer er iemand vrijwillig vertrekt? Als ik dit hier nalees, dan kom ik tot de conclusie dat ik blijkbaar weer wat heb gemist.
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Ik vindt het wel erg jammer dat er weer een cult liefhebber weg is na Meneer Bungel.
Gelukkig is Mac Hammer Fan wel weer terug gekomen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom eigenlijk? Dat is best wel storend. MM kan beter tijdelijke bans introduceren, maar wel met behoud van stemmen en berichten/recensies. Of zet er een tijdsduur op. Dat je na uitschrijving of ban weer binnen 6 maanden actief moet zijn, anders wordt de boel gewist.
Ik vind het uitschrijven van Reinbo trouwens wel apart. Hij leek erg kalm onder al die aandacht in dit topic. Ik hoop dat hij zich bedenkt en weer zichzelf aan gaat melden.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Waarom eigenlijk? Dat is best wel storend. MM kan beter tijdelijke bans introduceren, maar wel met behoud van stemmen en berichten/recensies. Of zet er een tijdsduur op. Dat je na uitschrijving of ban weer binnen 6 maanden actief moet zijn, anders wordt de boel gewist.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Was maar een grapje. Niet zon sterke btw
Haha, facepalm voor mezelluf.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zou sowieso de optie om jezelf uit te schrijven weg te halen en dat alleen te laten doen door de crew, na een argumentatie. Nu zie ik wel eens mensen uit emotie plots opstappen.
Verder, bedankt voor de opheldering. Al zou ik het bansysteem herzien als ik crew was.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Als hij een beetje bij zinnen was heeft hij z'n stemmen voor het uitschrijven nog geëxporteerd, kan hij ze later gezellig weer ingeven.
Stelletje hypocrieten hier, eerst met zijn allen tegen Reinbo en nu hij weg is gaan roepen dat o zo jammer is dat hij zich heeft uitgeschreven.
Een gebruiker als Reinbo is altijd een meerwaarde, op welke filmsite dan ook, het is alleen wel een probleem als zijn manier van discussiëren een barriere wordt voor andere waardevolle gebruikers. Denk dat er niemand in de huidige discussie één van de gebruikers wou zien verdwijnen, wil natuurlijk niet zeggen dat je iedereen maar lekker kritiekloos over z'n kopje moet blijven aaien.
Maar zelfs die kleine nuance is precies al moeilijk te volgen.
Ik zou sowieso de optie om jezelf uit te schrijven weg te halen en dat alleen te laten doen door de crew, na een argumentatie. Nu zie ik wel eens mensen uit emotie plots opstappen.
Of meteen een hulplijn opzetten voor mensen die zich willen uitschrijven. Kunnen ze aan de persoon die aan de andere kant zit even hun hartje luchten ...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Of meteen een hulplijn opzetten voor mensen die zich willen uitschrijven. Kunnen ze aan de persoon die aan de andere kant zit even hun hartje luchten ...
.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Al was het namen noemen nooit begonnen als Halcyon mij hier niet genoemd had
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Was maar een grapje. Niet zon sterke btw
Best wel. Kan me alleen niet voorstellen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Verder gebeurde de constructieve kritiek gewoon in een heel gemoedelijke atmosfeer. Vooral in dit topic moet je namen gewoon kunnen noemen, en als gebruiker hoef je je helemaal niet aangevallen te voelen. Als dit al niet meer kan.
Dus volgens mij is het van hem niet de bedoeling om je als zondebok neer te zetten, maar meer als het startsignaal om namen bespreekbaar te maken zodat probleempjes gemoedelijk opgelost kunnen worden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wel fraai dat je de schuld van al dit "gezeik" bij mij legt.
Ik heb het slechts over je woordkeuze.
Lol. Alsof ik aanleiding ben geweest toen jij dit topic in 2006 aanmaakte. Ik had normaler berichten moeten posten? Puur omdat ik meerdere keren melden hoe goed de film bevallen is? Dat het wat overdreven is kan ik me in vinden, maar abnormaal? Wat excessief.
En zoals ik al zei niet meer dan logisch, heb er ook geen problemen mee.
Ik wil jou helemaal op geen enkele manier weg- of neerzetten. Gaf gewoon aan dat jij met namen noemen begon (als er eenmaal één schaap over de dam is volgen er meer). Zoals ik al aangaf vond ik dat een positieve ontwikkeling - als het constructief gebeurd - wat ook zo was.
edit: wat FillumGek zegt dus. Maar als je mijn username al ziet wordt het al zwart voor je ogen heb ik het idee. Kritiek op mij kan ik uitstekend volgen maar dat je uitsluitend mij noemt en niet wat gebruikers die denigrerend reageren op tegenoverstellende meningen noem je dan weer niet (aangezien je je zo stoort aan abnormale posts). Wel selectief imho maar soit. Het is maar wat je meer stoort. Ik heb gewoon je kritiek ten harte genomen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zou er maar niet zo op ingaan. Ik kan begrijpen dat je in 2006 dit topic bent gestart, om één en ander onder de aandacht te brengen.
En om een idee te krijgen, hoe mensen zo al communiceren en discussiëren hier op de site, is het ook wel interessant om diverse topics, waaronder deze vanaf het begin door te lezen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik heb het slechts over je woordkeuze.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, je hebt het over het feit dat ik "de deur heb opengezet" voor de huidige toestand in dit topic. Sorry, maar van die beschuldiging ben ik niet gediend.
Interpreteer zoals je het wil, maar dat was echt niet de intentie achter mijn post.
Geen slachtoffer rol hoor, zoals ik zelf al zei is het nergens voor nodig kritiek als een negatief iets te beschouwen. Met dat het zwart voor de ogen doelde ik dat je wat selectief leest, als je alles had gelezen had je al kunnen weten dat er geen enkele intentie van mijn kant is om de namedropping van jouw kant in een negatief daglicht te zetten. Dat van die "heksenjacht" was ook niet serieus bedoeld maar misschien door de serieuze toon van het onderwerp niet gepast en kan het verkeerd over komen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Je intenties mogen dan wel goed zijn, ze worden alleszins niet vertaald in je posts naar mij toe. Maar goed, ik gun je het voordeel van de twijfel. Case closed wat mij betreft en even goede vrienden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Niet helemaal handig geformuleerd nee. Prima zo, en no hard feelings.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Over de verdwijning van Meneer Bungel heb ik al zo een donkerbruin vermoeden, maar goed. Jammer en spijtig.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Mr bungel was inderdaad iemand op wie je film-intellectueel kon bouwen. Zonder cynisme.
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
Jammer wat er met Reinbo en Meneer Bungel gebeurd is ze zullen hun reden wel hebben. Trouwens als ik mij niet vergis was Reinbo al eens niet uitgeschreven of geband?
Heel jammer dit Reinbo was iemand die altijd klaar stond voor een leuke discussie!
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Trouwens als ik mij niet vergis was Reinbo al eens niet uitgeschreven of geband?
Geband.
Wellicht heeft hij recentelijk nog een (flinke) waarschuwing gehad van een van de moderators en houdt hij de eer nu aan zichzelf (om maar wat te noemen).
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Een beetje laat, maar waarom heeft Meneer Bungel zich dan uitgeschreven?
In Google Cache kun je een deel teruglezen, het andere deel staat op de vorige pagina, maar die krijg ik niet gevonden in Google Cache, althans, niet van de juiste datum. Dus of het überhaupt beantwoord werd weet ik niet.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Erg jammer dat Reinbo weg is, maar die disneyboy zal ik missen als kiespijn