- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
moviegirl
-
- 120 messages
- 213 votes
Dit ontwerp vind ik iets minder. maar ja.... Ik kan er wel aan wennen
Esteban
-
- 3606 messages
- 1826 votes
Oh, op zich is het natuurlijk leuk de site eens in een nieuw jasje te steken. En daarvoor mijn petje af, je moet het allemaal maar doen. Maar het oogt wel een beetje (zoals eerder genoemd) standaard.
Wat niets met smaak heeft te maken echter, die héle witte lay-out is zeer onoverzichtelijk. 'k Vind het echt heel onhandig om lezen, lastig voor de ogen zelfs. Overzichtelijkheid (vooral dankzij de kleuren) was de sterkte van de voorlaatste lay-out.
Niets tegen evolutie, integendeel. Maar bij een andere site waar ik vaak kwam (strips) heeft een soortgelijke lay-out me stilletjesaan doen wegblijven. Omdat ik me énorm stoorde aan die onoverzichtelijkheid, weinig uitnodigend.Ondanks het werk dat hier in kruipt kan ik me niet bij de positievelingen voegen over de nieuwe (ietwat ongezellige) lay-out. Jammer, maar helaas.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Yak had een erg goed idee:

En ook het voorstel van cornelis is een aanbeveling:

Die zandkleur die naar geel neigt, is erg mooi en warm! En die hele zachte geeltinten... heel erg mooi!
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Verandering van spijs doet eten, en ik heb trek! Mooie vernieuwing! Het enige gemis is het oude kleurenthema. Dat zou ik graag terug zien in het nieuwe design. Maar voor de rest mijn complimenten!
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ja, scheidingsbalk vind ik ook een goed idee.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Na twee dagen vind ik het te veel op andere fora lijken, het mist de typische uitzonderlijke MM look.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
het enigste probleem wat ik heb is dat de berichten iets moeiijker leesbaar zijn, voor de rest vind ik het een dikke vooruitgang. vooral links waar "forum"etc staat is zeer moooi.
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Gaan boek- en musicmeter uiteindelijk ook zo worden als moviemeter? Aangezien ze altijd wel drie mooie overeenkomende looks hadden
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
MusicMeter volgt volgens mij volgende maand, en BoekMeter nog wat later. Als ik het goed begrepen heb.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even een technisch puntje, weet niet of het al aangehaald is. Wanneer ik mijn browser verklein, verschuift de witte achtergrond mee maar de content niet.
Hmn dat gaat bij mij wel goed, vreemd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
[
Het enige dat me eigenlijk tegenstaat is dat onoverzichtelijke bij die oude updates, kan daar nog iets aan veranderen Jordy?
Ik ga daar even naar kijken, inderdaad geen aandacht aan besteed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als MM dan toch naar een hoger level wilt en mee wilt concureren met andere morderne sites/fora's
Wat een rare aanname.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De enige kritiekpunten die me nu even te binnen schieten:
(...)
Thanks voor de suggesties, ik zal (dus) inderdaad nog even gaan overleggen over meer duidelijkheid/leesbaarheid in berichten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En het verzoek om gebruikersvoorkeuren wat betreft kleurstelling
Ik begrijp de wens, maar (in ieder geval op korte termijn) is dit niet haalbaar.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Omdat ik een paar keer gelezen heb "ik zal het doorgeven aan de "ontwerper"" en "ik zal het overleggen" etc, ik bedoel kom op... Als hij het niet goed vind (of iets niet goed vind) veranderd 'ie het toch gewoon?.. Neem aan dat alle 'rechten' (qwa ontwerp/stijl) nu ook in handen van Jordy liggen en hij vrij is om dingen te kunnen/mogen veranderen, zelfs zonder toestemming van de maker.
Ik ben geen designer. Als ik ga lopen kloten aan het design wordt het een onevenwichtig zooitje, wat nou juist een van de redenen om een nieuw design te "bestellen".
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Betreft de toplijsten;
Is het de bedoeling dat om de 50 plaatsen de 50ste er meer uit te lichten?
Bij de nummer 1 vind ik het een super idee, bij de nummer 50 slaat het nergens op.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het geweldig leuk, breekt de saaiheid van zo'n lange lijst
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik vind het nergens op slaan, waarom is nummer 50 bijvoorbeeld interessanter dan nummer 51 of 49?
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Kan zijn, maar nu geef je de nummer 50 meer attentie waarde dan de nummer 2.
J.Bell
-
- 294 messages
- 827 votes
Sorry, maar ik vindt dit er echt niet uitzien, de kleuren zijn gewoon depri en het ziet er helemaal niet meer uitnodigend uit... Vast weer een kwestie van wennen, maar dit had wat mij betreft echt niet gehoeven...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik vind het geweldig leuk, breekt de saaiheid van zo'n lange lijst
Ja, eens. En telkens weer een verrassing wie nu weer op 50, 100 of 150 staat. Sterk punt.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Snap het idee erachter wel (en vind het persoonlijk ook erg leuk), maar, en volgens mij al wel eerder genoemd, werkt het niet echt, doordat het zo'n inmens lange lijst is en het nu die lange lijst een beetje opbreekt.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Kan zijn, maar nu geef je de nummer 50 meer attentie waarde dan de nummer 2.
Precies. Snap dat het leuk is om sommige films op speelse manier meer aandacht te geven, maar nu lijkt het net of de nummer 51 super belangrijk is. Beetje vreemd, aangezien al de andere nummers minstens zo belangrijk zijn...
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Hmn dat gaat bij mij wel goed, vreemd.
Probleem heb ik ook (in ieder geval in Firefox).
En, nu naar een paar dagen moet ik zeggen dat ik echt gewend raak aan de site! Hij wordt eigenlijk steeds beter naar mijn gevoel. De kleuren zijn aan de ene kant een beetje 'saai', maar geven wel een fijne rust tijdens het browsen.
Ik denk al met al dat het er toch wel op vooruit is gegaan, mijns inzien. Chapeau.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Ik gebruik ook firefox, wellicht dat het daar aan ligt?
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Verandering is wel eens leuk, maar waar de site er vroeger leuk uitzag, daar ziet hij er nu in de plaats van saai uit. Spijtig, maar ja...
mathieudc
-
- 46 messages
- 461 votes
Vernieuwingen zijn niet altijd goed, wel als het goed gedaan wordt. En deze vernieuwing is méér dan behoorlijk. Een mooie lay-out, mooie sobere kleuren, het heeft een professioneler uitzicht en het blijft overzichtelijk. Geen zwevende stukken tekst zoals je op veel sites wel tegenkomt. Proficiat, mooie verbetering.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Rare zin inderdaad.
Je zou eerder denken dat hij het over een nieuw uitgezochte grafsteen heeft dan over een verfrissende site zoals MM.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Rare zin inderdaad.
Je zou eerder denken dat hij het over een nieuw uitgezochte grafsteen heeft dan over een verfrissende site zoals MM.
Wat is er raar aan? Volgens mij lees je niet goed?
Ik vind het ook mooier dat de site wat soberder is, dat maakt het veel overzichtelijker.