• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

SelmaDuim wrote:

Ik vind het ook mooier dat de site wat soberder is, dat maakt het veel overzichtelijker.

Vreemd , sober komt bij mij nooit overeen met een vooruitgang.

En overzichtelijker ? dat moet een verkeerde uitspraak zijn.

Moviemeter was zo overzichtelijk als het maar kon , nu nog steeds wel maar ook op dat punt is hij er niet op vooruitgegaan.

Mc

• 1006 messages
  • 2092 votes

mikoz wrote:

(quote)

Vreemd , sober komt bij mij nooit overeen met een vooruitgang.

Volgens mij haal je somber en sober door elkaar. Ik ben ook voor sober, ik vind het er allemaal een stuk beter uitzien.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Mc wrote:

(quote)

Volgens mij haal je somber en sober door elkaar. Ik ben ook voor sober, ik vind het er allemaal een stuk beter uitzien.

Inderdaad.

Speciaal voor Mikoz: so·ber (bn.)

1 niet overdadig, niet overvloedig => eenvoudig; overdadig

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Het ging er meer om dat die aspecten voor mij niet samengaan met MM. Maar ok i got your point.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Net als vele anderen moest ik ook even slikken toen ik op deze site terecht kwam, want de vertrouwde kleuren van moviemeter.nl kwamen mij niet tegemoet.

Het design is best wel retro, het doet me denken aan de jaren '70, oranje en bruin. Maar ik moet wel zeggen dat het nu wel heel erg bruin is. Misschien is het een idee om toch iets meer kleur aan te brengen, dan enkel oranje, wit en verschillende bruintinten.

Voor de rest ziet het er allemaal goed uit, wel is het jammer dat hier zo'n lelijke google advertentie rechts in beeld staat.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Ik vond de TV aanduiding boven het plaatje altijd erg handig. Nu kijk er iedere keer overheen. Zou die tijdsaanduiding weer boven het plaatje geplaatst kunnen worden?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

sydney wrote:

Ik vond de TV aanduiding boven het plaatje altijd erg handig. Nu kijk er iedere keer overheen. Zou die tijdsaanduiding weer boven het plaatje geplaatst kunnen worden?

Vind het ook maar een beetje vreemd zweven nu. Eerst was het erg duidelijk zo boven de poster.

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Leviwosc wrote:

...

Voor de rest ziet het er allemaal goed uit, wel is het jammer dat hier zo'n lelijke google advertentie rechts in beeld staat.

Is te blokkeren met Adblock in Firefox.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Handig dat spoilers nu in grijze i.p.v. zwarte tekst worden weergegeven in quotes. In de vorige versie kon je spoilers en niet-spoilers niet van elkaar onderscheiden vanwege de gelijke tekstgrootte die ze kregen in een quote.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

sydney wrote:

Dat went wel, en het is eigenlijk nu nog duidelijker aangezien het midden op de pagina staat.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Dat went wel, en het is eigenlijk nu nog duidelijker aangezien het midden op de pagina staat.

ja klopt dat valt meteen op

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Zoiets kan best wennen, maar is het niet beter om de tijdsaanduiding boven de poster te zetten. Dan valt die nog eerder op.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

NKyou wrote:

Dit is idd een aanrader. Door dat grijs zijn die google ads onnodig naar de voorgrond geschoven. Voer http://pagead2.googlesyndication.com/*

in, in adblock en klaar is kees.

Sugakiss

• 106 messages
  • 0 votes

Sorry hoor, maar het vorige design vond ik eerlijk gezegd veel mooier dan deze, en idd die tv aanduiding die zie ik ook steeds over het hoofd.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik vond de vorige ook mooier en vrolijker. (Duh)

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Ik ook. Snap niet wie die treurige kleuren uitgekozen heeft.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Jordy natuurlijk. Maar misschien worden er nog dingen aangepast.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

......maarja het mooie weer helpt ons wel een beetje mee met het wennen.

Roowland

• 167 messages
  • 392 votes

NKyou wrote:

(quote)

Waar vind je die Adblock??

Evill

• 2 messages
  • 0 votes

Verrassend ff wennen voor de rest prima

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Roowland wrote:

(quote)

Waar vind je die Adblock??

even googlen?

en dan:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

sinterklaas wrote:

Zeker weten

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sinterklaas wrote:

dan wordt het vanaf dinsdag niks

het wordt kouder / minder warm

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Wat me nu opvalt is dat Jordy ( of dus een designer) ervoor gekozen heeft om de berichten op te delen in witte omlijnde vlakken.

Echter de updates zijn wel wisselend wit/grijs. Vroeger werd deze kleurwissel doorgevoerd in berichten, wat erg duidelijk was.

Waarom is dit nu niet meer het geval ?

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Hier wordt het er zeker niet zonniger op.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

sydney wrote:

(quote)

Dit is idd een aanrader. Door dat grijs zijn die google ads onnodig naar de voorgrond geschoven. Voer http://pagead2.googlesyndication.com/*

in, in adblock en klaar is kees.

Ik kan natuurlijk niemand weerhouden van het installeren van ad-blockers. Maar je beseft je dat deze reclame de reden is dat deze site uberhaupt kan bestaan? Door het voortbestaan van deze site op deze manier te saboteren raak je wat mij betreft in ieder geval elk recht op het geven van je mening over de site kwijt. Ik zal er in ieder geval geen aandacht meer aan besteden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

danuz wrote:

Echter de updates zijn wel wisselend wit/grijs. Vroeger werd deze kleurwissel doorgevoerd in berichten, wat erg duidelijk was.

Berichten en lijsten/opsommingen zijn totaal verschillende dingen. Verschillende dingen er hetzelfde uit laten zien, draagt m.i. niet bij tot duidelijkheid. In tegendeel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Precies, ik begrijp niet waarom boven een poster meer in het oog springt dan direct onder de plot-outline. Puur gewenning aan een minder goede situatie, naar mijn mening.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

In de alternatieve toplijst staan er twee van die haakjes met niks ertussen. Ziet er zo uit dus: ()

Is toch niet zo de bedoeling?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Berichten en lijsten/opsommingen zijn totaal verschillende dingen. Verschillende dingen er hetzelfde uit laten zien, draagt m.i. niet bij tot duidelijkheid. In tegendeel.

Ben ik het an sich niet mee eens. Aangezien het op de oude MM en MuM wel werkte en al die jaren prima heeft gewerkt. Natuurlijk kan ik ook inzien hoe het scheiden van beide werkt, daar niet van.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.