• 178.000 movies
  • 12.205 shows
  • 33.974 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.211 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Jordy wrote:

Door het voortbestaan van deze site op deze manier te saboteren

raak je wat mij betreft in ieder geval elk recht op het geven van je

mening over de site kwijt. Ik zal er in ieder geval geen aandacht

meer aan besteden.

Zijn we weer bij deze toon aanbeland...

Biertje iemand?

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Ik vind het nieuwe design mooier dan de vorige, maar wel veel minder gebruiksvriendelijk. Ik vrees dat de site hierdoor op korte termijn minder bezoekers zal trekken dan voorheen. Want het is idd wat anderen ook al zeiden: moviemeter was júist zo'n succes door zn simpelheid en overzichtelijkheid, daar ben ik het iig volkomen mee eens.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

cornelis wrote:

(quote)

Zijn we weer bij deze toon aanbeland...

Biertje iemand?

Jaaaa! (as het geen Heineken is )

Proost !

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Proost.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

NKyou wrote:

Proost.

ja zelfde proost

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Proost mannen.

Twilight

• 194 messages
  • 403 votes

Met de nieuwe site merk ik dat er bij elk bericht de eerste regel wordt ingesprongen (een stuk of 10 spates ofzo).

Wel een leuk idee maar het ziet er niet mooi uit.

Eigenlijk is het ook niet echt nodig, want het is wel duidelijk dat er een nieuw bericht is.

Of is dit een bug die ik als Firefox gebruiker heb?

Als het de bedoeling is... haal het weg, want het wordt er niet echt overzichtelijker op.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Een bug lijkt me. Heb het zelf niet.

Sugakiss

• 106 messages
  • 0 votes

Waarom werd het design eigenlijk verandert?

Ik vind idd de vorige veel meer gebruiksvriendelijk, toen ik weer eens op MM kwam en ik zag het nieuwe design dacht ik even dat ik op een verkeerde site was terechtgekomen....

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Sugakiss wrote:

Waarom werd het design eigenlijk verandert?

Al een aantal malen verteld.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Als je nu bv via je oude updates de berichten wilt lezen kun je moeilijk zien waar het een begint en het ander stopt, het is echt super lastig lezen....

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Big up voor de verandering bij de oude updates . Stuk beter leesbaar zo.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik kan natuurlijk niemand weerhouden van het installeren van ad-blockers. Maar je beseft je dat deze reclame de reden is dat deze site uberhaupt kan bestaan? Door het voortbestaan van deze site op deze manier te saboteren raak je wat mij betreft in ieder geval elk recht op het geven van je mening over de site kwijt. Ik zal er in ieder geval geen aandacht meer aan besteden.

Je laat je wel erg kennen nu. Interesseert me ook helemaal niet meer, als het op deze manier moet allemaal. Doe maar wat je wil met je site. Ist mir Wurscht!

Maar ik ben wel de eerste die gaat reageren, als hier ooit nog om een donatie wordt gevraagd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

BoordAppel wrote:

Big up voor de verandering bij de oude updates . Stuk beter leesbaar zo.

Ja, lost dit de problemen op? Ik had nog niet echt aandacht besteed aan de oude updates, sorry.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Qua oude updates is dit zeer zeker een verbetering.

• 23437 messages
  • 76922 votes

cornelis wrote:

Qua oude updates is dit zeer zeker een verbetering.

Vind ik dus niet er moet duidelijk een begin punt en een eindpunt tussen de films en topics komen het lijkt nu wel een groot verslag...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou de bekende bugjes zijn nagenoeg allemaal weggewerkt, het overschot aan witruimte onder aan de pagina krijg ik helaas nog even niet "cross browser" goed. Als er nog problemen zijn hoor ik het graag.

Ik zal morgen even overleggen met de designer over de leesbaarheid van berichten, en over de vraag of de gele kleur misschien nog wat vaker terug kan komen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

stinissen wrote:

(quote)

Vind ik dus niet er moet duidelijk een begin punt en een eindpunt tussen de films en topics komen het lijkt nu wel een groot verslag...

Moet er een streepje of een kleurtje tussen ofzo? Zeg het maar.

• 23437 messages
  • 76922 votes

Jordy wrote:

(quote)

Moet er een streepje of een kleurtje tussen ofzo? Zeg het maar.

Dat maakt me weinig uit, een geel streepje lijkt me wel wat als er maar een duidelijke scheiding komt.

Alvaste bedankt.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Ik ga mij niet meer druk maken hier, omdat de eigenaar het zo op de heupen kreeg dit weekend. Ik heb een csv bestand gemaakt met stemmen voor conversie naar ImdB. Dit was mijn laatste post hier.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

sydney wrote:

Ik ga mij niet meer druk maken hier, omdat de eigenaar het zo op de heupen kreeg dit weekend. Ik heb een csv bestand gemaakt met stemmen voor conversie naar ImdB. Dit was mijn laatste post hier.

Tikkeltje overdreven lijkt me.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik denk dat hij vanavond bedoeld...

• 23437 messages
  • 76922 votes

sydney wrote:

Heel erg jammer van een gebruiker met altijd een eigen mening.....

Ik zou zeggen slaap er even over en kijk morgen of de site al weer iets van z'n vroegere look terug heeft 9 dat hoop ik wel) het komt allemaal clean en hart over.

Je moet Jordy ook de kans geven om wat aan de kritiek te laten doen.

Alles wat Jordy doet is natuurlijk ook niet altijd goed ...Ja ja het is raar maar waar maar Jordy is ook maar een mens...

• 23437 messages
  • 76922 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik denk dat hij vanavond bedoeld...

Dat denk ik niet

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Wat drama queen zeg. Jordy doet toch wat met de kritiek jebus, hij gaat al kijken of er meer geel kan komen! Dat hij soms ligt geirriteerd raakt is best te begrijpen als er weer een hoop word gegilt.

Die ene keer doneren geeft je ook niet meteen recht op vanalles en nog wat het meeste werk doet Jordy nog steeds hoor.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

sydney wrote:

Sommigen reageren wel érg overdreven emotioneel hier.

Mc

• 1006 messages
  • 2092 votes

Wat een gezeik over een designtje zeg. Doe er niet zo moeilijk over, ga even naar buiten, een frisse neus halen ofzo, en je kijkt zo weer heel anders tegen iets onbelangrijks als een design van een site aan.

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2099 votes

Ik kom hier ook al een paar jaar en gebruik de site dagelijks. Ik vind het wel mooi hoor! Vooral omdat het minder contrast heeft en daardoor prettiger is voor de oogjes.

Pluim!

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2099 votes

Eén punt van kritiek is dat ik liever had dat usernames en post naast elkaar waren, zoals eerst. Deze opmaak heb je nu ook op www.xda-developers.com, die onlangs ook een nieuw gezicht kreeg en ik vind dat ook maar niks. Hier valt het nog mee omdat er geen avatars gebruikt worden, maar het leest minder snel! En wat je toch vaak doet bij comments is snel, scannend lezen. Dat gaat nu minder lekker.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

stinissen wrote:

als er maar een duidelijke scheiding komt.

ik zal er morgen even naar kijken!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.