• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

ff wennen, maar het ziet er goed uit, laat me een beetje denken aan die spaces van msn

DaveV

• 327 messages
  • 5179 votes

Het oogt allemaal vrij donker. Voorheen toch een stuk frisser.

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Vorige lay-out was een stuk zakelijker, dit is toch wel heel druk opeens.

Als die kleurtjes erin, een beetje te.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik schrok me de pleuris toen ik MM opende

Echt Jordy mijn complimenten voor het nieuwe en gelikte strakke disign die je hebt ontworpen, het logo is ook echt geniaal!

Toch vind ik het nog neit zo makkelijk werken als de oude MM maar dat is zoals vele al zeggen nog even wennen.

Petje af!

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Sorry maar Ik vind het helemaal niets.

Hetgeen wat de site zo speciaal maakte ( de overzichtelijkheid , de felle kleuren , het simpele wat MM gewoon zijn eigen style gaf )

is helaas verdwenen nu.

Ook is er totaal niks meer van de sfeer over.

Jammer .. ondanks alle goede wil.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

stan wrote:

Echt Jordy mijn complimenten voor het nieuwe en gelikte strakke disign die je hebt ontworpen

Ik heb het design niet zelf gemaakt.

Ruudje

• 916 messages
  • 4478 votes

mikoz wrote:

Sorry maar Ik vind het helemaal niets.

Hetgeen wat de site zo speciaal maakte ( de overzichtelijkheid , de felle kleuren , het simpele wat MM gewoon zijn eigen style gaf )

is helaas verdwenen nu.

Ook is er totaal niks meer van de sfeer over.

Jammer .. ondanks alle goede wil.

precies!

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Mug wrote:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/film/tv/ [net als eerst hoor, alleen data staan niet meer boven de poster maar er naast, gewoon even wennen]

Nee, ik bedoel het complete overzicht voor de komende 14 dagen ofzo niet alleen vandaag en een selectie van wat komen gaat.

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

Het is net of dat ik de berichten moeilijker kan lezen.

Het donkere grijs aan de zijkanten zou je kunnen vervangen door celuloid

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Even wel een verbeter puntje.

Het einde loopt door (het onderste van de pagina)

Dat vind ik echt neit mooi het lijkt net of je een heel stuk van de site mist.

Ik denk dat je het beter kan sluiten onderaan tot een apparte baan zegmaar

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Het logo is wel mooier geworden, maar nu mis ik inderdaad de echte MM sfeer en kleuren, het zal wennen zijn iig.

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Wel even wennen hoor! Ben ik trouwens de enige die in dat puntje op de i een zaadcel ziet?!

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

Zeker even wennen, ik hou van redelijke felle kleuren maar deze kleur grijs is wel lekker rustig voor je ogen. En veranderingen en mensen gaan meestal niet samen, maar ik vind dit echt wel een verbetering.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7936 votes

maxcomthrilla wrote:

Ik heb alleen even geprobeerd om op een film te stemmen, door op geen te klikken, alleen komt er dan geen stemmentabel waaruit je kunt kiezen voor de dag. Ik weet niet of meerdere gebruikers dit ook hebben? Bij mij kwam er niets voor de dag.

Je moet em 'slepen'

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

idd ff wennen. Vond het altijd wel makkelijk dat pvolgende berichten verschillende contrasten hadden. Vind het ietwat te zakelijk, maar kan ook wennen zijn natuurlijk

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

dat grijze is inderdaad erg somber ja.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wow! Hier was ik even niet op voorbereid, even refreshen en toen dit!

Ik vind het wel verfrissend, iets nieuws.

Wat ik misschien wel een nadeel vind is dat alle posts nu een zelfde kleur hebben en dus niet om en om een verschillende kleur. Ik vond dat fijn lezen omdat je dan makkelijker onderscheid maakt.

Verder vind ik het wel mooi geloof ik. Moet nog wel een beetje wennen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Cool, alleen zouden de namen van de gene die post misschien iets duidelijker mogen imo. Extra kleurtje aan de bovenkant van een bericht bijvoorbeeld.

Maar verder leuk!

Ruudje

• 916 messages
  • 4478 votes

Art wrote:

Wel even wennen hoor! Ben ik trouwens de enige die in dat puntje op de i een zaadcel ziet?!

ook het logo is minder mooi, al vind ik die zaadcel wel humor

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mooi design. Zal wel even wennen worden, maar ik vind verandering altijd goed.

Top, Jordy!

Ook al heb je het design niet zelf ontworpen

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Suggestie: berichten om en om een net iets andere achtergrondkleur geven, zodat het iets overzichtelijker wordt. Nu is een enkele pagina wel een hele lap lijnen en tekens.

Qua kleur is het geheel inderdaad wat minder vrolijk, is nu over het algemeen wat grijzer.

Enneh, mag ik nog eens opgooien of we de bold-tag weer terug kunnen krijgen? Die blijf ik missen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Quentin wrote:

(quote)

Nee, ik bedoel het complete overzicht voor de komende 14 dagen ofzo niet alleen vandaag en een selectie van wat komen gaat.

Die staat beneden aan die pagina. Directe link: http://www.moviemeter.nl/film/tv/full

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Sorry, ik vind het erg slecht geworden. Er zit weinig contrast tussen al die menu's, en vooral tussen de tekst en de menu;s. De enige vooruitgang is het mooie moviemeter-logo.

Epitaph

• 466 messages
  • 3436 votes

Ziet er mooi uit, hopelijk volgt MusicMeter snel. Sjapoo.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Dit is dus echt MovieMeter niet meer. De site wordt van de één op de andere dag verandert en niet zomaar, maar het lijkt of MovieMeter wel overgenomen is door FOK!.

MovieMeter en ook de lay out hadden iets speciaals. Iets wat totaal niet leek op andere sites. Nu wordt het eenheidsworst. Vind ik erg jammer dat dit zomaar gebeurd zonder een soort van stemming te houden ofzo.

Ik ben niet tegen verandering, maar hierdoor raak ik wel een beetje de feel van MM kwijt. Met alle respect voor het designtalent van Jordy.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7936 votes

Bij mij was er een stem verdwenen trouwens, meer mensen dit probleem? Verder heb ik een proefstem uitgebracht die ik nu niet meer kan verwijderen, tenminste, het lukt me even niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

sydney wrote:

Met alle respect voor het designtalent van Jordy.

Ik. Heb. Het. Design. Niet. Gemaakt.

• 23434 messages
  • 76919 votes

Bij veel negatieve opmerkingen is het dan mogelijk om.......

• 23434 messages
  • 76919 votes

ROOSKY wrote:

Bij mij was er een stem verdwenen trouwens, meer mensen dit probleem? Verder heb ik een proefstem uitgebracht die ik nu niet meer kan verwijderen, tenminste, het lukt me even niet.

De meter weer terug slepen

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sinterklaas wrote:

dat grijze is inderdaad erg somber ja.

ja dat mag wel anders niet wit maar iets wat andere sites zomber maakt moeten wij eruit springen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.