• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Ik vind dit veel mooier uitpakken en denk dat het misschien beter is als dit hier ook gebeurt maar dan in de originele kleur nl. geel/oranje en niet het bruin zoals het nu is, niet dat ik dit niet mooi vind want ik vind het goed gelukt maar als je naar Mume kijkt oogt die momenteel veel mooier dan deze site maar als de site zo blijft geen problemen mee hoor!

Ik ben geen designer, maar volgens mij zijn de achtergrondkleuren hier grijs gemengd met geel, en op MusicMeter grijs gemengd met blauw.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik heb wel eens gehoord dat iedereen kleuren anders ziet, en nu denk ik dat dat echt waar is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tja als iedereen het bruin noemt is het natuurlijk bruin he

Mij lijkt het verder "vergelen" van dit design in ieder geval geen goede zaak, ik vind het allemaal wel mooi zo.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Sja, geel is nou eenmaal een lichtere kleur dan blauw. Blauw met grijs is gewoon donkerblauw, geel met grijs wordt gewoon een smerig kleurtje . Bij Musicmeter vind ik het in ieder geval beter gelukt.

Maar ben ondertussen al lang weer gewend, dus.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik vrees het ergste voor de mengeling van paars en grijs .

Maar MuMe en MoMe zzijn erg mooi nu: deze wat warmer en gezellige, de andere modern en erg stilish .

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

oh, ik geloof dat mijn feedback hier niet op de juiste plek is geplaatst. Mijn excuses!

Ik zal betreffende de zoek functionaliteit in het juiste topic nog eenr reactie geven één deze dagen.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik zie dat musicmeter nu ook al van kleur is veranderd, dat oogt wel mooier, Je ziet weinig grijs. De zijkanten zijn lichtblauw en hier is het grijs. Jammer dat die grijze kanten hier op MM niet ook gewoon donker oranje worden. Ik zou zeggen, doe het hier ook, maar dan in het oranje.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Musicmeter is mooi geworden!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

MusicMeter is echt een grote verbetering. De kleuren daar zijn erg mooi geworden. Geeft ook een authentieke look mee, heb het zo nog nergens gezien. Bravo daarvoor Jordy.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Ben jaloers op musicmeter. Heeft wel zijn eigen gezicht weten te behouden. Erg mooi.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Fijn dat musicmeter nu ook is overgeschakeld, al moet ik zeggen dat ik de kleuren nu niet zo geweldig vind als de rest. Toch iets teveel het effect dat je naar een aquarium zit te kijken. Ik geef de voorkeur aan de subtielere highlights van MM, als zijn de basiskleuren hier dan weer iets minder.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Balen van die lay-outs. Momenteel zit ik het vaakst op boekmeter, terwijl ik daar zelden kwam.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Kijk, dát noem ik nu eens goed nieuws .

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Ik ben geen designer, maar volgens mij zijn de achtergrondkleuren hier grijs gemengd met geel

Grijs gemengd met geel is natuurlijk gewoon bruin, om de doodeenvoudige reden dat bruin uit dezelfde kleuren bestaat, in een andere helderheid (in de additieve kleurmenging).

Er blijft natuurlijk ook verschil tussen monitoren (zelfs als ze allemaal gelijk gecalibreerd zouden zijn, vrees ik). Maar rood + groen = geel, of, bij lagere helderheid, bruin.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Mis op de homepage links naar boekmeter.nl en musicmeter.nl (en omgekeerd)...

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Ondanks dat MusicMeter wel zijn kleur heeft behouden, vind ik MovieMeter mooier.

Kijkt een stuk rustiger.

Ook bij MuMe zal het wel wennen zijn, maar ik vind de kleur daar niet helemaal fijn kijken.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Kwam net weer eens op musicmeter en was alweer vergeten dat ook zij een nieuwe look heeft. Ik ben er echt lyrisch over, wát een verfrissing, een lust voor het oog! Jammer dat moviemeter er dan zo saai bijloopt en zijn eigen kleuren níet heeft gehouden (of iig in veel mindere mate).

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

dat avatar idee is super

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

606 wrote:

dat avatar idee is super

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

De site is er met het nieuwe design zeker op vooruit gegaan, maar er is nog een puntje waar ik mij aan stoor : de sterren bij de films.

Vind niemand hier dat die er zo vlak, eendimensionaal uitzien ? Vroeger vond ik het beter.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Die fotootjes bij ieders naam. Getver. Was altijd blij dat zulks hier niet was.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je kunt ze uit zetten via je profiel, zie http://www.moviemeter.nl/forum/1/6283. Niet dat dat betekent dat je je mening niet mag geven, natuurlijk.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Thanks!!!!

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Nieuwe kleuren stembalkjes? Staat wel leuk.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Zoals mijn moeder zou zeggen: 'wat leuk, de kleur komt terug!'.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Goodfella_90 wrote:

Nieuwe kleuren stembalkjes? Staat wel leuk.

Nu krijg je ook geen zin meer in wijn

dat geel is wel oke, maar ik vind nou niet dat het nodig was om te veranderen.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Vond het bruin mooier, dit is wel erg helder.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Volgens mij is het nog steeds bruin.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Volgens mij is het nog steeds bruin.

Is meer donkergeel.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

De zijkanten bedoel je?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.