- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Beetje onzinnig en agressieve post.
Met die opmerking van jou insinueerde je dat er geen interesse voor de users werd getoond. Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Het is ook te warm voor zulke discussies, ik ga naar buiten. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Laat ik nu ook eens iets positiefs zeggen... Na de omschakeling heeft Jordy zeer zeker laten blijken te luisteren naar de reacties. Vind ik in ieder geval wel een positief teken. Ik hoop ook dat er iets mee gedaan wordt.
Vind ik ook een goede afsluiter.
Onze mening en van de andere voor/tegenstanders is wel duidenlijk.
Nou wachten op de mening van de leden die nog niet hebben gereageerd en inderdaad hopen dat er iets mee gedaan word.
Ik zal iig nog steeds hetzelfde gebruik maken van MM , of het mij nou aanstaat of niet, ik ben hier inderdaad maar een ''gast'' net zoals alle anderen.
Met die opmerking van jou insinueerde je dat er geen interesse voor de users werd getoond. Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Het is ook te warm voor zulke discussies, ik ga naar buiten. 
Oke , begrijpelijk.
Ik ga ook van de zon genieten
, ik zie wel hoe de verdere ontwikkelingen verlopen.
JesseSterne
-
- 5 messages
- 29 votes
MusicMeter wordt dezelfde kleur, maar dan met
- blauw logo
- blauwe menu highlights
- blauwe pagina nummers
- blauwe advertenties
- blauwe "favorieten icon"
- blauwe streepjes tussen links
- blauwe rand rond stem-schuif (wanneer 'ie weer werkt)
Ik was al bang, van mij mag je het hele MuMe design omgooien als het maar blauw blijft
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ik ga ook van de zon genieten
, ik zie wel hoe de verdere ontwikkelingen verlopen.
Ik zit al de hele tijd buiten joh! 
Je wordt op een gegeven moment vanzelf positief gestemd. 
Maar waar het om gaat idd, meningen zijn bekend. Nu verder ontwikkelingen afwachten.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Ik wil dit toch nog even kwijt:
http://img181.imageshack.us/img181/5103/sitevr7.jpg
Saai en ongeïnspireerd. 
bennomulch
-
- 3 messages
- 0 votes
Ziet er toppie uit dit nieuwe desing
Komt er ook een gamemeter?
SiSsY bOY
-
- 260 messages
- 874 votes
jordy waaaaaarom?! het was altijd zo vertrouwd...
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
De vraag "waarom" is even relevant als de vraag "waarom niet?", en is sowieso door Jordy beantwoord: hij vond het vorige design niet OK.
Heb hierboven nu een aantal concrete en constructieve suggesties gelezen, waarbij ik vind dat Yak de spijker op zijn kop slaat. Ook vaker gehoord: het verzoek om om-en-om tinting van de achtergrond van een bericht. En het verzoek om gebruikersvoorkeuren wat betreft kleurstelling (en/of avatars, die je dan wel/niet zou kunnen gebruiken en wel/niet zou willen zien in je opmaak).
Kijken hoe het uitpakt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niks vind.
Het is helemaal niet meer het vertrouwde moviemeter, en door deze ontzettende saaie grafstemming kleuren word de sfeer er niet beter op naar mijn mening.
Het design kan opzich wel, maar ik vind de kleuren echt absoluut niks, geef mij maar de lekkere felle kleuren van het vorige design.
De bedoeling is goed, maar ik vind het niet geweldig.
Pinjataaa!
-
- 42 messages
- 0 votes
Bij een resolutie van 1600x1200 of hoger krijg je een irritante witte balk aan de linker kant
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Qua leesbaarheid brent een paar keer ctrl+'en voorlopig wel uitkomst. Begin er steeds meer aan te wennen. Inderdaad zou kleur nuances in op elkaarvolgende berichten niet verkeerd zijn.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Wat kinderachtige reacties hier m.i. ten opzichte van de nieuwe lay-out. Van te voren een waarschuwing... het oude zus het oude zo...
Dingen veranderen, en maar goed ook. Ik vind het er prima uitzien!
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Oei, wel even wennen. Dat strakke bevalt me wel, maar van het geheel ben ik voorlopig nog niet zo kapot. De meeste moeite heb ik voorlopig met:
- de wel erg sombere zijbalken.
- de hoeveelheid woorden op 1 regel. Het lukt me niet meer berichten snel door te scannen.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Als je de lettergrootte groter maakt, treden er een paar schoonheidsfoutjes op:
- er verschijnt in het navigatiemenu links in het wit 'moviemeter'
- er gaat iets mis bij de randen van het tabblad dat actief is

Pkunk
-
- 287 messages
- 1087 votes
Ik vond het oude ontwerp van moviemeter juist een van de fijnste ontwerpen die ik ken. En nu is het veranderd naar zo'n standaard layout. Met saaie kleuren. Waarom? 
Daarbij vind ik het allemaal een stuk slechter leesbaar. Maar misschien is dat wennen.
Nee, ik vind het 3 keer niets. Helaas pindakaas.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Als je de lettergrootte groter maakt, treden er een paar schoonheidsfoutjes op:
- er verschijnt in het navigatiemenu links in het wit 'moviemeter'
- er gaat iets mis bij de randen van het tabblad dat actief is
Schoonheidfoutjes, zoals je al zei. Ik stoor me daar voorlopig niet aan...
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Ik ook niet erg, was puur een melding voor de to-do-list. En dan ergens onderaan 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Gisteren was het nog even wennen, maar nu al helemaal gewend. Wat mij betreft hoeft er niks meer veranderd te worden.
Zeer functioneel en verder prachtige grote posters bij de films. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Die posters zijn niet opeens groter geworden hoor.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Het is even wennen, maar het design vind ik opzich zeker een vooruitgang, alleen......waarom van die sombere kleuren....
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Was wel effe schrikken dat nieuwe design
Functionaliteit is wel okay zo is mijn eerste indruk maar.... Ik mis de felle kleurtjes 
lolsnol
-
- 31 messages
- 16 votes
Veel beter design hoor, ik denk alleen als je een header oranje doet dat je ook wat van die kleur terug moet zien in het design.. dat is er wel maar niet zo zeer dat het echt 1 site word. Vond het andere ook mooi maar dit is prima hoor
(Y)
Lord@ragorn
-
- 59 messages
- 27 votes
Erg goede skin en lay-out. petje af voor het maken hiervan. Ik vind de snelheid ook een flinke vooruitgang. Ik heb nog niet alle dingetjes ontdekt, maar op het eerste gezicht zeker top.
argus
-
- 365 messages
- 1182 votes
Ik vond het oude ontwerp van moviemeter juist een van de fijnste ontwerpen die ik ken. En nu is het veranderd naar zo'n standaard layout. Met saaie kleuren. Waarom?
Ik ben het hier op zich mee eens, erg jammer. Het lijkt nu op zo'n mainstream-layout waar -naar het schijnt- alle automatiseerders ineens naar toe willen. Op zich de verbeterde functionaliteit is wel OK.
Verder zou ik meer en meer aan de gebruiker zelf willen overlaten, behalve de kleurtjes, ook de schaalbaarheid. De 'middenbalk' waar de berichten staan is b.v. nu een vast aantal pixels breed, hierdoor heb je op grotere en te kleine schermen een schaalbaarheidsprobleem. Laat de gebruiker via setup-opties voor ieder schermdeel+balkgrootte zelf bepalen hoeveel %-van zijn schermgrootte daarvoor wordt aangewend of zorg ervoor dat de schaalbaarheid zich automatisch aanpast aan de schermgrootte, wat nu in ieder geval niet het geval is. Nu zit ik echt bij full-screen met enorme groene -+dondergroene balken.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
F A N T A S T I S C H Jordy... Chapeau. Strak, overzichtelijk, professioneel, rustgevend... Meer superlatieven schieten me niet meer binnen.
RemyBl
-
- 2272 messages
- 4483 votes
Ook ik wil graag mijn complimenten aanbieden aan Jordy. Ik vind de site een stuk verbeterd, en een stuk classier!
Top!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het is even wennen, en zoals sommige hier al zeggen het is een stuk minder bijzonder dan voorheen, maar goed, ik denk dat de tijd het wel mooier maakt. Het was even schrikken, maar ik ben voor veranderingen!