• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

zephyr

• 137 messages
  • 474 votes

Op 'filmkeuze.nl' kunnen geregistreerde gebruikers de lay-out wijzigen kan dat hier in de toekomst ook niet? Net zoals je het "windows-theme" kunt wijzigen.

Die staat bij mij vrij 'soft' , daardoor komen de balken in moviemeter nu over als mosgroen dat er niet erg inspirerend uitziet.

Dan ben je in één keer de kritiek op de lay-out kwijt en iedereen kan naar hartelust alles naar eigen smaak zelf aanpassen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Op FOK kan dat ook.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

De crew heeft feedback gegeven op het nieuwe ontwerp (en er zijn wat aanpassingen doorgevoerd) en het ontwerp is getest. That's it.

De crew was niet overwegend positief heb ik het gevoel. Klopt dit? M.a.w. hier zouden veel gebruikers ook wat meer over willen weten. Over de gang van zaken dan...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Ik word met het kwartier depressiever van die bruingrijsgroene balken.

Ik ga even uit het raam springen. Uhm...kijken.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

cornelis wrote:

Beetje klooien met de kleuren:

...is in elk geval minder somber, lichter..

Je hebt gelijk. Het vele wit is 'te wit'. Het oog heeft een lichte achtergrondkleur nodig. leest veel prettiger.

De rest van de site is prima. Wel even wennen natuurlijk.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Je suggereert nu dingen die er niet zijn.

Jordy heeft de opdracht gegeven voor het nieuwe design. Jordy is de eigenaar van de site en neemt uiteindelijk de beslissingen over het design.

De crew heeft feedback gegeven op het nieuwe ontwerp (en er zijn wat aanpassingen doorgevoerd) en het ontwerp is getest. That's it.

Omdat ik een paar keer gelezen heb "ik zal het doorgeven aan de "ontwerper"" en "ik zal het overleggen" etc, ik bedoel kom op... Als hij het niet goed vind (of iets niet goed vind) veranderd 'ie het toch gewoon?.. Neem aan dat alle 'rechten' (qwa ontwerp/stijl) nu ook in handen van Jordy liggen en hij vrij is om dingen te kunnen/mogen veranderen, zelfs zonder toestemming van de maker.

Bovendien heeft Jordy natuurlijk wel de kennis om het te kunnen veranderen.. Maar wellicht was ik wat door de war

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Edie heeft een punt. Er wordt me wat teveel "overlegd" met de ontwerpers.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Je denkt toch niet dat Jordy hier mee akkoord gaat als hij het niet mooi vindt he.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Heb ook het idee dat het met deze minder specifieke uitwerking van de layout eigenlijk aan de gebruiker zou moeten zijn om uit wat variaties in de kleurstelling te kiezen, zoals op veel andere fora mogelijk is.

"Overleggen met de ontwerpers" komt mij ook voor als het soort eufemisme waar ik me ook regelmatig van bedien, maar so be it.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

zephyr wrote:

Op 'filmkeuze.nl' kunnen geregistreerde gebruikers de lay-out wijzigen kan dat hier in de toekomst ook niet?

Ik ben daar geen geregistreerde gebruiker, maar ik hoop van ganser harte dat de andere keuzes daar beter zijn dan het standaarddesign, overtreft bijna startpagina in lelijkheid.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

cornelis wrote:

Heb ook het idee dat het met deze minder specifieke uitwerking van de layout eigenlijk aan de gebruiker zou moeten zijn om uit wat variaties in de kleurstelling te kiezen, zoals op veel andere fora mogelijk is.

Precies Cornelis. Dit zou een mooie oplossing kunnen zijn voor veel gebruikers die totaal niets hebben met deze lay-out. Veel gebruikers zijn lid geworden ook vanwege de uitstraling, laat hun dan kiezen uit een tweetal layouts.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

kos wrote:

Je denkt toch niet dat Jordy hier mee akkoord gaat als hij het niet mooi vindt he.

Tuurlijk niet en Jordy zal dit ontwerp vast niet gekozen hebben om de gebruikers even te gaan irriteren...

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

mikoz wrote:

Maar zo naar de reacties kijkende is volgens mij ruim 90% het wel met elkaar eens.

Ik heb hier nog geen ruime 45.000 negatieve reacties gelezen hoor. Knap dat jij hebt uitgerekend dat 90% van de gebruikers de kleuren niet mooi vindt.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Ik heb hier nog geen ruime 45.000 negatieve reacties gelezen hoor. Knap dat jij hebt uitgerekend dat 90% van de gebruikers de kleuren niet mooi vindt.

Er zijn ook geen 50.000 leden actief.

Maar hoogtens 2% post hier regelmatig.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Er zijn 50.000 ingeschrevenen, het aantal gebruikers is onbekend. Een groot deel van de ingeschrevenen gebruikt deze site niet, en een groot deel van de gebruikers zal wellicht niet ingeschreven zijn.

En over dit design: ik vind het uitermate lelijk, en kan me niet voorstellen nog met plezier te gaan surfen op deze site.

't Werkt op mij afstotend.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Edie wrote:

Omdat ik een paar keer gelezen heb "ik zal het doorgeven aan de "ontwerper"" en "ik zal het overleggen" etc, ik bedoel kom op... Als hij het niet goed vind (of iets niet goed vind) veranderd 'ie het toch gewoon?.. Neem aan dat alle 'rechten' (qwa ontwerp/stijl) nu ook in handen van Jordy liggen en hij vrij is om dingen te kunnen/mogen veranderen, zelfs zonder toestemming van de maker.

Bovendien heeft Jordy natuurlijk wel de kennis om het te kunnen veranderen.. Maar wellicht was ik wat door de war

Oh bedoel je het zo.

In die zin is het natuurlijk wel in nauw overleg gebeurd.

Dingen die Jordy storend vond zijn er uit gehaald.

@Sydney; de crew heeft dit ontwerp overwegend positief ontvangen. Sommige zijn wat minder te spreken over de kleurstelling, dat heb je hier al kunnen lezen.

Het is ook een kwestie van wennen. Ik heb dit ontwerp nu een week getest en ben nu aan de kleuren gewend.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Is de vernieuwing al compleet of worden er nog dingen veranderd?

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

@Sydney; de crew heeft dit ontwerp overwegend positief ontvangen. Sommige zijn wat minder te spreken over de kleurstelling, dat heb je hier al kunnen lezen.

Het is ook een kwestie van wennen. Ik heb dit ontwerp nu een week getest en ben nu aan de kleuren gewend.

Dat is wat ik betwijfel en ook eerder heb gezegd. Aan het ontwerp zou je kunnen wennen, een kleurstelling went maar lastig.

Als mijn kamer zou behangen zijn met een kleur die mij niet aanstaat, stoor ik er mij iedere keer aan als ik de kamer binnenloop.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

sinterklaas wrote:

Net zoals de oude site zullen op ten duur uiteraard wel dingen aangepast/veranderd worden.. Neem ik toch aan

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

sinterklaas wrote:

http://www.moviemeter.nl/forum/1/2772 , onder het kopje mogelijke verbeterpunten.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik irriteer me een beetje over de uitspraak van ''het zal wel wennen''

Tuurlijk zal het wennen maar dat wil nog niet zeggen dat het geslaagd is. lelijke dingen wennen ook.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Kwam net een oude MM-pagina tegen, die ik nog ergens open had staan. Was toch echt wel beter.

Behalve dat ik de nieuwe versie hondslelijk vind, vind ik hem ook onduidelijk.

Roowland

• 167 messages
  • 392 votes

kijkert wrote:

En over dit design: ik vind het uitermate lelijk, en kan me niet voorstellen nog met plezier te gaan surfen op deze site.

't Werkt op mij afstotend.

Dus jij komt hier totaal niet voor de inhoud maar voor het design.. logisch hoor : /

Is gewoon ff wennen joh..

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

starbright boy wrote:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/forum/1/2772 , onder het kopje mogelijke verbeterpunten.

Oooh er komt toch nog wat kleur.

En een vriendenlijstje ook. Leuk.

Maar is dit plan dan al 2 jaar oud?

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Elke dag om 6.30u opstaan went ook, maar ik sla liever de wekkerradio kapot... Als u begrijpt wat ik bedoel.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

@ Sinterklaas

Nee, toen werd dat topic geopen (2 jaar terug). Als admin kan je die post altijd aanpassen.

@ Edie

Gaaf! Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Van wanneer is die versie trouwens, 2 maal terug?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik schrok me gisteren rot! Ik had oude updates openstaan en refresh eventjes en kom ik ineens op dit uit. In het begin vond ik het echt lelijk maar nu begin ik het eigenlijk al wel wat gewoon te geraken, vernieuwing kan nooit kwaad en als niemand het goed vind kan het misschien terug worden omgezet

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

sydney wrote:

Elke dag om 6.30u opstaan went ook, maar ik sla liever de wekkerradio kapot... Als u begrijpt wat ik bedoel.

Completely.

Roowland

• 167 messages
  • 392 votes

Ik vind het wel iets te drastisch veranderd.. een paar aanpassing had misschien beter uitgepakt..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.