- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het Nieuwe Design (2007)
Het Nieuwe Design (2007)
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Wat een leuk vooruitzicht moet dat zijn Jordy, dat je al deze commentaren straks ook weer bij MusicMeter voor je kiezen krijgt
.
Nou. Dat idee lijkt me heel mooi. Deze kleur met blauw.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nog even een nachtje geslapen en weer opnieuw kijken.
Ik ben een beetje van de schrik bekomen maar ik vind het nog steeds drie keer niks. Dat Moviemeter logo vind ik wel ok en de rest ook. Maar dat grauwe klotekleur en die witte berichten is nog echt om koppijn van te krijgen. Gewoon een depresief zooitje. Dit kan je echt met droevenis en regen vergelijken. Vele zeggen dat dit volwassenner oogt, euh nee. Dit ziet er gewoon nog uit als zo'n jongeren chatsite. Ik hoop maar dat de vernieuwde site nog niet helemaal af is want er moeten gewoon nog wat kleuren bij.
Want de allerbeste filmsite van Nederland moet er ook een beetje vrolijk en welkom uitzien.
- blauw logo
- blauwe menu highlights
- blauwe pagina nummers
- blauwe advertenties
- blauwe "favorieten icon"
- blauwe streepjes tussen links
- blauwe rand rond stem-schuif (wanneer 'ie weer werkt)
Doe dat hier ook AUB.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Door de grijze kleuren lijkt het ook wel erg op het FOK! forum.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Doe dat hier ook AUB.
blauw??
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Over dat groen zien ipv grijs:
Als ik op mijn pc zit onder, dan zie ik de zijkanten ook als groen. Op mijn laptop echter zie ik wel degelijk grijs. Het zal dus wel gewoon aan de kleurinstellingen liggen...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik bedoel oranje. 
Alles wat ik op noem is al donkergeel op deze site.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij mij zijn de zijkanten ook groen ipv grijs.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
ziet er goed uit zeg! (off topic; wordt er ook aan Musicmeter gesleuteld, want ik kom de site niet op??)
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Snap de onoverzichtelijk cry niet zo. Zoveel is daar toch niet aan veranderd.
Hoe ziet dat er dan uit bij jouw kap, bij mij zijn ze gewoon grijs.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
ziet er goed uit zeg! (off topic; wordt er ook aan Musicmeter gesleuteld, want ik kom de site niet op??)
Hier doet die het wel gewoon, met de 'oude' lay-out.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Verbetering dat je in een quote nu ook spoilers van niet-spoilers kan onderscheiden (nadat je gestemd hebt natuurlijk)...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Hoe ziet dat er dan uit bij jouw kap, bij mij zijn ze gewoon grijs.

Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
De meest rechtse balk is in ieder geval groener dan de meest linkse balk. Maar bijv bij tft-schermen kan het er volgens mij ook aan liggen vanuit wat voor hoek je er naar kijkt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja zo ziet het er uit. 
Screenshot helpt niet zoveel hanni, kun je beter een foto maken van je beeldscherm denk ik.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
ik noem dat dus ook groen [maar ik ben kleurenblind] 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(afbeelding)
haha ja dat is erg nuttig

Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ja zo ziet het er uit. 
Screenshot helpt niet zoveel hanni, kun je beter een foto maken van je beeldscherm denk ik.
Ok, dan doe ik dat wel, zeikerds. 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hey Jordy, ik zie net voor 't eerst het nieuwe design. Ziet er erg goed uit moet ik zeggen! Netjes, strak, overzichtelijk en professioneel. Complimenten!
1 opmerking: het zou misschien nog wat overzichtelijker en leesbaarder worden, als de berichten om en om weer van kleur verschillen. Dus wit en dan 't bericht eronder een klein beetje grijs, oid. Dat vind ik zelf wat fijner lezen.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Alles wat ik op noem is al donkergeel op deze site.
Worden de berichten ook eens donkergeel?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ok, dan doe ik dat wel, zeikerds. 
Dat valt niet mee zeg, maar na zoveel moeite plaats ik hem toch maar. 
(en nou niet allemaal stiekem in de spiegeling gaan kijken wat ik allemaal in huis heb staan
)
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Weet niet of het al genoemd is, ik vind in de toplijst dat je per 50 films (dus bij de nummers 1, 51, 101 etc) automatisch de cover, een stemgemiddelde, je eigen stem etc. ziet ook niet erg sterk. Ik vond de toplijst juist altijd zo'n mooie lijst, gewoon met 250 namen onder elkaar en dan kon je klikken op de film die je wilde. Dat je nu per 50 films de bovengenoemde dingen ziet heeft wat mij betreft niet echt een sterk effect. Maar zoals ik al zei, weet ik niet of dit besproken is.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes

Behang uit de jaren '70 (echt waar), hoezo modern? 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Weet niet of het al genoemd is, ik vind in de toplijst dat je per 50 films (dus bij de nummers 1, 51, 101 etc) automatisch de cover, een stemgemiddelde, je eigen stem etc. ziet ook niet erg sterk. Ik vond de toplijst juist altijd zo'n mooie lijst, gewoon met 250 namen onder elkaar en dan kon je klikken op de film die je wilde. Dat je nu per 50 films de bovengenoemde dingen ziet heeft wat mij betreft niet echt een sterk effect. Maar zoals ik al zei, weet ik niet of dit besproken is.
Vind dat juist wel leuk, maar dat kun je dichtklappen.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Niet lullig bedoeld, maar is er soms iets mis met je beeldscherm instellingen? Ik zie pas een groene gloed als ik met m'n kleurinstellingen ga spelen.
Groen / Grijs , het maakt allemaal niet uit die kleur deugt gewoon niet.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Wat een onzin, zeg nu maar gewoon dat je de (te) donkere tinten lelijk vindt. Ik vind het prachtig en vooral duidelijk. De donkergroene/-grijze balken in het midden springen er nu uit. Veel mooier en duidelijker dan de onopvallende tabbladen uit het vorige design.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Vind dat juist wel leuk, maar dat kun je dichtklappen.
Maar als je deze dichtklapt dan zit er nog een witte balk tussen nummer 50 en 51. Het was mooier toen de lijst een doorlopend geheel was. Wellicht zou het leuk zijn om gewoon bij alle films de poster te laten zien, alleen duurt het zoeken naar een specifieke film in de lijst dan waarschijnlijk langer.
Ik heb intussen meer dan een uur op de site gezeten. Ik wou eerst testen voordat ik commentaar gaf. Ik ben het vooral met de kritiek eens dat de kleuren wat somerder zijn. De site is meteen van heel licht naar heel donker gegaan. En het ziet er inderdaad uit als een heleboel andere sites. Wellicht is het inderdaad wennen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Groen / Grijs , het maakt allemaal niet uit die kleur deugt gewoon niet.
Je vergat de woorden "ik vind".
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Zal vast wel vaker izjn aangehaald, maar naast de mindere herkenbaarheid (wat door kleurverandering wel prima kan zijn) vind ik dat dit design niet eruit springt tegenover andere sites. Het vorige design was een soort van uniek iets, nu lijkt het op zoveel andere sites.
Was de site technisch behoorlijk achter op 'de standaard' trouwens?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Waarom zou ik ik vind neerzetten ? ik ben toch degene die het bericht schrijft. Dan is dat op dat moment alleen mijn mening.
Maar zo naar de reacties kijkende is volgens mij ruim 90% het wel met elkaar eens.