• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.278 votes
Profile

Het Nieuwe Design (2007)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

neo wrote:

Was de site technisch behoorlijk achter op 'de standaard' trouwens?

Nee hoor, er is technisch niets gewijzigd aan de site.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou ik ga even wat andere dingen doen, tot morgen.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Even een technisch puntje, weet niet of het al aangehaald is. Wanneer ik mijn browser verklein, verschuift de witte achtergrond mee maar de content niet.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

thomzi50 wrote:

Weet niet of het al genoemd is, ik vind in de toplijst dat je per 50 films (dus bij de nummers 1, 51, 101 etc) automatisch de cover, een stemgemiddelde, je eigen stem etc. ziet ook niet erg sterk. Ik vond de toplijst juist altijd zo'n mooie lijst, gewoon met 250 namen onder elkaar en dan kon je klikken op de film die je wilde. Dat je nu per 50 films de bovengenoemde dingen ziet heeft wat mij betreft niet echt een sterk effect. Maar zoals ik al zei, weet ik niet of dit besproken is.

Dit valt me nu pas op, wat vreselijk. De rest begint verder wel te gewennen.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

neo wrote:

nu lijkt het op zoveel andere sites

FOK! bijvoorbeeld.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Tenzij ik de verkeerde site voor me heb, vind ik het in de verste verte niet op FOK! lijken.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Ik vond het oude design een stuk overzichtelijker en mooier... Zoals hierboven al staat, MovieMeter had juist iets unieks qua uiterlijk. IMDB vind ik ook zo lelijk. Maar ik ga ervan uit dat dit wel zal wennen...

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Ik ook niet. Ik begrijp de vergelijking met Fok, buiten een vage overeenkomst in kleur, totaal niet.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

starbright boy wrote:

Ik ook niet. Ik begrijp de vergelijking met Fok, buiten een vage overeenkomst in kleur, totaal niet.

Vage overeenkomst in kleur?

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

De kleur 'donkergeel' noemt men meestal gewoon 'bruin'. Hoe meer je dat desatureert, hoe grijzer het wordt. En inderdaad, de meest linker en de meest rechter balk zijn verschillend van kleur.

(L)

(afbeelding)

(afbeelding) (R)

Beetje klooien met de kleuren:

(afbeelding)

...is in elk geval minder somber, lichter.

Maar oogt weer te roze.

Denk dat geel en desatureren geen succesvolle combinatie is.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

cornelis wrote:

De kleur 'donkergeel' noemt men meestal gewoon 'bruin'. Hoe meer je dat desatureert, hoe grijzer het wordt. En inderdaad, de meest linker en de meest rechter balk zijn verschillend van kleur.

LINKS - ) (afbeelding)

(afbeelding) ( - RECHTS

Ja klopt zo ziet ik het ook.

Treurige kleuren helaas.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

IMDb ziet er toch wel wat vrolijker uit als MM nu, maar na een nachtje te hebben geslapen valt het ff best mee, nog steeds niet m'n favoriete ontwerp maar het zal best kunnen wennen (op de kleuren na ). Gewoon wat punten aanpassen en het kan er wel meedoor.

Dado

• 156 messages
  • 1564 votes

mooie lay-out, maar echt superonduidelijk met reacties plaatsen bij films, de vorige layout was mooi overzichtelijk en origineel..

Reacties plaatsen bij films moet zelfde blijven, de layout is zo op zich wel goed..

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Hannibal wrote:

(quote)

(afbeelding)

. lol.

Het enige dat me eigenlijk tegenstaat is dat onoverzichtelijke bij die oude updates, kan daar nog iets aan veranderen Jordy?

Verder, ach, die kleur boeit me niet zo heel veel, al is het idd jammer dat de identiteit een beetje zoek is en het op veel andere fora lijkt.

Het is ook niet het allersterkste staaltje verandermanagement om zo'n drastische identiteitswijziging in 1 keer onaangekondigd bij een fanatieke community in de maag te splitsen, maar goed. ICT'ers en marketing he. .

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Het is gewoon jammer dat hij alles zelf doet zonder ook maar iets aan te kondigen of om de meningen van de users te vragen.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Hoe zit dat bij die toplijsten? Ik zie maar enkele uitgeklapte films, is dat de bedoeling?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

kos wrote:

Hoe zit dat bij die toplijsten? Ik zie maar enkele uitgeklapte films, is dat de bedoeling?

Om de 50 films inderdaad.

Lijkt me niet echt de bedoeling.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

mikoz wrote:

Het is gewoon jammer dat hij alles zelf doet zonder ook maar iets aan te kondigen of om de meningen van de users te vragen.

13 April heeft zich wel waargemaakt...

Maar aangezien alles overlegt moet worden met de makers van de site, neem ik aan dat Jordy ook minder invloed erop heeft nu? Dat is jammer..

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

mikoz wrote:

(quote)

Om de 50 films inderdaad.

Lijkt me niet echt de bedoeling.

Lijkt me juist wel de bedoeling. Dat jij dat niet leuk vindt, is een andere zaak... Vind het zelf ook maar niets.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Hebben jullie bij de alternatieve toplijst ook dat er haakjes achter het getal staan met niets erin?

Dus bij de nr. 1 Pulp Fiction:

9982 ()

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

cornelis wrote:

de meest linker en de meest rechter balk zijn verschillend van kleur.

Dat lijkt echter ook de bedoeling, zie helemaal bovenaan, het is een gradient.

Ziehier, met flip/flop eronder.

(afbeelding)

Werkt echter op die lange pagina's eigenlijk niet, omdat je dan het hele verloop kwijt bent.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

mikoz wrote:

De gang van zaken stoort mij het meeste. Ben ik met je eens.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Goodfella_90 wrote:

Hebben jullie bij de alternatieve toplijst ook dat er haakjes achter het getal staan met niets erin?

Dus bij de nr. 1 Pulp Fiction:

9982 ()

Jup, hier ook (zowel bij IE als FF).. Maar dat zal wel een klein foutje zijn.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Storen is misschien een groot woord. Ik vind het niet zo verstandig om het onaangekondigd te doen.

Santino Corleone

• 251 messages
  • 473 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Jammer van deze nieuwe look. Vond de oude veel beter, duurt wel eff dat we hieraan gewend raken..

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Heb zowaar iets goeds te melden over het kleurgebruik: de stemgrafiekjes zien er mooi uit! Krijg zin in wijn als ik het zie.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

(afbeelding)

(test)

(ik vind meer inspringen tov username prettiger lezen)

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Heb zowaar iets goeds te melden over het kleurgebruik: de stemgrafiekjes zien er mooi uit! Krijg zin in wijn als ik het zie.

Is dat Bordeaux rood?

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Vind zowel de lay-out als de kleuren niet erg mooi... Zal nog rondkijken en pas een wat uitgebreidere mening geven als ik eraan gewend bent want in principe lijkt elke verandering in het begin vreemd...

Als je op een user klikt zijn de user-gegevens wel mooi trouwens

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Edie wrote:

Maar aangezien alles overlegt moet worden met de makers van de site, neem ik aan dat Jordy ook minder invloed erop heeft nu? Dat is jammer..

Je suggereert nu dingen die er niet zijn.

Jordy heeft de opdracht gegeven voor het nieuwe design. Jordy is de eigenaar van de site en neemt uiteindelijk de beslissingen over het design.

De crew heeft feedback gegeven op het nieuwe ontwerp (en er zijn wat aanpassingen doorgevoerd) en het ontwerp is getest. That's it.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.