• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

er zijn geen updates meer over hbo.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mikey wrote:

er zijn geen updates meer over hbo.

De externe leverancier gaat de scripts herschrijven ivm nieuwe HBO site / app.

Het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, verder heb ik geen informatie, maar het kan nu ook vertraging oplopen door de vakantieperiode.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Kan het zo zijn dat er soms stemmen (en/of berichten) verdwijnen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

schram101 wrote:

Kan het zo zijn dat er soms stemmen (en/of berichten) verdwijnen?

Ik denk het niet.

Moderators verwijderen wel berichten maar daar maken ze ook melding van. En sporadisch worden fraude stemmen verwijderd (voorbarige stemmen).

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ik denk het niet.

Moderators verwijderen wel berichten maar daar maken ze ook melding van. En sporadisch worden fraude stemmen verwijderd (voorbarige stemmen).

Hmm. Heb nu al een paar keer het idee dat ik een recente stem op een film mis.

Voorbeeld is die laatste Godzilla film. Daar toen in juli nog met jou in dit topic contact over gehad. Maar nu is daar ineens mijn beoordeling weg. Weet het natuurlijk niet 200% zeker maar heb dit nu al een paar keer dit vermoeden gehad.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik heb al herhaaldelijk dit verzoekje gepost maar de programmeurs geven er geen gehoor aan. Bij het toevoegen van films zijn, wanneer je op voorbeeld klikt, de regisseur en de acteurs niet zichtbaar. Het zou heel wat handiger zijn indien dat wel het geval was.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Stemmen worden heel vaak gewoon niet opgeslagen, vooral via de telefoon ingevoerd. Ik ververs altijd een keer om te checken of het gelukt is. Erg irritant.

En ik moest maar weer eens opnieuw inloggen...

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Simon Smith wrote:

Stemmen worden heel vaak gewoon niet opgeslagen, vooral via de telefoon ingevoerd. Ik ververs altijd een keer om te checken of het gelukt is. Erg irritant.

En ik moest maar weer eens opnieuw inloggen...

Ik denk dat dit het is inderdaad! Doe ik inderdaad ook vaak maar blijkbaar went het niet want gisteren helemaal geen erg in dat dat het kon zijn geweest.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Waarom plaatsen jullie steeds vaker domme debiele artikelen waarop niet gereageerd mag worden? En waarom mag op die domme debiele artikelen niet gereageerd worden?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

kappeuter wrote:

(quote)

De externe leverancier gaat de scripts herschrijven ivm nieuwe HBO site / app.

Het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, verder heb ik geen informatie, maar het kan nu ook vertraging oplopen door de vakantieperiode.

Het wil nog niet echt vlotten met het schrijven van deze scripts zo te zien

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

rep_robert wrote:

(quote)

5 maanden verder bijna en de site is nog steeds KUT. Kan iemand van de moderators niet een technisch iemand of zo aansturen? Zo moeilijk lijkt het me niet om een scriptje te maken, want de site heeft kortstondig gewerkt op een Foldable telefoon.

Of gaat alle mankracht enkel en alleen naar waardeloze copy paste clickbait artikelen?

Weer 3 maanden verder. De site draait alleen op vrijwillige moderators en de nieuwe partij die zielloze clickbait artikelen plaatsen... De community wordt gewoon niet gehoord. De site werkt op een maand of anderhalf na al anderhalf jaar gewoon KUT op de telefoon (Fold). Bizar dat de site geen goede foldable of tablet formaat browser ondersteunt.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Top 250 beste films aller tijden

Je ziet alleen de eerste 10 films.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Het wil nog niet echt vlotten met het schrijven van deze scripts zo te zien

Sorry dat ik er weer over begin, ik snap dat het vervelend is, maar heeft het schrijven van dit script echt geen prioriteit? Het nieuwe HBO Max is 4 maanden geleden gelanceerd, sindsdien geen updates meer van de films die te zien zijn op deze streamingsdienst.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Montorsi wrote:

Sorry dat ik er weer over begin, ik snap dat het vervelend is, maar heeft het schrijven van dit script echt geen prioriteit? Het nieuwe HBO Max is 4 maanden geleden gelanceerd, sindsdien geen updates meer van de films die te zien zijn op deze streamingsdienst.

Ja dat is wel vervelend. Wij hebben hier helaas geen nieuws over, wij weten ook niet waarom het deze keer zo lang duurt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het bespreken van users (zowel actieve als gebande users) is niet toegestaan. Dit voedt namelijk een roddelcultuur en groepjesvorming. Als je een klacht hebt over een bepaalde user, meld dit dan via een privébericht aan een moderator.

badfans69

• 3960 messages
  • 6126 votes

Je bent niet de enige

Alternatief: HBO Max - FilmVandaag.nl

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Moderator: ik heb de hele topic schoon geveegd waar het ging om het stemgedrag van enkele gebruikers. Ik heb dit vrij rigoreus gedaan, ook ondersteunende berichten of berichten waar an sich niet zo veel mis mee was maar die wel onderdeel waren van de discussie heb ik weggehaald om a) de hele discussie weg te krijgen en b) omdat die losse berichten anders nergens op sloegen.

We hebben al eerder gewaarschuwd dat we andere gebruikers niet bespreken op deze site. Als je een klacht hebt over een bepaalde user, meld dit dan via een privébericht aan een moderator.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Prima natuurlijk, maar het gesprek over of een toplijst gebruikers met de meeste stemmen wel gewenst is lijkt me zinvol.

In mijn ogen is deze lijst net zo waardevol als de uitslag van een wielerkoers eind jaren 90.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

eRCee wrote:

Prima natuurlijk, maar het gesprek over of een toplijst gebruikers met de meeste stemmen wel gewenst is lijkt me zinvol.

In mijn ogen is deze lijst net zo waardevol als de uitslag van een wielerkoers eind jaren 90.

Ik heb een verzoek ingediend om deze lijst weg te halen.

Afwachten of dit ook gehonoreerd wordt.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ik heb een verzoek ingediend om deze lijst weg te halen.

Afwachten of dit ook gehonoreerd wordt.

Goed van je. Heb ik toch nog mijn steentje bijgedragen. Maar ik doe voorlopig niet meer mee aan deze poppenkast(officiële waarschuwing ).

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

eRCee wrote:

Haha. Dit is een hele mooie metafoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Splinters wrote:

(quote)

Haha. Dit is een hele mooie metafoor.

Hij had dat ''eind jaren 90'' best weg mogen laten.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Goedemiddag,

Ik heb als taak gehad bij de volgende films (link van moviemeter.com, maar geldt ook voor moviemeter.nl) de posters te verwijderen aangezien er op deze (Italiaanse) film posters rechten zitten en wij daarover mails krijgen vanuit de rechthebbende. Hier kunnen we helaas niets aan doen. De films hebben nu een licht grijze achtergrond. Het gaat over de volgende films:

La Dolce Vita La Dolce Vita (Movie, 1960) - MovieMeter.com

La Notte La Notte (Movie, 1961) - MovieMeter.com

L'Avventura L'Avventura (Movie, 1960) - MovieMeter.com

Totò, Peppino e la Dolce Vita Totò, Peppino e la Dolce Vita (Movie, 1961) - MovieMeter.com

Il Sorpasso Il Sorpasso (Movie, 1962) - MovieMeter.com

Divorzio all'Italiana Divorzio all'Italiana (Movie, 1961) - MovieMeter.com

La Classe Operaia Va in Paradiso La Classe Operaia Va in Paradiso (Movie, 1971) - MovieMeter.com

Il Boss Il Boss (Movie, 1973) - MovieMeter.com

Django Django (Movie, 1966) - MovieMeter.com

Preparati La Bara Preparati la Bara! (Movie, 1968) - MovieMeter.com

Quel Maledetto Giorno d'Inverno Quel Maledetto Giorno d'Inverno... Django e Sartana all'Ultimo Sangue (Movie, 1970) - MovieMeter.com

Django Sfida Sartana Django (Movie, 1966) - MovieMeter.com-sfida-sartana

Django Spara per Primo Django (Movie, 1966) - MovieMeter.com-spara-per-primo

Una Nuvola di Polvere... Un Grido di Morte Arriva Sartana Una Nuvola di Polvere... Un Grido di Morte... Arriva Sartana (Movie, 1970) - MovieMeter.com

Sono Sartana, Il Vostro Becchino Sono Sartana, il Vostro Becchino (Movie, 1969) - MovieMeter.com

Amarcord Amarcord (Movie, 1973) - MovieMeter.com

Le Notti Bianche Le Notti Bianche (Movie, 1957) - MovieMeter.com

Rocco e i Suoi Fratelli Rocco e i Suoi Fratelli (Movie, 1960) - MovieMeter.com

I Pugni in Tasca I Pugni in Tasca (Movie, 1965) - MovieMeter.com

La Terra Trema La Terra Trema (Movie, 1948) - MovieMeter.com

La Strada La Strada (Movie, 1954) - MovieMeter.com

Ladri di Biciclette Ladri di Biciclette (Movie, 1948) - MovieMeter.com

Accattone Accattone (Movie, 1961) - MovieMeter.com

Sbatti il Mostro in Prima Pagina Sbatti il Mostro in Prima Pagina (Movie, 1972) - MovieMeter.com

C'era una Volta il West C'era una Volta il West (Movie, 1968) - MovieMeter.com

La Ragazza con la Pistola La Ragazza con la Pistola (Movie, 1968) - MovieMeter.com

Con Lui Cavalca la Morte Con Lui Cavalca la Morte (Movie, 1967) - MovieMeter.com

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ze gaan het ons moeilijk maken hé?

En hoe moeten we nu weten welke we kunnen in de plaats toevoegen? Worden die op Cinematerial nu ook geschrapt?

Hoe heet die rechthebbende die zo lastig doet? Echt zielig van hen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Huh? Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Gewoon de mannen/vrouwen van het topic Draw that movie om hulp vragen. Die tekenen zo een nieuw poster voor jullie !

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Graaf Machine wrote:

Gewoon de mannen/vrouwen van het topic Draw that movie om hulp vragen. Die tekenen zo een nieuw poster voor jullie !

Het moet wel een officiële poster zijn hé GraafMachine...

Misschien een DVD cover nemen?

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Mac Hammer Fan wrote:

(quote)

Het moet wel een officiële poster zijn hé GraafMachine...

Misschien een DVD cover nemen?

Ik zou gewoon een boodschap plaatsen met iets als "van bedrijf Y (vroeger noemde je dat X, maar dat is ook al zo beladen), mogen wij geen poster plaatsen van deze film. Wel met een leuke achtergrond van tulpen en Edammer kaas ofzo.

Zo belangrijk is de poster natuurlijk ook niet.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Of gewoon een plaatje uit de film...

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

Echt wel jammer van die film posters .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.