- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
OK, ik ben er achter hoe ik het uitklapmenu van Mijn Profiel en Account kan openen.
Ik moet ervoor naar een acteurspagina, en dan een subpagina zoeken, bijvoorbeeld als ik naar de film "Kolja (Film, 1996) - MovieMeter.nl" ga, dan lukt het niet.
Klik ik dan op acteur "Andrei Chalimon - MovieMeter.nl", dan lukt het ook nog niet.
Maar ga ik nog een stap verder, en klik op de link 'acteur' (hier toevallig maar 1), "
"Filmografie Andrei Chalimon - moviemeter.nl", dan kan ik mijn profiel en mijn account uitklappen, en kom ik waar ik uit kan loggen van de site.

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We kunnen deze bug niet reproduceren. Bij ons werkt dit wel gewoon goed in Chrome. Misschien heeft het iets te maken met bepaalde extensies of andere dingen in je configuratie.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
We kunnen deze bug niet reproduceren. Bij ons werkt dit wel gewoon goed in Chrome. Misschien heeft het iets te maken met bepaalde extensies of andere dingen in je configuratie.
Zal allemaal best zijn, maar ik vind het verder wel ok. Zo vaak heb ik dat uitklapmenu niet nodig, en ik weet nu hoe ik er komen kan. Ik ben heel gemakkelijk met dat soort dingen. Vind het wel tof zelf een werkzame oplossing gevonden te hebben.
In elk geval werkte het tot begin deze week gewoon goed, en heb ik niets veranderd, volgens mij. Heerlijk spooky.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Een algemene vraag: hoe kan ik mijn nieuwsfilters zo instellen dat ik geen 'nieuws' krijg over het gokken op voetbalwedstrijden? Welke filter is dat of kan er een specifieke filter gemaakt worden waar dit onder wordt gehangen?
Ook ik krijg sinds een aantal dagen weer gokreclames/advertenties tussen de nieuwsberichten. Ik had eerder begrepen dat leden van het forum niet meer geconfronteerd zouden worden met gokreclames. Dit ging lange tijd goed, maar sinds kort dus helaas niet meer. Is er iets gewijzigd in het beleid hierop?
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Hoe komt het eigenlijk dat ik hier geen afbeeldingen up kan loaden en ze ook niet kan zien wanneer anderen dat doen?
Via screenshots kan het ook maar het blijft een beetje behelpen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat kan wel. Kopieer de link bij BBCode.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Jammer dat de lijsten van Prime het nog steeds niet doen 🫤
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dat vind ik ook jammer.
Ik gebruik deze site als backup:
New Movies on Amazon Prime Video - All recently added movies - justwatch.com
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ja dat vind ik ook jammer.
Ik gebruik deze site als backup:
New Movies on Amazon Prime Video - All recently added movies - justwatch.com
Goede tip, helemaal vergeten dat deze bestond! 
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
De site is vanavond vervormd op Firefox onder MacOS Sonoma. Op Brave wordt hij wel nog juist weergegeven.
Update:
Na het wissen van de cache is het in orde.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik kom regelmatig films tegen waarbij ten onrechte vermeld staat dat ze op een bepaalde streamingdienst te zien zijn. Kan ik dat ergens melden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik kom regelmatig films tegen waarbij ten onrechte vermeld staat dat ze op een bepaalde streamingdienst te zien zijn. Kan ik dat ergens melden?
Jazeker. Dat kun je hier melden.
Het Prime Video overzicht is momenteel niet kloppend, dat is bekend.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Jazeker. Dat kun je hier melden.
Het Prime Video overzicht is momenteel niet kloppend, dat is bekend.
Ah daar kwam ik er precies één tegen vandaag. Bedankt 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Dat doe ik tegenwoordig ook maar, toch echt een gemiste kans van MoMe...
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
De nieuwe titels op HBO Max zijn al een tijdje leeg volgens mij, gaat dit wel goed? De web-applicatie is ook anders van de dienst nu e.e.a. geïntegreerd is met elkaar, misschien dat het op MM ook nog niet goed gepakt wordt?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Godzilla x Kong: The New Empire (Film, 2024)
Waarom is deze niet gekoppeld aan de rest van de franchise eigenlijk?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Godzilla x Kong: The New Empire (Film, 2024)
Waarom is deze niet gekoppeld aan de rest van de franchise eigenlijk?
Goed dat je het meldt. Dat zou wel zo moeten zijn inderdaad.
Deze franchise links komen van TMDb, maar daar staat hij wel in de collectie dus het is een bug.
We zullen het aan de programmeur doorspelen.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
De nieuwe titels op HBO Max zijn al een tijdje leeg volgens mij, gaat dit wel goed? De web-applicatie is ook anders van de dienst nu e.e.a. geïntegreerd is met elkaar, misschien dat het op MM ook nog niet goed gepakt wordt?
Hier kun je het wel zien.. Nieuw op HBO Max (110+ films & series) - FilmVandaag.nl
Ik denk dat streaming niet zo'n prio heeft
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het heeft lang geduurd, maar het is inmiddels weer werkend.
Het script voor HBO Max moet herschreven worden, dat zal ook nog worden aangepast.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Mods: de nieuwssectie wordt geteisterd door spam van ene megangoldberg.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Ik geloof dat ze staken.
Wel een goeie chatbot: Altijd op tijd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hartelijk dank voor de tip.
Ik heb het account gesloten en een flink aantal berichten verwijderd.
Ik kon ze niet allemaal terugvinden, want ze zijn op willekeurige plaatsen ook bij veel oude artikelen geplaatst.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Via 'nieuws' en dan 'laatste discussies' kan je er nog meer vinden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Via 'nieuws' en dan 'laatste discussies' kan je er nog meer vinden.
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Bedankt!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik wilde een correctie indienen bij een acteur/regiseur die overleden is (Jerzy Stuhr), maar ik kan de correctieknop niet vinden? Waar zit die bij personen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik wilde een correctie indienen bij een acteur/regiseur die overleden is (Jerzy Stuhr), maar ik kan de correctieknop niet vinden? Waar zit die bij personen?
Je kunt wel een biografie invoeren en Wikimedia plaatjes insturen, maar geboortedata kan alleen de crew wijzigen.
Althans ik neem aan dat deze link bij jou niet werkt.
Ik heb de overlijdensdatum alsnog ingevuld.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Hier kun je het wel zien.. Nieuw op HBO Max (110+ films & series) - FilmVandaag.nl
Ik denk dat streaming niet zo'n prio heeft
Ja oke het is wel ergens anders te vinden, maar voor mij is MovieMeter de site waar je dit altijd kon checken.
Dat streaming geen prio (meer) heeft zou me enerzijds verbazen maar gezien het feit dat er eigenlijk vanuit de crew niet op mijn opmerking gereageerd wordt zou je best wel eens gelijk kunnen hebben. Ook is er een maand later eigenlijk niets veranderd 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb op 28 juli gereageerd en gezegd dat het HBO Max script herschreven zal worden.
Het duurt wat lang inderdaad.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
excuses, ik zie het nu, dat had ik even gemist.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.