- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Voor toevoegingen is Firefox het gemakkelijkst. Ik zal voor correcties eens Safari proberen en laat iets weten, maar als ik in Safari gegevens kopieer uit imdb naar Pages is het resultaat minder goed dan Firefox om achteraf mee te werken.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Helaas is Safari niet handig voor mijn werk met Moviemeter. Het is een hele omweg om de bestanden te openen die gedownload zijn. Ik probeer nog even met Brave. (ik werk met Apple)
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Tot mijn spijt is Brave ook niet bruikbaar bij toevoegingen. Bij kopiëren van teksten van bepaalde sites krijg ik bij hoofdletters soms in de plaats vraagtekens. Ik moet dus Firefox blijven gebruiken. 
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Waarom is hier reageren niet mogelijk? Marvel-films kijken? Dit is de juiste volgorde (update 2025) | Disney+ Nieuws | MovieMeter.nl
Niks over LHBT, Gaza, covid of een andere maatschappelijke splijtzwam 
Erg benieuwd naar de reden ......
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Deze is verre van compleet. Bovendien werkt de zoekfunctie (dus obv aparte parameters door het aanbod zoeken) niet voor series (maar dat is niet uniek voor het aanbod van HBO, dat kan gek genoeg nergens).
Maar ik doelde eigenlijk op het on demand overzicht de pagina van de serie zelf.
Zie bijv:
The Sopranos (Serie, 1999 - 2007) - MovieMeter.nl
The White Lotus (Serie, 2021 - 2025) - MovieMeter.nl
En dus de toplijst waar je niet op HBO kunt filteren, maar wel op Netflix, Videoland etc.
Hier wil ik nog aan toevoegen dat er ook films zijn die volgens het overzicht van MM te zien zijn op HBO Max, maar dat in werkelijkheid dit niet (meer?) het geval is. Neem bijvoorbeeld The Gentlemen (Film, 2019) - MovieMeter.nl.
iets om mee te nemen?
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9721 votes
iets om mee te nemen?
Als dit soort dingen niet kloppen, dan ligt er meestal een heel systeem uit die de koppelingen verzorgt. Als dat gecontroleerd/hersteld wordt, lost dat meestal alles in één keer op. Even afwachten dus.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Berichten verplaatst naar Film > Nieuws > Filmnieuws (waarheid of roddels?)
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik zou mijn eerste vraag over deze bug wel willen quoten met een permalink, maar die doet het dus niet.
Is de beheerder/programmeur van deze site überhaupt wel in staat om een bug te fixen? Of zit die persoon enkel nieuwsberichtjes te pushen van streamingsdiensten om z'n buideltje te vullen?
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
De hoeveelheid reclame berichten over het geweldige aanbod van (met name) Netflix (onder het mom van nieuwsberichten), begint wel écht beschamend tevworden hoor.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
De hoeveelheid reclame berichten over het geweldige aanbod van (met name) Netflix (onder het mom van nieuwsberichten), begint wel écht beschamend te worden hoor.
Los daarvan ben ik het volledig met je eens, die items zijn betreurenswaardig als filmliefhebber. Maar volgens mij is er maar een course of action:
https://y.yarn.co/256d9a89-18ca-464c-8374-9c3f24fd68eb_text.gif
Richardus
-
- 2128 messages
- 1196 votes
Buttons in de bovenste balk werken nog nauwelijks bij mij. Dus menu, zoekicon, meldingen. Soms klik ik erop en opeens opent er wel weer wat. Android, brave browser. Blockende dingetjes uitschakelen helpt niks. Oh, en net ook weer; scrollt de pagina opeens eindje naar boven.
Maar goed, als ik geen films meer kan zoeken, houdt het becijferen ook op. Ik zag nog een link naar forum in main screen, anders had ik hier niet terecht kunnen komenm
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Waarom is de naam van acteur Benoît Magimel niet meer zichtbaar? Hij wordt bij de films waarin hij meespeelt gewoon niet meer vermeld. Wel de rol die hij speelt, en ook eventueel een foto, maar niet zijn naam. Zie bijvoorbeeld Pacifiction (Film, 2022) , of La Pianiste (Film, 2001)
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Waarom is de naam van acteur Benoît Magimel niet meer zichtbaar? Hij wordt bij de films waarin hij meespeelt gewoon niet meer vermeld. Wel de rol die hij speelt, en ook eventueel een foto, maar niet zijn naam. Zie bijvoorbeeld Pacifiction (Film, 2022) , of La Pianiste (Film, 2001)
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Mooie toevoeging, dat de pre- en sequels van een film er nu in een mooi overzicht naast staan. Mag ook wel eens gezegd worden. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb ik wat gemist? Waar kun je dat vinden?
joolstein
-
- 10828 messages
- 8910 votes
Complimenten voor de crew-leden,
die deze week veel extra werk moeten verzetten met die hardnekkige Temu-mol!
badfans69
-
- 3960 messages
- 6126 votes
Temu-mol? Heb ik iets gemist?
Spambots met Temu reclame.
Stephan123
-
- 236 messages
- 1223 votes
De hoeveelheid reclame berichten over het geweldige aanbod van (met name) Netflix (onder het mom van nieuwsberichten), begint wel écht beschamend tevworden hoor.
Dit zijn gewoon standaard opvulberichten om nieuws te brengen
Nieuwe serie op Netflix , komt er standaard een bericht op Moviemeter de volgende dag , dit is een hit, iedereen moet hem kijken etc, en dan zijn er maar een enkele stemmen , een enkele reactie op X, of IMDB .
Dat was onder de oud-eigenaar Jordy nooit gebeurd zulke standaard niet zeggende berichten .
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Om geld te verdienen. Van de 15 nieuwsberichten nu op de homepage, gaan er 9 over netflix en 3 over het aanbod op andere diensten. De reclameberichten verkopen als nieuws is nog het ergste.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
En dat terwijl de beheerders van de site helemaal niet geïnteresseerd zijn om heel wat bugs op te lossen. Er komt gewoon geen reactie op mijn vele posts. We beseffen alleen hoe goed Jordy was.

narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
De pagina van de documentaire “Bidden voor het Einde” (2025) is van de site verwijderd.
Deze stond al op de site als Praying for Armageddon (Film, 2023) - MovieMeter.nl.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
ik heb 2 lijsten "nog te zien" en "nog zien", die laatste moet eigenlijk "nog zien 2025" zijn, maar ik kan die lijst niet raadplegen bij mijn profiel. Kan er enkel toevoegen bij de films zelf.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
ik heb 2 lijsten "nog te zien" en "nog zien", die laatste moet eigenlijk "nog zien 2025" zijn, maar ik kan die lijst niet raadplegen bij mijn profiel. Kan er enkel toevoegen bij de films zelf.
Kan je hem wellicht via deze route raadplegen?
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Wat ik irritant vind is als je op de pagina van een acteur of regisseur bent en je gaat kijken naar zijn films, en je klikt er op 1 en daarna ga je naar vorige dan schiet je weer helemaal terug naar de recenste film. En dat is toch best vervelend als een acteur 60 films heeft gemaakt
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Mijn vriendin - nic1991 - krijgt meer en meer advertenties te zien. Het houdt haar tegen om de site te gebruiken. Kan er iets tegen deze zee van ads gedaan worden?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Wat ik irritant vind is als je op de pagina van een acteur of regisseur bent en je gaat kijken naar zijn films, en je klikt er op 1 en daarna ga je naar vorige dan schiet je weer helemaal terug naar de recenste film. En dat is toch best vervelend als een acteur 60 films heeft gemaakt
Had dit probleem als een vermeld een hele tijd geleden, maar geen reactie op gekregen.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7361 votes
Ja, maar hoe kom ik daar zelf? Ik zie nergens "mijn mappen"
badfans69
-
- 3960 messages
- 6126 votes
Mijn vriendin - nic1991 - krijgt meer en meer advertenties te zien. Het houdt haar tegen om de site te gebruiken. Kan er iets tegen deze zee van ads gedaan worden?
Sinds Jordy de site verkocht heeft aan Achterhoekers, is de drijfveer geld, geld en geld. Niks meer niks minder. Gelukkig mogen ze geen gok reclame meer maken. 
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Door rechtsboven op het mapje te klikken:https://i.postimg.cc/gJQkSNZ7/MM.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.