- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Spijtig genoeg niet. Voorlopig verwacht ik hier geen nieuws over ivm vakantie van de programmeur.
Er begint een patroon te ontstaan. Wanneer ik de zoekfunctie gebruik dan ontvang ik vaak een spookmelding. Zie screenshot.
Ik hoop dat de programmeur hier verder mee kan na zijn vakantie.
Screenshot-2024-05-22-21-49-58-93-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 hosted at ImgBB — ImgBB - ibb.co
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Spijtig genoeg niet. Voorlopig verwacht ik hier geen nieuws over ivm vakantie van de programmeur.
Hmm. Het is breder. Breid het maar uit naar de gehele werkbalk.
Screenshot-2024-05-22-22-07-06-03-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 hosted at ImgBB — ImgBB - ibb.co
Hoe dan ook, bij het lezen van forumtopics of het filmnieuws heb ik veel minder last. Dat is iets wat overeind blijft.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Wat Splinters heeft heb ik ook.
Als ik een seriepagina geladen heb komt er een melding dat ik een bericht zou hebben.
Die er dan vervolgens niet is.
Alleen bij series niet bij films.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Staat er misschien een nieuwe pm bij Series?
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Nee, het is overigens opgelost. Gisteravond gebeurde het nog, iets wat me al weken op viel.
Nu is het weg...
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Hmm. De aap lijkt uit de mouw; ik had dus wel een pm maar dan bij series. Ik vind het een beetje houtje touwtje geprogrammeerd maar nu weet ik waar ik moet kijken. Ook de popups van de pm zijn niet "logisch" geweest maar vaak random. Later kwamen popups van de pm opzetten bij het gebruik van de werkbalk en zoekfunctie.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Screenshot-2024-05-23-15-15-44-77-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 hosted at ImgBB — ImgBB - ibb.co
Screenshot-2024-05-23-15-19-02-85-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 hosted at ImgBB — ImgBB - ibb.co
Het komt er dus op neer dat je de tab inbox een keer extra aan moet tikken/klikken.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Poging 37 om de recente toplijst (automatisch) te laten updaten: Top 100 beste films van de laatste jaren
Het is nota bene de eerste in de lijst van alle toplijsten.
https://i.gyazo.com/489ea6623ab67240572f4890613aefb3.png
En dit klopt natuurlijk ook voor geen meter (pun not intended):
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Bij de profielen van gebruikers staat de teller 'Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien'. Ikzelf gebruik MM enkel voor films want het serie-aspect vond ik wat te omslachtig. Nu heb ik in het begin wel geprobeerd alles bij te houden en heb zo enkele afleveringen als gezien aangeduid.
Het stoort me nogal dat die teller nog steeds op 8 staat op mijn profiel maar ik heb geen idee welke afleveringen van welke serie dit zijn. Voor mijn innerlijke rust zou ik dat graag kunnen 'ontvinken'. Of bestaat hier reeds een filter voor en maak ik me druk om een scheet? 
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Bij de profielen van gebruikers staat de teller 'Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien'. Ikzelf gebruik MM enkel voor films want het serie-aspect vond ik wat te omslachtig. Nu heb ik in het begin wel geprobeerd alles bij te houden en heb zo enkele afleveringen als gezien aangeduid.
Het stoort me nogal dat die teller nog steeds op 8 staat op mijn profiel maar ik heb geen idee welke afleveringen van welke serie dit zijn. Voor mijn innerlijke rust zou ik dat graag kunnen 'ontvinken'. Of bestaat hier reeds een filter voor en maak ik me druk om een scheet?
Voor zover ik weet is er geen filter hiervoor, maar ik heb via Google gezocht op "moviemeter ibendb "gemarkeerd als gezien"" en kwam toen uit bij The Haunting of Hill House - Seizoen 1 (2018). Daar zag ik dat je 8 afleveringen hebt aangevinkt van deze serie. Succes met het ontvinken en geniet van je innerlijke rust 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Voor zover ik weet is er geen filter hiervoor, maar ik heb via Google gezocht op "moviemeter ibendb "gemarkeerd als gezien"" en kwam toen uit bij The Haunting of Hill House - Seizoen 1 (2018). Daar zag ik dat je 8 afleveringen hebt aangevinkt van deze serie. Succes met het ontvinken en geniet van je innerlijke rust
Dikke merci! Had ik daar aan gedacht… 
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Het is eigenlijk best bizar hoe vaak je automatisch wordt uitgelogd op moviemeter. Nu snap ik dat het een database issue is maar maak dan auto-login mogelijk als je de website bezoekt. Of?
Pieter_Brug
-
- 8 messages
- 237 votes
[Volgens MovieMeter zijn dit de 100 beste films uitgekomen in de laatste 3 jaren] Toevoeging door moderator, dit was de topictitel met de eigenlijke tekst en die anders allicht niet goed naar voren zou komen.
Toont films van 2018 t/m 2021
Kan moviemeter dit eens aanpassen a.u.b.?
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
https://i.ibb.co/bP2bSxK/1.jpg
Wat slecht. Dat wil ik dus echt niet zien middenin een newsfeed van een filmsite. Donder op met je voetbal-onzin/reclame, verstopt tussen de content.
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
@John Milton: Zal wel goksite clickbait rotzooi zijn idd.
Lekker off-topic.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, ik heb het artikel aangeklikt, is gewoon weer promotie voor de zoveelste knip en plak site van de eigenaren van Moviemeter.
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Staan volgens de front page drie opmerkingen onder, maar als je erop klikt, zijn er geen opmerkingen.
Ik zou me graag totaal niet druk maken om zoiets, maar zulks is me toch een beetje een doorn in het oog. First world problems natuurlijk, maar ja.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En wie gaat er over de technische zaken op MovieMeter? De site is op een maandje na gewoon onbruikbaar op de fold smartphones. Zie mijn eerdere posts waar niks mee is gegaan in dit topic in de afgelopen maanden. De enige manier om de site werkzaam te hebben op mijn device momenteel is via de split screen multitasking. Het probleem leek opgelost, maar de laatste weken is het weer kommer en kwel. Alsof de site terug is gezet naar een oudere versie.
5 maanden verder bijna en de site is nog steeds KUT. Kan iemand van de moderators niet een technisch iemand of zo aansturen? Zo moeilijk lijkt het me niet om een scriptje te maken, want de site heeft kortstondig gewerkt op een Foldable telefoon.
Of gaat alle mankracht enkel en alleen naar waardeloze copy paste clickbait artikelen?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Reageert de crew hier überhaupt nog wel eens??
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Reageert de crew hier überhaupt nog wel eens??
Alle gemelde bugs worden per melding door de crew in een formulier doorgeschakeld naar de programmeur.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is eigenlijk best bizar hoe vaak je automatisch wordt uitgelogd op moviemeter. Nu snap ik dat het een database issue is maar maak dan auto-login mogelijk als je de website bezoekt. Of?
Het heeft inderdaad een technische reden. We zullen auto-login als wens rapporteren aan de ontwikkelaars.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is weer eens raak.. Paar dagen alweer. Nieuw op Amazon Prime Video - Nederland
Ja dat is erg vervelend. Dankjewel voor het melden. Hopelijk wordt het nu sneller opgelost.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8965 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Via mijn laptop (chromebrowser) werkt de link naar mijn profielgegevens niet meer. Via mijn android smartphone nog wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Via mijn laptop (chromebrowser) werkt de link naar mijn profielgegevens niet meer. Via mijn android smartphone nog wel.
Heb je de browsercookies al verwijderd en de tijdelijke internetbestanden?
Bedoel je de instellingen van je profiel?
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Heb je de browsercookies al verwijderd en de tijdelijke internetbestanden?
Bedoel je de instellingen van je profiel?
Nee, ik bedoel dat uitklapmenu dat je krijgt als je bovenaan op je profielnaam klikt. Met o.a. je filmlog daarin, en je top tien.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Nee, ik bedoel dat uitklapmenu dat je krijgt als je bovenaan op je profielnaam klikt. Met o.a. je filmlog daarin, en je top tien.
In de Engelstalige modus werkt het wel.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Een algemene vraag: hoe kan ik mijn nieuwsfilters zo instellen dat ik geen 'nieuws' krijg over het gokken op voetbalwedstrijden? Welke filter is dat of kan er een specifieke filter gemaakt worden waar dit onder wordt gehangen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.