• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.970 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Kan het zijn dat de lijsten bij het Netflix-topic met Te Verschijnen films, Nieuwe films en Te Verdwijnen films niet meer worden aangevuld?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Off topic bericht verwijderd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

BlueJudaskiss wrote:

Kan het zijn dat de lijsten bij het Netflix-topic met Te Verschijnen films, Nieuwe films en Te Verdwijnen films niet meer worden aangevuld?

Dat lag inderdaad een paar weken stil. Zou als het goed is weer werkend moeten zijn. Geef het door als je nog titels mist.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Dat lag inderdaad een paar weken stil. Zou als het goed is weer werkend moeten zijn. Geef het door als je nog titels mist.

Het zijn weer lange lijsten, fijn!

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Ik had vanmorgen een pm in mn inbox. Vervolgens klikte ik hem open maar zag ik niks.

Is dit een bug geweest of heb ik per abuis zelf iets weggeklikt?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Splinters wrote:

Ik had vanmorgen een pm in mn inbox. Vervolgens klikte ik hem open maar zag ik niks.

Is dit een bug geweest of heb ik per abuis zelf iets weggeklikt?

Dat laatste denk ik.

Over spookberichten die niet zichtbaar zijn hebben we nog niet eerder een melding gehad.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Dat laatste denk ik.

Over spookberichten die niet zichtbaar zijn hebben we nog niet eerder een melding gehad.

Is er soms iets rondgestuurd vanuit de moderatie of vanuit het beheer/forum? Ik heb het even nagelopen maar zover ik kan zien zijn er de afgelopen weken geen berichten van mijn hand verwijderd.

Al met al neig ik zelf eerlijk gezegd naar een spookbericht. Mochten op termijn meer meldingen volgen dan is het allicht verstandig om dit in het achterhoofd te houden en/of eea na te lopen.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Splinters wrote:

(quote)

Is er soms iets rondgestuurd vanuit de moderatie of vanuit het beheer/forum? Ik heb het even nagelopen maar zover ik kan zien zijn er de afgelopen weken geen berichten van mijn hand verwijderd.

Al met al neig ik zelf eerlijk gezegd naar een spookbericht. Mochten op termijn meer meldingen volgen dan is het allicht verstandig om dit in het achterhoofd te houden en/of eea na te lopen.

Tja.. Het is zojuist weer gebeurd. Nu is in ieder geval duidelijk dat het een bug is. Ik heb er een screenshot van gemaakt maar die plaats ik liever niet omdat deze enkel via een link werkt en daar sta ik met naam en toenaam op. Als ik het screenshot direct plaats dan laad het plaatje niet en zie ik enkel de tekst afbeelding. Vandaar.

Hoe dan ook. Er klopt iets niet.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Was het echt een PM of een alert?

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

eRCee wrote:

Was het echt een PM of een alert?

Alleen een alert. Tot twee keer toe. Ik heb niet daadwerkelijk een pm ontvangen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat staat er dan bij notificaties?

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

kappeuter wrote:

Wat staat er dan bij notificaties?

Ik zag gewoon rechtsboven in het scherm het doorsnee rode bolletje met een 1 erin na een quote of pm. Na doorklikken bleken het twee (loze) meldingen van een pm.

Ik vraag mezelf af of iemand daadwerkelijk een paar pm heeft gestuurd en deze niet zijn aangekomen of dat niemand iets heeft gestuurd en het een fout in de software is.

Ben ik nog steeds de enige of zijn er inmiddels meer users die dit herkennen?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Gek, want van een PM krijg je sowieso een andere melding dan van overige alerts.

Misschien een tag op het crewforum?

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

eRCee wrote:

Gek, want van een PM krijg je sowieso een andere melding dan van overige alerts.

Misschien een tag op het crewforum?

Ik zit op de nieuwe layou vanaf mn smartphone. Bij de eerste notificatie rechtsboven zie ik geen verschil tussen een quote, like of pm. Dat zie ik pas wanneer ik doortik waarna je een balk met drie keuzes ziet verschijnen. Links het alarmbelletje gericht op een quote of like, rechts een beeltenis van een map - die gebruik ik persoonlijk nooit, maar dat terzijde - en de middelste voor een pm. En daar heb ik zojuist weer meermaals loze pushups binnengehad.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk omschreven is. Het is nl een beetje irritant.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Splinters Ziet Ze Vliegen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Splinters wrote:

Ik heb er een screenshot van gemaakt maar die plaats ik liever niet omdat deze enkel via een link werkt en daar sta ik met naam en toenaam op. Als ik het screenshot direct plaats dan laad het plaatje niet en zie ik enkel de tekst afbeelding. Vandaar.

Anoniem plaatje uploaden kan hier: ImgBB — Upload Image — Free Image Hosting

Lijkt me toch wel het beste, omdat de ontwikkelaars dan concreet kunnen zien waar het fout gaat.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Anoniem plaatje uploaden kan hier: ImgBB — Upload Image — Free Image Hosting

Lijkt me toch wel het beste, omdat de ontwikkelaars dan concreet kunnen zien waar het fout gaat.

Screenshot-2024-05-10-12-13-39-75-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 hosted at ImgBB — ImgBB - ibb.co

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Daar zie ik niets vreemds aan. Maar je hebt dus een nieuwe pm maar als je daar op klikt zie je 'm dus niet.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

kappeuter wrote:

Daar zie ik niets vreemds aan. Maar je hebt dus een nieuwe pm maar als je daar op klikt zie je 'm dus niet.

Juist. Daarmee zijn we bij de kern van het probleem. Vandaag - preciezer gezegd vanmiddag - is het weer een keer of drie gebeurd. Achter elkaar.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Zelf kan ik soms niet stemmen met Firefox op mijn Mac en verschijnen soms de submenu's niet. Ik ben verplicht van een andere browser te gebruiken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Zelf kan ik soms niet stemmen met Firefox op mijn Mac en verschijnen soms de submenu's niet. Ik ben verplicht van een andere browser te gebruiken.

Hoe oud is jouw Mac?

Begrijp ik het goed dat Firefox sowieso niet meer ondersteund wordt op oudere Macs?

Firefox 115 is out, says farewell to users of older Windows and Mac versions – Sophos News - news.sophos.com

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Hoe oud is jouw Mac?

Begrijp ik het goed dat Firefox sowieso niet meer ondersteund wordt op oudere Macs?

Firefox 115 is out, says farewell to users of older Windows and Mac versions – Sophos News - news.sophos.com

Mijn Macs die ik dagelijks gebruik zijn van 2022 (Mac Studio M1) en 2023 (MacBook Pro M2). Laatste versie van Firefox en laatste versie van MacOS.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

kappeuter wrote:

We zijn inmiddels een paar dagen verder. Is er nog iets uitgekomen of is nog steeds niet duidelijk waar het probleem zit?

Ik onvang per dag in ieder geval nog steeds 1 tot 2 "spookmeldingen". Ik raak er bijna aan gewend maar zou het niet erg vinden wanneer het stopt.

Er gaat overigens wel meer mis. Afgelopen weekend stond op de fp dat ik onderstaand bericht zou hebben geschreven. Alleen was dat geen bericht van mijn hand maar van the oceanic six.

Screenshot-2024-05-12-10-13-47-68-40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12 hosted at ImgBB — ImgBB - ibb.co

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Splinters

Nee helaas, nog geen nieuws. De bug is gemeld aan de ontwikkelaar.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

De link 'consent wijzigen' helemaal onderaan de website (blauwe gedeelte en dan rechts onderin) werkt niet.

Lavrot

• 900 messages
  • 0 votes

De hoofdpagina laat een wit scherm zien. Ik heb een Mac met standaard Safari. Tijdens het inladen van de pagina flitst heel kort de inhoud voorbij om in minder dan een seconde over te gaan naar een blanco (helemaal niets, geen tekst, geen plaatjes) scherm. Hoe ben ik hier dan toch gekomen? Ik heb het laden razendsnel onderbroken en een andere dan de hoofdpagina als Favoriet op mijn Menubalk gezet.

Wat is hier aan de hand? Foutje in jullie software/updates??

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Lavrot wrote:

De hoofdpagina laat een wit scherm zien. Ik heb een Mac met standaard Safari. Tijdens het inladen van de pagina flitst heel kort de inhoud voorbij om in minder dan een seconde over te gaan naar een blanco (helemaal niets, geen tekst, geen plaatjes) scherm. Hoe ben ik hier dan toch gekomen? Ik heb het laden razendsnel onderbroken en een andere dan de hoofdpagina als Favoriet op mijn Menubalk gezet.

Wat is hier aan de hand? Foutje in jullie software/updates??

Dat is heel merkwaardig. Heb je al eens je cookies verwijderd, tijdelijke internet bestanden verwijderd en uitgelogd en opnieuw ingelogd?

Als dat niet helpt zullen we het als bug rapporteren.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

kappeuter wrote:

Splinters

Nee helaas, nog geen nieuws. De bug is gemeld aan de ontwikkelaar.

Is er inmiddels meer duidelijk? Het is momenteel rustig maar afgelopen week was sprake van een bombardement aan loze meldingen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Splinters wrote:

Is er inmiddels meer duidelijk? Het is momenteel rustig maar afgelopen week was sprake van een bombardement aan loze meldingen.

Spijtig genoeg niet. Voorlopig verwacht ik hier geen nieuws over ivm vakantie van de programmeur.

Lavrot

• 900 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Dat is heel merkwaardig. Heb je al eens je cookies verwijderd, tijdelijke internet bestanden verwijderd en uitgelogd en opnieuw ingelogd?

Als dat niet helpt zullen we het als bug rapporteren.

Gedaan, maar nog steeds blanco.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.