- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Als ik naar NLZIET ga .
Dan staat er boven : Vind je het lastig kiezen, dan hebben wij het makkelijker voor je gemaakt. Wij beschikken namelijk over een groot aantal toplijsten die je hieronder ook kunt zien.
Maar ik zie nergens de top lijsten voor NLZIET !
Iemand een idee of suggesties?
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Hier staat nog steeds; vanaf 1 januari op Netflix. Maar dit klopt helaas niet.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En wie gaat er over de technische zaken op MovieMeter? De site is op een maandje na gewoon onbruikbaar op de fold smartphones. Zie mijn eerdere posts waar niks mee is gegaan in dit topic in de afgelopen maanden. De enige manier om de site werkzaam te hebben op mijn device momenteel is via de split screen multitasking. Het probleem leek opgelost, maar de laatste weken is het weer kommer en kwel. Alsof de site terug is gezet naar een oudere versie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hier staat nog steeds; vanaf 1 januari op Netflix. Maar dit klopt helaas niet.
Dankjewel voor je melding! De onterechte Netflix-link is weggehaald.
Er waren nog een aantal onterechte links bij andere films, die zijn ook weggehaald.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
En wie gaat er over de technische zaken op MovieMeter? De site is op een maandje na gewoon onbruikbaar op de fold smartphones. Zie mijn eerdere posts waar niks mee is gegaan in dit topic in de afgelopen maanden. De enige manier om de site werkzaam te hebben op mijn device momenteel is via de split screen multitasking. Het probleem leek opgelost, maar de laatste weken is het weer kommer en kwel. Alsof de site terug is gezet naar een oudere versie.
Stephan123
-
- 236 messages
- 1223 votes
narva77 jij kan er niks aan doen maar TIm94 kijkt hier nooit naar helaas.. de Ideal koppeling is al maanden kapot voor donatie...
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
narva77 jij kan er niks aan doen maar TIm94 kijkt hier nooit naar helaas.. de Ideal koppeling is al maanden kapot voor donatie...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dankjewel voor je melding! De onterechte Netflix-link is weggehaald.
Er waren nog een aantal onterechte links bij andere films, die zijn ook weggehaald.
Hoe zit dat met missende links? Met name die van Amazon Prime missen nog wel eens. Voorbeeldje: Mississippi Burning zit in het huidige aanbod maar dat staat hier niet op de site.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ah ik zie nu dat je dat al noemt in het VOD topic. Nevermind kapp!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De scrapers worden momenteel herschreven. Het heeft helaas wat meer tijd nodig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het Prime Video aanbod is weer aangevuld.
We moeten nog een aantal films toevoegen die nog niet op de site staan, daar hebben we nog wat tijd voor nodig.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Fijn! Hopelijk volgen de films van HBO Max ook gauw weer (series gaat wel goed).
pampelonne
-
- 440 messages
- 202 votes
Waarom geen nieuws over de Berlinale??
NRC vandaag:
"Op de Berlinale staan de zaken op scherp gezien de historische Duitse sympathie voor Israël; Liebeskinds Holocaust-monument ligt op een paar honderd meter van het festivalhart. De actiegroep Strike Germany roept om die reden op tot een culturele boycot, slechts twee filmmakers gaven daar tot dusver gehoor aan."
ook weer sterk gepolitiseerd 
DjFrankie
-
- 3412 messages
- 3495 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor de tip!
Ik heb de laatst toegevoegde verwijderd.
badfans69
-
- 3962 messages
- 6126 votes
Waarom geen nieuws over de Berlinale??
NRC vandaag:
"Op de Berlinale staan de zaken op scherp gezien de historische Duitse sympathie voor Israël; Liebeskinds Holocaust-monument ligt op een paar honderd meter van het festivalhart. De actiegroep Strike Germany roept om die reden op tot een culturele boycot, slechts twee filmmakers gaven daar tot dusver gehoor aan."
ook weer sterk gepolitiseerd
BAFTA Film Awards 2024 Winners List - variety.com
Bafta's zijn ook onderweg. De Europese oscars..
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
De tien best beoordeelde films van de jarige Elliot Page (37) | Film Nieuws | MovieMeter.nl
Elliot Page is geboren als Ellen. Een transman.
En daarom: Reageren op dit artikel is niet mogelijk.
Alles wat ook maar een klein beetje ruikt naar de theoretische mogelijkheid tot de geringste controverse: slotje erop. Preventief.
Is dat nou gezellig?
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
Is dat nou gezellig?
Ja hoor. Eén X/Twitter lijkt me meer dan genoeg.
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Boenga
-
- 2628 messages
- 1532 votes
(afbeelding)
Begrip voor je frustratie; maar hoop toch dat je de waarom begrijpt.
In België hebben bijvoorbeeld alle kranten (behalve één) en populaire tijdschriften noodgedwongen op hun websites de commentaren afgesloten - zoals Moviemeter dat dus bij sommige artikelen doet.
Het is gewoon een simpel feit dat bij een aantal burgers het beschavingsniveau beneden alle peil is, en dat elke gelegenheid aangegrepen wordt om stoelgang/stront over de hoofden van (groepen) mensen te gooien.
Respect is een van de allerbelangrijkste woorden in het woordenboek. Het wordt al te vaak gemist.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
LOL
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Begrip voor je frustratie; maar hoop toch dat je de waarom begrijpt.
In België hebben bijvoorbeeld alle kranten (behalve één) en populaire tijdschriften noodgedwongen op hun websites de commentaren afgesloten - zoals Moviemeter dat dus bij sommige artikelen doet.
Het is gewoon een simpel feit dat bij een aantal burgers het beschavingsniveau beneden alle peil is, en dat elke gelegenheid aangegrepen wordt om stoelgang/stront over de hoofden van (groepen) mensen te gooien.
Respect is een van de allerbelangrijkste woorden in het woordenboek. Het wordt al te vaak gemist.
Klagen over het beschavingsniveau van "de ander" dekt de lading niet. Er is vooral sprake van onoverbrugbare verschillen in wereldbeeld. Afgezien van het feit dat op basis van alleen tekst allerlei misverstanden ontstaan.
Op zich is het begrijpelijk dat men wel de lusten (clicks) maar niet de lasten (fophef onder topics) wil. Het is de tijd en moeite allemaal niet waard, en zeker niet op vrijwillige basis.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Op zich is het begrijpelijk dat men wel de lusten (clicks) maar niet de lasten (fophef onder topics) wil. Het is de tijd en moeite allemaal niet waard, en zeker niet op vrijwillige basis.
Vooral omdat die lusten bij de eigenaars zitten en de lasten bij de vrijwilligers die site mee recht houden...
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Vooral omdat die lusten bij de eigenaars zitten en de lasten bij de vrijwilligers die site mee recht houden...
Allicht zou het verstandig zijn om als crew te gaan onderhandelen over een gepaste vergoeding.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je kan als crew ook eens schijt hebben en gewoon de berichten laten staan. Wat is het ergste dat kan overkomen? Dat er wat transdiscussie volgt? Nou, boeiend.
Moderate gewoon eens gescheld en getrol, daar ben je als moderator voor. Niet om te bepalen of mensen iets van transmensen mogen vinden of iets over woke willen zeggen.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Je kan als crew ook eens schijt hebben en gewoon de berichten laten staan. Wat is het ergste dat kan overkomen? Dat er wat transdiscussie volgt? Nou, boeiend.
Moderate gewoon eens gescheld en getrol, daar ben je als moderator voor. Niet om te bepalen of mensen iets van transmensen mogen vinden of iets over woke willen zeggen.
Het is door reacties als dit, die niets met film te maken hebben, dat bij veel nieuwsberichten de reacties worden afgesloten. Ik kom hier voor films en ben daar ook moderator voor geworden. Als jij problemen hebt met genders, geaardheid of een andere huidskleur, doe je dat maar op een ander forum.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13384 votes
Ik vraag me af hoeveel jaar het duurt voordat de status quo van hoe de voorpagina geworden is, gewoon geaccepteerd wordt.
Bepaalde zaken in dit topic aankaarten omdat je denkt dat iets beter kan, kan zinvol zijn. En sommige paarden zijn inmiddels doder dan Artax in The Neverending Story, toch blijft men er maar aan trekken. Lijkt ook wel een soort nooit eindigend verhaal.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vraag me af hoeveel jaar het duurt voordat de status quo van hoe de voorpagina geworden is, gewoon geaccepteerd wordt.
Eindeloos er komen immers steeds weer nieuwe mensen op de site tenzij je op alle nieuwsberichten reacties uitschakelt.
Ik lees het hier en daar wel maar reageer er toch niet meer op. (Ook al zou ik soms wel willen)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.