- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja dat weet ik. Maar erg bijzonder vind ik het niet.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jordy vond dat volgens mij ook niet meer zo'n belangrijk onderdeel die meeste berichten.
Ikzelf vind het wel fijn om die lijst te kunnen gebruiken voor Knockout-games op moviemeter. Daar gebruiken we bij ko's vaak die gebruikers al standaard voor, omdat dat actieve gebruikers zijn.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Komt de mobiele versie ook op 17 januari? Of komt ie nog iets eerder om te testen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
In het correctiescherm van regisseurs staat niet meer de link naar imdb, die nog wel in het correctiescherm van de film zelf staat.
Gangs of New York (2002) Hier staat boven in de grijze balk "IMDb via code | IMDb via search". Dit stond er in het oude design ook bij de regisseurspagina's.
Of is dit bewust gedaan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Komt de mobiele versie ook op 17 januari? Of komt ie nog iets eerder om te testen?
Waarschijnlijk aan het eind van januari
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dit stond er in het oude design ook bij de regisseurspagina's.
volgens mij niet
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Bottleneck hoeft niet, als je een afbeelding upload die groter is kan je gewoon een gedeelte selecteren
dank!
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Mijn avatar past perfect in het nieuwe design
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
In het nieuwe design zoek je op Bericht én Gebruikersnaam.
Maar bij gebruikers met een vrij gangbare naam kan dit wel eens irritant zijn.
Zie bv. MuMeLadder 2014 [De Top 2000 van MusicMeter] - MusicMeter.nl
Je krijgt zowel de berichten van arcade monkeys als de berichten met Arcade Fire.
edit: of in het geval van MovieMeter:
Naomi Watts is zowel een gebruiker als een actrice.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja wellicht dat dat in de toekomst weer terug komt, los zoeken
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik weet niet of dit perse aan het nieuwe design ligt, maar ik zie hier geen poster (die ik overigens wel zie als ik de film zoek of op "Corrigeren" klik):
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
In het oude design zie ik hem ook. (Maar het is nog een oude, dus zoek even een nieuwe
)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wanneer ik bij deze film The Backpacker (2011) op de poster klik verschijnt er niet de grote versie maar een heel kleintje.
Als ik op corrigeren klik staat er wel bij dat het een 800px poster is.
Geen idee of dit bij meer films voor komt?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Bij mij verschijnt hij juist heel groot! (geen geintje) ;
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wanneer ik bij deze film The Backpacker (2011) op de poster klik verschijnt er niet de grote versie maar een heel kleintje.
Als ik op corrigeren klik staat er wel bij dat het een 800px poster is.
Geen idee of dit bij meer films voor komt?
Dat is een browsercache probleempje. Even de filmpagina refreshen, dan moet daarna de grotere versie gewoon verschijnen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #8:
Niet dus.
Hoe is 't mogelijk dat je in een quote een link niet kan plakken waardoor je er direct op kan klikken en naar desbetreffende site gaat maar als je gewoon een normaal bericht plaatst wel?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zwarte balk scrollt niet meer mee, maar dat komt wel weer terug, er is even iets mis
Thorongil
-
- 1619 messages
- 690 votes
Wat is miste in het nieuwe design (of alleszins toch niet vond) was een zoekfunctie om door de database te zoeken. Gebruik die om vooral door de eigen stemmen te zoeken, bijvoorbeeld welke film ik uit een bepaald jaar gezien heb als ik een toplijst moet samenstellen.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Wat is miste in het nieuwe design (of alleszins toch niet vond) was een zoekfunctie om door de database te zoeken. Gebruik die om vooral door de eigen stemmen te zoeken, bijvoorbeeld welke film ik uit een bepaald jaar gezien heb als ik een toplijst moet samenstellen.
Als je klikt op het zoekicoontje kom je uit bij uitgebreid zoeken 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Eigenlijk hoort het hier waarschijnlijk niet zo thuis, maar omdat de scanbaarheid van het huidige design er toch iets op achteruit is gegaan toch maar even hier melden:
Bij het overzicht van de upgedate topics vind ik dat de indeling van de lijnen wel iets beter kunnen. Essentieel is eigenlijk de naam van het topic, maar dat staat nu eigenlijk geprangd tussen het stukje breadcrumb dat er voor komt (lijkt me niet zo belangrijk) en de pagina nummers erachter (lijkt me ook niet zo heel vaak gebruikt, buiten de links naar de eerste/laatste paginas). Vooral het eerste deel van de breadcrumb staat wat in de weg, omdat je daardoor ook niet volgens een mooie vertikale lijn kan scannen.
Hoort waarschijnlijk niet meer bij het redesign, al denk ik dat het al zou helpen om de effectieve topic title gewoon bold te zetten ofzo, zodat deze er toch meer uitspringt.
Edit: plaatje erbij dat visueel aangeeft wat ik bedoel
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ook lijkt het me het handig om iedere dag even op het nieuwe design te komen dat went misschien beter dan opeens die overgang......
Ik begin nou aardig te wennen. Merk wel dat moderne apparaten scherper/duidelijker zijn... zit nou even achter mijn oude laptop (zolang die het nog doet....), heb mijn nieuwe wat meer uitgezoomd en donker gezet, en dan is het nog duidelijk zat. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dat lijkt hiermee opgelost te zijn. Ik heb de app in en uitgeschakeld en opnieuw gestemd op een film. Nu kwam het wel maar 1 keer op mijn FB-pagina.
Net gestemd op Before Sunrise en de stem kwam 2 x op mijn FB-pagina te staan. Ik heb sinds de nieuwe lay-out (kan zijn omdat de oude en nieuwe lay-out nog samen lopen) maar heb ook geen idee of het echt daar aan ligt...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb het gevonden, zal het oplossen. Inderdaad met nieuwe design te maken
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik zie bij veel reviews nog steeds een klein grijs streepje staan naast het aantal gegeven sterren.
Volgens mij is dit al gemeld in dit topic maar kan dat even niet meer vinden.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
http://i44.tinypic.com/1zztlip.jpg
Streepje verschijnt alleen bij berichten van users die gestemd hebben.
Bij alleen een forumpost zonder stem verschijnt het streepje niet.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Weet niet of het al aan de orde is geweest, ik was op zoek naar een oud bericht bij een film en toen viel me op dat het aantal treffers/berichten in het nieuwe design kleiner is dan het oude design, een hoop berichten worden niet weergegeven.