- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vraagje over de avatars; die zijn nu enkel in het grote formaat op de profielpagina's, zijn die nadat het nieuwe design ingevoerd is wel ook in dat formaat bij films / forum?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nog een kleine opmerking betreffende de filmpagina. Als er geen trailer staat, dan staan de links (Imdb en dergelijke) mooi uitgelijnd met de plotomschrijving. Wanneer er wel een trailer is, dan staat de trailer uitgelijnd met de plotomschrijving en de links staan daarnaast. Zou het niet logischer zijn als de links altijd op dezelfde uitlijning staan? Die zijn er sowieso en de trailers niet altijd.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Nog een kleine opmerking betreffende de filmpagina. Als er geen trailer staat, dan staan de links (Imdb en dergelijke) mooi uitgelijnd met de plotomschrijving. Wanneer er wel een trailer is, dan staat de trailer uitgelijnd met de plotomschrijving en de links staan daarnaast. Zou het niet logischer zijn als de links altijd op dezelfde uitlijning staan? Die zijn er sowieso en de trailers niet altijd.
Goed punt! Nu staan er twee flash-objecten naast elkaar: de trailer en de advertentie. Als je de trailer omwisselt komt het denk ik ook iets rustiger over. Net als Metalfist al zei de 'LINKS' blijven dan links uitgelijnd.
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Ik zoek een film die ik in mijn jeugd heb gezien maar waar ik de titel niet van weet.
Dus help mij a.u.b.
Het gaat om een jaren tachtig film,waar een amerikaans gezin ergens in azie ik dacht japan of vietnam wonen en waar de oorlog uitbreekt,dus massa mensen die op straat aan het verplaatsen zijn dus ook de amerikaanse gezin maar door al dat drukte verliest het jongetje zijn rode vliegtuigje,en terwijl hij die wilt gaan pakken verliest hij zijn famillie en blijft dus alleen achter in een uitgestorven wijk of buurt.
Wat ik me nog kan herinneren is een huis met een leeg zwembad en dat het jongentje in een kamp terecht komt en een rode vlieger.
Ook dat hij bijna vergaat van de honger voordat hij in die kamp terecht komt.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Bedankt alvast
Verkeerde topic, maar zou deze kunnen zijn: Empire of the Sun (1987)
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Mijn complimenten voor het nieuwe design Jordy, het is even wennen maar al na een dag zou ik niet meer terug willen.
Ik heb alleen 1 vraag: Is het een bewuste keuze geweest om externe links in dezelfde tab te openen? Ik ben zelf altijd voorstander van nieuwe tabjes hiervoor.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ik heb alleen 1 vraag: Is het een bewuste keuze geweest om externe links in dezelfde tab te openen? Ik ben zelf altijd voorstander van nieuwe tabjes hiervoor.
Die keuze kan je zelf maken. Vaak een instelling in je browser, of via right-click, of via de middenste muisknop (als je die hebt).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Mijn complimenten voor het nieuwe design Jordy, het is even wennen maar al na een dag zou ik niet meer terug willen.
Hier is in ieder geval niets aan gewijzigd. Ik vind het persoonlijk nooit zo netjes als een site voor mij bepaalt in welk venster iets geopend moet worden. Daarnaast is er een optie bij je instellingen, om externe sites in een nieuw venster te openen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Goed punt! Nu staan er twee flash-objecten naast elkaar: de trailer en de advertentie. Als je de trailer omwisselt komt het denk ik ook iets rustiger over. Net als Metalfist al zei de 'LINKS' blijven dan links uitgelijnd.
Snap het punt, maar vind een pagina met trailer persoonlijk veel mooier met de trailer links. Anders staat dat blokje tekst zo claustrofobisch gevangen tussen twee grafische elementen
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Gewoon doneren, heb je geen last van die advertenties 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Snap het punt, maar vind een pagina met trailer persoonlijk veel mooier met de trailer links. Anders staat dat blokje tekst zo claustrofobisch gevangen tussen twee grafische elementen
Maar nu wisselen de links wel erg veel van plaats terwijl ik het idee heb dat je toch alles zijn vaste plaats wil geven? Het maakt me op zich niet uit of het nu wel of niet tegen de advertentie staat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel #2
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie trouwens nog iets kleins. Bij "mijn films"-lijsten, staat bij geen interesse A-D onder stemtabel zo'n snel-stem-tabel. Dat hoort niet. (Tenminste volgens het oude design). Bij die andere lijsten is het goed.
Een printscreen lukt wel, staat nu op mijn computer alleen hoe zet ik het dan op de site. Even goed lijkt iets fout te zijn gegaan in het verleden, ik zie bij die lijst namelijk ook geen posters, bij die andere wel.
Ik zal van die wel even een nieuw lijstje maken, want ik zie dat gaat goed.
en zo gedaan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
je kunt rechtsboven selecteren of je de map grafisch, in tekst, of in stemtabel modus wilt zien
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Een printscreen lukt wel, staat nu op mijn computer alleen hoe zet ik het dan op de site.
Je kunt onder andere hier afbeeldingen uploaden. Als je dat doet krijg je onder meer een code die begint met [img] en eindigt op [/ img], en die moet je op de site plaatsen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Aha, lag het daaraan. Bedankt Jordy, jij ook Animosh.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
problemen met preview/voorbeeld van berichten verholpen?
Het voorbeeldvenster werkt nu iid goed 
Wel liep ik er zojuist weer tegenaan dat het plaatsen zelf gewoon niet lukte. Na een paar keer het voorbeeld te hebben aangeklikt na een aantal bewerkingen verdween de melding met aanvinkhokje dat verschijnt bij een langere tekst, kan het daar mee te maken hebben?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zou ik niet weten, misschien meer mensen die dat probleem hebben?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wanneer ik een film like wordt hij sinds het nieuwe design opeens dubbel geplaatst op Facebook.
Kan hier misschien nog naar gekeken worden? Hebben anderen dit ook?
Ik moet nu elke keer 1 plaatsing op Facebook verwijderen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
is het bij liken, of het automatisch plaatsen van je stem?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja dat heb ik ook wel eens. Heeft volgens mij niets met het nieuwe design te maken. Ik verwijder gewoon de dubbele plaatsing meestal op mijn Timeline
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
O ja, dat bedoel ik idd, bij het stemmen en automatisch plaatsen gebeurt dat.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
gaat bij mij goed, misschien kun je proberen om bij je instellingen (in Facebook) de koppeling met MovieMeter te verwijderen, en de volgende keer even opnieuw toestemming geven
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dit heb ik ook en is pas sinds de nieuwe lay-out. Ik zal de tip van Jordy eens toepassen om te zien of dat bij de volgende stemming juist loopt.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
gaat bij mij goed, misschien kun je proberen om bij je instellingen (in Facebook) de koppeling met MovieMeter te verwijderen, en de volgende keer even opnieuw toestemming geven
Dat lijkt hiermee opgelost te zijn. Ik heb de app in en uitgeschakeld en opnieuw gestemd op een film. Nu kwam het wel maar 1 keer op mijn FB-pagina.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ok, heb hetzelfde gedaan en het werkt weer! bedankt voor de reacties.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Wordt er trouwens nog een randje om de avatar gemaakt, zoals in het oude design? De avatars zijn er dan wat meer 'af' uit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mijn avatar past perfect in het nieuwe design 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
(Als ik het goed zie) zijn in de lijsten van gebruikers die met de meeste berichten weg.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
(Als ik het goed zie) zijn in de lijsten van gebruikers die met de meeste berichten weg.
Hier nog te vinden: