- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Vorige bericht lukte idd wel gewoon. Ik heb het bericht bij de film nu even in oude design geplaatst, dat lukte wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nou ja even in de gaten houden maar of dat vaker / bij meer mensen fout gaat. Zou het even niet weten
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ik heb zojuist even bij wijze van test via het nieuwe design het bericht verwijderd (dat lukt) en getracht opnieuw te plaatsen, dat lukt dus niet. Ook het voorbeeldvenster geeft weer zelfde probleem.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Plaatsen lukt nu wel, na legen browser cache, voorbeeldvenster geeft nog wel onjuiste weergave, geplaatste tekst klopt wel gelukkig.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb het grootste deel van de punten weggewerkt, heb nog de volgende bugs staan (dus los van de "ik zou het mooier vinden als..." berichten)
- opmaakfout bij paginering in zoekresultaten
- diverse opmaakfouten bij Mijn Films
- als je een voorbeeld van een bericht bekijkt wordt eventuele html niet gefilterd
- als je gaat scrollen terwijl er zoekresultaten open staan (zoekvenster in de zwarte balk) scrollen de resultaten niet mee
Mocht ik iets vergeten zijn of over het hoofd zien dan hoor ik het graag.
Bedankt voor alle feedback dit weekend!
Het niet altijd correct weergeven van naam + avatar dat ik gisteren aanhaalde staat er niet tussen of hoort dat bij het 'ik zou het mooier vinden dat...' gedeelte?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het niet altijd correct weergeven van naam + avatar dat ik gisteren aanhaalde staat er niet tussen of hoort dat bij het 'ik zou het mooier vinden dat...' gedeelte?
Ik dacht dat opgelost te hebben, niet dus?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het komt minder voor naar mijn gevoel maar het is niet compleet weg.
edit: bij het topic 'Je persoonlijke top 10' heb ik het nu gehad
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Zo, net even het nieuwe design aangevinkt.
Erg fris, ik vind het echt top. Beetje Pathé gevoel krijg ik er bij, maar dat is helemaal niet verkeerd.
Goed werk mannen!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
betrof het een pagina met afbeeldingen?
Dat kan wel eens kloppen want ik had het met dit topic juist ook en ArnoldusK heeft daarstraks een afbeelding geplaatst. Ik zal het in het oog houden
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Spoilers worden zichtbaar als je de tekst selecteert maar ook als je erop klikt. Vervolgens verschijnt er naast de muisaanwijzer een vraagtekentje en blijft de spoiler zichtbaar. Selecteren, erop klikken, er naast klikken, wat je ook doet, hij blijft staan. Alleen bij een paginarefresh wordt de spoiler weer onzichtbaar. Is dat de bedoeling?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat kan wel eens kloppen want ik had het met dit topic juist ook en ArnoldusK heeft daarstraks een afbeelding geplaatst. Ik zal het in het oog houden
Als het alleen bij topics met grote afbeeldingen zou gebeuren, vind ik het niet zo heel erg dringend
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hier gaat iets mis met het filmlog, de eerste alinea van de Pinocchio recensie springt in, er zit extra witruimte voor aan de linkerkant.
(In ieder geval in Firefox en Chrome.)
De uitlijning van de filmtitels kan trouwens ook iets mooier, daar zit nu gevoelsmatig iets te veel ruimte voor.
Al eerder gemeld dat Voorbeeldvenster geen enters en smileys toont; nu nog de toevoeging dat dit ook bij het PM-scherm zo is.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Persoonlijk ben ik een grote fan van het nieuwe tag- en quotesysteem. Echter vind ik de manier op een quote die gequote wordt, onhandig. Vooral als je quote op quote krijgt, moet je soms 5 keer terug klikken om de oorspronkelijke post terug te halen.
Is het niet mogelijk om eerdere quotes terug te halen d.m.v. een uitklapsysteem?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Iets anders wat ik nu zie is dat je van die snelkeuzemenu's krijgt als je bij de hoofdbalk op Biscoop, TV, Toplijsten etc. gaat staan. Dat is overal zo, behalve bij "Mijn Films". Terwijl je daar toch ook wel een snelkeuzemenu in zou moeten kunnen maken.
Een stap verder is misschien zelfs al dat je zelf kan bepalen welke mappen daarin te zien zijn, omdat sommigen er te veel hebben, zodat het allemaal niet op één regel past.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Iets anders wat ik nu zie is dat je van die snelkeuzemenu's krijgt als je bij de hoofdbalk op Biscoop, TV, Toplijsten etc. gaat staan. Dat is overal zo, behalve bij "Mijn Films". Terwijl je daar toch ook wel een snelkeuzemenu in zou moeten kunnen maken.
Wat zou je daar willen zien, welke sub pagina's heeft Mijn Films?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Persoonlijk ben ik een grote fan van het nieuwe tag- en quotesysteem. Echter vind ik de manier op een quote die gequote wordt, onhandig. Vooral als je quote op quote krijgt, moet je soms 5 keer terug klikken om de oorspronkelijke post terug te halen.
Is het niet mogelijk om eerdere quotes terug te halen d.m.v. een uitklapsysteem?
Wie weet ooit, dat is in ieder geval niets iets dat het in kader van "het nieuwe design" wordt opgepakt, deze klus is al groot genoeg 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hier gaat iets mis met het filmlog, de eerste alinea van de Pinocchio recensie springt in, er zit extra witruimte voor aan de linkerkant.
(In ieder geval in Firefox en Chrome.)
ga ik naar kijken!
Al eerder gemeld dat Voorbeeldvenster geen enters en smileys toont; nu nog de toevoeging dat dit ook bij het PM-scherm zo is.
gaat inderdaad niet goed
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als het alleen bij topics met grote afbeeldingen zou gebeuren, vind ik het niet zo heel erg dringend
Ik vermoed van wel want het gebeurt enkel met de forum pagina's. Ik zal proberen om er een lijn in te trekken waar het misloopt.
edit: had het nu ook bij het opmerkingen topic en daar staan geen afbeeldingen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
speelt dit als je vanaf een andere pagina komt (bv. "laatste bericht" of het gele icoontje) of alleen als je binnen een pagina op een permalink klikt? dus naast de datum van een bericht
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik gebruik eigenlijk nooit de permalinks en ga altijd via mijn updates => geel icoon. Even uitgetest met permalinks en daar werkt het helemaal niet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dit krijg ik te zien bij een permalink van jouw bericht van 16u32:
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Die foto is van een permalink maar dat is ongeveer hetzelfde als het resultaat van klikken op het gele icoontje. Met als verschil dat dat maar af en toe gebeurt en met permalink altijd. Ik zit op Chromium trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wanneer ik een film like wordt hij sinds het nieuwe design opeens dubbel geplaatst op Facebook.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Maar wanneer je daarop klikt kom je bij het laatst geplaatste bericht uit van het topic(het onderste dus). Wanneer je op het knopje klikte kwam je dacht ik bij het laatste bericht uit van wanneer je daarvoor online was (zodat je geen post zou missen).
Of vergis ik me?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is(nu) het gele icoontje voor de discussie
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Soms wordt alleen een leeg wit vlak weergegeven (in plaats van de tekst in kwestie) als ik een voorbeeld van een bericht wil zien:
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
En als je de bewerking van een geplaatst bericht als voorbeeld weergeeft krijg je dit: