• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.992 actors
  • 9.370.973 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Jordy wrote:

voor nu kun je evt. moviemeter.nl/mobile bookmarken

Dank!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zou er een linkje naar http://www.moviemeter.nl//my_mm/my_films/ kunnen bijkomen in het Mijn MovieMeter overzicht? Ik heb 1 lijst die ik niet openbaar heb staan en de enige (?) manier dat ik daar aan geraak is door naar een filmpagina te gaan, daar op mijn films te klikken en dan mijn films te openen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Zodra ik ben ingelogd, klik bovenaan op de balk bij mijn films. Dan heb ik al mijn lijsten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aha, ik had daar niet gekeken! Ik veronderstelde al dat ik over iets heen had gekeken, daarmee dat ik enige met een vraagteken had gezet

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als je een filmpagina zodanig naar beneden scrollt dat er nog maar een deel van de poster te zien is, is de 'mijn films' popup erg klein:

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik denk dat dit alleen bij betalende gebruikers gebeurt (die onder de poster geen reclame zien)

zet het op de lijst!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

OK dankjewel!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Op de tablet (Chrome, normale site) en op de smartphone( chrome, mobiele site) zijn de bewerkknoppen/quote knoppen boven de berichten niet zichtbaar. What's happening?

Moet dit plaatje ook handmatig tussen tags plaatsen.

http://i58.tinypic.com/5z09ph.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Dit bericht wat bij het spoiler topic staat valt in het wit en het onderste gedeelte in het grijze gedeelte, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar check het even, denk niet dat het de bedoeling is.

Dit is een spoilertopic voor de film Memento (2000). Berichten over het einde van een film kunnen in principe tussen spoilertags bij de film zelf, maar voor uitgebreide discussies hierover kun je beter een topic als deze starten.

Film >> Spoilers >> Memento (2000)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Probleem kan ik niet nabootsen, ook niet in IE11 die je volgens mij gebruikt

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Als ik uitgelogd ben is het niet het geval voor de rest heb ik de ballen verstand van computers.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bij mij ook het geval:

http://i.imgur.com/uxQlIRf.png

Zowel in Chromium 34.0.1847.116 alsook Firefox 29.0

Leo1954

• 2073 messages
  • 2565 votes

Is het lastig om het auto aanvullen bij het zoeken van een gebruiker weer aan te zetten?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik neem aan dat je bedoelt bij het doorzoeken van een discussie?

Ja voor nu wel lastig, aangezien je niet noodzakelijk naar een gebruiker aan het zoeken bent. Later zal het ws. weer mogelijk zijn om los te zoeken op gebruikersnaam of in de berichten, dan zal dat er ook weer in zitten.

Leo1954

• 2073 messages
  • 2565 votes

Bedankt Jordy.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

En hoe bevalt het zo, na een jaar?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Sommige gebruikers schreeuwden toen moord en brand en gingen niet meer terugkomen mocht het design zo blijven. Ik heb een paar van die users voor de fun eens aangeklikt en allemaal zijn ze effectief vandaag nog online geweest dus zo'n hemeltergende veranderingen zullen het niet zijn geweest

Verschiet er wel van dat het nog maar een jaar is. Kan me het vorige design al amper voor de geest halen zonder hulpmiddelen zoals de Wayback Machine.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Zoals bij alle vorige vernieuwingen, een hele verbetering die inmiddels (en eigenlijk al na een week) heel erg vertrouwd aanvoelt.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Het werkt zoveel beter op mobiel en tablet dan het vorige design. Het voelt inderdaad al helemaal vertrouwd aan. Ik heb eigenlijk ook geen op of aanmerkingen op dit design. Dus prima gedaan!

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Werkt heel tof op mobiel/tablet en op grote PC schermen. Op m"n 15 inch-laptop scherm heb ik het standaard terug gezet naar 75% (anders komt er te weinig info in beeld).

Qua functionaliteit erg goed gewoon. Ik kan me het vorige design ook al niet meer goed voor de geest halen.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ja het is alweer een jaar geleden zeg. Ik kan mezelf ook inderdaad niets meer bij het "oude design" voorstellen.

Het design a la 2014/15 is nog steeds top! (niet meer nieuw te noemen dan hé)

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Jordy wrote:

En hoe bevalt het zo, na een jaar?

Goed hoor, vertoef nog steeds met veel plezier op deze site

Fueledable

• 231 messages
  • 3444 votes

Ik kan me het oude design eigenlijk ook niet meer voorstellen. Dit design wende ook heel snel.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Vast niet, maar we kunnen over een jaar best eens kijken hoe MovieMeter er voor staat. Nu is MovieMeter de 352e site van Nederland, en wereldwijd nummer 32589 (Moviemeter.nl Site Info - alexa.com).
Paar dagen te laat, maar MovieMeter is nu de 411e site van Nederland en wereldwijd nummer 31507. Bepaald geen tweede FilmFocus dus. Volgens SimilarWeb is MovieMeter trouwens de 321e site van Nederland en wereldwijd nummer 14351.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Je raakt er aan gewend, maar om te zeggen het is een verbetering vind ik niet. Het vele scrollen bijvoorbeeld wat als punt van kritiek kwam. Aanvinken van meningen doe ik niet. Als ik wil zien wat ikzelf of iemand anders bij de film heeft geschreven, typ ik de naam in de zoekbalk, ben ik sneller bij dat bericht dan met dat scrollen door die meningen.

Die grote posters vind ik ook niet bepaald noodzakelijk, bovendien is de tijd die mensen daar in het verleden hebben gestopt, daarmee ook weggegooid.

De technische kant van het verhaal begrijp ik wel. Alleen zie ook websites, die nauwelijks zijn veranderd in al die jaren, en toch prima functioneren.

Ik zal nu wel weer opvallen met mijn bericht. Er zitten behoorlijk veel mensen op deze site, zijn die nou allemaal zo tevreden of interesseert het ze niet? Ik vind het ook wel wat rustiger geworden op de site. Maar kan aan mij liggen, omdat ik het forum zo veel mogelijk mijdt. (haha ja die smileys....).

Ik heb helaas geen goed Nederlands alternatief kunnen vinden, anders was ik daar wel heen gedaan. Mijn mening is neutraal, zo moet je het zien. Het is handig, maar het oude design was daarnaast ook prettiger en overzichtelijker.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Dick2008. Sinds die nieuwe lay-out ben ik hier nog maar zelden.

Toevallig recent met wat toevoegingen, maar dat was op verzoek.

Ben nog wel steeds trouw aan IMDb, waar (nog) keuze is voor hun klassieke design.

En op forums, nationaal en internationaal, wordt het inderdaad steeds rustiger; die trend is al paar jaar aan de gang. "Concurrerend" filmforum http://www.cinemavanti.nl/index.php bijvoorbeeld heeft dit jaar nog maar 1 post gehad.

Tja, en splits je dat hoge gebruikersgetal op homepage Moviemeter in actieve en inactieve members (zet een streep bij 3 jaar geen bijdrages aan deze site bijvoorbeeld), zul je ook schrikken.

Los daarvan, wat je op Internet zet gaat er nooit meer van af, men is misschien sowieso voorzichtiger met posten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Klopt het wordt hier inderdaad ook al een paar jaar steeds wat rustiger wat betreft berichten en inschrijvingen. Het "raadplegen" van filminformatie blijft wel heel veel gebeuren, we hadden onlangs nog een bezoekersrecord.

Een site als MovieMeter is in de huidige vorm toch niet helemaal meer van deze tijd. Discussiëren met "vreemden" op internet is niet meer zo gebruikelijk als 10 jaar geleden, mensen starten eerder een whatsappgroepje over films met vrienden en bekenden, of houden hun kijkgedrag bij in een of ander appje, dan dat ze zich op een site als MovieMeter inschrijven. Valt me nog mee hoe langzaam deze beweging gaat, en hoe druk/levendig/leuk het hier blijft.

Maar goed ik denk niet dat het nieuwe design daar een negatieve (of positieve) invloed op heeft gehad, die illusie had ik ook niet.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik vermoed dus dat mensen zich erin hebben berust of ze zijn inderdaad weg dan wel minder op de site. Maar dat kan ook andere redenen hebben. Je kan eindeloos doorgaan met films, maar het kan ook zijn, zoals in mijn geval, dat je op gegeven moment gewoon "klaar" bent daarmee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.