• 177.981 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.070 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Met alle respect, maar met de nieuwe lay-out wordt het wel allemaal onoverzichtelijk (je ziet maar een paar berichten). Dit komt vooral omdat de breedte van het scherm nu nauwelijks wordt gebruikt. Je maakt kilometers aan scrollen om berichten te lezen.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ik vind het in alle eerlijkheid ook totaal niks. Het oude design werkte goed. If it ain't broken, don't fix it.

Gish

• 1445 messages
  • 6901 votes

Complimenten Jordy voor deze facelift, ziet er erg professioneel uit en biedt steeds meer mogelijkheden, vooral de filmdistributie (bioscoop, tv, koop en huur) zal mogelijkheden zien. Kijk maar uit dat je straks niet wordt opgeslokt door een grote(re) speler.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Theunissen wrote:

Met alle respect, maar met de nieuwe lay-out wordt het wel allemaal onoverzichtelijk (je ziet maar een paar berichten). Dit komt vooral omdat de breedte van het scherm nu nauwelijks wordt gebruikt. Je maakt kilometers aan scrollen om berichten te lezen.

Je zou kunnen inzoomen via pagina --> in- en uitzoomen.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Weet niet of het hier hoort of in het Opmerkingen - en feedbacktopic, maar ik begrijp dat de trailers nu niet meer standaard in HD-kwaliteit kunnen worden weergegeven?

Via de code "&hd=1" bedoel ik dus.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat is volgens mij een beperking van YouTube. Omdat we videos hier relatief klein tonen, toont YouTube de trailer niet in HD. Zal nog eens kijken of ik daar iets aan kan doen.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Theunissen wrote:

breedte van het scherm wordt nu veel meer gebruikt dan voorheen. Dat van het scrollen klopt wel inderdaad. Maar het is een logische aanpassing. Bijna ieder huishouden heeft wel een tablet en daar is dit design veel beter geschikt voor.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

dionj wrote:

(quote)

breedte van het scherm wordt nu veel meer gebruikt dan voorheen. Dat van het scrollen klopt wel inderdaad. Maar het is een logische aanpassing. Bijna ieder huishouden heeft wel een tablet en daar is dit design veel beter geschikt voor.

Voor te kijken misschien wel, maar niet als je veel berichten tikt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik scroll me suf inderdaad wel even wennen...

En waar zijn toch het linkjes naar 'laatste bericht'?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

de tekst "laatste bericht" is nu klikbaar

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

dionj wrote:

(quote)

Breedte van het scherm wordt helemaal niet gebruikt. Bij de vorige nog enigszins door het menu aan de linkerkant, nu heb ik gewoon twee grote witte vlakken links en rechts voor ongeveer de helft van het scherm. Op de tablet inderdaad veel mooier (even gekeken bij iemand, zelf gebruik ik dat niet).

En ach, na een week went het al wel, al vind ik het vorige design nog altijd beter. geen idee wat men altijd bedoelt met 'uit de tijd'. Iets is goed of niet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Jordy wrote:

de tekst "laatste bericht" is nu klikbaar

Ik zie het nu met grote letters staan... even facepalm smiley zoeken ja die dus

madmax1

• 2216 messages
  • 711 votes

proficiat Jordy en medewerkers, schitterende site .

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Gezien de beperkte breedte is ook bepaalde functionaliteit geschrapt. Nu kun je bij Toplijsten en dan gebruikers alleen nog maar kiezen uit: Stemmen, Meningen enToevoegingen. Daar had je voorheen meer mogelijkheden waaronder "Berichten".

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat is al diverse malen aangegeven door Jordy. Die statistieken zijn volgens mij niet langer relevant en zijn daardoor weggestopt.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat is al diverse malen aangegeven door Jordy. Die statistieken zijn volgens mij niet langer relevant en zijn daardoor weggestopt.

Waarom zijn ze niet meer langer relevant ?

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Breedte van het scherm wordt helemaal niet gebruikt. Bij de vorige nog enigszins door het menu aan de linkerkant, nu heb ik gewoon twee grote witte vlakken links en rechts voor ongeveer de helft van het scherm.

Daar moet ik nog steeds aan wennen. Het zou al schelen als de berichten rechts en links met lijnen gescheiden worden van elkaar. Dat je aandacht meer naar de berichten, meer naar het midden getrokken wordt. Mijn ogen vragen erom dat rechts en links afgesloten moet worden.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

Dat is volgens mij een beperking van YouTube. Omdat we videos hier relatief klein tonen, toont YouTube de trailer niet in HD. Zal nog eens kijken of ik daar iets aan kan doen.

Volgens mij moet de parameter vq=hd1080 dat probleem oplossen.

Ik heb er verder geen verstand van maar volgens mij staat het hier uitgelegd.

YouTube iframe embed not starting in HD - Stack Overflow - stackoverflow.com

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Waarom zijn ze niet meer langer relevant ?

Omdat het eigenlijk niemand boeit hoeveel berichten iemand heeft. Dat lokt ook berichtenposters zeg maar. Je kan in iemand zijn profiel nog wel het aantal zien.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Ik heb nu al blaren op mijn wijsvinger van het scrollen

Ook wel grappig. De film "The Shawshank Redemption" heeft nu 232 pagina's aan berichten wat waarschijnlijk gelijk staat aan 10 KM scrollen

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Glacius wrote:

If it ain't broken, don't fix it.

Stand still, fall behind.

Ik werk er nu een weekje mee en zou niet meer anders willen. Het is gewoon even wennen. De site is naar mijn mening een stuk volwassener geworden en ziet er veel gelikter uit. Complimenten voor Jordy en iedereen die er aan meegewerkt heeft!

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Omdat het eigenlijk niemand boeit hoeveel berichten iemand heeft. Dat lokt ook berichtenposters zeg maar. Je kan in iemand zijn profiel nog wel het aantal zien.

Ik vond dat juist de meest interessante categorie. Natuurlijk lokte dat wel eens berichtenposters uit die soms best vervelend waren. Maar degene met veel berichten deden tenminste wel de moeite om een mening over de film te geven en waarop hun punt ook gebaseerd was. Dat was juist leuk om te lezen. Ook voerde men discussies wat juist ook leuk is.

Waackx

• 721 messages
  • 1308 votes

Sorry ik vind dit maar niks en vooral ergerlijk.

Hoezo die drang of iets te veranderen als het oude goed is en overzichtelijk is ?

Je blijft nu scrollen.

Steeds meer sites (de Wehkamp nog laatst) hebben de neiging om hun lay-out te veranderen vaak helaas onoverzichtelijker dan hun oude versie net als deze nieuwe lay-out.

Ik kan me herinneren dat FilmFocus (nu Film1) dit ook een paar geleden heeft gedaan.

Gevolg: site was binnen een jaar uitgestorven en vervolgens maar een naamwijziging gedaan.

Ik hoop voor MM dat die geschiedenis niet weer herhaald gaat worden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Theunissen wrote:

Ik vond dat juist de meest interessante categorie. Natuurlijk lokte dat wel eens berichtenposters uit die soms best vervelend waren. Maar degene met veel berichten deden tenminste wel de moeite om een mening over de film te geven en waarop hun punt ook gebaseerd was. Dat was juist leuk om te lezen. Ook voerde men discussies wat juist ook leuk is.

Ik zou eerder denken dat de mensen die moeite doen voor een mening te geven te vinden zijn in de toplijst van gebruikers met de meeste meningen. Niet iedereen markeert zijn bericht als een mening natuurlijk, maar de berichten toplijst was naar mijn gevoel toch voornamelijk gevuld met K.O. berichten.

Moviestar1979

• 1671 messages
  • 975 votes

Je kunt nu makkelijker naar boven keren door de " Top-functie " beneden te gebruiken. Zo hoef je niet te scrollen. Het beeld is makkelijk kleiner te krijgen door uit te zoomen via je browser. Ik zie tot nu toe meer voordelen als nadelen. Geef het gewoon een kans. Het kost tijd om het een en ander uit te zoeken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Die mensen zijn er toch nog steeds en doen nog steeds hun best leuke discussies te voeren? Jij hebt er geen last van dat de berichtenteller weg is, als dat je argumenten zijn. Denk ik.

Brabants

• 2887 messages
  • 2145 votes

Het biedt mogelijkheden en ik vind het een fris jasje hebben. Super gedaan!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Theunissen wrote:

Ik vond dat juist de meest interessante categorie. Natuurlijk lokte dat wel eens berichtenposters uit die soms best vervelend waren. Maar degene met veel berichten deden tenminste wel de moeite om een mening over de film te geven en waarop hun punt ook gebaseerd was. Dat was juist leuk om te lezen.

Als je je bericht als mening aanvinkt, sta je ook nog wel in een lijst. Dat is alleen wat anders dan een bericht, als: leuk / niet leuk.

_Casper_

• 1244 messages
  • 1692 votes

ik vind het nieuwe design HELEMAAL Niets,

berichten zijn onduidelijker te lezen, evenals de film info

mag ik AUB een optie om het oude design terug te krijgen OF nog liever het oude design terug!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Waackx wrote:

Sorry ik vind dit maar niks en vooral ergerlijk.

Hoezo die drang of iets te veranderen als het oude goed is en overzichtelijk is ?

Je blijft nu scrollen.

Steeds meer sites (de Wehkamp nog laatst) hebben de neiging om hun lay-out te veranderen vaak helaas onoverzichtelijker dan hun oude versie net als deze nieuwe lay-out.

Ik kan me herinneren dat FilmFocus (nu Film1) dit ook een paar geleden heeft gedaan.

Gevolg: site was binnen een jaar uitgestorven en vervolgens maar een naamwijziging gedaan.

Ik hoop voor MM dat die geschiedenis niet weer herhaald gaat worden.

Vast niet, maar we kunnen over een jaar best eens kijken hoe MovieMeter er voor staat. Nu is MovieMeter de 352e site van Nederland, en wereldwijd nummer 32589 (Moviemeter.nl Site Info - alexa.com).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.