- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vanaf hoelaat vandaag raken we de oude layout kwijt?
Nu het nog kan:

Ik ga het missen.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Ik ben eigenlijk wel vrij snel gewend aan de nieuwe smiley's. Nieuwe smileys zijn een stuk vriendelijker, zelfs de boze smiley! Eigenlijk ga ik enkel de
smiley missen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vanaf hoelaat vandaag raken we de oude layout kwijt?
Als m'n dochter slaapt 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Bij de mobiele versie gebeurt het dat de titel en de aanduiding van de sterren door elkaar lopen. In de loglijst is dit het geval. Dit meestal bij een lange titel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij de mobiele versie gebeurt het dat de titel en de aanduiding van de sterren door elkaar lopen. In de loglijst is dit het geval.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben eigenlijk wel vrij snel gewend aan de nieuwe smiley's. Nieuwe smileys zijn een stuk vriendelijker, zelfs de boze smiley! Eigenlijk ga ik enkel de
smiley missen.
Ik heb uit stil protest de oude lay out na een dagje testen nog constant gebruikt. Ik moet dus weer volledig wennen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie het meer als een final goodbye aan de oude layout 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
voorlopig wel in ieder geval
Ik vind dat toch wel een van de grootste gemissen van de mobiele site. Die gebruik ik toch het meest, maar een van de meest gebruikte functionaliteiten ontbreekt dan weer. Zonde.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zit wat in, zal daar over een tijdje wel eens naar kijken
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nog even iets vervelends dat me vorige keren niet is opgevallen. Wanneer je een nieuw bericht schrijft bij een film/topic, dan gaat je pagina elke keer iets naar beneden wanneer je iets anders (programma of tabblad) opent.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja daar zal ik nog even naar kijken voor we over gaan vanavond.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De Site >> Algemeen >> Het Nieuwe Design (2007)
Nee leuk/interessant om nog eens te lezen toch?
. Ik zou dit soort dingen altijd laten staan, kan je nalezen hoe de reacties toen waren.
En dan zul je zien als er Vrijdag 17jan. in eens bij iedereen het nieuwe design verschijnt, dan pas de meeste gebruikers gaan reageren. Hopelijk pakt het nog positiever uit
Ben best benieuwd ja. Het gaat me niet zozeer om positief/negatief maar misschien wel dit

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
De Site >> Algemeen >> Het Nieuwe Design (2007)
. Ik zou dit soort dingen altijd laten staan, kan je nalezen hoe de reacties toen waren.
Ben best benieuwd ja. Het gaat me niet zozeer om positief/negatief maar misschien wel dit
Komt wel goed toch? Het vaste kliekje van MM heeft veel feedback gegeven aan Jordy, en naar mijn inzien is/zijn Jordy en Crew daar heel positief mee omgegaan qua bugs, verbeteringen etc.. etc.. Nu maar afwachten 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Kun je op de mobiele site niet meer direct op 'gebruikers' klikken, of kijk ik niet goed?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En we zijn nu officieel over op het nieuwe design!
Bedankt aan iedereen die de afgelopen dagen mee heeft geholpen met het testen van het nieuwe uiterlijk van de site. Ik heb een goed gevoel dat de meeste bugs er inmiddels wel uit zijn, maar we zullen zien
Ook bedankt aan iedereen die mee heeft geholpen aan het feit dat er nu 20895 films voorzien zijn van een grote afbeelding, en dat er bij 4725 films een YouTube trailer te zien is! zonder deze inspanningen was het nieuwe design een stuk minder geslaagd geweest, dus bedankt hiervoor!
Sterkte aan iedereen die nog een beetje moet wennen, of het gewoon niet eens is met bepaalde veranderingen. Hopelijk valt er uiteindelijk toch mee te leven en blijven jullie met plezier deze site bezoeken. Mensen die de site nu "te groot" vinden kan ik aanraden om in je browser een beetje uit te zoomen (ctrl -, of cmd - op de Mac), voor meer overzicht.
Ik hoop dat we weer een jaar of 5 verder kunnen op dit ontwerp, en dat we nu voorbereid zijn op de veranderingen van de komende jaren, waar we waarschijnlijk steeds meer met tablets en steeds minder met desktop computers te maken zullen hebben.
Mocht je fouten tegen komen, bv. opmaakfouten in bepaalde browsers, dan hoor ik dat nog steeds graag. Daarbij wel aangetekend dat oude versies van Internet Explorer (versie 7 en lager) niet meer ondersteund worden, en dat voor versie 8 en 9 geldt "als het maar werkt". Kleine cosmetische problemen in IE8 of IE9 zal ik dus niet aanpakken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De tijd van het nieuwe design is aangebroken. De nieuwe layout 
1 vraagje, mijn avatar is geloof ik goed zichtbaar, ieder geval voor mezelf. Dan kan ik er vanuit gaan dat ie voor iedereen zichtbaar is? ivm die aangepaste formaten in de nieuwe layout...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Iedereen ziet 'm gewoon. Behalve op je profielpagina, daar zie je alleen "grote" avatars die dus recentelijk nog bijgewerkt / opnieuw geupload zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
In dat geval zal ik de mijne dit weekend maar eens bewerken. Bedankt.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Mooi werk! : )
PS voor degenen die het wit storend/pijnlijk vinden: het kan helpen de helderheid bij de beeldscherminstellingen bij te stellen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
En we zijn nu officieel over op het nieuwe design!
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ziet er goed uit, al ga ik het oude wel missen. De nieuwe versie werkt wel prettiger op de ipad dan het oude design. Complimenten Jordy.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Ziet er zeker goed uit op Ipad of smartphone. Op een breed beeldscherm past het formaat niet aan ofwel?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee wellicht in de toekomst, voor nu is de site op grote schermen net zo breed als de vorige.
Moviestar1979
-
- 1671 messages
- 975 votes
Het valt inderdaad groter uit, maar dit is gewoon een kwestie van wennen. Mooi gedaan!!