• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Movie-Addicted wrote:

Gelukkig is de meerderheid tevreden. Althans dat schat ik

Tsja, ik zie het toch, net als bij verkiezingen. De ene groep de andere groep en een hele grote groep . Natuurlijk mag iedereen die is ingelogd gaan testen. Maar vaak is het toch "de kliek" die reageert.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Jordy wrote:

(quote)

Heb je dat probleem op Facebook of Google dan niet?

In Facebook (op een PC-scherm) zijn het minstens twee kolommen, en rechts een uitklapbaar menu die ook voor opvulling kan zorgen. Ook meer variatie qua kleur en foto's, is niet echt vergelijkbaar. En het facebook-lettertype is ook kleiner.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Metalfist wrote:

Het antwoord staat notabene bij het bericht dat je hebt gequote:

(quote)

Het probleem met de menu balk bij forumtopics lijkt weer opgelost te zijn

Heb dat gemist, er staan hier zoveel berichten dat ik maar op het woord android ben gaan zoeken. En dan kom ik dat bericht niet tegen.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

arno74 wrote:

(quote)

In Facebook (op een PC-scherm) zijn het minstens twee kolommen, en rechts een uitklapbaar menu die ook voor opvulling kan zorgen. Ook meer variatie qua kleur en foto's, is niet echt vergelijkbaar. En het facebook-lettertype is ook kleiner.

Als ik het goed interpreteer, bedoelde Jordy dat misschien een beetje sarcastisch. Maar moet Facebook of Google of whatever dan maar als lijndraad aangehouden worden? Heeft totaal toch niets met het nieuwe design van MM te maken

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Tsja, ik zie het toch, net als bij verkiezingen. De ene groep de andere groep en een hele grote groep . Natuurlijk mag iedereen die is ingelogd gaan testen. Maar vaak is het toch "de kliek" die reageert.

That's a point. Persoonlijk denk ik ook dat de meerderheid niet eens dit Topic lezen of niet actief is op het Forum (los van het Film gedeelte dan).

En dan zul je zien als er Vrijdag 17jan. in eens bij iedereen het nieuwe design verschijnt, dan pas de meeste gebruikers gaan reageren. Hopelijk pakt het nog positiever uit

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

arno74 wrote:

Heb dat gemist, er staan hier zoveel berichten dat ik maar op het woord android ben gaan zoeken. En dan kom ik dat bericht niet tegen.

Maar als je ziet dat de vraag al eerder gesteld is, dan kun je toch ook even kijken of er een antwoord is geweest? Niet moeilijk dat er hier zoveel berichten staan als iedereen op jouw manier te werk gaat

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Als ik het goed interpreteer, bedoelde Jordy dat misschien een beetje sarcastisch. Maar moet Facebook of Google of whatever dan maar als lijndraad aangehouden worden? Heeft totaal toch niets met het nieuwe design van MM te maken

Huh nee waarom zou dat sarcastisch zijn? Aangezien enkele van de grootste websites ter wereld een compleet witte achtergrond hebben, kan ik me oprecht niet voorstellen dat het hier een probleem zou zijn. Ik snap natuurlijk dat het even wennen kan zijn, maar ik kan niet anders concluderen dan dat een volledig witte achtergrond in het huidige internet de normaalste zaak van de wereld is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wel grappig dat 7 jaar geleden de grootste kritiek juist was, dat de achtergrond niet meer lekker wit was

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Daar moet ik ook steeds aan denken als ik die kritiek lees. Toen ging het over minder wit (en geel) en de grauwe kleuren.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Maar als je ziet dat de vraag al eerder gesteld is, dan kun je toch ook even kijken of er een antwoord is geweest? Niet moeilijk dat er hier zoveel berichten staan als iedereen op jouw manier te werk gaat

Ik zocht ook niet voor niks naar het woordje android voor ik mijn vraag plaatste

Ben daarna ook dat bericht gaan zoeken, maar in alle eerlijkheid, en niet om flauw te doen, ik werd een beetje moe van het scrollen.

Het menu is trouwens wel een hele verbetering.

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Jordy wrote:

(quote)

Heb je dat probleem op Facebook of Google dan niet?

Terechte opmerking, maar ik heb even gekeken en misschien is het niet zozeer het wit, maar de fontgrootte (mag kleiner, dan past er meer op het scherm) en de regelafstand. Daardoor is het wit zo prominent.

Op Facebook zijn de fonts kleiner. Op de oude Moviemeterversie ook.

Verder vond ik de oude look wel prima. De nieuwe look is helemaal web 3.0 enzo, wit en breed en responsive en wat niet al, maar het lijkt daardoor ook op al die andere sites en webshops die ook allemaal op elkaar lijken. De afgelopen 12 maanden zijn veel sites overgegaan naar zo'n nieuwe look en ik vind het maar niets.

Misschien ben ik een beetje oldskool, maar bij bijvoorbeeld een webshop, vind ik het super irritant als de navigatie verandert/verdwijnt als je een categorie dieper gaat. Ik wil altijd het "totaalmenu" zien en altijd op dezelfde plek. Dat is kennelijk niet meer hip ofzo.

Deze trend lijkt vooral ingegeven door tablets en het zoveel mogelijk tablet-compatible willen zijn. MM lijkt hier geen uitzondering op met grote knoppen waardoor zelfs een boer met kolenschoppen niet meer mis kan klikken (drukken/tappen of hoe heet dat op een tablet)

Verder natuurlijk tof dat je zoveel energie in de site steekt, tot nu toe vond ik iedere vernieuwing een verbetering, nu een keertje niet, maar dat kan gebeuren.

XfofaXX

• 566 messages
  • 1444 votes

Ik vind het een mooie verbetering, het is wel even wennen. Het deed me in de eerste plaats denken aan de website van het filmfestival Gent: Film Fest Gent - filmfestival.be , qua design dan toch.

Wat ik wel jammer vind is dat je bij een film het aantal sterren niet meer 'fysiek' kan zien, je ziet enkel de score in een ster. Voor de rest niets dan positiefs over deze moderne look.

KoDe

• 18 messages
  • 253 votes

Ik heb zojuist het nieuwe uiterlijk bekeken.

Op zich ziet het er goed uit. Wel jammer van de sterren en vooral....het echt veel te witte wit.

En dan ook nog eens zo véél!

Helaas kreeg ik binnen de 30 seconden zo'n last van mijn ogen, ben lensdragend misschien scheelt dat, dat als de site er in de toekomst permanent zo uitziet ik het verderop ga zoeken.

Het is dan niet anders maar ik zou het wel heel jammer vinden.

Veel succes mensen die dit allemaal verzinnen en uitvoeren!!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

arno74 wrote:

Ik zocht ook niet voor niks naar het woordje android voor ik mijn vraag plaatste

Ben daarna ook dat bericht gaan zoeken, maar in alle eerlijkheid, en niet om flauw te doen, ik werd een beetje moe van het scrollen.

Gewoon op het woord 'permalink' klikken bij het bericht van Film Pegasus en dan kom je meteen op de juiste pagina uit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal kijken of ik de mobiele site ook nog af krijg voor vrijdag, maar zo heel veel zal de mobiele versie van de site niet veranderen

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

@ KoDe je kunt nog de helderheid van je beeldscherm instellen zodat alles minder fel wordt, dat doe ik sowieso altijd bij alle beeldschermen waarmee ik werk/prive gebruik (heb ook lenzen en vaak droge ogen)

Ik vind het wit lekker rustig, en vond de lagere informatiedichtheid in eerste instantie een nadeel maar na een paar dagen met het nieuwe design stoort dat me niet meer. Als ik nu af en toe eens terugschakel naar het oude design 'schrik' ik zelfs van hoe ouderwets het er eigenlijk uitzag.. was dus echt een kwestie van wennen. Alleen de ruimte die posters en trailers innemen blijf ik te groot vinden.

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Wat een onzin over "dat witte". Er zijn meer sites die witter zijn, daarnaast vind ik sites met donkere of zwarte achtergrond ook niet mooi. Ik vind het nieuwe design super!!

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Tsja, tis even wennen, maar ook Moviemeter wordt ge-imdb'iseerd met veel meer ruimte dat in beslag genomen wordt door grote posters, witruimtes en andere informatie. Het hele design mocht van mij wel een slag kleiner. Maar goed, het zal dus wel even wennen zijn. Voorlopig heb ik geen grote klachten en anders meld ik me wel hier .

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Ohja leuke smilies ook, maar deze ( ) blijft gelukkig bestaan

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Ik heb geen zin om alle pagina's door te worstelen, waar en hoe kan ik het nieuwe design testen?

revadebe

• 208 messages
  • 952 votes

Ik vind het nieuwe design erg mooi, maar vraag me wel af of Pathé de nieuwe hoofdsponsor is geworden van de website?

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Panta Rei wrote:

Ik heb geen zin om alle pagina's door te worstelen, waar en hoe kan ik het nieuwe design testen?

-Plaats je muis op je avatar rechtsboven in de menubalk (niet klikken)

-Er verschijnt een venstertje, klik hier op 'Instellingen'

-Scroll helemaal naar beneden. Hier wordt de keuze voor het design aangeboden.

Wazowski

• 52 messages
  • 4220 votes

Wellicht even wennen in het begin, maar ik kan me best wel vinden in het nieuwe design.

Even wat mierenneukerij:

- Het aantal sterren is nu veranderd in één ster met het gemiddelde er in. Geen punt op zich, alleen is de ster geel (op witte achtergrond) en het gemiddelde wit. Ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen goed leest. Is al eens geprobeerd om het gemiddelde zwart te maken (dus zwart op geel)?

- Waarom hebben de buttons "mijn updates" en "mijn films" verschillende kleuren? Ik kan me voorstellen dat hiermee een speels onderscheid wordt gemaakt van buttons, maar uiteindelijk zijn het wel dezelfde soort buttons (dus misschien verwacht ik dan ook dezelfde kleur ervoor).

Dat was het voor nu

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Vind de nieuwe design geen toegevoegde waarde hebben ten opzichte van het oude design. Verder heb ik zelf ook last van het overdreven witte achtergrond. Mijn ogen trekken dat niet zodra ik langdurig gebruik maak van de site.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Wazowski wrote:

- Het aantal sterren is nu veranderd in één ster met het gemiddelde er in. Geen punt op zich, alleen is de ster geel (op witte achtergrond) en het gemiddelde wit. Ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen goed leest. Is al eens geprobeerd om het gemiddelde zwart te maken (dus zwart op geel)?

Wit op geel is toch hartstikke duidelijk? Die ster is best groot...

Wazowski wrote:

- Waarom hebben de buttons "mijn updates" en "mijn films" verschillende kleuren? Ik kan me voorstellen dat hiermee een speels onderscheid wordt gemaakt van buttons, maar uiteindelijk zijn het wel dezelfde soort buttons (dus misschien verwacht ik dan ook dezelfde kleur ervoor).

'MIjn Updates' valt onder de hoofdcategorie 'Updates'. 'Mijn films' hoort hier niet tussen want dit beslaat gewoon een verzameling van je filmlijsten.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Het is wel echt even wennen allemaal, maar ik weet dat ik na een weekje of 2 al niet meer zonder de nieuwe design kan. Complimenten voor al het werk

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Ik begin nou aardig te wennen. Merk wel dat moderne apparaten scherper/duidelijker zijn... zit nou even achter mijn oude laptop (zolang die het nog doet....), heb mijn nieuwe wat meer uitgezoomd en donker gezet, en dan is het nog duidelijk zat.

Op de oude is het wit meer beige, en het geel meer oranje. Op die ziet het design er veel mooier uit, maar ja het is een traag ding.

Heb deze op de donkerste stand en beeld 75%. Ik zal blij zijn als het nieuwe design wordt gebruikt. Kan ik gewoon de site als bezoeker gebruiken.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Bij sommige films krijg ik een dubbel rijtje Mijn Films als ik met mijn muis over "Mijn Films +" ga. Het gebeurd niet elke keer. En volgens mij alleen maar bij films die ik al in Mijn Films heb staan.

http://i41.tinypic.com/f0xhqp.jpg

EDIT: En als ik hem weg wil vinken bij "Nog Zien" dan gaat enkel het bovenste vinkje weg.

EDIT 2: Het gebeurde net ook bij een film die niet in Mijn Films stond, namelijk deze: Börn Náttúrunnar (1991) (staat ondertussen wel in Mijn Films)..

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

Mooi Layout, wel even wennen..

Gaat zo door mooi layout!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De uitlijning bij de Belbios module is niet zo mooi. De naam van de bioscoop staat wel erg ver naar links.

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.