• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Jordy wrote:

Het nieuwe ontwerp is nu ook mobiel beschikbaar. Ik ga hier de komende tijd nog wat aan schaven, het kan hier en daar nog wat mooier. Als je echt bugs/fouten ziet dan hoor ik het graag, heb het nog niet heel uitgebreid getest, misschien ben ik ergens nog wat vergeten.

De permalinks werken hier (Android Galaxy S4) niet. Was in het oude design ook al zo.

Je wordt gestuurd naar de bovenkant van de pagina. Vooral bij pagina's met heel veel tekst ben je vervolgens een aardige tijd kwijt aan scrollen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Op mijn android apparaten gaat dat goed, vreemd

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Misschien nog iets, als je bij je filmlijsten vb dvd collectie bent krijg je van de films een pop up venster waar er wat meer info over de film instaat die niet leesbaar is in de vertikale overgave. Uiterst links zie je de rand van het pop up venster. Om het goed te kunnen zien moet je je smartphone horizontaal houden. Kan dit ook zichtbaar gemaakt worden bij vertikale weergave?

Anders echt fantastisch!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Jordy wrote:

zijn er nog mensen die nu bij in/uitzoomen op het design, streepjes zien naast icoontjes?

Tot voor kort zag ik bij in-en uitzoomen inderdaad streepjes rond Facebook/Twitter/...-icoontjes, maar nu niet meer (Chrome).

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Jordy wrote:

zijn er nog mensen die nu bij in/uitzoomen op het design, streepjes zien naast icoontjes?

Gisteravond laat viel het mij nog op. Althans bij de gegeven sterren in het filmlog. In Google Chrome vanaf desktop.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Jordy wrote:

Op mijn android apparaten gaat dat goed, vreemd

Ik had het ook al op mijn oude telefoon (Samsung Galaxy Gio).

Ik werk overigens met Firefox op mijn mobiel.

Wat er gebeurt: eerst lijkt de permalink goed te werken door voor een kort moment (een halve seconde ofzo) naar dat bericht te gaan. Om vervolgens helemaal naar de bovenkant te schieten.

edit: Via Chrome werkt het wel.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De spatie bij meningen achter de gebruikersnaam (op de homepage) valt soms weg:

(afbeelding)

Dit staat niet zo mooi (/ is niet consequent).

Misschien heeft het te maken met ruimtegebrek, maar het lijkt me ook sterk als het afhangt van een spatie.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nee het gaat fout als het volledige (korte) bericht getoond wordt, zal het op de lijst zetten, bedankt

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Gisteravond laat viel het mij nog op. Althans bij de gegeven sterren in het filmlog. In Google Chrome vanaf desktop.

@t Jordy Streepjes tussen de sterren bij stemmen in filmlog met CG vanaf desktop zijn weg

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Is het een idee om bij de regisseurspagina onder het kopje 'Berichten' de naam van de betreffende regisseur er boven te zetten? Wanneer je op deze pagina bent Martin Scorsese is nergens uit te halen welke regisseur het betreft. Of wellicht de gehele kop er boven laten staan zoals onder de kopjes 'informatie' en 'filmografie'. Deze 2 laatste kunnen naar mijn mening ook samengevoegd worden. De filmografie staat ook al onder informatie. Beetje overbodig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat laatste was op verzoek van kappeuter

Dat eerste, zelfde geldt voor de filmpagina's. Misschien dat ik daar later nog naar kijk, voor nu vind ik het even goed zo

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja, de filmografie is nu te bereiken via een extra shortcut. Omdat het door het grotere plaatje meer scrollen is kan je op die manier sneller naar de filmografie met een druk op de knop.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ik kan de gebruikerslijsten nergens meer vinden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Bij deze een voorbeeld van hoe de site er over een paar maanden in grote lijnen uit zal komen te zien.

(afbeelding)

De uitlijning van de ster met het gemiddelde is nog niet conform het ontwerp.

(afbeelding)

De ster zou aan de linkerkant gelijk moeten uitlijnen met de filmtitel er boven, maar hij springt nu iets in.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja dat heb ik inderdaad veranderd, springt nu 10px in zoals diverse andere elementen (het lijnt nu uit met bv. het woord Trailer)

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik weet niet of het alleen bij mij zo is, maar bijvoorbeeld bij deze en deze films staat geen trailervenster, terwijl er wel een linkje naar youtube staat. Ook staan er dunne zwarte lijntjes onder/achter de linkjes?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vermoed dat dat YouTube trailers zijn die niet ge-embed mogen worden op externe sites. Of waar dat in ieder geval niet mocht toen de trailer oorspronkelijk werd toegevoegd

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Waar staat eigenlijk zoek films op genre, acteurs, ....

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Gewoon in het zoekveld op het vergrootglas klikken.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bedankt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

u heeft nog ongeveer 24 uur om van de oude layout te genieten

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Fijn kunnen we nog even gebruik maken van de smileys

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Ik vermoed dat dat YouTube trailers zijn die niet ge-embed mogen worden op externe sites. Of waar dat in ieder geval niet mocht toen de trailer oorspronkelijk werd toegevoegd

Dat laatste is wel vreemd, want toen ze werden toegevoegd hadden we waarschijnlijk nog geen ge-embedde trailers op MM.

Ik heb ze opnieuw geplaatst, nu zijn ze wel gewoon goed zichtbaar op de pagina!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Dat laatste is wel vreemd, want toen ze werden toegevoegd hadden we waarschijnlijk nog geen ge-embedde trailers op MM.

Ik heb ze opnieuw geplaatst, nu zijn ze wel gewoon goed zichtbaar op de pagina!

Deze check is bij plaatsen wel al altijd gedaan, voor de zekerheid

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ah, op die manier, vandaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het een (relatief) groot probleem blijkt te zijn zou ik in de toekomst alle trailers weer eens na kunnen lopen, of het embed ja/nee nog klopt. Tot die tijd kun je de trailer inderdaad opnieuw plaatsen, dan wordt die check opnieuw gedaan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ok prima! Alleen opslaan werkt trouwens niet, ik moet 'm wel eerst even verwijderen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Klopt het dat je op de mobiele site niet kunt zoeken binnen de pagina die je bezoekt? (Dus zowel films als topics)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

klopt, was in het oude design ook zo

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ohja dat is waar. Blijft dit zo?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.