• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Je kunt ook gewoon het deel van de afbeelding dat je als avatar wil instellen uitknippen in paint (waarbij de lengte en breedte van de afbeelding precies gelijk aan elkaar moeten zijn - dus bijvoorbeeld 200 x 200). Als je dat doet accepteert MovieMeter de afbeelding automatisch.

Ik heb overigens nog nooit problemen gehad met het uploaden van een avatar.

En @ Jordy: de reclame zit soms ook in de weg als je zoekt naar een film.

http://i44.tinypic.com/2w7q23q.png

En dat er een lege witte balk staat in plaats van reclame is waarschijnlijk ook niet de bedoeling?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal kijken of ik dat kan nabootsen, inderdaad niet de bedoeling.

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Stemmen op de ipad ging gisteren niet vlekkeloos, de dropdown komt niet meer te voorschijn waardoor je vrij gemakkelijk foutief stemt.

Verder went het design snel en voelt het al aardig vertrouwd.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Heb nog helemaal geen tijd gehad om dat nieuwe design te bekijken. Sorry Jordy!

(ps ik besef dat ik na lancering dus mn smoel moet houden )

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mrdig wrote:

Stemmen op de ipad ging gisteren niet vlekkeloos, de dropdown komt niet meer te voorschijn waardoor je vrij gemakkelijk foutief stemt.

Heb het stemmen getest op diverse platforms. iPad / iPhone werkte bij mij goed. Android en Windows Phone bij mij niet zo. Die laatste twee krijgen dus een ouderwets selectboxje, iOS stemmen via de sterren zoals op de computer. Als het stemmen toch niet goed blijkt te werken op de iPad kan ik dat makkelijk switchen

mrdig

• 499 messages
  • 2687 votes

Ik zou idd graag een selectboxje zien voor iOS, nu stem je te gemakkelijk foutief (ik wilde 3.5* ipv 3* stemmen bijv). In mijn geval gaat het om een ipad3 met recentste iOS trouwens.

audio.

• 100 messages
  • 1060 votes

nieuwe site getest. Leuk design, lekker groot en makkelijk in gebruik.

Ook ik vind het vrij wit maar misschien is het ook gewoon wennen geblazen. Ik mis balken aan de zijkant van de site ofzoo:/

Vind het nog wel jammer dat je bij overige filmlijsten niet meer dan 1 selectie mag doen.

Verder top!

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Waar ik me trouwens ook al een paar keer aan gestoord heb is dat het scrollen wanneer je bijvoorbeeld naar een gebruiker of een artiest zoekt iets te gevoelig is. Als je net één keer te veel scrollt verdwijnt dat menuutje weer en scroll je verder op de "gewone" pagina, waardoor je weer opnieuw moet gaan zoeken, wat de vaart een beetje uit je zoektocht haalt. Ik zou het persoonlijk in ieder geval fijner vinden als het scrollen "intern" aan dat menu zou zijn zodat je snel naar beneden kan scrollen zonder je druk te hoeven maken over het verdwijnen van het menu.

Edit: als je zoekt in de zwarte balk werkt het trouwens wél gewoon op die "interne" manier (d.w.z. het menu verdwijnt niet wanneer je iets te veel scrollt).

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Jordy wrote:

Tot die tijd, zijn er geen chrome/firefox plugins voor de mensen die witte websites niet fijn vinden?

f.lux: software to make your life better - justgetflux.com

f.lux is een mooi programma om beter/gezonder te kunnen lezen vanaf een laptop/scherm.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Het design ziet er erg strak en professioneel uit. Het geeft alleen wel meer de indruk als een bioscoop website dan een film forum. Maar misschien dat het ook die richting op dient te gaan. Natuurlijk heeft het met elkaar te maken. Ik zou wel dat geel van de header en de knoppen iets donkerder maken, zoals het eruit ziet op het oude design.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het nieuwe ontwerp is nu ook mobiel beschikbaar. Ik ga hier de komende tijd nog wat aan schaven, het kan hier en daar nog wat mooier. Als je echt bugs/fouten ziet dan hoor ik het graag, heb het nog niet heel uitgebreid getest, misschien ben ik ergens nog wat vergeten.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik heb nog een vraag over de paginator. Wanneer ik naar de laatste(oudste) pagina wil dus met het knopje in het grijs >I gaat dit prima, maar wanneer ik vandaar wil klikken om weer naar de nieuwste pagina te gaan I< is deze niet aanklikbaar.

Zie bijvoorbeeld bij het onderwerp Welke dieren heb jij?

Bij films heb ik hetzelfde geprobeerd en daar is het knopje I< wel aanklikbaar wanneer ik op de oudste pagina sta.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, ga ik naar kijken

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Op de mobiele versie, Windows phone, en je klikt op menu heb je een wit venstertje, maar die loopt maar tot "mijn films", waardoor "mijn updates" en "volledige site" in de achtergrond overlopen waardoor die erg onduidelijk zijn en er lastig op te klikken is.

Als je snapt wat ik bedoel?! Ik kan helaas geen screen shot maken..

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Jordy wrote:

bedankt, ga ik naar kijken

Zo te zien is het je al gelukt! Bedankt !

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Edit: het menuutje onder de zwarte balk bij mijn updates loopt iets verder door naar rechts, waardoor het uit beeld valt. Zelfde geld voor deze edit box.

Kan wel op bewerken drukken, maar niet de bewerking doorvoeren ook niet annuleren.

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Het nieuwe design is erg mooi, maar wel wennen. Mooie strakke vormgeving. Er is wel één probleem dat ik bij de vorige versie ook had. Als ik met de cursor over een link naar een film ga, zie ik soms de informatie van een andere film. Misschien ligt het aan m'n computer.

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

Bij de eerste keer dat ik naar de nieuwe weergave overschakelde schrok ik wel van het vele wit. Maar intussen went het best aardig. Mooi gemaakt!

In de forum pagina ben ik iets kwijt, namelijk het vinkje wat je kon aanzetten bij je laatst gelezen bericht. Zodat, als je het betreffende onderwerp weer aanklikt, je automatisch bij dat bericht uit komt. Vond ik een handige tool, zeker omdat ik de laatste tijd niet zo heel veel meer op moviemeter zit maar toch sommige discussies wil blijven volgen. Of, zit dat er toch nog, en kan ik het gewoon niet meer vinden?

Verder...heel clean en overzichtelijk design, mijn complimenten!

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Klopt het dat in het nieuwe design de filmposter niet meer op een aparte pagina wordt weergegeven?

Zo dus:

Lilet Never Happened (2012)

Niet dat ik nu al op het nieuwe design draai hoor, maar het viel me op toen ik het eventjes probeerde...

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Vind het echt jammer dat je nu helemaal naar beneden moet scrollen om een bericht te plaatsen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

freek_93 wrote:

Op de mobiele versie, Windows phone, en je klikt op menu heb je een wit venstertje, maar die loopt maar tot "mijn films", waardoor "mijn updates" en "volledige site" in de achtergrond overlopen waardoor die erg onduidelijk zijn en er lastig op te klikken is.

Als je snapt wat ik bedoel?! Ik kan helaas geen screen shot maken..

vreemd, bij mij gaat het menu goed

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

titia wrote:

namelijk het vinkje wat je kon aanzetten bij je laatst gelezen bericht. Zodat, als je het betreffende onderwerp weer aanklikt, je automatisch bij dat bericht uit komt.

Dit is inderdaad helaas weg, sorry. Het werd bijna door niemand gebruikt, en het werkte niet (altijd) goed. Veel mensen gebruikten de functie ook per ongeluk, met allerlei ergernissen tot gevolg.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Oei, mobiele versie trek er niet meer op? Moet nu overschakelen naar volledige site om iets deftigs te kunnen bekijken.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Het lijkt enkel bij het inloggen te zijn. Na het inloggen krijg je de eerste pagina verkleind weergegeven. Als je dan via menu verder gaat lijkt het ok te zijn.

Onslaught

• 591 messages
  • 1160 votes

Is het ook mogelijk om de ruimte wat groter te maken in de lengte van het "mijn films" venster. Als ik een film aan een map wil toevoegen dan moet ik heen geconsentreerd scrollen en kijken, iets wat in het oude design veel minder moeite kost.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77 wrote:

Klopt het dat in het nieuwe design de filmposter niet meer op een aparte pagina wordt weergegeven?

Zo dus:

Lilet Never Happened (2012)

Niet dat ik nu al op het nieuwe design draai hoor, maar het viel me op toen ik het eventjes probeerde...

Klopt!

De grote poster verschijnt als het ware over de site heen. Door nogmaals te klikken kom je weer terug bij de site.

Geen echte popup, maar het werkt wel ongeveer zo.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Onslaught wrote:

Is het ook mogelijk om de ruimte wat groter te maken in de lengte van het "mijn films" venster. Als ik een film aan een map wil toevoegen dan moet ik heen geconsentreerd scrollen en kijken, iets wat in het oude design veel minder moeite kost.

Dit zou ik ook wel fijn vinden ja.

DionneDarko

• 648 messages
  • 6108 votes

Many thnx @ Animosh, het is ein-de-lijk gelukt!

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Naast de affiche van late night cinema staat er op de mobiele versie bij mij nog tekst die ik niet kan zien of lezen. Verder ziet het er degelijk uit. Proficiat, hier en daar nog wat verfijningen misschien.

Bij mijn film zie je ook dat er links een kadertje verschijnt bij de namen van de film maar dat kun je ook niet zien. Poster misschien? De manieren om je bv dvd collectie te bekijken zoals op de oude versie zijn ook niet meer aanwezig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.