- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Vind het echt jammer dat je nu helemaal naar beneden moet scrollen om een bericht te plaatsen.
Komt er hier nog verandering in? Ik hoop het iig wel, want het is echt wel een gemis.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
De manieren om je bv dvd collectie te bekijken zoals op de oude versie zijn ook niet meer aanwezig.
Je bedoeld je filmlijsten? Die zijn nog steeds (eenvoudig) te zien hoor. Zowel via je profiel als via de button 'Mijn Films'
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Aangaande de mobile versie van MM (nieuw design). De knoppen verwijderen van topics uit jouw updates werken niet.
P.s. ik weet niet of dit al gemeld is.
Android 4.2.2 browser: Google Crome
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Vind het echt jammer dat je nu helemaal naar beneden moet scrollen om een bericht te plaatsen.
Dat ligt volgens mij aan je eigen instellingen: "Nieuwste bericht eerst" kiezen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja dat kan ook maar lijkt me niet zo handig (tenzij het je geen bal interesseert wat anderen schrijven). En je kan gewoon end drukken.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hoezo. Vaak lees ik de berichten wat mensen zoal vinden van een film en vervolgens typ ik daaronder mijn reactie. En je gaat toch niet zomaar in een discussie mengen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Klopt het dat in het nieuwe design de filmposter niet meer op een aparte pagina wordt weergegeven?
Zo dus:
Niet dat ik nu al op het nieuwe design draai hoor, maar het viel me op toen ik het eventjes probeerde...
Ja dat klopt, maar dat lijkt me de bedoeling geweest te zijn van aanpassing van de grootte van posters.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aangaande de mobile versie van MM (nieuw design). De knoppen verwijderen van topics uit jouw updates werken niet.
P.s. ik weet niet of dit al gemeld is.
Android 4.2.2 browser: Google Crome
zijn dat de grijze kruisjes in het overzicht?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Kan natuurlijk ook tot vrijdag wachten. Weet ook niet of veel mensen er gebruik van maken. Bij het inloggen kan je dat vinkje weghalen voor automatisch uitloggen. Blijft dat?
En waar is het grote opmerkingen topic 1 gebleven? (edit hier: De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic)
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Hoezo. Vaak lees ik de berichten wat mensen zoal vinden van een film en vervolgens typ ik daaronder mijn reactie. En je gaat toch niet zomaar in een discussie mengen.
Ja, dat begrijp ik, maar ik hoef niet iedere keer opnieuw weer alle berichten te zien langskomen.
Wanneer je de site vaak bezoekt, dan heb je het meeste wel al eerder gezien.
Even snel scrollen is dan voldoende om de krenten uit de pap te halen.
De mening van anderen interesseert mij uiteraard zeker wel, met name bij onderwerpen die mij ook boeien.
Daar ging mijn reactie in feite ook over.
Ik vond je opmerking daarover wat kort door de bocht.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Je bedoeld je filmlijsten? Die zijn nog steeds (eenvoudig) te zien hoor. Zowel via je profiel als via de button 'Mijn Films'
Ja maar je kon je filmlijsten op enkele verschillende manieren zien en dit is nu niet meer het geval.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
De buttons 'grafisch' en 'tekst' bedoel je? Ook die staan er nog gewoon.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Deze waren in het vorige mobiele design ook afwezig.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Het is alleen "Volledige site" zie ik nu: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/11/xo1v.jpg
En hier zie je dat "gebruikers", in het menuutje onder de zwarte balk in mijn updates niet goed weergeven wordt: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/36/686q.jpg
Dan moet je het beeld naar rechts schuiven om het hele wordt te zien, maar daar is de site al opgehouden.
Verder werkt het allemaal prima en ziet het er op mobiel ook mooi uit!
Nog 1 dingetje. Als je in zoek een suggestie aanklikt laadt die deze niet. Dit was ook zo in de vorige versie. Je moet dan de hele film in typen: Bijvoorbeeld End of Watch, dan enter, dan krijg je vervolgens een lijst met suggesties (in dit geval 1 suggestie) en daar moet je op End of Watch klikken, dan kom je er ipv gelijk in de suggestie van het zoekveld op End of Watch te klikken en er in 1 keer naar toe te gaan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jouw browser laadt de lettertypes niet die de site gebruikt, en valt daardoor terug op een ander (groter) lettertype. Hoe dat komt, of wat er aan te doen is, weet ik helaas niet.
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
De site is op een mooie manier vernieuwd en het ziet er ook allemaal heel mooi uit al mag er van mij toch wat kleur bij vooral de lijsten zoals het forum, toplijsten noem maar op zien er wat leeg uit ! Je hebt de indruk dat er iets tekort is ofzo maar dat zal allicht wel komen omdat de kadertjes rond de lijsten er niet meer zijn dus zal het even aanpassen worden.
Desalniettemin heeft Jordy en de rest van de crew sterk werk geleverd 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Dat is naar dan.
Even andere browser gedownload. Gebeurt hetzelfde. Wel lukt het in die andere browser om via een suggestie van het zoekveld in 1x bij de film te komen.
In de standaard browser, IE, klik op suggestie, het adres van de film komt wel in de adresbalk te staan en laadt ook wel, maar je komt er niet. Als je het adres kopieert terwijl die aan het laden is en dan weer plakt, enter, kom je er wel.. Raar.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie dat je Windows Phone 7.5 gebruikt. Deze ondersteun ik helaas niet, sorry. Mijn screenshot was Windows Phone 8.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ah oke. Pech voor mij dan! September mag ik een nieuwe WP uitzoeken
Bedankt voor de reacties!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Ziet er strak uit op mobile! Iets teveel afstand tussen header en body van een bericht, maar verder een verademing 
henkies
-
- 89 messages
- 502 votes
Ik zou graag zien, dat ook de oude layout nog geselecteerd kan worden. Weet niet of dit al ergens ter sprake is gekomen, of dat het technisch gezien niet kan, als dat zo is excuses. Ik vind de nieuwe layout namelijk niet zo fijn.
henkies
-
- 89 messages
- 502 votes
Het is inderdaad mooi hoor. Maar zo ken ik wel veel meer voetbal nieuws sites. Ze hebben echt niks van de oude kenmerken gehouden. Het was eerst compact en je kon de nieuwtjes allemaal makkelijk in één oogopslag zien.
(afbeelding)
Nu moet je een end naar beneden scrollen en is het lettertype van de nieuwtjes veel te groot
Het is wel gebruiksvriendelijker voor meerdere platformen geworden.
Wat dat betreft maak ik me minder zorgen om MM als ik je reacties zo lees.
volkomen mee eens.
Onslaught
-
- 591 messages
- 1160 votes
Is het ook mogelijk om de ruimte wat groter te maken in de lengte van het "mijn films" venster. Als ik een film aan een map wil toevoegen dan moet ik heen geconsentreerd scrollen en kijken, iets wat in het oude design veel minder moeite kost.
Herinnering.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een grotere popup vind ik persoonlijk wat overdreven, de meeste mensen hebben maar een paar mappen. Of begrijp ik je verkeerd?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zou graag zien, dat ook de oude layout nog geselecteerd kan worden. Weet niet of dit al ergens ter sprake is gekomen, of dat het technisch gezien niet kan, als dat zo is excuses. Ik vind de nieuwe layout namelijk niet zo fijn.
henkies
-
- 89 messages
- 502 votes
Ok bedankt voor je reactie, begrijpelijk, overigens toch bedankt voor het maken van de site en het onderhoud, ik maak er graag (gratis) gebruik van.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Deze waren in het vorige mobiele design ook afwezig.
Dan heb ik niks gezegd.