• 178.000 movies
  • 12.205 shows
  • 33.974 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.211 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Brix wrote:

De mening van anderen interesseert mij uiteraard zeker wel, met name bij onderwerpen die mij ook boeien.

Daar ging mij reactie in feite ook over.

Ik vond je opmerking daarover wat kort door de bocht.

Het is anders niet iets van het nieuwe design, die opties.

Waarschijnlijk dan meer over het scrollen zelf. Heb er zelf tot nu toe weinig moeite mee.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Ja dat klopt, maar dat lijkt me de bedoeling geweest te zijn van aanpassing van de grootte van posters.

Ja, snap ik. Maar ik vind het alleen wat jammer dat het niet meer op een aparte pagina komt te staan. Waarom weet ik niet. Ik hou niet van veranderingen denk ik...

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Klopt!

De grote poster verschijnt als het ware over de site heen. Door nogmaals te klikken kom je weer terug bij de site.

Geen echte popup, maar het werkt wel ongeveer zo.

Weet niet of ik dat nou een echte verbetering vind, maargoed, ik zal eraan moeten wennen...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Het kan narva77 wat jij zegt over veranderingen ... De afgelopen jaren zijn er erg goede verbeteringen doorgevoerd. De site is nog wel gebruiksvriendelijk, maar zeker niet meer zo overzichtelijk. Posters heb ik zelf ook nooit zo belangrijk gevonden, ik had liever meer volledigheid (meer films op de site) gehad en soepelere toevoegcriteria..

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Dk2008 wrote:

ik had liever meer volledigheid (meer films op de site) gehad

Dat is toch iets waar toevoegers elke dag aan werken en je zelf ook aan mee kunt helpen

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

Dk2008 wrote:

Het kan narva77 wat jij zegt over veranderingen ... De afgelopen jaren zijn er erg goede verbeteringen doorgevoerd. De site is nog wel gebruiksvriendelijk, maar zeker niet meer zo overzichtelijk. Posters heb ik zelf ook nooit zo belangrijk gevonden, ik had liever meer volledigheid (meer films op de site) gehad en soepelere toevoegcriteria..

Ben ik totaal niet met je eens, de filmposters zijn juist de eyecatchers van de filmpagina's. Soepelere toevoegcriteria zorgt voor nog meer onoverzichtelijkheid. Er staan 95.000 films op deze site. Dat is behoorlijk veel.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Hebben "we" het al heel vaak over gehad, ik bedoel meer eisen als minimaal 45 minuten, maximaal vijf delen.

narva77 schrijft weer over dat hij niet tegen verandering kan, maar lijkt me eerder dat hij bedoelt, hij vindt het geen verbetering. Dat is niet iets ouderwets maar lijkt me meer iets van smaak, bijvoorbeeld je huis opnieuw inrichten.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

dionj wrote:

(quote)

Er staan 95.000 films op deze site. Dat is behoorlijk veel.

Mwah, er rekening mee houdende dat er meer dan 1 miljoen (feature) films op ImdB staan en dat lang niet alle films op ImdB staan valt dat ook wel mee met hoeveel dat is. De gekeken films van de meeste mensen staan er wel op, dat dan weer wel.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Veel films, veel users hoeft zeker niet tot onoverzichtelijkheid te leiden. Het is toch opvallend dat deze site veel groter is dan de andere meters. Net of er minder muziek, boek, gameliefhebbers zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Movie-Addicted wrote:

Aangaande de mobile versie van MM (nieuw design). De knoppen verwijderen van topics uit jouw updates werken niet.

P.s. ik weet niet of dit al gemeld is.

Android 4.2.2 browser: Google Crome

Ik heb het getest in Android 4, met Chrome, en bij mij gaat het goed. Meer mensen met dit probleem?

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Dk2008 wrote:

Hebben "we" het al heel vaak over gehad, ik bedoel meer eisen als minimaal 45 minuten, maximaal vijf delen.

narva77 schrijft weer over dat hij niet tegen verandering kan, maar lijkt me eerder dat hij bedoelt, hij vindt het geen verbetering. Dat is niet iets ouderwets maar lijkt me meer iets van smaak, bijvoorbeeld je huis opnieuw inrichten.

Heeft idd meer te maken met smaak, heeft weinig te maken met toevoegcriteria (al zouden die ook wel wat versoepeld mogen worden vind ik).

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik heb het getest in Android 4, met Chrome, en bij mij gaat het goed. Meer mensen met dit probleem?

Film updates verwijderen gaan nu goed. Forum updates echter nog niet. Op het moment van aanraken van het "grijze kruisje" wordt deze even blauw, maar vervolgens verwijdert hij de update niet. Bij "Film Updates" zie je het netjes weggaan.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Heftig! Eerlijk is eerlijk, de site kon wel een update gebruiken...

Ik vind het altijd lastig om iets vertrouwds niet meer te kunnen gebruiken en op iets nieuws over te schakelen.

Op het eerste oog redelijk mooi, stuk moderner, iets minder overzichtelijk,

maar ik zie er wel potentie in

Succes MM!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Film updates verwijderen gaan nu goed. Forum updates echter nog niet. Op het moment van aanraken van het "grijze kruisje" wordt deze even blauw, maar vervolgens verwijdert hij de update niet. Bij "Film Updates" zie je het netjes weggaan.

yup! heb het ook, ga er nu naar kijken

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Mijn excuses als het al gemeld is, maar het log ziet er op mobiel niet goed uit. Een streep door de datum en de recensie wordt helemaal niet getoond.

Standaard Android browser

http://youupload.org/8xvbyk8.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt, ga ik naar kijken

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Had net gestemd op mijn mobiel (samsung galaxy 3) en daarna wilde ik mijn recensie typen. Toen stond er opeens een leeg sterretje met mijn gegeven score lelijk half door het tekstvakje heen. Na refresh hetzelfde.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Als ik mijn achtergrond een andere kleur geef via Firefox (om het wit weg te krijgen) werken de spoilers niet meer

Onslaught

• 591 messages
  • 1160 votes

Jordy wrote:

Een grotere popup vind ik persoonlijk wat overdreven, de meeste mensen hebben maar een paar mappen. Of begrijp ik je verkeerd?

Jammer, want ik ben wel een user met veel mappen en waar ik met het oude design gewoon alles overzichtelijk in beeld had en de popup voor de mappen een goede grote had is dit nieuwe design zowat kwa lettertype genoeg om blinde mensen het nog te kunnen laten lezen, maar is de popup ruimte juist aardig verkleind.

Ik bedoel het niet lullig, maar als alles zo nodig groter moet waarom dan die popup verkleinen.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Brix wrote:

(quote)

Dat ligt volgens mij aan je eigen instellingen: "Nieuwste bericht eerst" kiezen.

Vooheen kon je bovenaan een pagina ook een bericht plaatsen zonder te hoeven sleuten aan je instellingen. En die functie mis ik dus echt. Vind het nieuwe design overigens nog steeds een verbetering, al heb ik her en der wel het gevoel dat het minder gebruiksvriendelijk is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onslaught wrote:

(quote)

Jammer, want ik ben wel een user met veel mappen en waar ik met het oude design gewoon alles overzichtelijk in beeld had en de popup voor de mappen een goede grote had is dit nieuwe design zowat kwa lettertype genoeg om blinde mensen het nog te kunnen laten lezen, maar is de popup ruimte juist aardig verkleind.

Ik bedoel het niet lullig, maar als alles zo nodig groter moet waarom dan die popup verkleinen.

Daar zit wat in. Zal op de wensenlijst kijken om hier eens over na te denken, gaat niet meer voor vrijdag lukken ben ik bang.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

moviemafketel wrote:

Had net gestemd op mijn mobiel (samsung galaxy 3) en daarna wilde ik mijn recensie typen. Toen stond er opeens een leeg sterretje met mijn gegeven score lelijk half door het tekstvakje heen. Na refresh hetzelfde.

Ik zie het, zal ik nog even naar kijken

Onslaught

• 591 messages
  • 1160 votes

Jordy wrote:

(quote)

Daar zit wat in. Zal op de wensenlijst kijken om hier eens over na te denken, gaat niet meer voor vrijdag lukken ben ik bang.

Bedankt dat je het in behandeling wilt nemen. Ik wacht het af.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

De posters in het log (i.i.g. als er ook een mening bijstaat) vullen op de mobiele site het hele (verticale) scherm. Dat maakt het gebruik ervan minder praktisch en verbruikt ook erg veel data.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Jordy wrote:

(quote)

yup! heb het ook, ga er nu naar kijken

Probleem is trouwens opgelost? Forum Updates zijn nu ook via de mobiele versie te verwijderen. Thanks

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

arno74 wrote:

De posters in het log (i.i.g. als er ook een mening bijstaat) vullen op de mobiele site het hele (verticale) scherm. Dat maakt het gebruik ervan minder praktisch en verbruikt ook erg veel data.

Vind het persoonlijk wel mooi. Zo heel veel scheelt het ook niet in kilobytes of hoogte met de iets kleinere versie uit het vorige mobiele design.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Probleem is trouwens opgelost? Forum Updates zijn nu ook via de mobiele versie te verwijderen. Thanks

mooi!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik vind de lay-out van de nieuwe site wel mooi, maar je moet veel meer scrollen dan vroeger. Daarom ben ik persoonlijk een voorstander van de oude design zo lang mogelijk te gebruiken. Ik zal die missen als hij er niet meer is...

Ik denk dat wie geen te groot scherm heeft dezelfde mening is toegedaan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zijn er nog mensen die nu bij in/uitzoomen op het design, streepjes zien naast icoontjes?

yasaka

• 51 messages
  • 85 votes

Mooië nieuwe moderne look, bevalt me.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.