• 178.000 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.183 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

_Casper_ wrote:

ik vind het nieuwe design HELEMAAL Niets,

berichten zijn onduidelijker te lezen, evenals de film info

mag ik AUB een optie om het oude design terug te krijgen OF nog liever het oude design terug!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat zal niet gaan. Teveel werk, schrijft Jordy op Musicmeter..

(Wat een commentaar trouwens van sommigen, haha)

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Als je de monitor op de pivot stand zet, dan is de site beter te lezen en maak je minder scrol kilometers

P.S. ik mis eigenlijk ook de oude duidelijkere smiley's.

dennislaport

• 290 messages
  • 1177 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik weet nog niet precies wat ik er van moet vinden , Wel heel relax vind ik dat er nu direct trailers bij zitten. Ik denk dat ik nog even moet wennen.

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

Waackx wrote:

Sorry ik vind dit maar niks en vooral ergerlijk.

Hoezo die drang of iets te veranderen als het oude goed is en overzichtelijk is ?

............

Ik kan me herinneren dat FilmFocus (nu Film1) dit ook een paar geleden heeft gedaan.

Gevolg: site was binnen een jaar uitgestorven en vervolgens maar een naamwijziging gedaan.

Er zijn enkele sites waaronder elsevier, spitsnieuws, voetbal international en da's niet de minste, die het roer dusdanig omgegooid hebben dat ik er nooit meer ben komen kijken. Ze hebben het voornamelijk verbouwd tot facebook stijl met alle nieuwsberichten onder blokken. Het overzicht moest maar overboord gegooid worden en ook in het matchcenter dat ik zeer frequent raadpleegde kan ik nou niet meer als vanouds terugkijken naar de wedstrijden van gisteren, ook al is het één minuut over twaalven. Just sayin'

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Word hier verblind door de layout. Vond het een stuk fijner als die zijkanten nog wat donkerder gekleurd waren. Oogt een stuk rustiger.

Maar goed, 't zal wennen worden. Het zij zo. Ik leg me er maar bij neer.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jesper187 wrote:

Word hier verblind door de layout.

Dat heb ik ook. het oogt ook veel te 'wit' zal ik maar zeggen.

Rmie

• 528 messages
  • 965 votes

poeeehhhh das ff wennen.....

Ben hier al heel wat jaren. Maar goed; het ziet er top uit .

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

_Casper_ wrote:

ik vind het nieuwe design HELEMAAL Niets,

berichten zijn onduidelijker te lezen, evenals de film info

mag ik AUB een optie om het oude design terug te krijgen OF nog liever het oude design terug!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk zo'n reactie voor de mensen die hier veel geld en tijd ingestopt hebben. Ook fijn dat je hele duidelijke en uitgebreide argumenten geeft (not).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hoort er bij, dit soort reacties zijn er bij elke verandering.

Draconian

• 243 messages
  • 1394 votes

Ik ben er klaar mee met dat nieuwe design. Zoals ik al eerder zei moet je teveel scrollen op een 24 inch scherm. Op de Home pagina zie je maar 1 film omdat alles zo groot is. Alsof ik met een vergrootglas zit te kijken. Neem een voorbeeld aan Tweakers.net. Witte achtergrond is een drama. Sterren geven aan een film is ook zo onduidelijk geworden. Een ster is net zo groot als een toets op mijn toetsenbord. Ik vermoed dat de designer nog op een 15 inch schermpje werkt met een resolutie van 800x600.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

Glacius wrote:

If it ain't broken, don't fix it.

If it's broken, fix it. Heeft Jordy dan ook goed gedaan

just123in

• 1 messages
  • 577 votes

Natuurlijk zal het voor iedereen even wennen zijn maar om het nou meteen helemaal af te zeiken...

Ik vind het er netjes uitzien en ja, het moet weer even vertrouwd raken. Maar je went er vanzelf aan.

rhiemstra112

• 63 messages
  • 286 votes

Het is qua design een mooie layout. Ik ben het er wel mee eens dat er teveel wit in het zit, hierdoor vind ik het midden gedeelte eentonig. Ik zou in ieder geval iets aan die witte zijkant veranderen (Weet zelf ook niet hoe je dat kan oplossen). Verder is een nieuw design altijd wennen en een oud design altijd vertrouwd, dus na een maandje maar eens kijken wat ik er dan van vind.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ik betrap mezelf erop, nu na een paar dagen met de nieuwe site te hebben gewerkt, dat de drang minder is geworden MM geregeld te bezoeken. Het overzicht is stukken minder geworden wat het gebruiksgemak aanzienlijk vermindert. Wat door andere users al werd aangekaart lijkt me hier nog niet van toepassing (vermijden van sites als VI.nl na nieuw design), zo'n complete ommegooi kent MM niet, maar ik ben niet helemaal blij met het nieuwe design.

Aan de ene kant snap ik goed dat je met de tijd mee moet, maar een eigen identiteit vind ik nog veel waardevoller. Ik hoop dat MM nog wat veranderingen doorvoert om het geheel overzichtelijker te maken met bijvoorbeeld minder wit, berichten die beter gescheiden worden van elkaar, kleinere posters, overzichtelijkere pop-out menu (toch wel mijn grootste ergernis), bijvoorbeeld door er een slide down menu van te maken en het in één oogopslag prettig werken maakt. Dit is voor nu toch een beetje too much naar mijn mening.

R.

• 66 messages
  • 3613 votes

Jordy, mijn complimenten! Ik bezoek de site nu al 9 jaar en iedere keer als er een nieuwe layout komt is het in mijn ogen een verbetering. Soms is het wel even wennen, maar dat heb ik nu niet. Ik gebruik hem nu 10 min en voor mijn gevoel ben ik er al aan gewend. Het is een verbetering vergeleken met de andere layout, de site is overzichtelijker, duidelijker en strakker. De menu balk boven is ook erg prettig, zeker op een tablet. De kleine aanpassingen zoals het cijfer van een film weergeven in een ster zijn de kleine dingen die het geheel beter maken. Volgens mij zijn de film posters ook wat groter dan voorheen? Ik ga de site verder gebruiken en wanneer ik ergens tegen aanloop zal ik dat zeker ook melden hier.

apolicum

• 451 messages
  • 5036 votes

dutchtuga wrote:

Ik betrap mezelf erop, nu na een paar dagen met de nieuwe site te hebben gewerkt, dat de drang minder is geworden MM geregeld te bezoeken. Het overzicht is stukken minder geworden wat het gebruiksgemak aanzienlijk vermindert. Wat door andere users al werd aangekaart lijkt me hier nog niet van toepassing (vermijden van sites als VI.nl na nieuw design), zo'n complete ommegooi kent MM niet, maar ik ben niet helemaal blij met het nieuwe design.

²!

Ik vind het ook een stuk minder aangenaam en ben ook minder geneigd MM te bezoeken nu jammer genoeg...

Met alle respect voor het ongetwijfeld enorme werk dat erin werd gestoken uiteraard. Dat wil niet zeggen dat men het recht niet heeft om een verandering "slecht" te vinden natuurlijk. Nu ja, na een tijdje zullen we het ook wel min of meer "gewoon" worden zeker?

apolicum

• 451 messages
  • 5036 votes

_Casper_ wrote:

mag ik AUB een optie om het oude design terug te krijgen

Dat zou ik inderdaad ook handig vinden dat er ergens een mogelijkheid was om de site te bezoeken in de oude layout. (Kan toch niet zo moeilijk zijn denk ik..? )

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Voordat er echt constructief commentaar geleverd kan worden moet iedereen het nieuwe design wel de tijd geven om in te laten werken. Nu hou ik zelf over het algemeen niet van verandering en dat weet ik. Dus wat ik alleen mee zou willen geven is dat ik alles zo ontzettend groot weergegeven vind, zeker op de homepage. Het is hierdoor veel minder overzichtelijk en het scrollen kan tegen gaan staan. Heb het overigens 'opgelost' door standaard op 75% zoom te zitten op MM. Maar dat is natuurlijk niet ideaal.

Overall vind ik het er overigens zeer netjes uit zien en duidelijk met de tijd meegaan. Kleurenpalet had iets zachter gemogen, maar dat is een zeer persoonlijk iets.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Roel- wrote:

Dus wat ik alleen mee zou willen geven is dat ik alles zo ontzettend groot weergegeven vind, zeker op de homepage. Het is hierdoor veel minder overzichtelijk en het scrollen kan tegen gaan staan.

Ja dat had ik ook maar dat is een kwestie van uitzoomen met ctrl+scroll. Heb hem zelf twee standjes lager staan geloof ik; voelde me net een bejaarde anders.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Jesper187 wrote:

(quote)
Ja dat had ik ook maar dat is een kwestie van uitzoomen met ctrl+scroll. Heb hem zelf twee standjes lager staan geloof ik; voelde me net een bejaarde anders.

Ja had het inderdaad ook al gedaan en me bericht aangepast . Voelt op die manier allemaal stuk vertrouwder aan. Al is het natuurlijk niet ideaal om het zo te moeten doen.

Zou de 'menu' balk die 'meescrollt' helemaal tot het einde mee kunnen scrollen? Als je onderaan zit en weer een stukje naar boven gaat en weer naar beneden dan krijg je constant een verspringing-effect.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

R. wrote:

Volgens mij zijn de film posters ook wat groter dan voorheen?

Dat klopt; 1,5x zo groot.

Van 200 pixels breed naar 300 pixels breed.

Daarvoor zijn duizenden posters vervangen door grotere versies. We zijn er nog niet helemaal, maar de films met 80 stemmen of meer hebben bijna allemaal een grotere poster gekregen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

dutchtuga wrote:

Idem.

Om die reden heb ik VI ook grotendeels nu links laten liggen, haha. Ik was daar ook totaal niet blij mee. MM laat ik niet links liggen, maar het gebruikersgemak is wel minder geworden. Aan de kleuren kan ik wel wennen, maar het gebrek aan overzicht nu is wel jammer. Je moet meer scrollen voor mijn gevoel. Even met 1 blik snel een stel reacties lezen is er niet meer bij. Maar je zal MM de tijd moeten geven. Over een half jaar weet je al niet meer beter denk ik.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Het is toch juist wél overzichtelijker? Updates bij updates. Toplijsten bij toplijsten. Maar één manier om berichten te zoeken in topics. Trailers met maar één kik zichtbaar.

Volgens mij alleen maar vooruitgangen. Alleen de witte achtergrond kan ik inderdaad wel begrijpen als kritiekpunt al ben ik daar inmiddels al aan gewend.

Komt de meescrollende balk uiteindelijk ook op de tablet, Jordy?

starsky87

• 155 messages
  • 834 votes

Hele vooruitgang! Goed gedaan!

rhiemstra112

• 63 messages
  • 286 votes

De optie om de tussen de oude en nieuwe website te kunnen kiezen zal er nooit komen. Technisch is die wel te realiseren. Maar dit wil je als eigenaar van de website niet. Hierdoor verliest je website zijn identiteit. Ik denk dat je het inderdaad wat tijd moet geven.

aspro

• 569 messages
  • 1518 votes

CHAPEAU! mensen van MM werkelijk een hele vooruitgang.

Het is fff wennen maar het is de moeite waard.

Dacht eerst dat ik op een andere site terecht was gekomen maar niets is minder waaar.

Een hele vriendelijke groet van Hans.Verbiest uit Lampengat Eindhoven.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Als je met je muis over de optie forum gaat in het menu verschijnen de opties 'index', 'zoek topic' en 'nieuw topic' links in het drop down menu. Zou dit recht onder 'forum' uitgelijnd kunnen worden?

_Casper_

• 1244 messages
  • 1692 votes

dionj wrote:

(quote)

Leuk zo'n reactie voor de mensen die hier veel geld en tijd ingestopt hebben. Ook fijn dat je hele duidelijke en uitgebreide argumenten geeft (not).

Ja sorry kan er niks aan doen, maar waarom al die moeite?

het oude design was PERFECT...

moviemeter was mn favoriete filmsite erdoor... overzichtelijk, mooi, en helder...

nu vind ik het een ramp geworden

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Sorry als het al gemeld is, maar op de mobiele site (android) loopt de tekst van de meningen door de posters heen. Een paar dagen geleden ging dat geloof ik wel goed.

EDIT: ik heb het over de pagina van de filmlog van gebruikers.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik was meteen overgestapt naar het nieuwe design en na een tijd had ik het gevoel bij het kort overgaan naar de oude versie dat die oudere versie stilaan meer en meer gedateerd begon te lijken. Of ik ben snel ingeburgerd in het nieuwe. Kan ook.

De bugs zijn er snel uit gegaan en ik ben deze nieuwe versie al helemaal gewoon. Zeker een verbetering!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.