• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.694 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Jordy wrote:

gaat bij mij goed

Neveneffect van uit te zoomen blijkbaar, heb het net getest. Verkleining van het logo gaat soms wel goed, soms niet.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Kom er overigens nu pas achter dat ik op de ipad gewoon de sleepfunctie kan gebruiken (gooi de pagina rechts het scherm uit) om naar de vorige pagina te gaan. Ideaal!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

rep_robert wrote:

Zit jij op Gaymeter Nicolage Rico?

Ja, ik heb jou zojuist 5 sterren gegeven.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nicolage Rico wrote:

Nog een vraagje (sorry als de vraag al eerder gesteld is): wanneer worden de lay-outs van de overige sites (MuMe, BoMe en GaMe) gewijzigd?

later deze week, uiterlijk komend weekend, als de lijst met bugs weggewerkt is

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nicolage Rico wrote:

Veder jammer dat de avatar niet te zien is op de profielpagina's.

Als je bij iemand geen avatar ziet op de profielpagina, heeft deze persoon nog niet recentelijk een (grotere) avatar opgestuurd

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Jordy wrote:

(quote)

Als je bij iemand geen avatar ziet op de profielpagina, heeft deze persoon nog niet recentelijk een (grotere) avatar opgestuurd

De nieuwe grote is 108 pixels breed/hoog, toch?

Dan moet ik dat idd nog doen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

De rode kleuren, die je nu nog ziet. bijvoorbeeld bij namen, die komen ook niet meer terug.?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Jordy wrote:

(quote)

Oké, bedankt!

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

rep_robert wrote:

Zit jij op Gaymeter Nicolage Rico?

Nicolage Rico wrote:

Ja, ik heb jou zojuist 5 sterren gegeven.

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2056 votes

Is het een idee om de privé-berichten te groeperen naar user en niet onder elkaar te laten verschijnen (naar tijdstip).

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Waarschijnlijk al eens gevraagd, maar waar kan je in het nieuwe design films toevoegen? Ik zal er vast wel overheen kijken maar zie het nergens staan

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Over je avatar hoveren, dan komt er bij "Mijn Moviemeter" de optie "Toevoegingen" te staan.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Aha! Dank je!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ArnoldusK wrote:

Is het een idee om de privé-berichten te groeperen naar user en niet onder elkaar te laten verschijnen (naar tijdstip).

privèberichten zijn toch gegroepeerd per user?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Misschien nog een klein verbeterpuntje. Onder Mijn films staan rechtsboven 3 gele blokjes 'films toevoegen', 'map bewerken' en 'csv rapport'. Wanneer je hier overheen hovert verschijnt er geen handje, zoals wel bij andere links.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dat zijn knoppen, geen links

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

(quote)

Iedere user moet zijn/haar avatar aanpassen voor het nieuwe design begrijp ik? Dat heb ik dan niet meegekregen. Zitten daar bepaalde nieuwe regels aan vast?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Er zijn veel vragen over het toevoegen van films aan de site, Jordy. Neem je dat nog mee in je aanpassingen? Ik neem aan dat je het toevoegen van films(/muziek/boeken) wel wilt aanmoedigen. Maar als gebruikers deze optie niet (eenvoudig) kunnen vinden is dat misschien niet laagdrempelig genoeg?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Iedere user moet zijn/haar avatar aanpassen voor het nieuwe design begrijp ik? Dat heb ik dan niet meegekregen. Zitten daar bepaalde nieuwe regels aan vast?

Nee hoor dat hoeft niet, het mag. Nieuwe avatars moeten in ieder geval 108 pixels breed zijn sinds een paar maanden, in plaats van 54 zoals vroeger

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nee hoor dat hoeft niet, het mag. Nieuwe avatars moeten in ieder geval 108 pixels breed zijn sinds een paar maanden, in plaats van 54 zoals vroeger

Ah, oke. En als ze dat niet zijn, dan worden ze niet weergegeven in het nieuwe design?

Dan zal ik de boel maar eens bekijken bij mijn eigen avatar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Observator wrote:

Er zijn veel vragen over het toevoegen van films aan de site, Jordy. Neem je dat nog mee in je aanpassingen? Ik neem aan dat je het toevoegen van films(/muziek/boeken) wel wilt aanmoedigen. Maar als gebruikers deze optie niet (eenvoudig) kunnen vinden is dat misschien niet laagdrempelig genoeg?

Nee ik vind het wel prima zo eigenlijk. Over een maand weet iedereen niet beter.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ah, oke. En als ze dat niet zijn, dan worden ze niet weergegeven in het nieuwe design?

Dan zal ik de boel maar eens bekijken bij mijn eigen avatar.

Jawel, alleen niet op de profielpagina. Daar staat een grote versie van de avatar, maar die kan ik niet tonen als ik die niet heb

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

De rode kleuren, die je nu nog ziet. bijvoorbeeld bij namen, die komen ook niet meer terug.?

Nou, ik neem aan van niet. Jammer, maar ja je kan niet alles hebben.

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2056 votes

Jordy wrote:

(quote)

privèberichten zijn toch gegroepeerd per user?

Bij mij niet:

http://s29.postimg.org/l0m1pehev/xxx.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Linkjes hebben in het nieuwe design idd niet meer die roodachtige kleur

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ArnoldusK wrote:

(quote)

Bij mij niet:

(afbeelding)

Dat zijn de meldingen dat je berichten hebt, die zijn idd op datum

dionj

• 575 messages
  • 729 votes

De gele knop 'Mijn updates' op iedere film- en forumpagina heeft een tekstvak-cursor en niet het pijltje terwijl de zwarte knop ernaast 'Mijn films' wel een pijl-cursor heeft. Is dit bewust of ook een bug?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nee dat is een bug, bedankt

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Er gaat bij mij iets niet goed: ik probeer bij een film een bericht te plaatsen, maar er gebeurt niets wanneer ik op plaatsen druk. Ook gaat gaat het niet goed in het voorbeeldvenster: de enters vallen weg, waardoor de hele tekst aan elkaar wordt weergegeven. Pagina refreshen en browser opnieuw opstarten helpt niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat vreemd, hier lukt het dus wel? of is dit bericht via het oude design getypt?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.