- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
gaat bij mij goed
Neveneffect van uit te zoomen blijkbaar, heb het net getest. Verkleining van het logo gaat soms wel goed, soms niet.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Kom er overigens nu pas achter dat ik op de ipad gewoon de sleepfunctie kan gebruiken (gooi de pagina rechts het scherm uit) om naar de vorige pagina te gaan. Ideaal!
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Zit jij op Gaymeter Nicolage Rico?
Ja, ik heb jou zojuist 5 sterren gegeven.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nog een vraagje (sorry als de vraag al eerder gesteld is): wanneer worden de lay-outs van de overige sites (MuMe, BoMe en GaMe) gewijzigd?
later deze week, uiterlijk komend weekend, als de lijst met bugs weggewerkt is
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Veder jammer dat de avatar niet te zien is op de profielpagina's.
Als je bij iemand geen avatar ziet op de profielpagina, heeft deze persoon nog niet recentelijk een (grotere) avatar opgestuurd
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Als je bij iemand geen avatar ziet op de profielpagina, heeft deze persoon nog niet recentelijk een (grotere) avatar opgestuurd
De nieuwe grote is 108 pixels breed/hoog, toch?
Dan moet ik dat idd nog doen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De rode kleuren, die je nu nog ziet. bijvoorbeeld bij namen, die komen ook niet meer terug.?
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Oké, bedankt!
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Zit jij op Gaymeter Nicolage Rico?
Ja, ik heb jou zojuist 5 sterren gegeven.

ArnoldusK
-
- 584 messages
- 2056 votes
Is het een idee om de privé-berichten te groeperen naar user en niet onder elkaar te laten verschijnen (naar tijdstip).
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Waarschijnlijk al eens gevraagd, maar waar kan je in het nieuwe design films toevoegen? Ik zal er vast wel overheen kijken maar zie het nergens staan 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Over je avatar hoveren, dan komt er bij "Mijn Moviemeter" de optie "Toevoegingen" te staan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is het een idee om de privé-berichten te groeperen naar user en niet onder elkaar te laten verschijnen (naar tijdstip).
privèberichten zijn toch gegroepeerd per user?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Misschien nog een klein verbeterpuntje. Onder Mijn films staan rechtsboven 3 gele blokjes 'films toevoegen', 'map bewerken' en 'csv rapport'. Wanneer je hier overheen hovert verschijnt er geen handje, zoals wel bij andere links.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iedere user moet zijn/haar avatar aanpassen voor het nieuwe design begrijp ik? Dat heb ik dan niet meegekregen. Zitten daar bepaalde nieuwe regels aan vast?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Er zijn veel vragen over het toevoegen van films aan de site, Jordy. Neem je dat nog mee in je aanpassingen? Ik neem aan dat je het toevoegen van films(/muziek/boeken) wel wilt aanmoedigen. Maar als gebruikers deze optie niet (eenvoudig) kunnen vinden is dat misschien niet laagdrempelig genoeg?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Iedere user moet zijn/haar avatar aanpassen voor het nieuwe design begrijp ik? Dat heb ik dan niet meegekregen. Zitten daar bepaalde nieuwe regels aan vast?
Nee hoor dat hoeft niet, het mag. Nieuwe avatars moeten in ieder geval 108 pixels breed zijn sinds een paar maanden, in plaats van 54 zoals vroeger
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee hoor dat hoeft niet, het mag. Nieuwe avatars moeten in ieder geval 108 pixels breed zijn sinds een paar maanden, in plaats van 54 zoals vroeger
Ah, oke. En als ze dat niet zijn, dan worden ze niet weergegeven in het nieuwe design?
Dan zal ik de boel maar eens bekijken bij mijn eigen avatar.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er zijn veel vragen over het toevoegen van films aan de site, Jordy. Neem je dat nog mee in je aanpassingen? Ik neem aan dat je het toevoegen van films(/muziek/boeken) wel wilt aanmoedigen. Maar als gebruikers deze optie niet (eenvoudig) kunnen vinden is dat misschien niet laagdrempelig genoeg?
Nee ik vind het wel prima zo eigenlijk. Over een maand weet iedereen niet beter.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ah, oke. En als ze dat niet zijn, dan worden ze niet weergegeven in het nieuwe design?
Dan zal ik de boel maar eens bekijken bij mijn eigen avatar.
Jawel, alleen niet op de profielpagina. Daar staat een grote versie van de avatar, maar die kan ik niet tonen als ik die niet heb 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De rode kleuren, die je nu nog ziet. bijvoorbeeld bij namen, die komen ook niet meer terug.?
Nou, ik neem aan van niet. Jammer, maar ja je kan niet alles hebben. 
ArnoldusK
-
- 584 messages
- 2056 votes
Bij mij niet:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Linkjes hebben in het nieuwe design idd niet meer die roodachtige kleur
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat zijn de meldingen dat je berichten hebt, die zijn idd op datum
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
De gele knop 'Mijn updates' op iedere film- en forumpagina heeft een tekstvak-cursor en niet het pijltje terwijl de zwarte knop ernaast 'Mijn films' wel een pijl-cursor heeft. Is dit bewust of ook een bug?
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Er gaat bij mij iets niet goed: ik probeer bij een film een bericht te plaatsen, maar er gebeurt niets wanneer ik op plaatsen druk. Ook gaat gaat het niet goed in het voorbeeldvenster: de enters vallen weg, waardoor de hele tekst aan elkaar wordt weergegeven. Pagina refreshen en browser opnieuw opstarten helpt niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat vreemd, hier lukt het dus wel? of is dit bericht via het oude design getypt?