- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Is het knopje om direct terug te keren naar het laatste bericht in de discussie dat je hebt gelezen weggehaald uit 'mijn updates', Jordy?
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ik weet niet of dat zo hoort, maar als je een gebruiker "noemt" ([user]gebruiker[/ user]) in een bericht en dat bericht als voorbeeld weergeeft, dan zie je gewoon de ruwe tekst in plaats van de dikgedrukte naam van de betreffende user. Vroeger was dat volgens mij niet zo.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is het knopje om direct terug te keren naar het laatste bericht in de discussie dat je hebt gelezen weggehaald uit 'mijn updates', Jordy?
De knop is weggehaald, de tekst "laatste bericht" is een linkje geworden
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet of dat zo hoort, maar als je een gebruiker "noemt" ([user]gebruiker[/ user]) in een bericht en dat bericht als voorbeeld weergeeft, dan zie je gewoon de ruwe tekst in plaats van de dikgedrukte naam van de betreffende user. Vroeger was dat volgens mij niet zo.
gaat op de lijst!
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Kwam daarnet dit tegen in de bovenste balk:
http://i39.tinypic.com/24p01z6.png
Geen idee waarom er plots nog een kort, dun, geel lijntje onderaan de "M" stond, ondertussen is het ook weer weg
Nog iemand?
edit: nu is het weer terug
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
En ik krijg MusicMeter niet aan de praat. Toevallig daar met iets bezig, Jordy?
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
En ik zie twee zwarte streepjes links van de knop "meld misbruik". Lijkt me ook niet de bedoeling.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
gaat bij mij goed
Staat er bij mij ook niet altijd. Soms wel, soms niet.
edit: een bericht plaatsen lijkt een gegarandeerde trigger om het streepje te laten verschijnen. Voor het plaatsen van dit bericht was het weg, nu is het terug. Browser is de hele tijd open gebleven
Tonke
-
- 134 messages
- 1982 votes
Er zit bij mij wel, en dit is wel ontzettend miereneukerig hoor
, een klein streepje hier naast de notificaties:
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik zal eens kijken naar een compromis. Dat deze dingen pas te zien zijn als je ook echt een bericht gaat typen
Precies het punt dat ik ook al had aangekaart, vind het nu stuk beter. 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Dat streepje onder de 'M' is er bij mij ook. Het valt weg als ik terug naar 100% view ga, dus het zal daar wel aan liggen.
Edit: net als die dubbele streepjes naast de 'verwijder' knop.
Zeer goede verandering aan het kadertje om berichten te plaatsen! 
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Wat me opvalt is dat het veld om berichten in te tikken vrij klein is. Als ik quote dan moet ik het vak altijd wat groter trekken.
Als je gewoon op "typ een bericht" klikt wordt het vaak vergroot, bij een quote niet.
Is bij laatste versie Chrome, desktop pc.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
goed punt, ga ik even naar kijken
("altijd" ? deze wijziging is 15 minuten geleden doorgevoerd
)
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik zal eens kijken naar een compromis. Dat deze dingen pas te zien zijn als je ook echt een bericht gaat typen
Ja, dit werkt veel beter/rustiger! 
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
goed punt, ga ik even naar kijken
("altijd" ? deze wijziging is 15 minuten geleden doorgevoerd
)
Ha, nee, net viel het me op en nu is het opgelost. 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ook wordt HTML toegestaan in het voorbeeldbericht. Je hebt er niks aan, maar het kan wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb het grootste deel van de punten weggewerkt, heb nog de volgende bugs staan (dus los van de "ik zou het mooier vinden als..." berichten)
- opmaakfout bij paginering in zoekresultaten
- diverse opmaakfouten bij Mijn Films
- als je een voorbeeld van een bericht bekijkt wordt eventuele html niet gefilterd
- als je gaat scrollen terwijl er zoekresultaten open staan (zoekvenster in de zwarte balk) scrollen de resultaten niet mee
Mocht ik iets vergeten zijn of over het hoofd zien dan hoor ik het graag.
Bedankt voor alle feedback dit weekend!
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik houd absoluut niet van grote veranderingen (al gaat het nu slechts om een site - die ik wel iedere dag bezoek), maar ik begrijp dat ook MoMe mee moet gaan in het telefoon -en padtijdperk - dat er meer tegenwoordig veel meer gebruik wordt gemaakt van internet op de telefoon dan op de PC.
Ik was bang voor een VI scenario. Daar kom ik echt nooit meer. Het vertrouwde gevoel is daar compleet weg. Dat is niet het geval bij MoMe, gelukkig. Het ziet er best mooi, vertrouwd en overzichtelijk uit.
Kwestie van wennen, volgend jaar weet ik vast niet meer hoe het huidige (nog) lay-out eruit ziet.
Wel jammer dat er een aantal smileys zijn verdwenen. Vooral: * terug geswitcht naar de oude lay-out *

Veder jammer dat de avatar niet te zien is op de profielpagina's.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Nog een vraagje (sorry als de vraag al eerder gesteld is): wanneer worden de lay-outs van de overige sites (MuMe, BoMe en GaMe) gewijzigd?