• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Is het knopje om direct terug te keren naar het laatste bericht in de discussie dat je hebt gelezen weggehaald uit 'mijn updates', Jordy?

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Ik weet niet of dat zo hoort, maar als je een gebruiker "noemt" ([user]gebruiker[/ user]) in een bericht en dat bericht als voorbeeld weergeeft, dan zie je gewoon de ruwe tekst in plaats van de dikgedrukte naam van de betreffende user. Vroeger was dat volgens mij niet zo.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

schram101 wrote:

Is het knopje om direct terug te keren naar het laatste bericht in de discussie dat je hebt gelezen weggehaald uit 'mijn updates', Jordy?

De knop is weggehaald, de tekst "laatste bericht" is een linkje geworden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Animosh wrote:

Ik weet niet of dat zo hoort, maar als je een gebruiker "noemt" ([user]gebruiker[/ user]) in een bericht en dat bericht als voorbeeld weergeeft, dan zie je gewoon de ruwe tekst in plaats van de dikgedrukte naam van de betreffende user. Vroeger was dat volgens mij niet zo.

gaat op de lijst!

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Kwam daarnet dit tegen in de bovenste balk:

http://i39.tinypic.com/24p01z6.png

Geen idee waarom er plots nog een kort, dun, geel lijntje onderaan de "M" stond, ondertussen is het ook weer weg

Nog iemand?

edit: nu is het weer terug

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

welke browser?

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

FF 26.0

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat bij mij goed

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Ook op Chrome.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

En ik krijg MusicMeter niet aan de praat. Toevallig daar met iets bezig, Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bij mij werkt MusicMeter gewoon

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

En ik zie twee zwarte streepjes links van de knop "meld misbruik". Lijkt me ook niet de bedoeling.

http://i44.tinypic.com/2q9yl9c.jpg

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Jordy wrote:

gaat bij mij goed

Staat er bij mij ook niet altijd. Soms wel, soms niet.

edit: een bericht plaatsen lijkt een gegarandeerde trigger om het streepje te laten verschijnen. Voor het plaatsen van dit bericht was het weg, nu is het terug. Browser is de hele tijd open gebleven

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Er zit bij mij wel, en dit is wel ontzettend miereneukerig hoor , een klein streepje hier naast de notificaties:

http://img11.imageshack.us/img11/7205/06ij.jpg

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Jordy wrote:

Ik zal eens kijken naar een compromis. Dat deze dingen pas te zien zijn als je ook echt een bericht gaat typen

Precies het punt dat ik ook al had aangekaart, vind het nu stuk beter.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Dat streepje onder de 'M' is er bij mij ook. Het valt weg als ik terug naar 100% view ga, dus het zal daar wel aan liggen.

Edit: net als die dubbele streepjes naast de 'verwijder' knop.

Zeer goede verandering aan het kadertje om berichten te plaatsen!

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Wat me opvalt is dat het veld om berichten in te tikken vrij klein is. Als ik quote dan moet ik het vak altijd wat groter trekken.

Als je gewoon op "typ een bericht" klikt wordt het vaak vergroot, bij een quote niet.

Is bij laatste versie Chrome, desktop pc.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

goed punt, ga ik even naar kijken

("altijd" ? deze wijziging is 15 minuten geleden doorgevoerd )

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Ik zal eens kijken naar een compromis. Dat deze dingen pas te zien zijn als je ook echt een bericht gaat typen

Ja, dit werkt veel beter/rustiger!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Veel beter Jordy! toppie

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

nu het nog kan.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Jordy wrote:

goed punt, ga ik even naar kijken

("altijd" ? deze wijziging is 15 minuten geleden doorgevoerd )

Ha, nee, net viel het me op en nu is het opgelost.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Animosh wrote:

Ook wordt HTML toegestaan in het voorbeeldbericht. Je hebt er niks aan, maar het kan wel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal ik ook nog even naar kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb het grootste deel van de punten weggewerkt, heb nog de volgende bugs staan (dus los van de "ik zou het mooier vinden als..." berichten)

- opmaakfout bij paginering in zoekresultaten

- diverse opmaakfouten bij Mijn Films

- als je een voorbeeld van een bericht bekijkt wordt eventuele html niet gefilterd

- als je gaat scrollen terwijl er zoekresultaten open staan (zoekvenster in de zwarte balk) scrollen de resultaten niet mee

Mocht ik iets vergeten zijn of over het hoofd zien dan hoor ik het graag.

Bedankt voor alle feedback dit weekend!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Ik houd absoluut niet van grote veranderingen (al gaat het nu slechts om een site - die ik wel iedere dag bezoek), maar ik begrijp dat ook MoMe mee moet gaan in het telefoon -en padtijdperk - dat er meer tegenwoordig veel meer gebruik wordt gemaakt van internet op de telefoon dan op de PC.

Ik was bang voor een VI scenario. Daar kom ik echt nooit meer. Het vertrouwde gevoel is daar compleet weg. Dat is niet het geval bij MoMe, gelukkig. Het ziet er best mooi, vertrouwd en overzichtelijk uit.

Kwestie van wennen, volgend jaar weet ik vast niet meer hoe het huidige (nog) lay-out eruit ziet.

Wel jammer dat er een aantal smileys zijn verdwenen. Vooral: * terug geswitcht naar de oude lay-out *

Veder jammer dat de avatar niet te zien is op de profielpagina's.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Nog een vraagje (sorry als de vraag al eerder gesteld is): wanneer worden de lay-outs van de overige sites (MuMe, BoMe en GaMe) gewijzigd?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Zit jij op Gaymeter Nicolage Rico?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Haha

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.