• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

j0enne

• 9606 messages
  • 3774 votes

Krijgen alleen de recentere films een bijbehorende trailer of gaan er nog meer volgen?

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Aangezien er meer users zijn die de 75% toepassen is het wellicht de moeite waard de zwarte balken daar ook goed te laten functioneren?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

j0enne wrote:

Krijgen alleen de recentere films een bijbehorende trailer of gaan er nog meer volgen?

In principe alle films waar een goede trailer van te vinden is (HD), maar de recente films hebben wel de prioriteit.

We zijn er continu mee bezig. Je kunt ons eventueel via PM trailers tippen.

We plaatsen zoveel mogelijk trailers van de YouTube kanalen van de filmmaatschappijen zelf, omdat door fans geuploade trailers vaak weer worden verwijderd ivm rechtenkwesties.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Jordy wrote:

Komt dat niet door de grote afbeelding, die na het inladen verkleind wordt? geloof niet dat ik daar iets aan gewijzigd heb

Lijkt OK te zijn als er geen afbeeldingen op de pagina zijn.

Tonke wrote:

Aangezien er meer users zijn die de 75% toepassen is het wellicht de moeite waard de zwarte balken daar ook goed te laten functioneren?

+1

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Waar zit de knop om films toe te voegen in het nieuwe design?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tonke wrote:

Steeds meer laptops hebben overigens wel ook een touch screen, dus het zou misschien wel een beetje purpose-defeating zijn m.b.t. mee gaan met de tijd als touch screens die balk niet meebewegend hebben toch?

Gaat het nu wel goed met de scroll bar?

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Baggerman wrote:

Waar zit de knop om films toe te voegen in het nieuwe design?

met je muis over je avatar rechtsboven hangen -> Mijn MovieMeter -> Toevoegingen

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Dank je wel, Oswald!

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Jordy wrote:

Gaat het nu wel goed met de scroll bar?

Ja hij is er!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Gaat het nu wel goed met die lijntjes in Firefox?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja! Helemaal goed nu!

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Voor zover ik kan zien is het ook op Chrome gefikst.. Zou dat kunnen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat kan

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

http://imageshack.us/photo/my-images/716/xr8l.jpg/

Het woord "geplaatst" wordt al weergegeven vóórdat je evt. wilt reageren (of niet), recensies wilt lezen bij een desbetreffende film (of berichten op het forum).

Misschien het woord "geplaatst" weglaten? of vervangen door "actief" want nu lijkt het als jij als gebruiker bent "geplaatst" tenminste als je het zo zou interpreteren.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Eens, werkt verwarrend.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het is een voorbeeld van hoe een bericht van jou er uit zal komen te zien. Het moedigt (hopelijk) aan om iets te schrijven. Ik begrijp niet hoe het verwarrend kan werken, welke verwarring kan er zijn?

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Die kleine aanpassingen maken het allemaal wat meer af, dus dat is nice . Is het een bewuste keuze om bij de ster waar je overheen gaat met je muis om op een film te stemmen geen handje van je cursor te maken (en dat is ook zo bij bericht plaatsen, maar bij veel andere dingen weer niet)? Ik vind persoonlijk overal een handje duidelijker, maar eerder in de thread dacht jij daar geloof ik anders over..

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

@t JordyIk bedoel niet verwarrend, maar staat niet netjes. Misschien een klein aandachtspuntje? anders heb ik niets gezegd. Maar als de achterliggende gedachte is om iemand aan te moedigen om iets te schrijven, ok. Beetje vreemd, maar goed

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Een handje is een link naar een nieuwe pagina, is het idee

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Movie-Addicted wrote:

Ik bedoel niet verwarrend, maar staat niet netjes. Misschien een klein aandachtspuntje? anders heb ik niets gezegd. Maar als de achterliggende gedachte is om iemand aan te moedigen om iets te schrijven, ok. Beetje vreemd, maar goed

ik probeer te begrijpen wat je er niet netjes aan vindt

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Jordy wrote:

Een handje is een link naar een nieuwe pagina, is het idee

Ah oke, dat is de achterliggende motivatie. Duidelijk. quote bericht is echter ook een handje, en dan wordt je alleen naar de bodem van dezelfde pagina verwezen. Op een één of andere manier zou ik een consequent handje mooier vinden, maar dat is natuurlijk aan jou .

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

idee om de favicon de oranje M met zwarte achtergrond te maken(dus die van het menu die je krijgt als je naar beneden scrollt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

favicon wordt die M met een transparante achtergrond

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Jordy wrote:

(quote)
ik probeer te begrijpen wat je er niet netjes aan vindt

Omdat er onder je gebruikersnaam het woord "geplaatst" al staat, terwijl je nog helemaal niets hebt geplaatst (en misschien ook niets wilt plaatsten) maar gewoon berichten of recensies wilt lezen e.d. Maar goed, het viel mij gewoon op (no big deal)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik liep tegen hetzelfde aan, ligt niet aan jou Movie, ik begrijp waar je op doelt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het lijkt inderdaad net alsof je overal het laatste bericht hebt geplaatst, vind het weinig logisch ogen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Eens met bovenstaande leden. Viel mij ook al op. Zou fijn zijn als dat weg gaat.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal eens kijken naar een compromis. Dat deze dingen pas te zien zijn als je ook echt een bericht gaat typen

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik was er in eerste instantie ook niet zo gelukkig mee maar ik merk desondanks dat ik er nu al een beetje aan begin te wennen.

Wel zou ik het prettiger vinden als ook in het voorbeeldvenster (dus wanneer je op voorbeeld hebt geklikt) de achtergrond lichtgrijs zou blijven, zodat het nog iets duidelijker is dat het bericht er nog niet definitief zo staat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.