• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Dat zou geen slimme zet zijn denk ik, dat logo van Coca-Cola is al zó oud.. Ik heb dat logo altijd erg mooi gevonden, zó sierlijk. Vind ik ook van dit logo.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik denk dat als ze smaak gaan veranderen en de reactie is dat, dat minder slim is dan een logo veranderen. Philips is ook al oud, maar om te zeggen, het is nog de Philips van vroeger...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het logo heeft trouwens in de loop der jaren een aantal aanpassingen doorgaan:

Geschiedenis van MovieMeter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Apollinisch wrote:

Dan wat? Een ander gigantisch concern heeft het onlangs ook gedaan: Philips past logo aan - NOS Nieuws

Een club als Ajax heeft het in het verleden ook, helaas, gedaan.

Komt toch wel vrij vaak voor dat er aanpassingen in logo's worden gedaan. Maar blij dat de huidige van MM er ook in de toekomst blijft. Ik vind hem wel mooi en ook herkenbaar.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Metalfist wrote:

Het logo heeft trouwens in de loop der jaren een aantal aanpassingen doorgaan:

Geschiedenis van MovieMeter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Leuk om te zien

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Brings back memories

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ken in principe alleen de laatste layout echt goed. Heb me in mei 2006 aangemeld, maar begon de site pas later actiever te gebruiken.

Wel opvallend, zo te zien werd de layout destijds om de 2, 3 jaar vernieuwd. Maar de laatste versie heeft er bijna 7 jaar gezeten.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Als je de like button bij een film aan klikt van facebook en je hebt er een stukje bij geschreven kun je dit bericht niet plaatsten op facebook.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Bij de oude updates helemaal onderaan waar de nieuwe toevoegingen staan is de eerste toevoeging niet te lezen (rare tekens er door heen)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal ik naar kijken

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Met 2 printscreens toch nog even verduidelijken wat mij een beetje stoort aan het nieuwe design:

Het oude design: Je hebt een overzicht over een groot aantal zaken. Je kan verschillende berichten in 1 oogopzicht zien.

http://imageshack.us/a/img690/8717/avst.png

Nieuwe. Je moet al scrollen om de beschrijving bij de film helemaal te lezen, en ook berichten pakken enorm veel plaats in.

http://imageshack.us/a/img842/2414/xe5f.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tonke wrote:

(quote)

Nouja het is een laptop met een touch screen. Ik weet niet of dat herkend wordt als tablet?

Denk het wel, voorlopig hebben alle "touch" apparaten geen meescrollende balk, misschien dat daar in de toekomst nog verandering in komt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Movie Moments (voorheen Movie Minutes)

Is het de bedoeling dat het woord Minutes meer naar links uitlijnt dan 'Filmdragers en apparatuur' ?

die begrijp ik niet

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

die begrijp ik niet

(afbeelding)

Hoort het woordt Minutes zo ver naar links te staan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

(quote)

(afbeelding)

Hoort het woordt Minutes zo ver naar links te staan?

aha. Nee

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Jordy wrote:

Denk het wel, voorlopig hebben alle "touch" apparaten geen meescrollende balk, misschien dat daar in de toekomst nog verandering in komt

Hmm jammer, want het is primair gewoon een laptop.. Zou het wel fijn vinden als het daar ook werkt, maar goed. Overigens zit ik nu op een niet touch-screen laptop met chrome en windows 8, en daar scrollt de balk ook niet mee..

Jordy wrote:

Dat van die zwarte lijn die verdwijnt kan ik niet nabootsen

Zo ziet het eruit: http://imageshack.com/a/img138/4820/x2cs.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Staat je lettergrootte / zoom-niveau normaal?

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

AGE-411 wrote:

Met 2 printscreens toch nog even verduidelijken wat mij een beetje stoort aan het nieuwe design:

Het oude design: Je hebt een overzicht over een groot aantal zaken. Je kan verschillende berichten in 1 oogopzicht zien.

Nieuwe. Je moet al scrollen om de beschrijving bij de film helemaal te lezen, en ook berichten pakken enorm veel plaats in.

Ben het hier wel mee eens. Vind het design erg mooi en het navigeert fijn. De enige zaken die ik minder vind zijn (voorlopig wat vervelend vind):

- 1 klik extra om terug op een menu te kunnen klikken nadat je ergens onderaan een pagina zit (door eerst op die 'MENU' te klikken).

- het minder overzichtelijk zijn van lijstjes of discussies door de grootte van de letters/afbeeldingen/... Je ziet gewoon minder dingen in 1 oogopslag zonder te scrollen.

- de top-10 op de gebruikerspagina zou iets meer mogen opvallen ten opzichte van de rest van die pagina

- ik denk voortdurend dat op forumpagina's of filmpagina's het laatste bericht al van mij komt, doordat het invoerveld niet echt is afgezonderd van de reeds geposte zaken.

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Nee, op 75% op het nieuwe design. Vind het anders een beetje bejaardengrootte haha. Edit: Daar ligt het inderdaad aan. Is dat iets wat je kan verhelpen, of moet ik maar gewoon inzoomen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Denk het wel. Die lijstjes zijn 1 pixel hoog, als je de browser instructies geeft om dat kleiner weer te geven dan kan ik me zo voorstellen dat hij dat dat lastig is

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Tonke wrote:

Nee, op 75% op het nieuwe design. Vind het anders een beetje bejaardengrootte haha. Edit: Daar ligt het inderdaad aan. Is dat iets wat je kan verhelpen, of moet ik maar gewoon inzoomen?

Die 75% lost alvast wel het gebrek aan overzicht op.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Tot nu toe ben ik erg tevreden en vind ik de nieuwe layout erg mooi. Als ik naar de bovenste titelbalk kijk waan ik me 10 jaar terug in de tijd met de oude vertrouwde gele MovieMeterkleur over de gehele breedte.

Het gebruik is goed te doen, ja het is iets meer scrollen, maar het is wel mooi groot allemaal, ik hou daar wel van.

Wat ik ook heel fijn vind is dat de 'ga naar laatst gelezen bericht' icoontjes nu vooraan staan en lekker groot zijn. Nu klik ik er nooit meer naast.

Het 'sticky' menu aan de bovenkant is ook ideaal.

Mijn complimenten Jordy! (en de overige betrokkenen natuurlijk ook)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AGE-411 wrote:

(afbeelding)

(afbeelding)

Ook mijn mening. De site is moderner en flitsender, maar het overzicht is verdwenen.

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Steeds meer laptops hebben overigens wel ook een touch screen, dus het zou misschien wel een beetje purpose-defeating zijn m.b.t. mee gaan met de tijd als touch screens die balk niet meebewegend hebben toch?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind niet dat dit design valt of staat met de meescrollende balk, maar ik ga inderdaad later uitzoeken op welke apparaten de balk wel en niet getoond kan worden, zoals gezegd. Omdat ik daar nu even geen tijd voor heb zet ik de balk voor alle touch apparaten uit.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben nu er wel aan gewend geraakt, na een paar dagen navigeren. Alleen was de tekstgroote iets teveel van het goede maar niks mwat een ctrl + - niet oplost. Erg tevreden, want het oude design kon echt niet meer. Chapeau Jordy, ook met veel inspanning kan ik geen kritiekpuntjes vinden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tip voor Firefox gebruikers die Ctrl + of - gebruiken om de site kleiner te tonen ivm grote letters:

Bij normale Ctrl - verdwijnen de zwarte lijnen die tussen de berichten staan nogal eens.

Je kunt dan beter Text Zoom gebruiken.

(zie 'How do I use Text Zoom?')

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

kappeuter wrote:

Tip voor Firefox gebruikers die Ctrl + of - gebruiken om de site kleiner te tonen ivm grote letters:

Bij normale Ctrl - verdwijnen de zwarte lijnen die tussen de berichten staan nogal eens.

Je kunt dan beter Text Zoom gebruiken.

(zie 'How do I use Text Zoom?')

Heb het voorlopig op "75%" gezet. Het lijkt nu al meer op hoe het vroeger was

Ste*

• 2070 messages
  • 1386 votes

AGE-411 wrote:

(afbeelding)

(afbeelding)

Helemaal eens met dit. Heb bij het nieuwe design telkens de neiging om uit te zoomen, voor meer overzicht.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Heel af en toe scrollt de tekst uit de main navigatie mee naar beneden. Ik kan het helaas niet reproduceren. Het verdwijnt als ik de top of bodem van de pagina bereik. (Chrome 31.0.1650.63)

http://i.imgur.com/EmjLfsR.jpg

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.