- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- nieuw design (januari 2014)
nieuw design (januari 2014)
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vermoed van wel want het gebeurt enkel met de forum pagina's. Ik zal proberen om er een lijn in te trekken waar het misloopt.
edit: had het nu ook bij het opmerkingen topic en daar staan geen afbeeldingen
gaat dat nu beter?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb 23 mappen, die passen daar niet 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Soms wordt alleen een leeg wit vlak weergegeven (in plaats van de tekst in kwestie) als ik een voorbeeld van een bericht wil zien:
(afbeelding)
(afbeelding)
kan ik helaas niet nabootsen
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aha okee, dan begrijp ik je
voor nu kan dat dus helaas nog even niet
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Ik test nu sinds vandaag het nieuwe design en het moet gezegd: zeer mooi werk geleverd! Ik ben het nog niet 100% gewend, maar het gaat wel vlotter dan verwacht. Alle functies zijn snel terug te vinden en de lay-out oogt wel degelijk mooi (gelukkig maar). Nu hopen dat de smileys niet tegenvallen en bij deze
het kon erger.
Fantastisch dat jullie (ik feliciteer heel de crew van de site maar uit gebrek dat ik niet weet wie er allemaal aan heeft gewerkt) er zo je tijd en werk hebt ingestoken.
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5588 votes
kan ik helaas niet nabootsen
Dat probleem doet zich voor, althans bij mij, wanneer je een hele lap tekst post of citeert. Bij korte berichtjes, zoals deze van jou, gaat het wel goed met het voorbeeldvenster.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
gaat dat nu beter?
Nu gaat het geen enkele keer meer goed
Zowel permalinks, alsook geel icoontje, alsook bij een notificatie
edit: ook bij films loopt het nu verkeerd trouwens.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
haha ik zie dat het nu alleen in Firefox goed gaat, en niet in Safari/Chrome
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bij deze titel Život Je Čudo (2004) (en er zijn er vast meer) komt door de speciale tekens bij die specifieke letter een ander, 'vetter', lettertype te staan dan bij de rest van de titel. Niet echt mooi als je 't mij vraagt. Is daar nog iets aan te doen?
edit: ik zie dat hij de link ook niet foutloos overneemt, de eerste letter valt weg...
edit II: verhip nu is-ie er weer...
edit III: en na een edit is-ie weer weg... ra-ra
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is niet netjes inderdaad. Wellicht is er een andere versie van dit font te vinden waar deze tekens "mooier" zijn
Maar dit soort speciale tekens horen niet in de primaire titel, volgens de huidige afspraken (toch crew?)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Fantastisch dat jullie (ik feliciteer heel de crew van de site maar uit gebrek dat ik niet weet wie er allemaal aan heeft gewerkt) er zo je tijd en werk hebt ingestoken.
Tot nu toe heeft Jordy het vooral zelf gedaan. Deze laatste heeft hij laten ontwerpen. De aanpassingen doet hij ook weer zelf. Lees anders even het eerste bericht van dit topic.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vorige 2 ontwerpen had ik ook al laten doen. Daar ben ik zelf niet goed in.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dat is(nu) het gele icoontje voor de discussie
Op de Ipad werkt dit niet hoor? Dit knopje stuurt je ook naar het laatst geposte bericht. Zal het morgen eens op de PC proberen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dat is niet netjes inderdaad. Wellicht is er een andere versie van dit font te vinden waar deze tekens "mooier" zijn
Maar dit soort speciale tekens horen niet in de primaire titel, volgens de huidige afspraken (toch crew?)
Klopt inderdaad. De titel op imdb is ook zonder speciale tekens: Zivot je cudo.
Correctie is ingediend!
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Wanneer ik de pagina ververs gaat het af en toe fout met de lay-out. Ik zag het een half uur geleden toen er ineens BIOSCO dwars door de avatar van jarno1975 stond (zag er best vet uit, dacht eerst dat het zo hoorde). En nu ging het weer verkeerd op MusicMeter. Een screenshot daarvan:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie dat ook af en toe. Zal er naar kijken.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Niet per se vanwege het nieuwe design, maar hoe zit het met een tekst als ‘gewijzigd op 8:53’ wanneer je bijvoorbeeld een bericht gewijzigd hebt. Nu zie je geen enkel verschil en dat kan wel eens vreemd zijn in een discussie wanneer iemand ineens zijn post wijzigt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
? (gewoon quoten toch)
(ik heb mijn bericht een aantal keer gewijzigd)
maar hoe zit het met een tekst als ‘gewijzigd op 8:53’ wanneer je bijvoorbeeld een bericht gewijzigd hebt.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Gewoon een tekstje dat je kan zien dat iemand zijn bericht gewijzigd heeft. Waar dat staat maakt me niet zo uit, onder 'geplaatst op 7 januari 2014, 9:51 uur, permalink' lijkt me wel handig of anders onderaan het bericht gewoon.
Nu kan iemand tot een dag na het plaatsen van het bericht zijn post wijzigen zonder dat je dat kan zien. Behalve dat hier misbruik van gemaakt kan worden, is het ook gewoon handig.
Overigens zie je dit op vrijwel alle fora.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat klopt, dit is hier niet volgens de regels gebeurd. Ik heb alsnog de primaire titel van IMDb overgenomen.
Ik zal nog even bij de crew benadrukken dat we hier extra op letten.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
@schram101
O, je bedoelde het als een tip. Goed, duidelijk. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Misschien is het al gevraagd, geen idee. Maar wat gebeurt er in het nieuwe design met berichten waarin de oude smiley's zijn gepost, bijvoorbeeld in een filmrecensie van iemand? Blijft dat gewoon altijd staan of krijg je dan alleen nog de smiley-code te zien?
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Hier staat het woord "forum" op een plaats waar het niet hoort te staan:
http://i43.tinypic.com/vmr89k.png
De problemen met de voorbeeldfunctie zijn trouwens nog steeds aanwezig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Niet per se vanwege het nieuwe design, maar hoe zit het met een tekst als ‘gewijzigd op 8:53’ wanneer je bijvoorbeeld een bericht gewijzigd hebt. Nu zie je geen enkel verschil en dat kan wel eens vreemd zijn in een discussie wanneer iemand ineens zijn post wijzigt.
Staat wat mij betreft inderdaad los van het nieuwe design, zal het op de ideeenlijst zetten
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja is bekend
In welke browser? speelt het altijd of alleen bij een bepaald bericht of een bepaalde locatie?