• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

TS023

• 14 messages
  • 0 votes

Ja, dat is hem. Thanks Shinobi!

Hey ,

ik zoek een film en het gaat over :

een vrouw die haar vriend mee wou nemen naar haar ouders tijdens kerstmis.

maar haar vriend belt af , of maakt het uit (ik weet het niet meer ) .

Dan neemt ze zomaar iemand mee uit die café , restaurant , brasserie , .. waar ze met haar (ex-) vriend had afgesproken .

Ze rijdt dan een heel eind ver weg , terwijl het sneeuwt . Hij zit geblinddoekt en geboeit in de auto . Hij moet doen alsof hij haar ''lief'' is . Ze rijden dan af naar een blokhut , het huis waar ze verblijven samen met haar ouders . en algauw probeert haar ''vriend'' te ontsnappen , te bellen maar er is geen ontvangst . En uiteindelijk worden ze op elkaar verliefd

Weet jij het soms ? Je zou me er een groot plezier meedoen !!!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

michelledeclercq wrote:

Hey ,

ik zoek een film en het gaat over :

een vrouw die haar vriend mee wou nemen naar haar ouders tijdens kerstmis.

maar haar vriend belt af , of maakt het uit (ik weet het niet meer ) .

Dan neemt ze zomaar iemand mee uit die café , restaurant , brasserie , .. waar ze met haar (ex-) vriend had afgesproken .

Ze rijdt dan een heel eind ver weg , terwijl het sneeuwt . Hij zit geblinddoekt en geboeit in de auto . Hij moet doen alsof hij haar ''lief'' is . Ze rijden dan af naar een blokhut , het huis waar ze verblijven samen met haar ouders . en algauw probeert haar ''vriend'' te ontsnappen , te bellen maar er is geen ontvangst . En uiteindelijk worden ze op elkaar verliefd

Weet jij het soms ? Je zou me er een groot plezier meedoen !!!

Holiday in Handcuffs

KingTeun

• 1 messages
  • 0 votes

Kennen jullie misschien een film over een gast die een atoombom wil laten ontploffen in New York omdat hij daar 10 jaar geleden zijn vrouw etc was kwijtgeraakt? Op het laatste moment weten een vrouw en een meneer de bom te ontmantelen door met een mes in zo'n ding te rammen waardoor er een plaatje losraakt en alleen de ontsteker van de bom ontploft. Dit gebeurt na dat de man met de atoombom zelfmoord pleegt. Die scene speelt zich af in een kerk.

Ben al heel lang naar deze film op zoek, maar nooit gevonden. Heb hem vroeger eens gezien en vond hem geweldig toen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

KingTeun wrote:

Kennen jullie misschien een film over een gast die een atoombom wil laten ontploffen in New York omdat hij daar 10 jaar geleden zijn vrouw etc was kwijtgeraakt? Op het laatste moment weten een vrouw en een meneer de bom te ontmantelen door met een mes in zo'n ding te rammen waardoor er een plaatje losraakt en alleen de ontsteker van de bom ontploft. Dit gebeurt na dat de man met de atoombom zelfmoord pleegt. Die scene speelt zich af in een kerk.

Ben al heel lang naar deze film op zoek, maar nooit gevonden. Heb hem vroeger eens gezien en vond hem geweldig toen.

The Peacemaker

JvB Lucas

• 323 messages
  • 0 votes

butter wrote:

Ik breek er de laatste dagen mijn hoofd over, maar ik weet zeker dat ik ooit een soortgelijke shot zag voorbijkomen in een film(of poster?). Iemand weet in welk ik dit gezien zou hebben?

(de foto is zelf getrokken en hoogstwaarschijnlijk onbewust geïnspireerd/ leentjebuur gespeeld van een film)

(afbeelding)

Ik zat er net nog over te denken, maar Brian De Palma deed ook veel van dat cameragebruik in zijn films. Misschien moet je zijn oeuvre even doorzoeken.

In De Site > Gebruikers > Titel?:

Beste mensen

Ben op zoek naar een film die ik lang geleden heb gezien en heb gezocht op internet maar kan de titel niet vinden Miss dat jullie mij kunnen helpen?

Het is een film die gaat over kinderhandel over 2 meisjes die uit Polen komen geloof ik en die naar Rusland ontvoerd worden en in de handel gaan.

Ook pleegt er een meisje zelfmoord....

Wie kent deze film?

xJanneke

• 4 messages
  • 2480 votes

Ik ben op zoek naar een film die gaat over een man die kanker heeft en een huurmoordenaar heeft ingehuurd om hem te vermoorden op een verrassend moment. Hij krijgt later echter te horen dat hij geen kanker meer heeft, maar kan dan geen contact meer krijgen met de huurmoordenaar om de deal ongedaan te maken. Meer weet ik helaas niet meer, hopelijk weet iemand het! Alvast bedankt

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Plot lijkt erg op

I Hired a Contract Killer (1990)

afgezien van de kanker dan.

xJanneke wrote:

Ik ben op zoek naar een film die gaat over een man die kanker heeft en een huurmoordenaar heeft ingehuurd om hem te vermoorden op een verrassend moment. Hij krijgt later echter te horen dat hij geen kanker meer heeft, maar kan dan geen contact meer krijgen met de huurmoordenaar om de deal ongedaan te maken. Meer weet ik helaas niet meer, hopelijk weet iemand het! Alvast bedankt

Bubblez

• 2056 messages
  • 2496 votes

xJanneke wrote:

Emmett's Mark (2002)

hallo iedereen ben op zoek naar een horrorfilm die ik een paar jaar geleden gezien heb maar vind de naam er niet meer van ,

een paar mannen te paard overvallen een bank in een klein dorpje , daar de avond bijna valt gaan ze schuilen in een landhuis , hier zitten echter demonen en geesten en worden ze één voor één afgeslacht , weet iemand de titel van deze film alvast bedankt

groetjes

Bubblez

• 2056 messages
  • 2496 votes

antwerpboy1880 wrote:

hallo iedereen ben op zoek naar een horrorfilm die ik een paar jaar geleden gezien heb maar vind de naam er niet meer van ,

een paar mannen te paard overvallen een bank in een klein dorpje , daar de avond bijna valt gaan ze schuilen in een landhuis , hier zitten echter demonen en geesten en worden ze één voor één afgeslacht , weet iemand de titel van deze film alvast bedankt

groetjes

Dead Birds (2004)

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Hallo allemaal,

ik zoek een film die gaat over 2 dochters die hun stiefmoeder niet mogen. Hun eigen moeder is bij een brand in hun " tuinhuisje " omgekomen. Achteraf blijkt dat de nieuwe vrouw van hun vader de brand heeft aangericht. Ook is aan het eind van de film pas duidelijk dat de oudste dochter ook was omgekomen bij de brand maar haar zusje aanwijzingen was het geven zodat ze erachter kwam wie er achter de brand zat.

groetjes

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Edie wrote:

Hallo allemaal,

ik zoek een film die gaat over 2 dochters die hun stiefmoeder niet mogen. Hun eigen moeder is bij een brand in hun " tuinhuisje " omgekomen. Achteraf blijkt dat de nieuwe vrouw van hun vader de brand heeft aangericht. Ook is aan het eind van de film pas duidelijk dat de oudste dochter ook was omgekomen bij de brand maar haar zusje aanwijzingen was het geven zodat ze erachter kwam wie er achter de brand zat.

groetjes

The Uninvited

cucciolo

• 491 messages
  • 1100 votes

Weet niet of dit het juiste topic is maar ik zoek eigenlijk meerdere filmtitels, namelijk van buitenlandse telefilms die vaak op uitzending gemist te zien zijn. Die zullen ongetwijfeld op titel te vinden zijn, want als je op 'telefilm', 'one night stand' en dergelijke zoekt krijg je maar een klein tiental resultaten en dan nog eigenlijk haast alleen Nederlandse producties. Dus als iemand toevallig wat titels heeft... Het zullen veelal jeugdfilms zijn maar dat is voor mij sowieso een pluspunt.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

The Uninvited

Thanks! that's the one

Bubblez wrote:

(quote)

Dead Birds (2004)

thx makker da is hem , ga die nog is terug zien want vond da een vrij goe horror filmpke

ik zoek een film die ik eerder heb gezien, maar ik helaas de titel van kwijt ben. Deze film gaat over over een militair die op uitzending is in Irak/Afghanistan? In het begin van de film raakt hij in een vuurgevecht en schiet hij op een friendly die daarbij overlijd. Dan gaat hij in de loop van de film op zoek naar familie van hem en raakt hij volgens mij verliefd op de zus van die andere militair. Wie weet de titel van deze film? Alvast bedankt

In Film > Algemeen > Help help help:

Hallo allen,

Ik zoek een film die ik in mijn jeugd heb gezien maar waar ik de titel niet van weet.

Dus help mij a.u.b.

Het gaat om een jaren tachtig film,waar een amerikaans gezin ergens in azie ik dacht japan of vietnam wonen en waar de oorlog uitbreekt,dus massa mensen die op straat aan het verplaatsen zijn dus ook de amerikaanse gezin maar door al dat drukte verliest het jongetje zijn rode vliegtuigje,en terwijl hij die wilt gaan pakken verliest hij zijn famillie en blijft dus alleen achter in een uitgestorven wijk of buurt.

Wat ik me nog kan herinneren is een huis met een leeg zwembad en dat het jongentje in een kamp terecht komt en een rode vlieger.

Ook dat hij bijna vergaat van de honger voordat hij in die kamp terecht komt.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

Bedankt alvast

In De Site > Algemeen > nieuw design (vrijdag 17 januari) -- nu te testen:

Ik zoek een film die ik in mijn jeugd heb gezien maar waar ik de titel niet van weet.

Dus help mij a.u.b.

Het gaat om een jaren tachtig film,waar een amerikaans gezin ergens in azie ik dacht japan of vietnam wonen en waar de oorlog uitbreekt,dus massa mensen die op straat aan het verplaatsen zijn dus ook de amerikaanse gezin maar door al dat drukte verliest het jongetje zijn rode vliegtuigje,en terwijl hij die wilt gaan pakken verliest hij zijn famillie en blijft dus alleen achter in een uitgestorven wijk of buurt.

Wat ik me nog kan herinneren is een huis met een leeg zwembad en dat het jongentje in een kamp terecht komt en een rode vlieger.

Ook dat hij bijna vergaat van de honger voordat hij in die kamp terecht komt.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

Bedankt alvast

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Empire of the sun van spielberg.... Misschien

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel #2

Yes,

Bedankt mikey.

Eindelijk heb ik m.

Mvg

payrits

• 38 messages
  • 4 votes

Ik zoek de volgende film (beschrijving volgens mijn vriendin) : Een stel jongeren die op vakantie gingen met een caravan en tent en er kwam een moordenaar die die tent ophing terwijl ze sliepen en ging daarna er met een mes in lopen steken. iemand die dit bekent voorkomt ? mvg

Brick24

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi!

ik zoek een film die mijn ouders vroeger hebben gekeken toen ik nog te jong was, nu zijn ze de titel vergeten en google kon mij ook niet helpen. Alles wat ik er over weet hebben mijn ouders me verteld.

Het gaat over een ziekenhuis waar een vrouw in werkt die daar uiteindelijk weg moest, ze had allerlei pinnen in haar lijf vanwege gebroken botten denk ik. Maar ze wil die kinderen niet verlaten dus verstopt ze zich op zolder. Als dan het ziekenhuis ontruimd moet worden ontvoerd ze een kind die een knuffeltje heeft genaamd Mr. Sleepy. uiteindelijk gaat dat kindje dood en laat ze Mr. sleepy vallen.

Meer weet ik niet! dus als iemand mij kan helpen, dan waadeer ik dat heel erg

groetjes!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Is dat niet Frágiles (2005) ?

Maar dat is voor mijn gevoel niet echt een film van vroeger. Maar daar was wel iets met broze botten.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

payrits wrote:

Ik zoek de volgende film (beschrijving volgens mijn vriendin) : Een stel jongeren die op vakantie gingen met een caravan en tent en er kwam een moordenaar die die tent ophing terwijl ze sliepen en ging daarna er met een mes in lopen steken. iemand die dit bekent voorkomt ? mvg

In een van de friday films zit zon scrne maar dan met een slaapzak

Brick24

• 2 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro

volgensmij heb je gelijk! ik ga proberen een download te vinden en dan laat ik het weten!

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hallo,

kwam zonet toen ik een andere film zocht een stukje tegen, die me op een andere bracht, weet absoluut niet hoe die heet.

Een jongeman werk ergens in Engeland?, komt daar een leuke meid tegen, maar hij heeft een weddenschap of zo om een bepaalde tijd geen sexs te hebben.

redelijk aan het eind komt zijn ex nadat ze hem dronken gevoerd heeft of gedrogeerd, ligt vastgebonden op bed, en heeft sex met hem. daarna komt alles goed "natuurlijk".

Weet het is vaag en niet veel, maar wie wet.

Thanks

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Iets als 30 days and nights of zo? Of misschien toch 40 days & nights. Die ander is een monsterfilm volgens mij

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.