• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.937 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Graag gedaan!

Bubblez

• 2056 messages
  • 2496 votes

REDBULLETJE wrote:

Ik zoek een film :: gaat over een jongen die gebeten word door een zeemermin . Daarnaa word hy er zelf eentje??

Deze? The Thirteenth Year (1999)

Bubblez wrote:

(quote)

Deze? The Thirteenth Year (1999)

. Thankyouuuu dat s umm xx

sadistic

• 1 messages
  • 0 votes

Hallo allemaal ... Ik zoek, waar denk ik maar weinig mensen vanaf weten...

Gaat om een horror-/thrillerfilm, van ik denk eind jaren 90, vroeg 2000 ... Van een of andere psychopaat die er wel een beetje uitziet als Marilyn Manson wel eens heeft gedaan, die via chatsites contact zoekt met jongeren (met name meisjes) en die probeert te lokken en vervolgens...nouja, gruwelijk behandeld, laten we het daar voor het nette even op houden haha (shit met vleeshaken en suspentie daaraan e.d.). Die wordt op een gegeven moment opgepakt door agenten die hem via die chat opsporen en dan moet 'ie een inrichting in, waar 'ie met medicatie en behandelingen in een soort dood vogeltje wordt veranderd tot 'ie terug de maatschappij in kan jaren later. Dat gaat in 't begin goed, maar dan zien mensen uit z'n oude omgeving hem en gaan hem bekogelen met allerlei shit, waardoor 'ie weer doordraait en in z'n oude rol valt ... Meer dan dat kan ik me er niet van herinneren, maar moet toch zeker wel 10 jaar geleden zijn dat ik 'm stiekem op m'n kamertje gekeken heb.... Wil 'm megagraag nog eens terugvinden want hij was bruut, maar geniaal!

Hopelijk kan iemand hier iets mee, want al weet ik niet de hele film meer; Dit lijken me wel punten waaraan iemand hem zou moeten herkennen als die hem al eerder gezien heeft. (:

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

sadistic wrote:

Hallo allemaal ... Ik zoek, waar denk ik maar weinig mensen vanaf weten...

Gaat om een horror-/thrillerfilm, van ik denk eind jaren 90, vroeg 2000 ... Van een of andere psychopaat die er wel een beetje uitziet als Marilyn Manson wel eens heeft gedaan, die via chatsites contact zoekt met jongeren (met name meisjes) en die probeert te lokken en vervolgens...nouja, gruwelijk behandeld, laten we het daar voor het nette even op houden haha (shit met vleeshaken en suspentie daaraan e.d.). Die wordt op een gegeven moment opgepakt door agenten die hem via die chat opsporen en dan moet 'ie een inrichting in, waar 'ie met medicatie en behandelingen in een soort dood vogeltje wordt veranderd tot 'ie terug de maatschappij in kan jaren later. Dat gaat in 't begin goed, maar dan zien mensen uit z'n oude omgeving hem en gaan hem bekogelen met allerlei shit, waardoor 'ie weer doordraait en in z'n oude rol valt ... Meer dan dat kan ik me er niet van herinneren, maar moet toch zeker wel 10 jaar geleden zijn dat ik 'm stiekem op m'n kamertje gekeken heb.... Wil 'm megagraag nog eens terugvinden want hij was bruut, maar geniaal!

Hopelijk kan iemand hier iets mee, want al weet ik niet de hele film meer; Dit lijken me wel punten waaraan iemand hem zou moeten herkennen als die hem al eerder gezien heeft. (:

Strangeland

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

Hoi hoi,

Zit gisteravond een scifi film te kijken, Aeon flux, maar was niet degene die ik dacht dat het was.

Is dus wel een sience fiction film. In een scene komt er een vrouw in zo'n glimmende leren pakje op de motor aanrijden, en zit door een gemanipulerde I.D. en ziet binnen te komen.

Ze speelt daar een koerier voor een opdracht, ik geloof een antivirus moet vervoeren.

Mensen zijn geinfecteerd door een of ander virus.

Misschien een beetje vaag, maar misschien herkent iemand hem zo al en anfers zal ik kijken of ik nog wat meer ui mijn "nucked brain kan krijgen.

Alvast bedankt

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

morvan wrote:

Hoi hoi,

Zit gisteravond een scifi film te kijken, Aeon flux, maar was niet degene die ik dacht dat het was.

Is dus wel een sience fiction film. In een scene komt er een vrouw in zo'n glimmende leren pakje op de motor aanrijden, en zit door een gemanipulerde I.D. en ziet binnen te komen.

Ze speelt daar een koerier voor een opdracht, ik geloof een antivirus moet vervoeren.

Mensen zijn geinfecteerd door een of ander virus.

Misschien een beetje vaag, maar misschien herkent iemand hem zo al en anfers zal ik kijken of ik nog wat meer ui mijn "nucked brain kan krijgen.

Alvast bedankt

Ultraviolet

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Ultraviolet

da's snel, dank je

Prettige feestdagen

In Film > Overige films > op zoek naar kerst film:

beate mede gebruikers,

ik ben op zoek naar een kerstfilm. Ik weet allen een omschrijving:

Een opa belooft zijn kleinkind om hem mee te nemen naar New york (plaats weet ik niet zeker) voor het bekijken iets kerst gerelateerds. Voordat de opa zijn belofte na kan komen komt hij te overlijden. Bij wijze van uitzindering mag hij van God terugkeren naar de aarde om zijn belofte waar te maken. Maar hij heeft maar tot kerst om dit te realiseren.

Wie o wie weet wat de titel is van deze film?

Nijmegen

• 323 messages
  • 692 votes

Ik zoek:

Een film over kinderen die oorlog hebben meegemaakt. Het is eigenlijk een soort documentaire, gemaakt door een Nederlander als ik mij niet vergis. De draad in het verhaal is een animatie van een olifantengezin. Wie o wie...

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

Ik zoek een film over de WO II waarin het de Geallieerden een aantal tot de dood veroordeelden rekruteert tot soldaten. Deze worden geleid door de hoofdpersoon. De missie is om in een huis een aantal kopstukken van het Nazi regime te elimineren. Althans, in mijn herinnering is dat zo.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

@van duijn: The Dirty Dozen

butter

• 164 messages
  • 487 votes

Ik breek er de laatste dagen mijn hoofd over, maar ik weet zeker dat ik ooit een soortgelijke shot zag voorbijkomen in een film(of poster?). Iemand weet in welk ik dit gezien zou hebben?

(de foto is zelf getrokken en hoogstwaarschijnlijk onbewust geïnspireerd/ leentjebuur gespeeld van een film)

http://s22.postimg.org/ckqlv1pyp/welk.jpg

JvB Lucas

• 323 messages
  • 0 votes

butter In bijna alle films van Sergio Leone komen die extreme close-ups wel terug

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

Dat is hem Baggerman, thx!

butter

• 164 messages
  • 487 votes

JvB Lucas wrote:

butter In bijna alle films van Sergio Leone komen die extreme close-ups wel terug

Weet ik, en een close up van claudia cardinale flitste eventjes door mijn gedachten, maar dacht tegelijkertijd dat dat iets te voor de hand liggend was. Dunno why, maar ben gelijk overtuigd dat het geen leone-film was

Dacht ook aan een cassavettes film

Blommens

• 2 messages
  • 1 votes

Hallo,

m'n vriendin heeft enkele jaren geleden een trailer gezien maar ze weet de naam van de film niet meer.

Het gaat over een man die in een grot (vast)zit. Dus slechts 1 echte hoofdacteur. Het zou dus 'n film van een aantal jaar terug moeten zijn. En ze dacht dat er iets van '24' of zoiets in de titel zit, dat slaat op het feit dat de man onder een zeker tijdsdruk staat om uit die grot te komen ofzo..

ik heb alleszins al een hele zoektocht gedaan maar helaas zonder resultaat. Hopelijk is er iemand van de filmkenners hier aanwezig vertrouwd met deze film..?

alvast vriendelijk bedankt!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Blommens wrote:

Hallo,

m'n vriendin heeft enkele jaren geleden een trailer gezien maar ze weet de naam van de film niet meer.

Het gaat over een man die in een grot (vast)zit. Dus slechts 1 echte hoofdacteur. Het zou dus 'n film van een aantal jaar terug moeten zijn. En ze dacht dat er iets van '24' of zoiets in de titel zit, dat slaat op het feit dat de man onder een zeker tijdsdruk staat om uit die grot te komen ofzo..

ik heb alleszins al een hele zoektocht gedaan maar helaas zonder resultaat. Hopelijk is er iemand van de filmkenners hier aanwezig vertrouwd met deze film..?

alvast vriendelijk bedankt!

127 hours

Blommens

• 2 messages
  • 1 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

127 hours

straf wel bedankt !!!

mrtony

• 2 messages
  • 0 votes

Ik ben ook op zoek naar een film waar ik echter alleen de laatste scene van weet en dus de afloop. Volgens mij heb ik het is voorbij zien komen op tv en heb nooit opgezocht hoe die heet. Is het toegestaan om ook het einde van een film hier te plaatsen?

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Je kan het in spoiler zetten!

Hallo allemaal

Ik heb als kind in de jaren 90 een film gezien over een vrouw die droomt dat ze verliefd wordt op een prins Best romantisch, maar dan: In haar droom loopt het volledig fout, want ze mag niets meer van de prins. Uiteindelijk wil ze weg, maar dat blijkt niet zo gemakkelijk te gaan. Ik zie nog beelden van een exotische man met zijn gevolg op zwarte paarden. Uiteindelijk komt deze droom dan uit. Iemand die dit herkent?

Alvast bedankt!

mrtony

• 2 messages
  • 0 votes

Oke, dankjewel. Bij deze dan. Ik ben op zoek naar een film waarvan ik alleen de afloop weet, dus dit staat in de spoiler hieronder.

SPOILER BEVAT AFLOOP FILM!

Ik heb van de film niet veel mee gekregen. Het is dan ook een hele summiere omschrijving. Ik zag de laatste minuut van de film waarin het volgende gebeurde. Een man en een vrouw liepen door een soort weiland met heuvels, het leek een beetje alsof het een andere planeet was, het had iets weg van sciencefiction. Ze waren samen maar binnen enkele seconden zou er iets afgaan denk ik dat alles zou verwoesten en waardoor ze niet meer bij elkaar konden zijn, ik weet helaas niet wat het precies was omdat ik de film niet ken. Ze zijn in ieder geval verliefd op elkaar en de jongen bedenkt zich dat er nog tijd te rekken valt door iets te doen en dan rennen ze samen ergens heen.. De film loopt vrij snel hierna af.

Het is echt een heel summiere en slechte omschrijving, maar ik hoop dat iemand toch herkent welke film dit is.

silentlamb wrote:

Hoi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een film. Ik heb hem ongeveer 4 of 5 jaar geleden gezien op tv en hij is heel spannend en schokkend, maar ik heb hem nooit af kunnen kijken en ben benieuwd naar het einde. Ik weet daarom ook alleen het begin van de film.

Het gaat dus over een meisje dat samen met haar beste vriend gaat stappen in een club. Dan wordt er bij beide drugs in hun drankje gedaan, waarschijnlijk ghb. Ze worden meegenomen in een auto, en op de achterbank hebben ze seks met elkaar. Ik weet niet meer precies wat er met de jongen gebeurt, maar het meisje wordt naar een huis gebracht, waar de man haar meerdere malen verkracht. Uiteindelijk weet ze te ontsnappen ( of hij laat haar gaan, dat weet ik niet meer precies). Als ze thuis komt gaat ze snel in bad en onder de douche om de 'viezigheid' van zich af te wassen.

En verder heb ik het dus eigenlijk niet gezien.

Ik heb hem zelf gevonden : a date with darkness

TS023

• 14 messages
  • 0 votes

Hallo allemaal.

Ik ben opzoek naar een film maar weet niet meer precies hoe en wat.

Enige wat ik nog weet van het begin is dat er 3 ruimtevaarders terugkomen op aarde en dat 1 van de 3 besmet is met een virus.

Nu besef ik dat er wel meer van die films zijn dus gooi een paar namen mijn kant op Aub!

mvg.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

TS023 wrote:

Hallo allemaal.

Ik ben opzoek naar een film maar weet niet meer precies hoe en wat.

Enige wat ik nog weet van het begin is dat er 3 ruimtevaarders terugkomen op aarde en dat 1 van de 3 besmet is met een virus.

Nu besef ik dat er wel meer van die films zijn dus gooi een paar namen mijn kant op Aub!

mvg.

The Astronaut's Wife (1999)

TS023

• 14 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

The Astronaut's Wife (1999)

Nee dat is em niet, maar komt in de buurt!

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Met wat zoeken kom ik op Species II (1998) terecht TS023.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.