• 178.000 movies
  • 12.205 shows
  • 33.974 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.211 votes
Profile

nieuw design (januari 2014)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bottleneck wrote:

Weet niet of het al aan de orde is geweest, ik was op zoek naar een oud bericht bij een film en toen viel me op dat het aantal treffers/berichten in het nieuwe design kleiner is dan het oude design, een hoop berichten worden niet weergegeven.

Dat heeft, volgens mij, te maken met de wijzigingen wat betreft quoten. Vroeger quote je op gebruikersnaam, nu is dat met een of ander nummer. Maar dat heeft niet per se met het nieuwe design te maken, dat is een wijziging van een aantal maanden geleden. Al heb ik het nut van die wijziging overigens nooit begrepen, maar dat terzijde.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Jordy wrote:

Is je browser uitgezoomd?

Inderdaad, dat was ie. Stond op 85%. Op 100% zijn de streepjes niet zichtbaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee. Lijkt dan een fout van IE11. Nog steeds vervelend natuurlijk, maar dan denk ik dat ik het niet verder ga onderzoeken (zou ook even niet weten wat ik daar aan zou kunnen doen).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bottleneck wrote:

Weet niet of het al aan de orde is geweest, ik was op zoek naar een oud bericht bij een film en toen viel me op dat het aantal treffers/berichten in het nieuwe design kleiner is dan het oude design, een hoop berichten worden niet weergegeven.

Is niets aan veranderd, heb je echt meer resultaten in het oude design?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

schram101 wrote:

Al heb ik het nu van die wijziging overigens nooit begrepen, maar dat terzijde.

Je kunt nu doorklikken naar het originele bericht wat gequote wordt

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Jordy wrote:

Okee. Lijkt dan een fout van IE11. Nog steeds vervelend natuurlijk, maar dan denk ik dat ik het niet verder ga onderzoeken (zou ook even niet weten wat ik daar aan zou kunnen doen).

Ik had hetzelfde probleem in Opera - ik had niet eens gemerkt dat het uitgezoomd was, maar blijkbaar dus wel. Is ook de eerste keer dat ik merk dat het 'uitzoomen' bewaard blijft als je je brower sluit en weer opent, en dat enkel voor MM?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Jordy wrote:

(quote)
Je kunt nu doorklikken naar het originele bericht wat gequote wordt

He, verrek inderdaad. Dat kan best handig zijn

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Jordy wrote:

(quote)

Is niets aan veranderd, heb je echt meer resultaten in het oude design?

ja het scheelt behoorlijk wat resultaten, bijvoorbeeld bij de film Inside:

nieuw design zoekresultaten: 18 berichten (met laatste bericht in augustus 2010)

oud design zoekresultaten (alleen dan in de oude versie openen): 52 berichten (met laatste bericht in augustus 2011)

(beetje lastig met die links maar goed)

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

schram101 wrote:

(quote)

Dat heeft, volgens mij, te maken met de wijzigingen wat betreft quoten. Vroeger quote je op gebruikersnaam, nu is dat met een of ander nummer. Maar dat heeft niet per se met het nieuwe design te maken, dat is een wijziging van een aantal maanden geleden. Al heb ik het nut van die wijziging overigens nooit begrepen, maar dat terzijde.

maar dan zou je geen verschil moeten merken toch

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

ja het scheelt behoorlijk wat resultaten, bijvoorbeeld bij de film Inside:

nieuw design zoekresultaten: 18 berichten (met laatste bericht in augustus 2010)

oud design zoekresultaten (alleen dan in de oude versie openen): 52 berichten (met laatste bericht in augustus 2011)

(beetje lastig met die links maar goed)

okee bedankt voor het uitzoeken! dan heb ik het mis, ik ga ik daar even induiken

*edit*

tellertje van 18 klopt niet (er zijn er 30 te zien), hierdoor mist de paginering

dus inderdaad een bug

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

maar dan zou je geen verschil moeten merken toch

Jawel, omdat met de oude manier van quoten de gebruikersnaam in het bericht stond, nu niet meer.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Jordy wrote:

(quote)

okee bedankt voor het uitzoeken! dan heb ik het mis, ik ga ik daar even induiken

*edit*

tellertje van 18 klopt niet (er zijn er 30 te zien), hierdoor mist de paginering

dus inderdaad een bug

oké, zie het ook ja

@ schram101 maar dan is het vreemd dat in het nieuwe design vooral de recente berichten ontbreken

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen als ik je conversatie met Jordy zo lees.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

oké, zie het ook ja

@ schram101 maar dan is het vreemd dat in het nieuwe design vooral de recente berichten ontbreken

opgelost?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Als ik in een PM iemand quote, en op voorbeeld klik dan is de "(user) schreef" niet goed.

Voorbeeld: Ik stuurde kappeuter een PM, ik quote een PM van hem, en bij het voorbeeld stond "Halycon schreef" De link linkt naar een willekeurig topic en niet naar de PM die ik quote.

Na het versturen van de PM stond er wel gewoon "kappeuter schreef"

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee ga ik naar kijken!

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Jordy wrote:

(quote)
opgelost?

helemaal , dankjewel!

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Jordy wrote:

Ik heb het ook in Chrome helaasch.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als je vanuit een filmpagina een film toevoegt aan 'mijn films' via de module op die betreffende pagina, dan selecteer je de gewenste map.

Vervolgens wil ik op Bevestigen klikken, maar er staat dan alleen de knop Sluiten.

Bij Sluiten lijkt het een beetje alsof je de actie niet bevestigt maar annuleert, dus ik vind de aanduiding niet zo goed hier.

Annuleren kan sowieso via ESC neem ik aan.

Voor de duidelijkheid kan de beschrijving anders of anders een knopje erbij (Bevestigen + Annuleren)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmnn... Zodra je een mapje aanklikt wordt de film al toegevoegd/ verwijderd. Het vinkje is de feedback. Bij de term annuleren, of sluiten zonder te bevestugen, zou je kunnen denken dat je aktie niet gedaan is/wordt.

Kan de verwarring begrijpen, maar de oplossing moet zijn. Misschien duidelijker aangeven dat de actie direct wordt uitgevoerd ofzo

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Oh ja, dan begrijp ik het nu hoe het technisch gezien werkt.

Het is dus wel wat verwarrend. De laatste optie die je noemt zou handig zijn.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Indien je een melding krijgt en alleen de pop-up laat verschijnen (mouse-over), verdwijnt de 1 niet direct. Die verdwijnt pas, nadat je naar een andere pagina gaat.

Geen groot punt, maar bij het oude design was dat niet zo en als je je melding al gezien hebt, voordat je de alert opmerkt, wil je die 1 weghebben zonder daarvoor naar een andere pagina te gaan. Het lijkt nu net alsof je op de melding MOET klikken voor die verdwijnt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Sinds vanavond zijn de posters omhoog geschoven, door de lijn heen die erboven staat.

(afbeelding)

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Mag inderdaad een witregel bijkomen onder de zwarte lijn

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

done

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

chevy93 wrote:

Indien je een melding krijgt en alleen de pop-up laat verschijnen (mouse-over), verdwijnt de 1 niet direct. Die verdwijnt pas, nadat je naar een andere pagina gaat.

Geen groot punt, maar bij het oude design was dat niet zo en als je je melding al gezien hebt, voordat je de alert opmerkt, wil je die 1 weghebben zonder daarvoor naar een andere pagina te gaan. Het lijkt nu net alsof je op de melding MOET klikken voor die verdwijnt.

goed punt, gaat op de lijst

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bij het oude design zie je meteen (links) van de poster of hij in één van lijstjes staat, nu niet. (Kan je controleren via bijvoorbeeld statistieken, maar minder handig).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jawel, als er een vinkje staat naast "Mijn Films" dan zit hij in een van je lijstjes

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

O ja, nou zie ik het. Anders staat er een plus. En het lijstje waar hij in staat, daarachter staat een vinkje.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Is het mogelijk om de teksten automatisch te laten uitvullen? Vind het er nu soms zo slordig uit zien wanneer je een lap tekst ziet en de ene regel soms wel twee cm langer is dan de ander.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.