- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Van Dijk wekt interesse van Engelse topclubs - FCUpdate.nl
Als je dit zo leest dan zou Lowietje hem toch eens moeten selecteren (zie em zelf nooit spelen).
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Van Dijk wekt interesse van Engelse topclubs - FCUpdate.nl
Als je dit zo leest dan zou Lowietje hem toch eens moeten selecteren (zie em zelf nooit spelen).
Hij had vorige week wel een super goal:
Ok, de tegenstander is St Johnstone, maar toch. Voetballen kan hij wel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
@RikElfrink 5m
#PSV wil voor 2020 een plan hebben om 50.000 toeschouwers te hebben. Een nieuw stadion of verbouw is het plan op lange termijn.
Nieuw stadion? Kan, en nog tot ergens in de jaren 40 erfpacht betalen aan de gemeente 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Prachtige move weer van fuhrer Blatter.
En dit is ook nog eens dat WK dat er nog even bij werd toegewezen.
Waarom niet anders als de WK's van 2026 en 2030 ook doen?
En gaat die smiley pas weg als de site helemaal over is? Want nu pakt die hem nog, ook in nieuw design.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Zou overigens mooi zijn, ben er zelf ook bij. Schappelijke prijs, onder de 20 euro.
Via iemand die bij het overleg aanwezig is.
Had er zelf trouwens ook graag bij willen zijn de negentiende, alleen doordeweeks ruim 30 euro lappen voor een treinkaartje is me niet te doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Via iemand die bij het overleg aanwezig is.
Had er zelf trouwens ook graag bij willen zijn de negentiende, alleen doordeweeks ruim 30 euro lappen voor een treinkaartje is me niet te doen.
Ik wil je best geloven, maar het is me nog wat te vaag. Wanneer wordt het officieel bekend gemaakt? Vanavond? Prima zaak als het mag. De Klassieker heeft altijd uitsupporters nodig. Nu hopen dat beide kampen zich gedragen en blijven gedragen.
Trein is wel prijzig ja. Ik ga er met een vriend met m'n auto heen. Dan valt het nog wel mee. Tijdje geleden dat ik bij een Klassieker was.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik wil je best geloven, maar het is me nog wat te vaag. Wanneer wordt het officieel bekend gemaakt? Vanavond? Prima zaak als het mag. De Klassieker heeft altijd uitsupporters nodig. Nu hopen dat beide kampen zich gedragen en blijven gedragen.
Trein is wel prijzig ja. Ik ga er met een vriend met m'n auto heen. Dan valt het nog wel mee. Tijdje geleden dat ik bij een Klassieker was.
Well, ik ga niet garant staan maar alles ziet er naar uit dat het licht op groen gaat. Wel alleen voor de bekerwedstrijd, de competitiewedstrijd in Rotterdam dit seizoen zal nog steeds zonder Ajacieden zijn.
En ja, de trein. Ik heb weekend vrij abonnement, dus als ik niet zelf hoef te voetballen kan ik gratis naar Amsterdam. Klassieker pak ik nu voor het tweede jaar op rij mee; stuk makkelijker sinds ik in Breda woon om een paar keer in het jaar te gaan. Moet wel altijd alleen gaan, iedereen hier wilt naar wedstrijden van NAC.....
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
True, en helaas ook pas geuit na zijn actieve carrière.
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
PSV baalt van functie Van der Sar in ECA: 'Weer een Ajax-man' - voetbalzone.nl
(afbeelding)
Het is ook wel vrij bizar om een onervaren stagair al die functie toe te schuiven.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Het is nog niet naar buiten gebracht, maar Feyenoord fans mogen voor het eerst sinds vijf jaar weer naar Amsterdam komen m.b.t. de beker over twee weken.
Niet dus.
Hoe is 't mogelijk dat je in een quote een link niet kan plakken waardoor je er direct op kan klikken en naar desbetreffende site gaat maar als je gewoon een normaal bericht plaatst wel?

j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Het is ook wel vrij bizar om een onervaren stagair al die functie toe te schuiven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
PSV komt bijna ieder jaar begin januari met hun nieuwjaarsspeech met gehuil over iets van Ajax. Zoek maar terug. Het is tragisch.
Anyway, geen uitsupporters dus. Mij een beetje blij maken met een dooie mus, Materny 
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Naast dat dat onzin is heeft dat natuurlijk ook niks met deze functie te maken.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Inderdaad. 
Dan had Twente ook niemand naar voren hoeven te schuiven, die doen 't nog slechter, als ze de EL tenminste bereiken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Naast dat dat onzin is heeft dat natuurlijk ook niks met deze functie te maken.
Mhow, klagen dat je twijfels hebt dat iemand de Nederlandse belangen goed zal uitvoeren terwijl je zelf de EL vorig seizoen liet schieten. Het is natuurlijk wel dubieus te noemen.
@ Joenne, als je niet goed genoeg bent kan dat, maar PSV liet het moedwillig lopen. Da's een flink verschil.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
PSV komt bijna ieder jaar begin januari met hun nieuwjaarsspeech met gehuil over iets van Ajax. Zoek maar terug. Het is tragisch.
Anyway, geen uitsupporters dus. Mij een beetje blij maken met een dooie mus, Materny
Marcel Maijer kwam er zelf mee aanzetten een paar uur geleden... Was niet dat ik een of andere roddel uit de lucht plukte op een fansite ofzo. Maar goed, indirect zat ook ik er naast dus; true.
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Mhow, klagen dat je twijfels hebt dat iemand de Nederlandse belangen goed zal uitvoeren terwijl je zelf de EL vorig seizoen liet schieten. Het is natuurlijk wel dubieus te noemen.
@ Joenne, als je niet goed genoeg bent kan dat, maar PSV liet het moedwillig lopen. Da's een flink verschil.
Dus PSV speelt al 2 jaar moedwillig zo beroerd?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Denk trouwens dat Aboutaleb er definitief een streep door heeft gezet. Vd Laan geeft al een jaar lang aan dat wat hem betreft Feyenoorders weer welkom zijn in Amsterdam. Ze brengen het nieuws nu wel als een front naar buiten, maar wij weten wel beter.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik had het over vorig seizoen. Toen werden gewoon heel opzichtig belangrijke spelers gespaard. Dit seizoen verwijt ik PSV niks, behalve dat ze een wanprestatie hebben geleverd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Denk trouwens dat Aboutaleb er definitief een streep door heeft gezet. Vd Laan geeft al een jaar lang aan dat wat hem betreft Feyenoorders weer welkom zijn in Amsterdam. Ze brengen het nieuws nu wel als een front naar buiten, maar wij weten wel beter.
Dat staat toch ook in de berichtgeving? Het is stukgegaan op dat er geen akkoord kwam met Ajacieden die dan ook naar Rotterdam mogen over een tijdje. Aboutaleb werkt dus tegen, zoals het al langer doet. Jammer, dit was echt een ideaal moment om uitsupporters toe te laten.
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
City heeft ook een walk in the (upton) park.
Dat verdedigen...
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Anyway, geen uitsupporters dus.
die zijn er wel hoor, misschien wel naast je : p
Dat staat toch ook in de berichtgeving? Het is stukgegaan op dat er geen akkoord kwam met Ajacieden die dan ook naar Rotterdam mogen over een tijdje. Aboutaleb werkt dus tegen, zoals het al langer doet. Jammer, dit was echt een ideaal moment om uitsupporters toe te laten.
"Er zullen dus tijdens de competitiewedstrijd in Rotterdam op 2 maart geen Ajax-fans aanwezig zijn. Volgens Van der Laan zou dat oneerlijk zijn voor beide clubs. 'Wanneer er wel Feyenoord-fans naar het bekerduel mogen komen en geen Ajax-fans in de competitie naar Rotterdam, zou dat oneerlijk zijn. Daarom hebben we besloten om bij beide wedstrijden geen uitsupporters toe te laten.' "
Huh, oneerlijk? Is Van der Laan vergeten dat er begin van deze competitie al een Ajax-Feyenoord was zonder uit-fans... dan natuurlijk ook niet voor de heen-wedstrijd.
Erg leep dat ze dat idee brachten want zoals te verwachten gaat de Feyenoord SV daar terecht niet mee akkoord en krijg je nu dus (weer) een bekerwedstrijd zonder uit-fans.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Haha, onnozele opmerking van v/d Laan inderdaad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.