• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Labyad naar Vitesse?

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dzeko.

Heerlijk!

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

j0enne wrote:

Labyad naar Vitesse?

Dat hij daar maar net zoveel succes mag hebben als Reis.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

die zijn er wel hoor, misschien wel naast je : p

(quote)

"Er zullen dus tijdens de competitiewedstrijd in Rotterdam op 2 maart geen Ajax-fans aanwezig zijn. Volgens Van der Laan zou dat oneerlijk zijn voor beide clubs. 'Wanneer er wel Feyenoord-fans naar het bekerduel mogen komen en geen Ajax-fans in de competitie naar Rotterdam, zou dat oneerlijk zijn. Daarom hebben we besloten om bij beide wedstrijden geen uitsupporters toe te laten.' "

Huh, oneerlijk? Is Van der Laan vergeten dat er begin van deze competitie al een Ajax-Feyenoord was zonder uit-fans... dan natuurlijk ook niet voor de heen-wedstrijd.

Erg leep dat ze dat idee brachten want zoals te verwachten gaat de Feyenoord SV daar terecht niet mee akkoord en krijg je nu dus (weer) een bekerwedstrijd zonder uit-fans.

Nouja, er is voor dit seizoen nog een duel in Amsterdam en in Rotterdam. Dat had mooi verdeeld kunnen worden. Dan maar hopen dat ze vanaf volgend seizoen weer uitsupporters toelaten. Het blijft jammer zo.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Labyad, Dost straks. Wordt wel steeds serieuzer daar.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Blijft wel een goede speler, zie 'm dus liever niet naar Nederland gaan om een ploeg te versterken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

Dost schijnt helemaal niet te spelen.

Vitesse heeft ook weinig geld, dus ze zullen het vooral van huren moeten hebben. Maar ze zijn wel zeer serieus te nemen als tegenstander ja.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Montorsi wrote:

De interesse die Vitesse zou hebben in de spits is gedateerd, zo liet technisch directeur Mohammed Allach weten aan Omroep Gelderland. De nummer twee van de Eredivisie informeerde eerder naar de diensten van Dost, maar destijds werd Vitesse de deur gewezen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Vitesse heeft ook weinig geld, dus ze zullen het vooral van huren moeten hebben. Maar ze zijn wel zeer serieus te nemen als tegenstander ja.

Oke dat wist ik niet. Een goeie spits ontbreekt er nog aan denk ik.

Maargoed met huren kom je een heel eind in de Eredivisie.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

die zijn er wel hoor, misschien wel naast je : p

(quote)

"Er zullen dus tijdens de competitiewedstrijd in Rotterdam op 2 maart geen Ajax-fans aanwezig zijn. Volgens Van der Laan zou dat oneerlijk zijn voor beide clubs. 'Wanneer er wel Feyenoord-fans naar het bekerduel mogen komen en geen Ajax-fans in de competitie naar Rotterdam, zou dat oneerlijk zijn. Daarom hebben we besloten om bij beide wedstrijden geen uitsupporters toe te laten.' "

Huh, oneerlijk? Is Van der Laan vergeten dat er begin van deze competitie al een Ajax-Feyenoord was zonder uit-fans... dan natuurlijk ook niet voor de heen-wedstrijd.

Erg leep dat ze dat idee brachten want zoals te verwachten gaat de Feyenoord SV daar terecht niet mee akkoord en krijg je nu dus (weer) een bekerwedstrijd zonder uit-fans.

Het is onze goede vriend Aboutaleb die de boel continu blokkeert. Van der Laan en Ajax hebben het continu aangemoedigd, ook bij de eerste competitiewedstrijd. Dat er vanuit rotterdam terughoudend wordt gereageerd staat natuurlijk al tijden vast. Nu ze bij een eenmalig bekerduelletje hun slag probeerden te slaan en vervolgens de Ajax supporters in de competitie wel wilden blokkeren zegt natuurlijk alles over die mentaliteit daaro...

Deze uitspraak verbaast mij dan ook niets. Het is vanuit Rotterdam dan ook de zaak om het dan vanaf volgend seizoen wel gedaan te krijgen.

Dit rotterdams stukje zegt genoeg over hoe er vanuit de rotterdamse kant over gedacht wordt.

AJAX - FEYENOORD MET SUPPORTERS !? (ABOU, DOE HET!) | Bogue

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Traoré en Djurdjevic hebben ze inmiddels alweer gehuurd, Obradovic was transfervrij.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Het is onze goede vriend Aboutaleb die de boel continu blokkeert. Van der Laan en Ajax hebben het continu aangemoedigd, ook bij de eerste competitiewedstrijd. Dat er vanuit rotterdam terughoudend wordt gereageerd staat natuurlijk al tijden vast. Nu ze bij een eenmalig bekerduelletje hun slag probeerden te slaan en vervolgens de Ajax supporters in de competitie wel wilden blokkeren zegt natuurlijk alles over die mentaliteit daaro...

Deze uitspraak verbaast mij dan ook niets. Het is vanuit Rotterdam dan ook de zaak om het dan vanaf volgend seizoen wel gedaan te krijgen.

Dit rotterdams stukje zegt genoeg over hoe er vanuit de rotterdamse kant over gedacht wordt.

AJAX - FEYENOORD MET SUPPORTERS !? (ABOU, DOE HET!) | Bogue

Vanaf begin van seizoen is wat anders, toen begreep ik Van der Laan wel en Aboutaleb durft niks aan. Maar het is toch logisch dat er voor de competitie nog geen uit-fans worden toegelaten als er al een wedstrijd zo gespeeld is. Dat doe je als beide ploegen/fans er voordeel bij hebben, dus vanaf volgend seizoen, niet halverwege. Absurde voorwaarde ook van die supportersvereniging, een eenmalig bekerduelletje gebruiken om dan vervroegd in de competitie te kunnen komen

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dat schema van City is trouwens echt te ziek voor woorden:

24-11.

27-11.

01-12.

04-12.

07-12.

10-12.

14-12.

17-12.

21-12.

26-12.

28-12.

01-01.

04-01.

08-01.

12-01.

15-01.

18-01.

21-01.

18 wedstrijden in 59 dagen.

12 winst, 2 keer gelijk met nog 4 wedstrijden te gaan.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dat zou in 2022 niet kunnen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

En dan zitten ze hier allemaal maar te klagen als ze gemiddeld twee keer in tien dagen moeten spelen.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Die trainen denk ik niet eens meer tussendoor, misschien beetje uitlooptrainingen en rondootjes

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Maar City heeft dan ook een seledtie met 25 bijna gelijkwaardige spelers. Dus dat is gewoon 1 wedstrijd in de week spelen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Da's inderdaad het verschil met ploegen als Liverpool en Arsenal.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

Vanaf begin van seizoen is wat anders, toen begreep ik Van der Laan wel en Aboutaleb durft niks aan. Maar het is toch logisch dat er voor de competitie nog geen uit-fans worden toegelaten als er al een wedstrijd zo gespeeld is. Dat doe je als beide ploegen/fans er voordeel bij hebben, dus vanaf volgend seizoen, niet halverwege. Absurde voorwaarde ook van die supportersvereniging, een eenmalig bekerduelletje gebruiken om dan vervroegd in de competitie te kunnen komen

Kom op zeg Bottleneck. Nee, laf een bekerduelletje wel de boel proberen te fixxen omdat het in Amsterdam is en dan vervolgens daarna supporters te weigeren in Rotterdam. Dat is pas onzin en slaat helemaal nergens op.

Competitie niet, dan de beker ook niet, dus dit is uiteindelijk terecht. Ongelooflijk van Feyenoord om de beker hiervoor te misbruiken en dan zielig naar ons gaan zitten wijzen, terwijl het probleem van jullie kant komt.

Als de wedstrijd in Rotterdam was geweest dan waren de Ajax supporters op voorhand al niet welkom. Of je gaat wel, of je gaat niet. En dan niet alleen bij een bekerduel. Nogmaals, je moet hiervoor echt de schuld in Rotterdam zoeken, niet bij Ajax/Amsterdam. Begin van de competitie was Feyenoord ook welkom, dat het uiteindelijk niet doorging ligt gewoon in Rotterdam. Dus dan mag je dat nu niet als argument gaat gebruiken in deze discussie.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Die laatste twee zinnen zeggen alles. Vd Laan heeft twee keer aangeboden om Feyenoord weer toe te laten (nu en voor de competitie begon), maar beide keren ligt Aboutaleb dwars. En heel FN en bepaalde users hier wijzen meteen weer met het vingertje naar Amsterdam.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Op voetbalgebied zal praktisch geen Rotterdammer blij zijn met Aboutaleb. Maar afgezien daarvan is het natuurlijk makkelijk roepen 'Wij willen wel, maar...', terwijl je het toch samen moet zien op te lossen. Die Van der Laan kan wel de positivo uithangen naar de buitenwereld, maar er kleven nogal wat praktische bezwaren aan het omgooien van de plannen op zo'n korte termijn. Aboutaleb is al bij voorbaat gereserveerder geweest.

Ik vond het sowieso al vreemd dat er uberhaupt al over gesproken werd nog voordat die 5 jaar voorbij zijn omdat er nu een bekerwedstrijd tussen de twee clubs gespeeld gaat worden. Gewoon lekker in de zomer evalueren, die afkoelperiode is er niet voor niks geweest, en volgens mij is dat feitelijk ook de visie van Aboutaleb geweest.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

rep_robertvind ik echt onzin van je. Nou ja heb argumenten al gegeven, idioot om dan gelijk die wedstrijd in maart er bij te halen. Heb je de kans om het bij de bekerwedstrijd te doen komt er opeens een aangeplakte voorwaarde over maart halverwege de competitie. Gelukkig zijn er ook Ajacieden die dat inzien; als het andersom was geweest had je het ook vreemd gevonden.

'Wat een onzin argument van van der Laan. Er zijn toch ook geen Feyenoordsupporters bij de competitiewedstrijd in Amsterdam geweest. '

'Trouwens snap ik niet zo goed waarom de volgende wedstrijd er gelijk weer supporters mee mogen. Feyenoord had namelijk begin dit seizoen ook geen supporters mee. Dus dat lijkt me juist niet fair als het nu wel andersom zou mogen. Dit had een goeie testcase kunnen zijn om weer supporters mee te nemen en het lijkt me toch ook wel duidelijk dat de grens is bereikt, die boodschap zal toch ook wel doordringen tot de harde kern van beide supportersgroepen. Als die rotzooi blijven trappen de klassieker voorgoed naar de klote is. '

'Jammer, het gaat hier om de bekerwedstrijd en niet de competitiewedstrijd dus echt een onzin argument.'

'Wat een onzin van Van der Laan. Hoezo zou je eisen dat er ook Ajaxsupporters aanwezig moeten zijn in de kuip in maart? Feyenoord heeft de vorige Ajax-Feyenoord toch ook zknder supporters gezeten? Zwak dit hoor. Bedankt Eberhart voor het verstieren van de klassieker voor heel veel goedwillende supporters. Die eis is echt te belacjelijk voor woorden. '

Nou zal Aboutaleb toch alles wel aangrijpen om dwars te liggen (valt me nog mee dat ik weinig gehoord heb over het feit dat het een avondwedstrijd is, niet bepaald een ideaal moment, dat zou in ieder geval meer steekhoudend zijn) maar het gaat mij dus om die 2 maart waar de supportersvereniging mee aan kwam kakken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind het wel een goed punt. Ajax hoeft hun thuisvoordeel in de beker ook niet op te geven als Feyenoord dit over 3 maanden ook weigert. Dat heet opkomen voor je eigen supporters. Ik zie het probleem ook niet. Had bij beide duels gewoon uitfans toegelaten, hebben we allebei dit seizoen 1 potje met een uitpubliek. Beetje zwak om iets uit augustus er nog bij te halen. Toen speelde het hele verhaal ook niet.

Sowieso vind ik het echt onbegrijpelijk dat we in Nederland niet 2x per jaar een groepje van 1200 man kunnen begeleiden naar een stadion en weer terug. Het zou sowieso bijna onmogelijk zijn om nog te rellen, met al die camera's op je kop gericht. De wetgeving zou ook eens met een harde strafeis dan moeten komen, dan houden de eventuele hooligans zich wel koest.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

we allebei dit seizoen 1 potje met een uitpubliek. Beetje zwak om iets uit augustus er nog bij te halen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, wat is daar vreemd aan?

Destijds speelde het verhaal niet, nu was er wel een mogelijkheid. Er is nog een Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax te spelen...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

2 totaal andere belangen. Andersom had je het vreemd gevonden.

Gewoon vanaf volgend seizoen weer uitsupporters toelaten.

Dit verhaal speelt verder al jaren natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie het belangenverschil niet zo. Ik wil net zo graag door in de beker. Andersom had ik ook gewoon gepleit voor deze keuze van mij. Ik denk ook niet dat uitfans het verschil maken voor het resultaat. Ajax mag al jaren geen uitfans meenemen, maar verliest alsnog op 1x na daar nooit. De uitfans zijn wel belangrijk voor de sfeer. Om die reden is het gewoon zonde.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

De sterspelers op het winter-WK in 2022 zijn ook al bekend: Evander Snow, Skibril Cisse, Anthony Curling & Sleewandowski

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Het is natuurlijk gewoon lastig op deze manier, dat snapt iedereen wel. Had dit door gegaan had Ajax nog altijd het voordeel van 1 wedstrijd zonder uitpubliek en Feyenoord niet. Had deze discussie ook plaatsgevonden wanneer Feyenoord thuis had geloot? De vraag stellen is hem beantwoorden, maar feitelijk verandert er helemaal niks aan de situatie nu Ajax thuis mag spelen. Het slaat nergens op om vooraf duidelijke en weloverwogen afspraken te maken over het niet-toelaten van uitsupporters voor 5 jaar, met daarna een evaluatie, om vervolgens na 4,5 jaar ineens alles terug te draaien.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Tering, niveautje hoor... (hier dan een leuke smilie ipv zo'n hyves-achtig icoontje)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.