- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik verheug me al op de teksten hier. 
Hij zoekt 't wel goed uit die A&L, Salzburg en nu de bekerfinale.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Nu weet ik t zeker. Van Rijn is de allerslechtste voetballer van de eredivisie.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Waar en hoe is het fout gegaan tussen mijn speklapjes en biefstuk? Lekker aan tafel rond de derde minuut met een 0-1 voorsprong, en met een gerust hart de tv uitgezet. Daar waar het eerder genoemde voorgerecht (Liverpool) nog prima smaakte, is het hoofdgerecht weinig minder dan een grote brok stront! 5-1; are you kidding me?
Felicitaties aan nclo ; het is je gegund kerel. Morgenvroeg maar eens goed lezen waar het fout is gegaan. En ow ja, dat ze dat geteisem met dat vuurwerk eens snel de maas inschoppen daar. Man man, de teller van vijf jaar mag wat mij betreft weer op nul.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Het enige jammere is dat Zwolle het nalaat om er 8-1 van te maken. Wat een kansen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Schamen? Hoezo? Ik sta daar toch niet. Gun het Zwolle wel. Verdedigen goed en maken de kansen in het begin koelbloedig af (laatste drie gelukkig niet) Ajax bakt er niks van das duidelijk. Probleem is alleen dat het zelden word afgestraft in NL. Nu gelukkig wel. Thats all. Verder gun ik jullie je pleziertje wel hoor. Maar als je eigen clubje er ook weinig van bakt zou ik me wel wat inhouden.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Wel mooie beelden dit van die Zwolle-supporters. Het is ze van harte gegund.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Dat het zelden wordt afgestraft zegt genoeg over het niveau van onze Mickey Mouse League. Ajax zou in Duitsland gewoon degraderen. Jammer dat dit niet elke week gebeurd, het zal nooit vervelen en heel Nederland is blij!
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ja dat verzacht het wel. Prachtige prijs voor een leuke ploeg. Die Ron Jans krijgt denk ik een standbeeld.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Complimenten aan PEC, ze hebben ook echt goed gespeeld.
En hopelijk krabben die supporters zich nu achter de oren..
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Affelay zei ooit (gericht op de Ajax aanhang): Vier keer Amsterdam!
Hij had gelijk.
Ik zeg vandaag: Doe maar 5.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Complimenten aan PEC, ze hebben ook echt goed gespeeld.
En hopelijk krabben die supporters zich nu achter de oren..
Niet alleen dat geteisem met het vuurwerk. Overmars en de Boer mogen komende zomer eens tegenover elkaar gaan zitten, met 20 miljoen in het midden. 'Welke vacante posities kunnen we komend seizoen niet opvullen met exceptionele jeugd' mag het vraagstuk zijn dan.
Mooi om die knul van Zwolle in tranen te zien trouwens, kan ik ook wel van genieten hoor.
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Ik ben een zwollenaar en behalve pec ook ajax liefhebber maar wel erg blij dat zwolle dit flikt!
Zwolle schrijft hier bekervoetbal geschiedenis wooaaahhh

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Pasen en Superjoden. Slechte combi. Poeh gelukkig zijn we al kampioen, want kwalitatief wordt het met de week zwakker bij Ajax. Feli PEC.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Wedstrijdje zonder publiek zou wel een toepasselijke straf zijn, thuis tegen NEC. 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
En in alle eerlijkheid, is dit PEC niet ook gewoon beter dan bv. Feyenoord, Vitesse en Heerenveen? Om maar even in te haken over alle denigrerende opmerkingen omtrent het Europese avontuur van PEC.
Wedstrijdje zonder publiek zou wel een toepasselijke straf zijn, thuis tegen NEC.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Strenge combi en alles en glippen de mongolen er nog doorheen.
Nou nou. Combi hangt het niet van af hoor. In zowel Amsterdam als Rotterdam hebben ze twee controles gehouden. Geen 1 keer ben ik gefouilleerd....
Verder een behoorlijke deceptie. De dag begon mooi met lekker weer, alleen die pyro... Een beetje heel erg jammer dat het op Vermeer gegooid werd, want een goede pyroshow hoort er gewoon bij(remember bekerfinale 2007). Alleen dit valt zo niet goed te praten.
Wat er in die 85 minuten daarna is gebeurd... Gewoon 100% op alle fronten afgetroefd. Moisander, Denswil en van Rhijn.... Ik huil diep van binnen. Vooral Denswil is een verschrikking op alle fronten. Heeft nog nooit een goede pot gespeeld voor onze club...
Al met al een dik verdiende overwinning van pec!
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Erg leuk voor nclo, die zal wel de dag van z'n leven hebben.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Doe maar uit tegen Feyenoord volgend seizoen, als goedmakertje voor het verneuken van de grasmat. Van der Sar was er omzichtig om heen aan het lullen, terwijl keihard met de noppen vooruit deze ´supporters´ torpederen het enige remedie is. Volgend seizoen in de Kuip geen Ajacieden, andersom uiteraard wel. Wellicht realiseert men dan eindelijk ook eens wat sociale controle binnen de supportersschare van Ajax.
Bah; dit seizoen gaat wat supporters betreft de historie in als een van de meest zwarte bladzijdes. Onrust in Glasgow en Milan, Celtic supporters belagen in Amsterdam, waardeloze spandoeken wat betreft die rooie Feyenoorder en Celtic thuis, vandaag de grasmat naar de filistijnen knallen en nog niet zo lang geleden agenten die hun pistolen moeten trekken tegen Utrecht (?). Ik vergeet vast nog wel iets. Wat dat betreft hebben we Feyenoord vrijwel afgelost wat betreft hondsdolle supporters.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Whaha, Stuttgart verslaat Schalke en slaat een gat van vier punten met HSV. Nog drie duels te gaan, en HSV krijgt nog twee uit het linkerrijtje + Bayern. 90% zeker; die gaan degraderen.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
En in alle eerlijkheid, is dit PEC niet ook gewoon beter dan bv. Feyenoord, Vitesse en Heerenveen?
Eeeeeh... nee.
Anders had Feyenoord niet 24 punten meer gehad.
PEC heeft gepiekt tegen erbarmelijk slecht Ajax (nog slechter dan Ajax normaal speelt).
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Doe maar uit tegen Feyenoord volgend seizoen, als goedmakertje voor het verneuken van de grasmat. Van der Sar was er omzichtig om heen aan het lullen, terwijl keihard met de noppen vooruit deze ´supporters´ torpederen het enige remedie is. Volgend seizoen in de Kuip geen Ajacieden, andersom uiteraard wel. Wellicht realiseert men dan eindelijk ook eens wat sociale controle binnen de supportersschare van Ajax.
Bah; dit seizoen gaat wat supporters betreft de historie in als een van de meest zwarte bladzijdes. Onrust in Glasgow en Milan, Celtic supporters belagen in Amsterdam, waardeloze spandoeken wat betreft die rooie Feyenoorder en Celtic thuis, vandaag de grasmat naar de filistijnen knallen en nog niet zo lang geleden agenten die hun pistolen moeten trekken tegen Utrecht (?). Ik vergeet vast nog wel iets. Wat dat betreft hebben we Feyenoord vrijwel afgelost wat betreft hondsdolle supporters.
Je vergeet de spelersbus van Feyenoord verneuken onlangs. Maar dat zal je vast als een pluspunt zien. 
Dat Feyenoordsupporters dat clubhuis van Ajax zo bekladde was ook een schande, uiteraard.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Eeeeeh... nee.
Anders had Feyenoord niet 24 punten meer gehad.
PEC heeft gepiekt tegen erbarmelijk slecht Ajax (nog slechter dan Ajax normaal speelt).
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Met als beschrijving in de Telegraaf dat 't iemand van Cambuur was. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Vandaar het laatste stukje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.