• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.014 actors
  • 9.371.607 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

@ Ajax

Ik kijk dan ook niet daar de clubprestaties maar naar het individuele. Lewandowski zou City ook niet naar een CL finale geschoten hebben..

Zandkuiken

• 1744 messages
  • 1429 votes

The Oceanic Six wrote:

Aguero is een geweldige speler, maar heeft nog geen hele memorabele dingen gedaan, zoals zijn club naar de CL finale te schieten zoals Lewandowski.

Voor mij is Aguero toch verantwoordelijk voor het meest memorabele doelpunt van de laatste jaren, diep in stoppage time

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

Balotelli is ook nog maar 23 he, en heeft Italie al praktisch in z'n eentje naar een finale geschoten..

LOL .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zandkuiken wrote:

(quote)

Voor mij is Aguero toch verantwoordelijk voor het meest memorabele doelpunt van de laatste jaren, diep in stockage time

I know, het doelpunt dat City de titel opleverde. Overigens zet ik ernstig mijn twijfels bij dat geval. Met 1-2 de blessuretijd in en met 3-2 de blessuretijd weer uit. Als daar onder de tafel met een chequeboek niks is gedaan....

Kan me wel voorstellen dat de mooiste goal is die iemand ooit kan maken, in de slotseconden van het reguliere voetbalseizoen de titel grijpen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

(quote)

(afbeelding)

Hij scoorde de goals maar was gewoon een collectieve prestatie. Scorebordjournalistiek.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Hij scoorde de goals maar was gewoon een collectieve prestatie. Scorebordjournalistiek.

Italie was volledig afhankelijk van Pirlo en Balotelli vorig jaar om er iets van te maken. Voor de rest was het een zeer modaal elftal.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

I know, het doelpunt dat City de titel opleverde. Overigens zet ik ernstig mijn twijfels bij dat geval. Met 1-2 de blessuretijd in en met 3-2 de blessuretijd weer uit. Als daar onder de tafel met een chequeboek niks is gedaan....

QPR was verzekerd van behoud en moest niet meer, ze stonden ook na die domme rode kaart van Barton met 10 op het veld.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je ontkracht hiermee dus al je stelling.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Nouja, ik ben de laatste die fan is van de voetballer Balotelli, maar voor die wedstrijd moet je hem toch wel alle credits geven. Met 2 knappe goals Duitsland vellen is ook een individuele prestatie.

Maar die hype daarna was lachwekkend. Alsof Balotelli plots tot de beste spelers van de wereld behoorde. Hij behoort niet eens tot de 25 beste aanvallers.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Stu-Pot wrote:

@ Ajax

Ik kijk dan ook niet daar de clubprestaties maar naar het individuele. Lewandowski zou City ook niet naar een CL finale geschoten hebben..

Al deed Lewandowski dat dan weer wel, zeker tegen Real Madrid. En dan de beslissende statistiek: Lewandowski 3 goals tegen Ajax en 6 punten, Aguëro 1 en 1.

Overigens: Rooney Golden Boy. Ronaldo -zelfde bouwjaar- niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Nouja, ik ben de laatste die fan is van de voetballer Balotelli, maar voor die wedstrijd moet je hem toch wel alle credits geven. Met 2 knappe goals Duitsland vellen is ook een individuele prestatie.

Maar die hype daarna was lachwekkend. Alsof Balotelli plots tot de beste spelers van de wereld behoorde. Hij behoort niet eens tot de 25 beste aanvallers.

Wat knap was maar onder aanleiding van Pirlo hadden ze het middelnveld volledig in handen, tegen Duitsland. Onzin te stellen dat Balotelli het praktisch op eigen houtje deed. 80% Pirlo imho.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stu-Pot wrote:

(quote)

QPR was verzekerd van behoud en moest niet meer, ze stonden ook na die domme rode kaart van Barton met 10 op het veld.

Ahja en dan denk je...kom, laten we eens 2 doelpunten in 3 minuten pakken. We zijn veilig en we vinden een titelfeestje hier meemaken wel leuk.

Nee, die slotfase is gewoon omgekocht, maar dat zal vast nog wel ooit uitkomen. Ik heb die beelden regelmatig teruggekeken, kwam die week veel op tv. Ze speelden de hele wedstrijd fanatiek, maar lieten het vlak voor tijd volledig lopen. Dat doet geen normale sporter.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

Overigens: Rooney Golden Boy. Ronaldo -zelfde bouwjaar- niet.

Ronaldo was dan ook in zijn eerste profjaren niet enorm bijzonder. Vooral veel overbodige trucs en acties. Hij kwam geloof ik al in 2002 of 2003 naar Man Utd, maar pas zo in 2006 hadden ze echt wat aan hem als topspeler.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Naomi Watts wrote:

Je ontkracht hiermee dus al je stelling.

Ik zeg natuurlijk niet voor niets 'praktisch in zijn eentje'. Praktisch, als in 'vrijwel' of 'nagenoeg'.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Ik zeg natuurlijk niet voor niets 'praktisch in zijn eentje'. Praktisch, als in 'vrijwel' of 'nagenoeg'.

Dan nog onjuist wmb.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

The Oceanic Six wrote:

Nee, die slotfase is gewoon omgekocht, maar dat zal vast nog wel ooit uitkomen. Ik heb die beelden regelmatig teruggekeken, kwam die week veel op tv. Ze speelden de hele wedstrijd fanatiek, maar lieten het vlak voor tijd volledig lopen. Dat doet geen normale sporter.

Tja, ze wisten dat ze veilig waren, dan kan ineens de druk eraf zijn. Kijk maar hoe vaak iemand nog goed springt als hij al van goud is verzekerd, maar nog een poging mag wagen. Vaak ongeldig zelfs die sprong omdat de focus volledig zoek is. En begrijpelijk.

Inzake Ronaldo, ja inderdaad, al zijn zijn statistieken voor een buitenspeler dat jaar best heel behoorlijk.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ahja en dan denk je...kom, laten we eens 2 doelpunten in 3 minuten pakken. We zijn veilig en we vinden een titelfeestje hier meemaken wel leuk.

Ze speelden de wedstrijd fanatiek omdat het toen nog moest. Zodra het behoud zeker was, je notabene met 10 man tegen City speelt kun je het spel niet meer dicteren. City MOEST daarentegen nog en zodra die 2-2 valt ruik je de titel. En dan geef je jezelf niet voor 100 maar voor 200%.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Alleen verdedigde QPR die wedstrijd heel sterk en kwam City er totaal niet doorheen. Maar in de blessuretijd wel plots. Twee maal zelfs.

Die Arabieren die de toko bezitten hebben hier vast iets aan gedaan. Maar goed, het valt niet te bewijzen op dit moment, dus een ja of nee kan niemand hard maken, ook ik niet.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Laten we het er maar op houden dat het jammer is. Had City graag die wedstrijd punten zien verspelen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Aguero en Rooney zitten toch wel bij de absolute wereldtop hoor...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Stu-Pot wrote:

Nogmaals, kijk je naar wedstrijden van City? Ik weet het antwoord wel al, dat is een neen. Dat je Lewandowski zelfs boven Aguero plaatst, je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.

Dit dus.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

Laten we het er maar op houden dat het jammer is. Had City graag die wedstrijd punten zien verspelen.

Ik had ook veel liever Man Utd gezien, maar ik slaap er verder niet minder om. Maar ik vertrouw zulke clubs totaal niet. Veel te veel geld in hele korte tijd en dan zit alles in die laatste 3 minuten mee.

Overigens is het wel goed dat er in een hoop competities andere clubs nu aan het klimmen zijn. Arsenal, Napoli, Roma, Atletico Madrid etc. Veel teams die normaal nooit om de prijzen spelen.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

The Oceanic Six wrote:

Alleen verdedigde QPR die wedstrijd heel sterk en kwam City er totaal niet doorheen. Maar in de blessuretijd wel plots. Twee maal zelfs.

Die Arabieren die de toko bezitten hebben hier vast iets aan gedaan. Maar goed, het valt niet te bewijzen op dit moment, dus een ja of nee kan niemand hard maken, ook ik niet.

Ach jullie Ajacieden met jullie omkoperij altijd. Als een wedstrijd niet uitdraait zoals jullie het willen komt er meteen corruptie aan te pas. Dat spelletje kan ik ook meespelen hoor. No way dat Ajax kon winnen van Barcelona. Hier is zeker geld mee gemoeid. Niet toevallig dat Bojan aan Ajax is uitgeleend hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stu-Pot wrote:

(quote)

Ach jullie Ajacieden met jullie omkoperij altijd. Als een wedstrijd niet uitdraait zoals jullie het willen komt er meteen corruptie aan te pas. Dat spelletje kan ik ook meespelen hoor. No way dat Ajax kon winnen van Barcelona. Hier is zeker geld mee gemoeid. Niet toevallig dat Bojan aan Ajax is uitgeleend hoor.

Dit heeft natuurlijk niks met elkaar te maken. Verder hoor je mij nooit over corruptie. De enige wedstrijd die volgens mij op 1 of andere manier is verkocht is Zagreb-Lyon, maar dat weet iedereen die een beetje die beelden zag en het scoreverloop volgde.

Bij City-QPR verdenk ik City ervan, maar ben ik minder stellig dan bij Zagreb-Lyon.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

The Oceanic Six wrote:

maar dat weet iedereen die een beetje die beelden zag en het scoreverloop volgde.

Nou nee.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Die omkoperij is niet te zien, wel dat ze het expres uit handen gaven (wat de reden ook is, haat tegen Ajax, voorliefde voor Fransen, hopen op ontslag Dracula)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Nou nee.

Uiteraard ben jij samen met otherfool de enige die dat niet zag. Maar dat mag hoor.

Ik verwacht een excuusje van je zodra dit over een paar jaar uitlekt met officiële bewijzen.

Die wedstrijd is gewoon weggeven, wat de reden ook moge zijn en hoe het ook is gebeurd.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

The Oceanic Six wrote:

Uiteraard ben jij samen met otherfool de enige die dat niet zag. Maar dat mag hoor.

Nou nee.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

The official website for European football ? UEFA.com - en.toty.uefa.com

Stemmen op Elftal van het Jaar kan op de UEFA-site, mochten mensen behoefte hebben.http://en.toty.uefa.com/images/teams/BE6F3A479FDF218D003BCE728D2D999B.jpg

Leek alleen in 4-4-2 te kunnen, en Müller staat er altijd in, dus dan maar geen Messi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.