- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Wat knap was maar onder aanleiding van Pirlo hadden ze het middelnveld volledig in handen, tegen Duitsland. Onzin te stellen dat Balotelli het praktisch op eigen houtje deed. 80% Pirlo imho.
Tja, hier heb je te kampen met het probleem dat aanvallers structureel overrated worden ten op zichten van middenvelders en al helmaal t.o.v. verdedigers en de keeper.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
linksonderin kun je je opstelling aanpassen
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The official website for European football ? UEFA.com - en.toty.uefa.com
Stemmen op Elftal van het Jaar kan op de UEFA-site, mochten mensen behoefte hebben.(afbeelding)
Leek alleen in 4-4-2 te kunnen, en Müller staat er altijd in, dus dan maar geen Messi.
Wat een enorme onpraktische, slome en lastige site zeg. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon de stemkeuzes onder elkaar kreeg en met een minuutje klaar was.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Wat doet Pique bij de verdedigers?
En de site is rete traag bij mij, fucking onnozele animaties en al die onzin.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tja, hier heb je te kampen met het probleem dat aanvallers structureel overrated worden ten op zichten van middenvelders en al helmaal t.o.v. verdedigers en de keeper.
Mee eens, vooral door te stellen dat de rest niet zoveel voorsteld met namen als Barzagli, Chiellini, Buffon, De Rossi etc. Dan redeneer je wel ééndimensionaal.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Die ingezonden brief van Van Oostveen in VI n.a.v. de column van Derksen
Ik krijg tijdens het lezen sterk het vermoeden dat hij zich vorige week behoorlijk op de pik getrapt voelde.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Het zal zijn omdat ze er geen bal van snappen.
Lijkt me toch niet zo'n moeilijk verhaal. De elleboog is niet waargenomen dus mag nog bestraft worden.

Voorbeeld ik kom in zoals kramer met zn benen en tegelijkertijd sla ik hem niet maar ik duw hem onrecht matig hahaha ik zie het al voor me.
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Het zal niet vaak voorkomen maar mogelijk is het zeker.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Als je het lijstje erbij pakt:
2003: Rafael van der Vaart: hele goede speler, maar heeft de wereldtop niet bereikt.
.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Hoop wereldtoppers dan... Royston Drenthe 
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Hehe, daar heeft topaankoop Robert Jarni wel eens gespeeld, gehaald door wondertrainer Guus Hiddink.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Net of iedere speler van een Europese topclub zelf wereldtop is. Wat Montorsi al zegt, denk aan Drenthe. En zou Song bij Barcelona wereldtop zijn? Zou Van Buyten bij Bayern wereldtop zijn?
Ik ben een groot fan van Vd Vaart, geweldige speler en een goede gozer, maar hij heeft niet uit zijn loopbaan gehaald wat mogelijk was geweest gezien zijn extreme talent. Maar hij was er wel bij alle eindtoernooien vanaf 2004 bij, wat ook wel erg knap is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Mensen kunnen nog stemmen voor de top 2000, is Dit is mijn Club van Kees Prins geen mooie voor de vrije keuze?
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Alleen verdedigde QPR die wedstrijd heel sterk en kwam City er totaal niet doorheen. Maar in de blessuretijd wel plots. Twee maal zelfs.
Die Arabieren die de toko bezitten hebben hier vast iets aan gedaan. Maar goed, het valt niet te bewijzen op dit moment, dus een ja of nee kan niemand hard maken, ook ik niet.
Daarna die aanval waar Balotelli nog naar de grond ging maar met ontzettend veel geluk die bal toch nog bij Aguero kon bezorgen die notabene nog een sliding moest ontwijken om te scoren.
Lijkt me niet dat je nog slidings en al gaat doen bij half werk, dan laat je ze gewoon lopen.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Net of iedere speler van een Europese topclub zelf wereldtop is. Wat Montorsi al zegt, denk aan Drenthe. En zou Song bij Barcelona wereldtop zijn? Zou Van Buyten bij Bayern wereldtop zijn?
Ik ben een groot fan van Vd Vaart, geweldige speler en een goede gozer, maar hij heeft niet uit zijn loopbaan gehaald wat mogelijk was geweest gezien zijn extreme talent. Maar hij was er wel bij alle eindtoernooien vanaf 2004 bij, wat ook wel erg knap is.
Voor de rest met je eens!
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
toch nog bij Aguero kon bezorgen die notabene nog een sliding moest ontwijken om te scoren.
Aguero ontweek de sliding niet, hij incasseerde ze. Hij bleef op zijn benen en scoorde. Lewandowski scoorde 4 goals tegen Madrid, en 4 hele mooie, maar vergeet niet dat het moment alles bepalend is. Er zijn dagen dat alles wat je aanraakt binnen gaat, en Lewandowski had overduidelijk zo een dag toen hij tegen Madrid speelde. Dortmund heeft veel problemen met scoren, ook vorig seizoen, en genoeg mensen die Dortmund zien voetballen wisten dat in die finale enkel Dortmund zichzelf zou kunnen verslaan. Ze hadden weer problemen met te scoren, terwijl ze genoeg kansen creëren en ze kregen het deksel op de neus. Dit seizoen is het opnieuw hetzelfde verhaal. Ze domineren zoveel wedstrijden maar laten punten liggen. En een hele reeks van die opgelegde kansen worden de nek omgewrongen door de grote Lewandowski. Dat mensen Lewandowksi hier zelfs durven te vergelijken met Aguero heeft natuurlijk te maken met de kleur van hun shirt, en heeft niets te maken met hun kwaliteiten.
En over die titelwedstrijd. QPR verdedigde als malloten met tien, je verspilt zoveel energie dat dit je op het einde van een wedstrijd, en op het einde van een seizoen, zeker als degradatiekandidaat duur kan komen te staan. Als je dit minder waarschijnlijk vindt dan een een omkopingsschandaal, tja, dan ben je gewoon een cynische lul en zou ik geen voetbal meer kijken.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Klopt inderdaad. Als die ging liggen had die een pingel.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
GeenStijl : Hartelijke hitlergroetjes van Go Ahead Eagles
GeenStijl : GoAheadFans willen cupcakes bakken met GeenStijl
Natuurlijk is geenstijl.nl weer lekker ongenuanceerd bezig. Maar ik geef ze geen ongelijk dat ze deze randdebielen belachelijk maken. Smerig tuig, net zoals die ''Adolf Hitler'' van ADO. Als PEC-supporter wil ik geen derby met zulke tokkies in de gelederen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat Heerenveen. Ten onder gaan bij ADO. Dat verwacht je ook niet.
Straks maar Man Utd-Everton kijken. Nouja, over 10 minuten al. Leve de gratis Fox internationaal week.
Edit: En dan valt toch de 1-1 
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Carlton Cole, Chamakh en Bendtner hebben allen binnen èèn week gescoord!
Er staat ons iets heel naars te gebeuren denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
http://giant.gfycat.com/HauntingDigitalGerenuk.gif
Suarez, wat ben jij geniaal! 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Suarez is bezig, al drie, haha.
Heerlijk, Chelsea na weer een slap begin gelukkig snel voor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.