• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Haalt hij Brazilië?

Jammer dat Dickie van Toorn niet meer leeft...

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Aguero heeft z'n doelpunt ook weer binnen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is dat het slachtoffer Robben is, maar zo zwaar lijkt me die val niet. Maar Robben kan al 5 maanden geblesseerd raken door tegen een grasspriet aan te lopen.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Hoe zit dat trouwens met Fox, zenden ze altijd maar één wedstrijd uit de BPL uit terwijl er maar liefst 9(!) wedstrijden bezig zijn? Verkiezen ze een of andere kansloze pot uit de DFB Pokal 3e ronde oid boven een competitie match in de BPL.

Tjonge wat mis ik vorig jaar, heerlijk sport 1 met gewoon alles en alle zes de kanalen voor internationaal voetbal.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Roel- wrote:

Hoe zit dat trouwens met Fox, zenden ze altijd maar één wedstrijd uit de BPL uit terwijl er maar liefst 9(!) wedstrijden bezig zijn? Verkiezen ze een of andere kansloze pot uit de DFB Pokal 3e ronde oid boven een competitie match in de BPL.

Tjonge wat mis ik vorig jaar, heerlijk sport 1 met gewoon alles en alle zes de kanalen voor internationaal voetbal.

Dat is een rechtenprobleem. De Premier League is moeilijk uit te zenden dit seizoen. Anders hadden ze het echt wel gedaan.

Ik twijfelde begin dit seizoen of ik Fox Internationaal bij Fox nationaal moest nemen, maar blij dat ik het niet gedaan heb. Dan krijg je echt te weinig waar voor je geld.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Netjes. City gaat ook uit weer winnen.

0-2 al door Yaya Toure!

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Het wordt inderdaad steeds kariger wat je te zien krijgt.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Dat is een rechtenprobleem. De Premier League is moeilijk uit te zenden dit seizoen. Anders hadden ze het echt wel gedaan.

Ik twijfelde begin dit seizoen of ik Fox Internationaal bij Fox nationaal moest nemen, maar blij dat ik het niet gedaan heb. Dan krijg je echt te weinig waar voor je geld.

Ah vandaar, vond het al erg vreemd. Snap het, ben zelf bij sport 1 gebleven voor alle andere sporten (o.a. meer rugby erbij) en formule 1 (al keek ik dat indien mogelijk op de BBC). Vorig jaar hele zondagen op de bank gelegen en alle mogelijke wedstrijden BPL gekeken. Maar ik vrees dat ze dan Chelsea heel weinig uitzenden en als ik moet kiezen ben ik alleen daar in geïnteresseerd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het heeft te maken met een beslissing van de organisatie die in Engeland over de EPL rechten gaat. Als men overal in Engeland en ook daarbuiten de EPL duels rechtstreeks uit mag zenden, is dit schadelijk voor het stadionbezoek. Om het stadionbezoek daar te promoten zijn de rechten een stuk kariger geworden. Engelse pubs hebben hier dus ook veel last van.

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Suarez...

Sympathie zal ik nooit voor hem krijgen, maar applaus verdient hij.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Wat een ontzettend kansloze gedachten. Alsof dat buiten Engeland ook maar enig effect heeft. Enige reden dat er minder stadionbezoek is zijn de prijzen die de clubs vragen voor seizoenskaarten. Die zijn soms echt schandalig. Bij Ajax betaalde ik vorig jaar iets van €275, daar mag je in Engeland nog niet eens voor in de gracht zitten (indien ze die zouden hebben).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Roel- wrote:

(quote)

Ah vandaar, vond het al erg vreemd. Snap het, ben zelf bij sport 1 gebleven voor alle andere sporten (o.a. meer rugby erbij) en formule 1 (al keek ik dat indien mogelijk op de BBC). Vorig jaar hele zondagen op de bank gelegen en alle mogelijke wedstrijden BPL gekeken. Maar ik vrees dat ze dan Chelsea heel weinig uitzenden en als ik moet kiezen ben ik alleen daar in geïnteresseerd.

Dat is elke week dan maar hopen. Man Utd, Arsenal, City, Liverpool en Chelsea zullen wel het meeste uitgezonden worden. En dan ook nog Spurs, Everton en Newcastle. Als je dan maar een potje of 3 per speelweekend uit kan zenden is dat wel karig.

Als ik voor EPL voetbal betaal, dan verwacht ik ook dat 80% van alle duels in een seizoen minimaal worden uitgezonden. Hull-Stoke of Villa-Sunderland kun je wel missen, maar mensen kijken vooral voor de topclubs uiteraard.

Roel- wrote:

Wat een ontzettend kansloze gedachten. Alsof dat buiten Engeland ook maar enig effect heeft. Enige reden dat er minder stadionbezoek is zijn de prijzen die de clubs vragen voor seizoenskaarten. Die zijn soms echt schandalig. Bij Ajax betaalde ik vorig jaar iets van €275, daar mag je in Engeland nog niet eens voor in de gracht zitten (indien ze die zouden hebben).

Het probleem is dat ze 1 totaalpakket aanbieden die voor Engeland en het buitenland is. Dus als het in Engeland zou veranderen, dan heeft hier Fox er ook wat aan. Maar nu is het inderdaad enorm karig.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Arsenal ook al op 2-0

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

City gaat kampioen worden, da's duidelijk. Arsenal haakt na de winter zoals altijd weer af, Chelsea heeft die antivoetbalcoach, Man Utd is niet goed genoeg en Liverpool teert volledig op Suarez.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Grotendeels eens, alleen het gaat toch echt City of Chelsea worden. Ook al mag je Mourinho niet, hij gaat zeker wel meedoen om het kampioenschap.

Ben benieuwd hoe lang mister Boas nog mag blijven zitten bij Spurs.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Och och, Torres weer ouderwets bezig met kansen missen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Roel- wrote:

Grotendeels eens, alleen het gaat toch echt City of Chelsea worden. Ook al mag je Mourinho niet, hij gaat zeker wel meedoen om het kampioenschap.

Ben benieuwd hoe lang mister Boas nog mag blijven zitten bij Spurs.

Ik vind Chelsea niet sterk genoeg. Ze missen iets, maar dat is lastig uit te leggen. Defensief net niet goed genoeg, voorin net geen speler die a la van Persie de kansen wekelijks benut en dat een ''stokoude'' Lampard nog altijd de kar moet trekken is op zich niet positief voor het niveau van Chelsea, hoe goed die jongen het overigens nog doet. En Mourinho is een goede coach, maar wel iemand van weinig aanvallend voetbal. Vraag me af of dit Chelsea, dat makkelijk goals tegen krijgt, daar tegen bestand is.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik vind Chelsea niet sterk genoeg. Ze missen iets, maar dat is lastig uit te leggen. Defensief net niet goed genoeg, voorin net geen speler die a la van Persie de kansen wekelijks benut en dat een ''stokoude'' Lampard nog altijd de kar moet trekken is op zich niet positief voor het niveau van Chelsea, hoe goed die jongen het overigens nog doet. En Mourinho is een goede coach, maar wel iemand van weinig aanvallend voetbal. Vraag me af of dit Chelsea, dat makkelijk goals tegen krijgt, daar tegen bestand is.

Ik geef toe dat we een spits missen, zoals vijf min geleden Torres weer een kans mist.. (Lukaku verhuurd). Maar de breedte van de selectie is er wel. Verdedigend lijkt het niet altijd even op orde en dat ligt met name aan het missen van een echte CVM die de pot dicht houdt. Ramires vind ik een held, maar is samen met Lampard net te aanvallend. Essien en Mikel hebben het niveau niet meer of überhaupt niet. Ben tegen nog een aankoop, maar het zou wel helpen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Luis Suarez met zijn vierde

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Respect hoor.

Veel wedstrijden gemist door die schorsing en dan nog topscoorder van de Premier League.

Jol eruit. Fulham gaat direct winnen van Spurs.

United gaat ook weer punten verspelen zo te zien. Lekker.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie net de goal, schitterende vrij trap. Al zijn 4 goals zijn echt uitzonderlijk knap vandaag.

Raar dat die jongen nooit eens wordt genoemd bij de Gouden Bal verkiezing. Hij is echt niet minder dan zo'n Ribery, alleen speelt Suarez bij een veel mindere ploeg. Die jongen heeft geloof ik alleen bij Ajax 1 seizoen CL voetbal gespeeld. Verder nooit. Uitermate jammer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tsjongejonge, Man Utd toch. Everton vlak voor tijd op 0-1.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

United

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Prachtig die Oviedo hahaha. Heb m net in m'n fantasy football team gewisseld.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Netjes.

Jammer dat Spurs, Newcastle en Southampton ook verliezen.

Konden Newcastle en Southampton verder uitlopen en dan ging Spurs over United heen en stond het tiende.

Nu negende.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Netjes.

Jammer dat Spurs, Newcastle en Southampton ook verliezen.

Konden Newcastle en Southampton verder uitlopen en dan ging Spurs over United heen en stond het tiende.

Nu negende.

Topclubs die tiende staan, waar kennen we dat toch van?

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Suarez geeft nog maar even een assist dan. 5-1.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Topclubs die tiende staan, waar kennen we dat toch van?

Ik wilde AC Milan zeggen, maar die staan helaas achste zie ik.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Spurs ondertussen wel gelijk. Hebben nog een kwartiertje.

Chelsea maakt het zichzelf zo ontiegelijk moeilijk vandaag.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fergie is net op tijd gestopt zeg. Dit United is hopeloos.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.