• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.320 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Standard ligt uit de beker.

Verloren tegen Cercle Brugge (Niet meteen een topploeg uit de competitie.

Westerlo - Anderlecht staat zowaar 2-1! Westerlo is een ploeg uit 2de klasse! (Maar die match is nog niet teneinde!)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Blessure van Robben lijkt dus mee te vallen. Laten we het hopen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

MotD latertje zo midweeks.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Hazard was geweldig bezig zeg.

Wat een geniaal balletje die assist.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Fergie is net op tijd gestopt zeg. Dit United is hopeloos.

Het heeft nou juist met het stoppen van Ferguson te maken. Had ie het nog een jaar uitgesteld waren ze pas volgend jaar hopeloos geweest.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Ah lekker. Weten dat united gaat verliezen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Het heeft nou juist met het stoppen van Ferguson te maken. Had ie het nog een jaar uitgesteld waren ze pas volgend jaar hopeloos geweest.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

12 punten voorsprong. Het lijkt wel of ik united support. Andere tijden..

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Oké. United had wel heel erg veel pech.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Haha die afzwaaier van lukaku

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Anderlecht op penalties eruit; goh.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

De 21e pingel pas.

Verbaast me dat het niet gebeurde in de normale 5.

Die derde van Suarez was ook fraai zeg. Werd Fer even gedold.

En dan ook nog een heerlijke vrije trap.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Mijn god wat is Suarez briljant. Wie gaat hem kopen in januari?

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Real en Chelsea zijn de eerste namen waar ik aan denk. Al heeft Mourinho aangegeven in de winter niet te gaan shoppen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Als Chelsea hem koopt worden ze kampioen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Die bal van Gerrard op de paal.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Is Kompany gelukkig weer terug, staat Demichelis er nog in.

Heel snel uit de basis.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Bendtner

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Die assist van Ramsey op Ozil.

Vorig seizoen vroeg ik me altijd af waarom hij soms weer in de basis stond, toen bakte die er helemaal niets van.

Maar nu, er komt geen eind aan lijkt 't wel.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Dat is een rechtenprobleem. De Premier League is moeilijk uit te zenden dit seizoen. Anders hadden ze het echt wel gedaan.

Ik twijfelde begin dit seizoen of ik Fox Internationaal bij Fox nationaal moest nemen, maar blij dat ik het niet gedaan heb. Dan krijg je echt te weinig waar voor je geld.

Geen Ziggo? Heb het 2 maanden gratis gehad en betaal er nu tot februari 2 euro voor. Daarna ook eraf.. Boring Italiaanse competitie. Langste wat ik heb gezien is een kwartier van fio-juve dat ze een van 0-2 naar 4-2 gingen. Engelse competitie wordt erg opgehemeld. Het lijkt heel wat in die samenvattingen, maar van Cardiff tegen West Ham, Cardiff of Stoke city wordt niemand vrolijk. Maar ook willekeurige United of Chelsea potjes zijn geen hol aan haha.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat is elke week dan maar hopen. Man Utd, Arsenal, City, Liverpool en Chelsea zullen wel het meeste uitgezonden worden. En dan ook nog Spurs, Everton en Newcastle. Als je dan maar een potje of 3 per speelweekend uit kan zenden is dat wel karig.

Als ik voor EPL voetbal betaal, dan verwacht ik ook dat 80% van alle duels in een seizoen minimaal worden uitgezonden. Hull-Stoke of Villa-Sunderland kun je wel missen, maar mensen kijken vooral voor de topclubs uiteraard.

Het verbaast mij nog hoeveel zaadpotten zij uitzenden. Volgens mij wel meer keus dan 3 wedstrijden. Het is vooral een kwestie van tegelijkertijd uitzenden wat niet gebeurt. Middagje is meestal wel gevuld, maar dan niet met leuke potten.

Het probleem is dat ze 1 totaalpakket aanbieden die voor Engeland en het buitenland is. Dus als het in Engeland zou veranderen, dan heeft hier Fox er ook wat aan. Maar nu is het inderdaad enorm karig.

Dit zag ik laatst in het nieuws. Dit doen ze oa omdat Engelse pubs veel buitenlandse streams met normaal Engels commeny pakten omdat het dan gratis is. Opbrengsten liepen ver terug. Nu zijn er allemaal strenge regels gekomen om te zorgen dat het in die pubs geen nut meer heeft om een buitenlandse streams te gebruiken.

Een van die regels is oa dat de wedstrijd die in het buitenland uitgezonden wordt altijd van eigen commentaar(eigen taal) wordt voorzien. Iets wat Sport 1 bv ook niet altijd deed en je dus Engelse potjes had met het oorspronkelijke commentaar. Dat zal je nu nooit meer zien.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

rep_robert wrote:

Dit zag ik laatst in het nieuws. Dit doen ze oa omdat Engelse pubs veel buitenlandse streams met normaal Engels commeny pakten omdat het dan gratis is. Opbrengsten liepen ver terug. Nu zijn er allemaal strenge regels gekomen om te zorgen dat het in die pubs geen nut meer heeft om een buitenlandse streams te gebruiken.

Een van die regels is oa dat de wedstrijd die in het buitenland uitgezonden wordt altijd van eigen commentaar(eigen taal) wordt voorzien. Iets wat Sport 1 bv ook niet altijd deed en je dus Engelse potjes had met het oorspronkelijke commentaar. Dat zal je nu nooit meer zien.

Ik kijk vaak zat een Arabische stream met Engels commentaar. Dus dat is nog steeds mogelijk. En als ze zoiets willen voorkomen moeten ze gewoon de prijzen iets realistischer maken. Krijgen de clubs maar wat minder.

rep_robert wrote:

Geen Ziggo? Heb het 2 maanden gratis gehad en betaal er nu tot februari 2 euro voor. Daarna ook eraf.. Boring Italiaanse competitie. Langste wat ik heb gezien is een kwartier van fio-juve dat ze een van 0-2 naar 4-2 gingen. Engelse competitie wordt erg opgehemeld. Het lijkt heel wat in die samenvattingen, maar van Cardiff tegen West Ham, Cardiff of Stoke city wordt niemand vrolijk. Maar ook willekeurige United of Chelsea potjes zijn geen hol aan haha.

Hangt er ook vanaf wie je supportert. Ik kijk alleen Chelsea omdat het me iets interesseert. Vaak vallen 'grootse' wedstrijden als Liverpool - United me gewoon zwaar tegen omdat het me eigenlijk geen ene reet uitmaakt wie er wint (tenzij een verlies van de een goed is voor Chelsea).

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Proefloting WK 2014

Groep A Brazilië, Italië, Frankrijk, Australië

Groep B Uruguay, Nigeria, Verenigde Staten, Kroatië

Groep C Argentinië, Ghana, Costa Rica, Rusland

Groep D Zwitserland, Chili, Japan, Griekenland

Groep E Spanje, Ivoorkust, Zuid-Korea, Engeland

Groep F Colombia, Kameroen, Honduras, Nederland

Groep G Duitsland, Ecuador, Iran, Portugal

Groep H België, Algerije, Mexico, Bosnië-Herzegovina

Groep A zou epic zijn. Dat zijn 10 WK titels in één groep

Finisterra

• 15532 messages
  • 4689 votes

Ik zou meteen tekenen voor groep H.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Finisterra wrote:

Ik zou meteen tekenen voor groep H.

Dat kan ik begrijpen. Nederland komt er ook prima vanaf. Hoewel je dan wel drie redelijk nietszeggende affiches hebt. Wel leuk die loting morgen, ik ga er zeker voor zitten .

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Nou, ik zou als Holland maar in mn handjes knijpen met die loting.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Dat kan ik begrijpen. Nederland komt er ook prima vanaf. Hoewel je dan wel drie redelijk nietszeggende affiches hebt. Wel leuk die loting morgen, ik ga er zeker voor zitten .

De poule is dan wel te doen, maar je komt dan wel in de kruisfinales tegen Poule F van Spanje en Engeland. Eigenlijk is dat nog wel belangrijker aan die loting dan in welke poule je zelf komt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.