• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.563 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

In Overigen > Algemeen > Het grote voetbaltopic #7:

Weet niet of dat hier al geplaatst is.. maar d'r zat blijkbaar bij ADO-Ajax een figuur met een Hitlermasker op de tribune. Vind het gewoon te beschamend om de foto hier te plaatsen...

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Treurig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dan zal ik het wel doen.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q71/s720x720/1459704_238837476283505_391816714_n.jpg

Enorm sneu ja. Laten we er verder maar geen woorden aan vuil maken.

Hopelijk traceren ze de eigenaar, maar dat zal wel niet, en sturen ze hem een dagje naar Auschwitz, even bekijken wat de man van zijn masker aangericht heeft.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bruma riskeert langere schorsing ondanks excuses - voetbalzone.nl

Het is toch te triest voor woorden.

Waar hebben we 't in vredesnaam over? Zo hé, een vuist. Onvoorstelbaar.

Ga die gast hierboven maar opzoeken om 'm een levenslang stadionverbod te geven.

Of geef die Kramer 5 duels. Maar nee, een onderzoek naar een vuist.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Tsja Suarez kreeg ook een schorsing voor die middelvinger. Ron Jans toen juist weer niet, maar die was van een iets andere categorie. Dus zo gek is het niet dat ze Bruma in ieder geval ook onderzoeken..

Verder vrij betuttelend maar niet onbegrijpelijk. Sowieso wel een goed idee als Bruma een tijdje gaat afkoelen. De uberfrusti van de Eredivisie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind het ook zwaar overdreven. Het was niet eens een middelvinger ofzoiets. Waar maken we ons druk om. Bruma zei al sorry en heeft een boete gehad. En hij krijgt al een wedstrijd schorsing door zijn rode kaart. Dan moet het ook goed zijn.

Ajax - NAC Breda zal komende zaterdag onder leiding staan van Danny Makkelie. De arbiter was de laatste twee weken volop in het nieuws nadat hij bij Go Ahead Eagles - Vitesse en Feyenoord - PSV telkens twee strafschoppen gaf.

Hoe meer die kerel in de fout gaat, des te belangrijker worden de affiches die hij mag fluiten

4 penalty's in zijn laatste 2 duels. Ik vrees hem nu al.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Ondanks Makkelie moeten we NAC thuis gewoon oprollen

Wat betreft Bruma, gaat een beetje de kant van Strootman op qua frustratie level. Alleen dan kan die een stuk minder goed voetballen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Wat lees ik nou, gaan ze ondanks de gele kaart Kramer toch nog proberen te schorsen? Ineens midden in het seizoen maakt de KNVB een uitzondering. Erg apart allemaal.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Misschien voor die 2e elleboog? Die werd niet beoordeelt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik las dat ze die elleboog (die eerste) niet hadden gezien en beoordeeld, dat hij geel kreeg voor dat lompe doorlopen op Cillessen. Dat ze daarom nog Kramer kunnen vervolgen. Beetje vreemd is het wel, maar niet onterecht.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Kramer kreeg geel voor een overtreding die die met z'n benen maakte. Z'n elleboogstoot is niet waargenomen.

En lol, die gozer naar Auschwitz sturen. Zo iemand zou dat alleen maar mooi vinden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Apollinisch wrote:

En lol, die gozer naar Auschwitz sturen. Zo iemand zou dat alleen maar mooi vinden.

Kan ik me niet voorstellen. Als je dat mooi zou vinden, dan ben je gewoon ziek. Iedereen maakt wel eens een WO II grapje, maar een Hitler masker op gaat erg ver. Maar lachen om Auschwitz als je er zou zijn lijkt me echt ondenkbaar, of je moet Neo-Nazi zijn.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Ik ken wel iemand die er om zou moeten 'lachen' hoor. Of in ieder geval niet de ernst in te zien van de situatie.

En wat betreft Kramer; zo'n uitzondering zou alleen maar goed zijn voor toekomstige gevallen. Dan kunnen ze iig er op wijzen dat het al vaker gedaan is. Hoewel ik enerzijds de huidige regelgeving kan begrijpen wringt het toch te vaak hoe sommige spelers weg kunnen komen ondanks dat ze een hele smerige overtreding begaan.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Als je zo'n masker draagt doet de holocaust je niks. Een bezoekje Auschwitz zou zo iemand echt niet de ogen openen. Ik denk echt dat 'ie zich stierlijk vervelen en er over zou opscheppen bij z'n maten.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Feyenoord supporter gaat uit z'n dak

Hij blijft mooi, haha.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik las dat ze die elleboog (die eerste) niet hadden gezien en beoordeeld, dat hij geel kreeg voor dat lompe doorlopen op Cillessen. Dat ze daarom nog Kramer kunnen vervolgen. Beetje vreemd is het wel, maar niet onterecht.

Ah dat zou een hoop verklaren ja.

Verder prima dat ze dat doen, maar dan moet het wel altijd gebeuren.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Ach ja En dan te bedenken dat dat de zaadcel is die heeft gewonnen.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Haha ja idd, aparte manier van vieren moet ik zeggen. Al moet ik toegeven dat zulke figuren ook in het vak bij me in de ArenA zaten, dus het is niet iets dat alleen in Rotterdam gebeurd.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dat heeft een oud-klasgenoot van mij gefilmd.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Ik zat altijd naast het uitvak en zat altijd met open mond te kijken naar die debielen die allerlei krankzinnige gebaren naar elkaar maakten. Niks nieuws dit. Het gebeurde zelfs tussen supporters tussen van Excelsior en Utrecht toen ik er was, terwijl Utrecht met 3-1 voor stond. Neanderthalers.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

KNVB wil Kramer vier wedstrijden schorsen na stoot met onderarm - voetbalzone.nl

En ADO gaat niet akkoord 't zal niet zijn omdat ze de strafmaat te laag vinden.

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

mjk87 wrote:

KNVB wil Kramer vier wedstrijden schorsen na stoot met onderarm - voetbalzone.nl

En ADO gaat niet akkoord 't zal niet zijn omdat ze de strafmaat te laag vinden.

Het zal zijn omdat ze er geen bal van snappen.

Lijkt me toch niet zo'n moeilijk verhaal. De elleboog is niet waargenomen dus mag nog bestraft worden.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bruma krijgt geen langere schorsing aan z'n broek. En terecht.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Zijn wij ook weer blij.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

De FIFA heeft de potindeling voor de loting voor het WK 2014 bekendgemaakt. Nederland zit nu nog in pot 4, maar kán nog opschuiven naar pot 2. De FIFA loot deze week welk Europees land uit pot 4 naar pot 2 verhuist. Lekker ingewikkeld weer allemaal...

Het is niet te hopen dat Oranje naar post 2 moet verhuizen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik vind dat ze daar gewoon Griekenland, Kroatië, Frankrijk of Portugal maar moeten dumpen.

Zou 't eerlijkst zijn.

En diegene uit pot 4 met de laagste ranking naar pot 2 is nog eerlijker.

Maar hé, da's Frankrijk. Die mogen natuurlijk niet naar pot 2.

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

j0enne wrote:

Bruma krijgt geen langere schorsing aan z'n broek. En terecht.

Is toch wel enigszins vreemd omdat zowel Suarez als De Ruiter een voorwaardelijke schorsing kregen vanwege een soortgelijk gebaar. Ron Jans een berisping.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik vind een middelvinger wel iets anders dan een vuistje.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dit is het nieuwe voetbal topic. Het vorige is gesloten omdat die te groot werd.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Wat een belachelijke indeling van die potten. Puur omdat Frankrijk de laagst genoteerde is op de FIFA lijst en dus in pot 2 zou komen hebben ze maar bedacht dat ze er om gaan loten.

Wat betreft Bruma, lekker zo laten. Een voorwaardelijke schorsing was misschien op zijn plaats geweest, maar ach..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.