• 178.174 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.631 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Dit doe me denken aan de vroegere Sovjet Unie: dat mag je zien, dat moet je zien en dat, dat en dat mag je zeker niet zien, want dat zou de ideologie van het 'staatsapparaat' kunnen schaden.

Laat iedereen kijken naar wat ze willen en laat ze stemmen hoe ze willen, zolang ze de films maar niet doelbewust naar beneden stemmen kan ik er best mee leven.

Bekijk het een beetje zoals sex: van sommige loop ik snel naar mijn vrouw toe, terwijl ik van andere letterlijk walg. Dat is nu eenmaal het verschil van smaak.

And now: peace man...

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

ik vraag me af hoe tuk iedereen zou zijn z'n favoriete film in de pakketservice te gooien als er telkens 20 potentiële Onderhonden klaarstonden om de film totaal af te branden. En eens een film uit het zicht van de toplijsten verdwenen is, verdwijnt toch steeds een deel van de animo.

Ach ik heb net Bad Timing En Man who fell to earth in de Pakketservice gestopt. Verwacht niet dat die daardoor zullen stijgen, maar ze staan dan ook niet in de top zoveel....

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Onderhond wrote:

ik vraag me af hoe tuk iedereen zou zijn z'n favoriete film in de pakketservice te gooien als er telkens 20 potentiële Onderhonden klaarstonden om de film totaal af te branden.

Misschien ook maar geen favoriete films meer toevoegen op de site. Misschien ook beter geen top250. Stemmen sowieso niet zichtbaar maken. Nodigt bepaalde types toch uit tot tegenstemmen, nietwaar?

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Het antwoord hierop is overduidelijk "nee". Mag ook logisch zijn waarom.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Ik vind dus dat je je druk maakt om niets. Als iemand een film die jij geweldig vindt in de pakketservice gooit, dan zij dat zo.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Da's dan eenvoudig weg een verkeerde interpretatie. Ik maak me niet druk, ik heb gewoon gezegd dat ik de film liever niet in roulatie zie. Men heeft mij gevraagd waarom dan wel en daar heb ik op geantwoord.

Met het typische MMovergedramatiseer heb ik verder weinig te maken. Ik hou verder niemand tegen of ga ook niks boycotten.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Aha...

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Iemand behoefte aan Thriller - En Grymm Film (Bo Arne Vibenius) (regio 1)?

De film die voor Quinten Tarantino een grote inspiratie was voor Kill Bill. Zal niet iedereen bekoren, vond het zelf erg interessant.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Graag, wil zelfs van een andere lijst afgaan ervaa...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3281 votes

Lijkt me wel interessant.

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

na meer dan een week nog steeds niemand voor Grand SLam

als NIEMAND interesse heeft, delete ik wel de topic

patjevanasse

• 63 messages
  • 514 votes

Hallo, deze rubriek vind ik erg interessant en ik zou er graag aan meedoen.

Maar ik wil wel eerst zelf een film in de MMservice gooien.

Nu heb ik al de artikels gelezen over originele dvd's en copies.

Ik heb een aantal films gekocht via Singapore, maar hoe kan ik zien of deze origineel zijn ?

Als het zo zou zijn wil ik wel 'Day of Wrath' of 'Journal d'un curé de campagne' doorgeven, beide in originele taal met Engelse ondertiteling.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Dat lijkt me oke.

YuLaw16

• 605 messages
  • 976 votes

Iemand intresse in Kyoki no Sakura (2002) Alternatieve titel: Madness in Bloom ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Als er iemand bij mijn DVD's een film ziet die past in de pakketservice, laat het weten...

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Bijna elke film uit mijn 'Nog Zien: Westerns' lijst heb jij op dvd, Speedy. Ik ben daar dus heel erg geinteresseerd in, maar ik weet niet of er nog meer interesse voor is.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Altijd zin in een goede western!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Goodfella_90 wrote:

Bijna elke film uit mijn 'Nog Zien: Westerns' lijst heb jij op dvd, Speedy. Ik ben daar dus heel erg geinteresseerd in, maar ik weet niet of er nog meer interesse voor is.

Opgelet, je bent niet de eerste die reageert. Ik heb al een heel pak pm's gekregen.

Het betreft wel degelijk DVD's uit "Speedy's DVD-box ". De andere zijn VHS-banden en nogal redelijk duur om vanuit Vlaanderen te versturen (ook snel beschadigd). Of je daarin je gading vind is een andere zaak. Het zal al heeeeel wat minder zijn.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb zojuist mijn Dial M For Murder dvd weer teruggekregen en wil gelijk weer een nieuwe in de service gooien. Ik hoor hier belangstelling voor westerns. In dat geval heb ik 3 films die misschien interessant zijn:

The Man Who Shot Liberty Valance

The Searchers

The unforgiven (en nee, dat is niet de Eastwoodfilm)

Zeg maar in welke jullie het meeste interesse hebben

Geen western, maar wellicht ook interessant: And Now For Something Completely Different van Monty Python.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

The Man Who Shot Liberty Valance (*rood potlood zoekt*)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

The One Ring wrote:

Zeg maar in welke jullie het meeste interesse hebben

The Unforgiven (1960)

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

The Searchers ben ik benieuwd naar al denk ik dat die makkelijker verkrijgbaar is dan the unforgiven...

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Waarom biedt jij The Unforgiven eigenlijk aan, The One Ring? Je zei zelf immers: "Nu blijft er een matig, overgeacteerd westerntje over die op het einde niks meer te bieden heeft dan het standaard indianenschietwerk."

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Omdat dat zijn persoonlijke mening is.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Mug wrote:

The Man Who Shot Liberty Valance (*rood potlood zoekt*)

En Art zoekt ook naar een potloodje...

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

speedy23 wrote:

Omdat dat zijn persoonlijke mening is.

Maar waarom een film aanbieden die je zelf matig vindt? Niet echt een 'aanrader', toch?

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

jordybeukeboom wrote:

(quote)

Maar waarom een film aanbieden die je zelf matig vindt? Niet echt een 'aanrader', toch?

Net alsof V Snitch'd zo goed vond.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

The Man Who Shot Liberty Valance en The Searchers staan allebei erg hoog op mijn nog zien lijst!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The Man Who Shot Liberty Valance vond ik erug goed,The Searchers vond ik weinig aan.....Maar dat is mijn mening en ik ken ze dus al.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

jordybeukeboom wrote:

(quote)

Er werd toch gevraagd om een western of niet? Ik pakte gewoon de drie westerns uit mijn verzameling die je niet zo snel in een videotheek vindt, dus ook The Unforgiven. Het zou best kunnen dat er mensen zijn hier die het wel kunnen waarderen.

Maar welke moet er nu in? Er is blijkbaar evenveel belangstelling voor alledrie, maar om er nu drie in een keer in de pakketservice te gooien vindt ik wat overdreven. Probeer het eerst maar even eens te worden. Zelf raad ik The Man Who Shot Liberty Valance overigens het meeste aan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.