• 177.901 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.024 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Elders:

The One Ring wrote:

De pakketservice trekt ook steeds minder mensen geloof ik.

Volgens mij hadden we de energie er weer aardig in de laatste tijd (en nog steeds). Je staat op de drie lijsten - dat wil wat zeggen, toch?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Cosoco wrote:

Verhoeven wilde Hsiao-hsien Hou's Haonan Haonu (1995) graag zien, is er hier meer interesse? Dan stop ik 'm in de pakketservice.

Verhoeven wil alles zien.

Gooi hem maar erin, die wil ik ook wel zien.

speedy23 wrote:

Misschien een ideetje voor de pakketserice?

- The Cardinal (1963) - Otto Preminger.

(afbeelding)

Mag er wat mij betreft ook in.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Zorg juist voor wat leven in de brouwerij!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Elders:

(quote)

Volgens mij hadden we de energie er weer aardig in de laatste tijd (en nog steeds). Je staat op de drie lijsten - dat wil wat zeggen, toch?

Het aanbod is groot, maar het aantal deelnemers relatief laag. Soms dreigt een film uit de pakketservice te verdwijnen voordat ik de kans had hem te zien.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Cosoco wrote:

Verhoeven wilde Hsiao-hsien Hou's Haonan Haonu (1995) graag zien, is er hier meer interesse? Dan stop ik 'm in de pakketservice.

Ik ook, ik ook. Ik zal binnenkort ook weer eens m'n dvd-kast gaan herschikken, dan kom ik ook wel weer wat tegen denk ik.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Oke, ik stop m er van de week in.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Mug wrote:

(quote)

Ik ook, ik ook. Ik zal binnenkort ook weer eens m'n dvd-kast gaan herschikken, dan kom ik ook wel weer wat tegen denk ik.

Irma la Douce (1963)

Dai-bosatsu Tôge (1966)

L'Enfant Sauvage (1970)

Kind Hearts and Coronets (1949)

They Drive by Night (1940)

Written on the Wind (1956)

Misschien kom je een van deze films tegen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb een vraag. Vanaf volgende week ben ik drie maanden lang van maandag t/m donderdag niet thuis, vrijdag en de twee weekenddagen. Dat wil zeggen dat ik niet kan zien of ik dinsdag, woensdag of donderdag post heb ontvangen en ik in deze periode pas uiterlijk vrijdag kan melden of ik een dvd ontvangen heb. In de drie vrije dagen kan ik de films wel kijken, dus in principe moet ik de dvd's binnen een week tijd moeten kunnen versturen, waardoor ik de lijsten niet vertraag. Ik neem aan dat het dan geen probleem is dat ik hier mee kan blijven doen?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Wat mij betreft geen probleem.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Fikret8 wrote:

(quote)

Kind Hearts and Coronets (1949)

Misschien kom je een van deze films tegen.

Is er meer belangstelling voor deze film? Die heb ik namelijk liggen. Ik dacht dat iedereen die al had gezien.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Heeft er al eens ingezeten dacht ik. Volgens mij heb ik die ook via de pakketservice gezien.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Yup, ik zag hem de eerste maal ook via de pakketservice.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Zijn er geïnteresseerden die het MAGNUM OPUS van Masahiro Kobayashi aandurven? Heb namelijke een regiovrije DVD liggen van Ai no Yokan / The Rebirth. Bij genoeg belangstelling krijgt die een plekje in de pakketservice.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ja!

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Is er interesse in het debuut van Alejandro Jodorowsky (Fando y Lis | 1968)?

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

R.I.P. pakketservice (?)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Verkeerde topic?

Het liep een tijdje prima, ik wacht tot mijn eigendommen terugkomen en dan komt er weer wat nieuws. Als jij (wij) dat blijven doen loopt het nog wel een tijdje door.

Ik heb bijvoorbeeld nog wel wat Russen, Dealer en zo waarmee ik service zou kunnen verlenen.

Of is je voorraad misschien op??

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Nee, het was een oproep tot. Voorraad is niet op maar er moet wel interesse zijn.

Ai no Yokan / The Rebirth is uiteindelijk naar gebruikers Querelle en Starbright Boy gegaan. Maar als ik zelfs geen rimpel in het water veroorzaak voor het debuut van Alejandro Jodorowsk dan heb ik geen hoop meer voor de pakketservice.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Het debuut van Jodorowsky staat bij iedereen in de kast....

Als je zijn laatste film in de pakketservice doet, dan schrijf ik me in.

Trouwens, ik kan The Rainbow Thief (1990) (tot voor kort zijn laatste film) in de pakketservice doen. Misschien kunnen wij er een double bill van maken.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Akkoord. Samen of los?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Samen - maar hoe?

Welke Fando/Lis heb jij? Ik heb volgens mij de Regio 1. Die box, waarin ook soundtracks zitten. edit: regio 1 inderdaad - die ga ik niet in roulatie brengen.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Heb deze versie liggen. Stuur mij de DVD van The Rainbow Thief op dan doe ik ze samen op de post.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

niethie wrote:

Zelfde wilde ik vragen over Adriaan Ditvoorst, maar die set kan ik waarschijnlijk al van iemand lenen.

Inmiddels zelf de box met zijn gehele oevre voor een prikkie gekocht laatst, iemand interesse in 1 of 2 van zijn films. De Witte Waan misschien? Mantel der Liefde of toch Paranoia?

Wil ik gelijk nogmaals een verzoek plaatsen aan degene die de Jos Stelling box bezitten en mogelijk Mariken van Nieuwmeghen, Elckerlyk of iets van zijn 80's werk erin kunnen stoppen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

De Mantel der Liefde dan graag!

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

De postzegelprijzen zijn weer in een sneltempo schandalig omhoog gegaan.

twee jaar geleden: 44 cent per postzegel.

een jaar geleden: 50 cent per postzegel.

een paar maanden geleden: 55 cent per postzegel.

momenteel: 60 cent per postzegel.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

En vanaf 1 januari 2014 al weer 64 cent

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Even een moment van stilte denk ik, om de pakketservice te gedenken...

Of is er nog iemand die iets leuks in de aanbieding heeft?? Volgens mij zijn we "uitgeleend"...

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Als ik de films zie die in de pakketservice hebben gezeten, moet ik vaststellen dat ik er blijkbaar veel gemist heb !

Het is misschien een idee om te herbeginnen ?

Iedereen maakt bijvoorbeeld een lijstje met films die hij graag wil zien of herzien. Verder zien we dan wel wat er mogelijk is....

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Denk dat er veel animo is voor o.a. hoog beoordeelde film-noirs die niet in Nederland zijn uitgebracht op dvd, maar wel als import te verkrijgen zijn in bijvoorbeeld film-noir box-sets.

The Blue Dahlia (1946)

The Killers (1946)

Brute Force (1947)

Call Northside 777 (1948)

Criss Cross (1949)

Panic in the Streets (1950)

No Way Out (1950)

Etc. Dit soort films worden helaas niet meer gemaakt waardoor er een hoge nostalgie gehalte is.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Geweldig

Zou ze allemaal wel willen zien, maar zeker Criss Cross (1949)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.