- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Ook gemist :
Chimes at Midnight
Murder, My Sweet
A Touch of Zen
Survive Style 5+
Beau Travail
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Even een moment van stilte denk ik, om de pakketservice te gedenken..
Dat zie ik wel meer hier voorbij komen, maar vervolgens komt de pakketservice weer sterk terug. Pakketservice will never die! 
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Heb laatst de dvd van Veer-Zaara (2004) met Nederlandse ondertiteling op de kop weten te tikken. Denk dat de stilte daarmee wel zal worden doorboord? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dus: graag. 
Na Sometimes H Sometimes S ben ik wel in voor meer. Ik weet niet waarom ik destijds Brave-Hearted Will Take... heb gemist. Kwam die ook van jou?
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Zou ik ook nog graag willen zien. T.z.t. wil ik Gesmoord (Mieke Daneels | 2011) en White Fox Mask (2012 | Ricky Shane Reid) in de pakketservice doen als er belangstelling is natuurlijk.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Van mij weet je al wel dat er belangstelling is. Hopelijk grijpen meer mensen dit buitenkansje aan 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Uiteraard. Je hebt Gesmoord weer teruggevonden?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik wil alle genoemde films ook nog wel zien.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Zou ik ook nog graag willen zien. T.z.t. wil ik Gesmoord (Mieke Daneels | 2011) en White Fox Mask (2012 | Ricky Shane Reid) in de pakketservice doen als er belangstelling is natuurlijk.
Prima wat mij betreft. Altijd wel geïnteresseerd in Nederlandstalig spul en hoe meer hoe beter lijkt me.
Ik kan bijvoorbeeld een Jesús Franco 2DVD aanbieden met hierin:
- Necronomicon - Geträumte Sünden (1968)
- Nuit des Étoiles Filantes (1973)
Geen idee of er interesse is. Moet later even in de dvd-kast kijken of ik eventueel nog andere films heb die interessant zouden kunnen zijn.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Franco altijd leuk. Eentje al gezien, maar die andere niet.
Lars
-
- 384 messages
- 1768 votes
Is er voor in de pakket service misschien belangstelling voor : Il Capo dei Capi (2007)
Alternatieve titel: Corleone
Mochten er paar mensen met belangstelling zijn dan ik de mini serie wil wel in de pakket service doen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Binnenkort maken starbright boy en ik een combi-pakketje van 2 films van een regisseur uit de Amerikaanse 'cult'/exploitatie-hoek. Hij (of ik) maakt binnenkort een topic aan.
Dus we zijn nog niet van pakketservice af!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Verhoeven heeft een exemplaar van Gesmoord (2011) beschikbaar gesteld voor de pakketservice. Die DVD is nu bij mij. Wij willen graag weer een dubbele editie doen. Dus de vraag is wat ik erbij doe. Een titel uit mijn ruiltopic, zoals L'Harem (1967), Kosmos (2010) of Bes Vakit (2006)/Times and Winds wellicht?
Het dubbel cult/exploitation-project dat ik met starbright boy ga doen heeft wat vertraging door post-perikelen, maar die volgt ergens binnenkort.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Verhoeven heeft een exemplaar van Gesmoord (2011) beschikbaar gesteld voor de pakketservice. Die DVD is nu bij mij. Wij willen graag weer een dubbele editie doen. Dus de vraag is wat ik erbij doe. Een titel uit mijn ruiltopic, zoals L'Harem (1967), Kosmos (2010) of Bes Vakit (2006)/Times and Winds wellicht?
Het dubbel cult/exploitation-project dat ik met starbright boy ga doen heeft wat vertraging door post-perikelen, maar die volgt ergens binnenkort.
Als deze Mouchette (1967) zou kunnen ?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb Bresson en Jarman overwogen, als tegenwicht tegen (het voor mij niet geslaagde) Gesmoord, maar kijk eerst even naar de dingen die niet in de vaste collectie zitten.
Mouchette is ook thematisch een mooi verwant thema. Denk alleen wel dat de meesten die Bresson al kennen??
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Vanaf vandaag online. De Site >> MovieMeter pakketservice >> 2 cultfilms van Barry Shear: Across 110th Street & Wild in the Streets
Verder stil hier. Ik kan Gesmoord (2011) er ook los in doen. Is daar belangstelling voor?
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Is hier nog interesse in?
Ik kan bijvoorbeeld een Jesús Franco 2DVD aanbieden met hierin:
Aanvullen met de laatste film van Henk van der Linden, namelijk Wie het Laatst Lacht (1985) en je hebt een extravagant en eigenaardig pakketje.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Enige animo voor Lena Dunham's Tiny Furniture?
Heb als andere optie ook nog een dvd/bluray combi liggen van Imamura's Profound Desire of the Gods en/of Masumura's Irezumi maar die wil ik eerst zelf nog eens zien...
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Voor mij Tiny Furniture en Irezumi als die combinatie mogelijk is.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Profound Desire of the Gods moet ik nog altijd zien, daar zou ik dan ook erg graag de blu-ray van willen zien!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
In De Site >> MovieMeter pakketservice >> Double bill: White Fox Mask + Bergmans Djävulens Öga
Slotje?
Misschien handig om nieuwe 'pakketservice releases' even in het algemene topic te vermelden.
Hij staat niet automatisch in Mijn Updates. Ik check wel regelmatig het Forum, maar heb deze gewoon gemist.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Tiny Furniture heb ik op Netflix, Profound koop ik nog een keer en Irezumi heb ik al. Ik kies niet mee ditmaal.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Iemand interesse in Choh Chin Luen Hau Dik Yi Yan Sai Gaai (1998) of San Tiao Ren (1999)
Ik zou hier eventueel ook wel een double bill van willen maken.
First Love: Litter on the Breeze is een erg geslaagd experiment met prachtig camera werk van Christopher Doyle. Away with Words is nogal rommelig maar zeker de moeite waard om eens gezien te hebben.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Eerste lijkt me leuk, die tweede hoef je wat mij betreft niet mee te sturen, want dat vond ik een verschrikking. Maar als er belangstelling is wil ik 'm best doorsturen in het pakketje.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De eerste lijkt me ook leuker dan de tweede, maar beide zijn in principe welkom.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Choh Chin Luen Hau Dik Yi Yan Sai Gaai (1998) en San Tiao Ren (1999) in de pakketservice gedaan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Even weer een applaus voor onszelf, de pakketservice is weer in gang.
Ik sta zelfs op de maximale drie lijsten !!!! 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Een nieuw combi-duo in de pakketservice: De Site >> MovieMeter pakketservice >> Hamlet (1969) & Stella Dallas (Barbara Stanwyck, 1937)
Ferdydurke
-
- 1353 messages
- 854 votes
Is dit wat?
The Alexander Sokurov Collection (Artificial Eye, 2012):
Elegiya Zhizni. Rostropovich. Vishnevskaya. (2006)
Niet echt een obscure uitgave, en ongetwijfeld bekend bij een aantal usual suspects hier; maar Badalamenti meldde mij zijn interesse, en deed de suggestie om ‘m in deze service aan te bieden.
Ik hoor het wel, en anders regel ik het wel met Badalamenti