- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Dan doe je die toch gewoon? En anders doe je lekker 2 films in de pakketservice. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nou, oké dan. Ik ben in een gulle bui. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
En stop jij uit dank dan misschien Harvey of Rebecca in de pakketservice Speedy? 
Fangs (crew films)
-
- 1474 messages
- 4777 votes
Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in moeilijk te verkrijgen horrorfilms. Denk aan o.a.: Spaanse / Mexicaanse jaren '60 horror of het onbekendere jaren '80 horrorwerk zoals The Curse of Dark Night of the Scarecrow). Ook de overige moeilijk te verkrijgen horrorfilms natuurlijk welkom.
Misschien heeft iemand zulke films in zijn/haar DVD-collectie en wil-ie hem wel even uitlenen... laat het me weten! Alleen R2 dvd's svp.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En stop jij uit dank dan misschien Harvey of Rebecca in de pakketservice Speedy? 
Rebecca is makkelijk te krijgen, maar ik ga morgenochtend met plezier een topic openen voor Harvey. En The One Ring is de eerste klant en mag mij al zijn adresgegevens geven via pm. 
Edit: ga het direct al doen.
YuLaw16
-
- 605 messages
- 976 votes
Kan iemand de film: kid's return uitlenen? 
Locutus
-
- 606 messages
- 5884 votes
En is er nog iemand die "Sunset Blvd" wil uitlenen?
agnesj20
-
- 3 messages
- 1 votes
heeft iemand meschien een dvd van cool as ice
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
Ik wil Woman of the year beschikbaar zetten maar ik weet niet zeker of deze in het moviemeter pakketservice thuis hoort.
Ik dacht van wel.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Is er interesse in Johnny Guitar? Zo ja, dan doe ik hem binnekort in de pakketservice. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar DVD en VHS > Titels > secret cutting
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Is er interesse in Johnny Guitar? Zo ja, dan doe ik hem binnekort in de pakketservice. 
Wil je hem er nog steeds in zetten Goodfella?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8555 votes
Is er misschien interesse voor:
The cat o'nine tails & The addiction
(van Dario Argento & Abel Fererra) ?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8555 votes
Gaat vooral om de eerste titel, die is ook lastig te krijgen en onbekend. Maar ze staan op één schijfje 
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Joh, kijk ik ze toch allebei. 
Maar goed, ik heb zeker interesse!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb Tetsuo dubbel, nog iemand geïnteresseerd?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik sta op het moment al op 3 lijsten, maar verder ben ik wel benieuwd. Ik verwacht niet eens een goede film, maar het is puur nieuwsgierigheid 
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13407 votes
Even peilen: Is er hier interesse voor de Buster Keaton films The General en Steamboat Bill, Jr? Ik heb beide films dubbel en wil ze eventueel wel in de pakketservice gooien. Op de dvd van Steamboat Bill, Jr. staat ook nog de korte film The Boat (1921). Als enorm Buster Keaton-fan kan ik beide films persoonlijk zeer aanraden.