- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2017
MovieMeter top 1000 project - Editie 2017
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Pirates of the Caribbean, wuth?
joachimt (crew films)
-
- 3797 messages
- 9729 votes
Wat?! The Hidden Fortress, The Bad Sleep Well en The Burmese Harp allemaal nu al gepost? Dat doet pijn! 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Wat?! The Hidden Fortress, The Bad Sleep Well en The Burmese Harp allemaal nu al gepost? Dat doet pijn!
die laatste twee komen nu wel nieuw de top1000 binnen!
the bad sleep well ga ik zeker binnenkort zien... had em eigenlijk al (of liever, weer) voor deze maand op mijn kijklijst gezet, maar uiteindelijk toch vervangen voor Drunken Angel van Kurosawa...
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
Vredens dag, Touch of zen, bright future, Small gods, Das cabinet des dr. Caligari, Caché, The bad sleep well => 
kevin_vp
-
- 950 messages
- 0 votes
Wat?! The Bad Sleep Well nu al gepost? Dat doet pijn!
Tengoku to Jigoku (1963) is sterker.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
King Kong
Wat is dit toch ongelooflijk leuk eigenlijk 
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik ben fan van Pixar maar Finding Nemo haalde het ook niet, die haalde zelfs de shortlist niet. 4/9 nu, en met joolstein, tbouwh en handsome_devil deel ik twee entries. Goed gedaan, mannen! 
Ataloona
-
- 734 messages
- 4259 votes
Ik haat smartphones, serieus. Verwijder ik mijn bericht van 10 min geleden 
Nou ja. Tof dat Hou erin staat. Tof dat Point Blank erin staat, doch te laat, en hup Zardoz. Dat het de top 10 maar moge halen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is kappeuter vergeten te stemmen op Mua He Chieu Thang Dung (2000)
Hmm... Daar is idd iets fout gegaan. 
Ik heb nog wel stem exportfunctie van MM gebruikt, maar dan moet er bij het ordenen van de lijst iets mis zijn gegaan. Een verplaatsactie die een verplaats en vervangactie is geworden, ofzoiets.
Jammer, maar helaas. Niets meer aan te doen. Ik had 'm uiteraard in mijn top 20 gezet...
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
Ik ben fan van Pixar maar Finding Nemo haalde het ook niet, die haalde zelfs de shortlist niet. 4/9 nu, en met joolstein, tbouwh en handsome_devil deel ik twee entries. Goed gedaan, mannen!
Euh, geen idee hoe ik dit moet lezen 
Finding Nemo was niet in mijn lijstje te vinden hoor! Niets mis met Pixar maar in mijn lijst stonden alleen The Jungle Book (1967) en The Black Cauldron (1985) beide van Disney.
Of bedoelde je wat anders?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Jammer dat ED 80000V al zo snel komt, anderzijds blijft het geweldig dat hij toch een plekje krijgt in deze lijst.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Euh, geen idee hoe ik dit moet lezen 
Finding Nemo was niet in mijn lijstje te vinden hoor! Niets mis met Pixar maar in mijn lijst stonden alleen The Jungle Book (1967) en The Black Cauldron (1985) beide van Disney.
Of bedoelde je wat anders?
Dat bedoelde ik niet. Ik heb er 9 gezien, ik heb er 4 in mijn toplijst en 2 daarvan waren ook in jouw lijst terug te vinden, met name The Jungle Book en The VVitch: A New-England Folktale.
Finding Nemo staat daar los van, ik heb die ook niet.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4691 votes
Mooie presentatie, Film Pegasus!
Wordt fijn om door de lijst te scrollen iedere dag op de trein. 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Electric Dragon
In 2013 nog in mijn lijstje, dit jaar viel die buiten de top 250.
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
Dat bedoelde ik niet. Ik heb er 9 gezien, ik heb er 4 in mijn toplijst en 2 daarvan waren ook in jouw lijst terug te vinden, met name The Jungle Book en The VVitch: A New-England Folktale.
Finding Nemo staat daar los van, ik heb die ook niet.
Ah zo,
The VVitch: A New-England Folktale stond bij mij zelfs op 16 Het verbaasde mij dat hij erin stond!
Ik zit nu op 23 films die ik gezien heb en 922. Russkiy Kovcheg (2002) heb ik half gezien.
TheBunk
-
- 746 messages
- 3093 votes
Film Pegasus & John Milton, zou de link naar de ICM lijst in de openingspost van dit topic kunnen worden gedropt?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
37/100 gezien
Blij dat Shit Year het weer, en Kynodontas en Amer het voor het eerst gehaald hebben!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Mooie presentatie Film Pegasus 
Sta nog niet te trappelen over de lijst, maar ik heb de helft niet gezien, dus dat zijn potentiële pareltje. Hopelijk komen nog wat van mijn onverwachte favorieten langs.
Inmiddels 30/60 gezien. Staan trouwens ook een aantal reminders-om-eindelijk-eens-te-gaan-zien en tips in.
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Wat vooral opvalt zijn de enorm kleine verschillen qua punten tussen de films. Als een film een lijstje net niet/net wel haalt kan dat zomaar 50-100 plaatsen verschil maken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hoppa!
912. Coup de Torchon (1981)
3 lijstjes: Movsin (14) Mochizuki Rokuro (72) Querelle (16)
Is dit de enige met drie lijstjes??
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Hoppa!
912. Coup de Torchon (1981)
Regie: Bertrand Tavernier
1103,05 punten
3 lijstjes: Movsin (14) Mochizuki Rokuro (72) Querelle (16)
Is dit de enige met drie lijstjes??
Dan gaat die in elk geval op de 'Nog zien'-lijst. Klinkt geweldig.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Coup de Torchon is de enige film die met 3 lijstjes in de top 1000 geraakt is. 3 top 100 noteringen, waarvan 2 zelfs in de top 20 zorgden voor veel punten.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
En tijd voor herziening van Virgin Suicides. Heb ik 'maar' 3,5*.
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Geweldig, Leones heeft de lijst dan toch gehaald! Onverwacht en daarom des te mooier.
Kynodontas ook een leuke, nieuwe toevoeging. Viel bij mij net naast mijn top-250.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Dogtooth staat echt al eeuwen op mijn to see lijst. Verder lijken Leones en Diary me wel wat.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Film Pegasus & John Milton, zou de link naar de ICM lijst in de openingspost van dit topic kunnen worden gedropt?
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik heb de link ondertussen toegevoegd.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Statistieken van de eerste 100:
- 91/100 gezien, The Boat that Rocked effectief toegevoegd aan mijn wensenlijst, waar al een aantal van de andere omissies op stonden
- 18 titels uit mijn toplijst voorbij gekomen
- de drie users met wie ik vooralsnog het meeste overeenkom: Querelle (8), starbright boy (6) en joachimt (5).